amerikanizacija

        Da li sada kada svi znamo više možemo probati zaključiti?
          -W3 jeste ako ima više od jednog koljena na radilici
          -zvjezdasti u širem smislu (nije simetričan) ako su sve tri klipnjače na istom kojlenu (jer ima samo jedno).
       
        Ovakvu diskusiju shvaćam kao želju za učenjem onih koji raspravljaju kao i onih koji ovo samo prate čitanjem. Dakle nema nadmudrivanja ili još gore, kurčenja znanjem i omalovažavanja. Ako sam nešto krivo rekao, neka mi se objasni i javno ću odgovorom potvrditi da je druga strana u pravu. Do sada je sve bilo konstruktivno i OK. Ajmo dalje...

        A kaj veli onaj koji je pital kakav je motor na labudici? 
 
krivo
kod zvjezdastih motora ti klipnjaca ovako izgleda

800px-Renault_190HP_conrods_fig5.jpg

dakle sve druge klipnjace se hvataju na 1 glavnu klipnjacu
a ovako radi zvjezdasti
Radial_engine.gif

http://en.wikipedia.org/wiki/Radial_engine
 
OldBoy said:
                 -W3 jeste ako ima više od jednog koljena na radilici
         

Za početak zaboravite W jer su to dva kompletna V motora jedan uz drugog, tj. W motor ima dvije paralelne radilice
 
      Opet znam više nego prije (animacija je najjače sredstvo učenja). Klasičan zvjezdasti dakle nije. Kako radi? Ako se u konstrukciji krenulo od Harleyevog motora kod koga se na jednu stranu glavne klipnjače naslanja druga, onda je to isto (vjerojatno, a i čini se logično) učinjeno i na drugoj strani glavne klipnjače; dodana je treća. Dobili su sustav od tri klipnjače na jednom ležaju... Jel ovo pije vodu? 
 
OldBoy said:
           A kaj veli onaj koji je pital kakav je motor na labudici? 

on veli da nema do 4T rednog četverocilindričnog 8ventila, što zbog sirovosti, što zbog zvuka  :jesus:

no šalu na stranu..  ova mašina mi je upala u oči jer nije svakodnevna velikoserijska pojava, a to je upravo ono što volim pa sam to podijelio s vama. sad što je u srcu ne želim bez osnove nagađati, ali ne vidim razloga zašto ne vjerovati Jamesu1100 jer koliko sam uspio pohvatati čovijek je vrlo upoznat sa scenom u kojoj se vrte prerade takvog stila - bez ikakvog omalovažavanja ostatka ekipe..

što se tiče samih konstrukcija i izvedbi motora najradije pročitam ono što veli struka jer bilo kakvo znanje najbolje se može izgradit na čvrstim i pouzdanim temeljima :mrgreen:

http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/zrakoplovstvo/klipni_motori/Klipnjaca_avio.pdf
http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/zrakoplovstvo/klipni_motori/Radilica9p.pdf
http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/strojarstvo/konstrukcije_motora/kuciste_motora.pdf
http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/zrakoplovstvo/klipni_motori/avio_diesel_izvedbe.pdf
 
OldBoy said:
       Opet znam više nego prije (animacija je najjače sredstvo učenja). Klasičan zvjezdasti dakle nije. Kako radi? Ako se u konstrukciji krenulo od Harleyevog motora kod koga se na jednu stranu glavne klipnjače naslanja druga, onda je to isto (vjerojatno, a i čini se logično) učinjeno i na drugoj strani glavne klipnjače; dodana je treća. Dobili su sustav od tri klipnjače na jednom ležaju... Jel ovo pije vodu? 

Po meni je to princip zvijezdastog motora, bez obzira koliko ima cilindara i kak su raspoređeni...ali princip je zvijezda... (y)
 
kako se meni cini iz ove slike

Three_Headed_Monster.jpg


rjesenje misterije mislim da ide ovako - srednji cilindar je drito u sredini motora, prednji strsi lijevo, a straznji strsi desno. dakle zvjezdasti motor nemoze bit(bili bi jedan iza drugoga u liniji, a ne ovako "dijagonalno"), sad ostaje samo za rijesit misteriju dal se hvataju svi na isto koljeno, il svaki ima svoje, il pak 2 na jedno a treci na drugo koljeno
 
z-1000mk said:
Po meni je to princip zvijezdastog motora, bez obzira koliko ima cilindara i kak su raspoređeni...ali princip je zvijezda... (y)
tak se i meni cini, iz ove fotke se ja mislim vidi da je to dio zvjezdastog motora...

Ness_Purple.jpg


cilindri leze direkt jedan iza drugoga, znaci nije nes slicno V masinama (kod njih je jedan red cilindara pomaknut malo ispred)
 
z-1000mk said:
Po meni je to princip zvijezdastog motora, bez obzira koliko ima cilindara i kak su raspoređeni...ali princip je zvijezda... (y)


po meni je samo prihvat klipnjača jednak kao na zvjezdastom motoru. ali mislim da to nije dosta za nazvati ga zvjezdastim motorom. HD ima taj sistem pa nije zvjezdasti motor. stariji HD-i su imali prihvat klipnjače jedna na drugu kao na ovoj slici kaj je Jolly stavio, pa je ipak obični V2, samo sa različitim rasporedom paljenja od uobičajenog. Slike klipnjača koje sam ja stavio su racing kit gdje je prihvat jači.
ja bi ga ipak nazvao W3, jer i ovaj Guzzi sa slike koju sam stavio ima jednu radilicu. ja sam mislio da se pod tim oznakama o  kojima pričamo govori o rasporedu cilindara, a ne o ostalim tehničkim rješenjima koja su u agregatu.
Pitanje za razmislit: reklamni Intelov custom ima dvije spojene HD mašine čime je dobiven V4, poprečni ako se gleda pravac radilice. Da li je to onda parcijalni dvostruki zvjezdasti motor?

intel-chopper-rear-view_5331.jpg
 
pitanje: tko je uredjivao i zabrljao po ovoj temi? onaj moj odgovor je netočan (ovo da stoje cilindri pomaknuti jedan iza drugoga) i bio sam ga izbrisao,i napisao novi, u kojem iz druge fotke se tocno vidi da su cilindri u istoj ravnini, i da mora sto posto bit tako da je to dio zvjezdastog motora...
 
jolly the roger said:
pitanje: tko je uredjivao i zabrljao po ovoj temi? onaj moj odgovor je netočan (ovo da stoje cilindri pomaknuti jedan iza drugoga) i bio sam ga izbrisao,i napisao novi, u kojem iz druge fotke se tocno vidi da su cilindri u istoj ravnini, i da mora sto posto bit tako da je to dio zvjezdastog motora...

    Na "pravom" zvjezdastom motoru se na glavnu klipnjaču vezuju sve ostale iz praktičnog razloga, jer bi onoliki broj paralelnih letećih ležajeva koliko je cilindara učinio ideju besmislenom (predugačko koljeno, uvijalo bi se). Ideja HDa o "hvatanju" pomoćnih klipnjača na glavnu kao paralelan spoj vodi ka laganom odmaku cilindara iz jedne ravnime čime se NE udaljavamo od ideje zvjezdastog motora. Drugim riječima, zvjezdasti motor MORA imati samo jedno koljeno, ali cilindri ne moraju biti u jednoj ravnini, ako to kojleno može otrpjeti. U slučaju HDa, dakle, paralelni ležajevi "prolaze" iz razloga što su u pitanju samo tri cilindra.
    Čtiam ovo što sam napisao i zvuči mi kao čisto sranje i perverzija, ali ne znam to drugačije opisati...
 
OldBoy said:
    Na "pravom" zvjezdastom motoru se na glavnu klipnjaču vezuju sve ostale iz praktičnog razloga, jer bi onoliki broj paralelnih letećih ležajeva koliko je cilindara učinio ideju besmislenom (predugačko koljeno, uvijalo bi se). Ideja HDa o "hvatanju" pomoćnih klipnjača na glavnu kao paralelan spoj vodi ka laganom odmaku cilindara iz jedne ravnime čime se NE udaljavamo od ideje zvjezdastog motora. Drugim riječima, zvjezdasti motor MORA imati samo jedno koljeno, ali cilindri ne moraju biti u jednoj ravnini, ako to kojleno može otrpjeti. U slučaju HDa, dakle, paralelni ležajevi "prolaze" iz razloga što su u pitanju samo tri cilindra.
    Čtiam ovo što sam napisao i zvuči mi kao čisto sranje i perverzija, ali ne znam to drugačije opisati...

e onda nisi vidio zvjezdasti motor
zvjezdastom motoru se sve klipnjace vezu na jednu klipnjacu, i svi cilindri su u istoj ravnini, nema pomaka. tako je i kod ovog trocilindraša od obitelji Ness, svi cilindri su u istoj ravnini, dakle klipnjace se vezu jedna na drugu, ili su 2 viljuskastog prihvata i jedna obicna...
 
jolly the roger said:
e onda nisi vidio zvjezdasti motor
zvjezdastom motoru se sve klipnjace vezu na jednu klipnjacu, i svi cilindri su u istoj ravnini, nema pomaka. tako je i kod ovog trocilindraša od obitelji Ness, svi cilindri su u istoj ravnini, dakle klipnjace se vezu jedna na drugu, ili su 2 viljuskastog prihvata i jedna obicna...
to tako as i nemoze raditi kak bude ti palil ovaj u sredini  :misli: a posto si neki dan izjavil da v4 2t motor upali sve cilindre od 0 do 70 stupnjeva pomaka radilice kod tebe je sve moguce  :wink:
 
RC46 said:
to tako as i nemoze raditi kak bude ti palil ovaj u sredini  :misli: a posto si neki dan izjavil da v4 2t motor upali sve cilindre od 0 do 70 stupnjeva pomaka radilice kod tebe je sve moguce  :wink:

jel te mogu napucat martom u jaja ako zvjezdasti tako radi :wink:

a apropo onog paljenja, nisam ja reko da v4 okida od 0 do 70° , vec konstruktori nsr-ke...ma u biti sto se ja pravdam rondašu...
 
      I još bi dopunio. Nikada nisam prišao HD mašini na bliže od pola metra niti sam proučavao da li su cilindri i jednoj ravnini, ali nakon svega danas viđenog mogu i bez gledanja reći da ti cilindri mogu biti u jednoj ravnini samo u slučaju sustava klipnjača kao na Jollyevim slikama (dakle stari HD motori). Za sustav klipnjača kao na slikama Jamesa, oni su sigurno lagano razmaknuti gledano sprijeda.
 
jolly the roger said:
e onda nisi vidio zvjezdasti motor
zvjezdastom motoru se sve klipnjace vezu na jednu klipnjacu, i svi cilindri su u istoj ravnini, nema pomaka. tako je i kod ovog trocilindraša od obitelji Ness, svi cilindri su u istoj ravnini, dakle klipnjace se vezu jedna na drugu, ili su 2 viljuskastog prihvata i jedna obicna...

      Vidio sam, i hvala na animaciji, ali objasnio sam ti razlog hvatanja ostalih klipnjača na glavnu. Motor bi se teoretski vrtio i u slučaju paralelnih ležajeva. Ideja zvjezdastog motora je (moje mišljenje koje ne mora biti točno!) jedno koljeno, a rezultat cilindara u jednoj ravnini posljedica je rješenja prihvata klipnjača u praksi. Opet mi se napisano čini kompliciranim, ali sorry, ne znam bolje. 
 
na h-d su u liniji na japancima i ostalima nisu imaju pomak u lijevo ili desno  (y)
 
RC46 said:
na h-d su u liniji na japancima i ostalima nisu imaju pomak u lijevo ili desno  (y)
pa dobro to smo odavno skuzili, hvala na repeticijama :mrgreen:

OldBoy said:
      Vidio sam, i hvala na animaciji, ali objasnio sam ti razlog hvatanja ostalih klipnjača na glavnu. Motor bi se teoretski vrtio i u slučaju paralelnih ležajeva. Ideja zvjezdastog motora je (moje mišljenje koje ne mora biti točno!) jedno koljeno, a rezultat cilindara u jednoj ravnini posljedica je rješenja prihvata klipnjača u praksi. Opet mi se napisano čini kompliciranim, ali sorry, ne znam bolje. 
ideja zvjezdastog motora je da masina bude sto laksa(sto kraca) a to se dobilo smanjivanjem kartera(kod rednih i v masina karter je visestruko duzi od kartera zvjezdaste masine. zato se islo na hvatanje klipnjaca na glavnu...inace bi svi cilindri bili odmaknuti jedan od drugog