amerikanizacija

RC46 said:
no pa kuzim ali zvjezda nema direktan hvat na koljeno radilice nego je malo zamaknut prema van a h-d ima direktan hvat klipnjaca na bolcn
kod zvjezde, jedna klipnjaca se hvata na koljeno, a druge se hvataju na nju
 
Ovo je rješenje klipnjača na mašini Big Dog, koja je koncepcijski ista kao i Harley Davidson, S&S, Rev Tech i sl.
 
shonyo said:
Ovo je rješenje klipnjača na mašini Big Dog, koja je koncepcijski ista kao i Harley Davidson, S&S, Rev Tech i sl.

Eto... (y)
 
jolly the roger said:
Three_Headed_Monster.jpg

evo, samo malo informacija:  agregat je proizvod firme Feuling, 2500 ccm i 150 ks. cijena agregata  je 20000 $.
moguće je kupiti cijeli Feuling motor i košta oko  44000 €

ovaj sa slike je napravio Cory Ness i osim agregata i nešto sitnih dijelova, ostalo je proizvodnja firme Arlen Ness.
 
jolly the roger said:
a sto ako oko harley klipnjaca dodas trecu klipnjacu? tj klipnjacu koja se hvata na leteci "oko" ove 2 klipnjace, tj s lijeve i desne strane? jel bi tad radilo?
shonyo said:
Ovo je rješenje klipnjača na mašini Big Dog, koja je koncepcijski ista kao i Harley Davidson, S&S, Rev Tech i sl.
Ovo je mašina od 215 cubic inches, iliti 3500 ccm, ili ak te zanima (6 inch bore and 4 inch stroke, connecting rods run side by side on a single throw crank. Main and rod bearings are from a 426 Hemi.).
 
e Šonjo, jebeš ovu tvoju sliku, kad se ne mrda...  :misli:
 
shonyo said:
Ovo je mašina od 215 cubic inches, iliti 3500 ccm, ili ak te zanima (6 inch bore and 4 inch stroke, connecting rods run side by side on a single throw crank. Main and rod bearings are from a 426 Hemi.).
misterija rijesena, bravo šonjo (y)
znaci ipak je to u osnovi klasican V2 motor, kojem je izradjena posebna(produzena) osovina letećih ležajeva kako bi stala još jedna klipnjača...
 
jolly the roger said:
misterija rijesena, bravo šonjo (y)
znaci ipak je to u osnovi klasican V2 motor, kojem je izradjena posebna(produzena) osovina letećih ležajeva kako bi stala još jedna klipnjača...

      ...nakon čega je taj motor dobio treći cilindar i sigurno više nije V2, a ni V2+1. Ni u jednom trenutku nije bilo u pitanju da se radi o dorađenom HDu, nego u što je on nakon te dorade prešao, kako ga ispravno klasificirati. Dakle sve tri klipnjače su na jednom koljenu i stvar se vrti na način da sva tri cilindra opale u kratkom razmaku. Čini mi se da sam od početka dobro nagađao. Kako sad to ispravno nazvati?
 
OldBoy said:
      ...nakon čega je taj motor dobio treći cilindar i sigurno više nije V2, a ni V2+1. Ni u jednom trenutku nije bilo u pitanju da se radi o dorađenom HDu, nego u što je on nakon te dorade prešao, kako ga ispravno klasificirati. Dakle sve tri klipnjače su na jednom koljenu i stvar se vrti na način da sva tri cilindra opale u kratkom razmaku. Čini mi se da sam od početka dobro nagađao. Kako sad to ispravno nazvati?
američki kič :mrgreen:

dam se kladit da su taj višak snage mogli ostvariti tako da na HD cilindre stave glave s bregastom, koje dopustaju da se masina puno brze vrti nego kad je bregasta u bloku i do klackalica ima duuuja šipka koja se preko 5000 rpm jako izvija
 
OldBoy said:
  Kako sad to ispravno nazvati?

Ja bih ga nazvao W3. Tako su ga nazvali i drugi, koji su više u tim temama, a i oni koji su ga konstruirali, ili oni koji su konstruirali slične motore. i mislim da nema veze što nema dvije radilice, stvar je u upotrebljenim tehničkim rješenjima. Tako je i originalni HD agregat V2, iako ima slična tehnička rješenja kao zvjezdasti motor.

I samo da te podsjetim, tema nije tehnika Feuling agregata nego onaj chopper  :mrgreen:



jolly the roger said:
američki kič :mrgreen:

dam se kladit da su taj višak snage mogli ostvariti tako da na HD cilindre stave glave s bregastom, koje dopustaju da se masina puno brze vrti nego kad je bregasta u bloku i do klackalica ima duuuja šipka koja se preko 5000 rpm jako izvija

ako ne možeš shvatiti da netko ima drukčiju filozofiju strojarstva ili vozila, kao i bilo čega drugog, nemoj ni srati. Možda se Ameri čude zašto mi tu tako uporno vozimo te male mašinice i ponosni smo kaj smo uspjeli postić da traju 300000 km dok je kod njih pola miliona normala već 30 godina. Nije sve u strojarstvu, nešto ima i u povijesti, uvjetima, zakonima itd.
Kod njih je policija stroga već odavno gore nego je sad po novom ova naša. Pogledaj Američke grafite i scene s policijom i kad je film snimljen. Drugo, oni imaju ogromne distance na sasvim običnim putovanjima. Usporedi cijene benzina s našima. Jel znaš da Corvette kod 200 na sat vrti na 3 tisuće okretaja? I da dalje ne drobim  :x
i dalje: kaj misliš da Ameri ne znaju za tehnologiju? Možda im jednostavno nije potrebna jer i ovako im strojevi idu koliko oni žele. Zašto je V rod koji ima moderniji agregat popljuvan? Kaj se tiče podizača, isti taj Feuling (inače proizvođač racing kitova) radi šipke koje će na 5000 okretaja nositi i tebe i još podizati klackalice. Ostale điđe miđe se rade samo po garažama jer im to nije interesantno, a ne zato kaj neznaju. Dal bi ti mogao s frendovima u garaži napraviti desmo?

desmo_harley_engine_2.jpg


čovjek je pripasao Ducatieve glave na HD, a ostalo napravio sam
 
      Bez obzira na temu, napravili smo dobru stvar (94 posta, 1850 hita u par dana). Neka bude W3. A što se tiče svrhe konstruiranja onakvih motora (mislim na čitravo vozilo, ne samo na agregat) ona je samo u raličitosti od uobičajenog, a ne u tehničkom unapređenju. I ja sam svoj motor ugavnom "nakitio", ali sam se usput dobro zabavio i nešto naučio.
 
koliko ja znam, pripasao je ducatijeve glave skupa s desmodromikom(bregaste s brijegovima za otvaranje i zatvaranje ventila)
a ono sto je on napravio jest da je stavio par remenica i natezac, za svaki cilindar. trenutno nebi to mogao napravit, jer nemam ni glodalicu ni tokarilicu, al da imam(i da znam njima rukovati) mogo bi takvo sto napraviti :wink:

drugo - slazem se, nisu chopperi jurilice da mogu iz litre izvuc 200 ks skoro, tu je i motor drugacij9i i masina itd. , druge se stvari tu gledaju itd..

al mi je puno ljepse vidit ducati glave na harley masini, nego dodan treci cilindar da bi se dobilo jos nesto konja.

ja sam svoje reko. haug
 
(y)  za specifikaciju masine... bas mi je bilo zanimljivo....

a nisu ni customi losi  :mrgreen: