OldBoy said:
Kako sad to ispravno nazvati?
Ja bih ga nazvao W3. Tako su ga nazvali i drugi, koji su više u tim temama, a i oni koji su ga konstruirali, ili oni koji su konstruirali slične motore. i mislim da nema veze što nema dvije radilice, stvar je u upotrebljenim tehničkim rješenjima. Tako je i originalni HD agregat V2, iako ima slična tehnička rješenja kao zvjezdasti motor.
I samo da te podsjetim, tema nije tehnika Feuling agregata nego onaj chopper
jolly the roger said:
američki kič
dam se kladit da su taj višak snage mogli ostvariti tako da na HD cilindre stave glave s bregastom, koje dopustaju da se masina puno brze vrti nego kad je bregasta u bloku i do klackalica ima duuuja šipka koja se preko 5000 rpm jako izvija
ako ne možeš shvatiti da netko ima drukčiju filozofiju strojarstva ili vozila, kao i bilo čega drugog, nemoj ni srati. Možda se Ameri čude zašto mi tu tako uporno vozimo te male mašinice i ponosni smo kaj smo uspjeli postić da traju 300000 km dok je kod njih pola miliona normala već 30 godina. Nije sve u strojarstvu, nešto ima i u povijesti, uvjetima, zakonima itd.
Kod njih je policija stroga već odavno gore nego je sad po novom ova naša. Pogledaj Američke grafite i scene s policijom i kad je film snimljen. Drugo, oni imaju ogromne distance na sasvim običnim putovanjima. Usporedi cijene benzina s našima. Jel znaš da Corvette kod 200 na sat vrti na 3 tisuće okretaja? I da dalje ne drobim :x
i dalje: kaj misliš da Ameri ne znaju za tehnologiju? Možda im jednostavno nije potrebna jer i ovako im strojevi idu koliko oni žele. Zašto je V rod koji ima moderniji agregat popljuvan? Kaj se tiče podizača, isti taj Feuling (inače proizvođač racing kitova) radi šipke koje će na 5000 okretaja nositi i tebe i još podizati klackalice. Ostale điđe miđe se rade samo po garažama jer im to nije interesantno, a ne zato kaj neznaju. Dal bi ti mogao s frendovima u garaži napraviti desmo?
čovjek je pripasao Ducatieve glave na HD, a ostalo napravio sam