ANKETA: Hrapava (neklizajuća) povrsina sjedala na skuterima

Smatras li neklizajucu povrsinu sjedala na skuteru potrebnom/korisnom?

  • Ne bih mogao voziti bez nje.

    Votes: 4 6.6%
  • Kad je vec tu neka je, ne smeta.

    Votes: 30 49.2%
  • Smeta mi, ali ne toliko da bih je mijenjao.

    Votes: 3 4.9%
  • Toliko mi smeta da sam je promijenio ili cu je promijeniti.

    Votes: 1 1.6%
  • Na skuteru imam klizavu povrsinu sjedala, promijenit cu je u hrapavu.

    Votes: 3 4.9%
  • Na skuteru imam klizavu povrsinu sjedala, takva ce i ostati.

    Votes: 20 32.8%

  • Total voters
    61

gfest

Member
Meni se neklizajuća površina sjedala (na skuteru) cini smetnjom, ogranicava mi brzinu namjestanja polozaja tijela na skuteru prije zavoja. Brze dere hlace na guzici. Zadrzava prljavstinu.

Dobro, mozda je korisna samo kod kocenja, ali nes ti...

Zanima me vase misljenje.
 
moja je klizava i ne bi mi smetalo da je hrapava ali je neču mjenjat u hrapavu :misli: :mrgreen:
uglvanom malo digni dupe pa se premjesti :wink: :mrgreen:
 
Kod mene je hrapava i u vožnji u rebatinkama je ok, ali za duže vožnje u zimskim uvjetima, kad je guzno pokrivalo gore-tex, zna bit vrloooo sklisko, pogotovo na kočenju (listovi i bedra rade prekovremeno).
Preporuka: gore-tex hlače sa kožnim dijelom na "sjedećoj" površini. (y)
 
mene prilikom kočenja oće bacit kolko je klizava,koje je rješenje za to?
 
kod mene klizava
takva mi više paše
dakle - odgovor zadnji

no, ja imam dosta visok naslon, pa ne bježim za nazad :)
 
marekvz2 said:
mene prilikom kočenja oće bacit kolko je klizava,koje je rješenje za to?

LOL šta ti ostvaruješ neznam 5-6G na kočenju da te oće bacit :mrgreen: :mrgreen:
još na novijim nexusisima je sic niži i ravniji i volan je viši dok kod mene je sic nagnut prema naprijed i volan je niži
 
meni je dobra na runneru , ajmo reći da je normalna , ni klizava ni hrapava, ali me smetalo npr. kad bi oprao sic onda bi se užasno klizalom, ali inače je ok
 
:shock: koja tema  :misli: da klizava-hrapava povrsina sica na skuteru  :LOL: ko se uopce time zamara kakva mu je povrsina na sicu nebi da van je svima po zavojima pola dupeta vani pa da nebi oklizli  :LOL:
 
kakva tema...vazno je da se vozi,ja na vxr-u imam "hrapavi sic" na firefoxu je kako bi vi nazvali klizajuci sic i sta?
sta kao tko nema hrapavi sic taj pada sa sica u voznji  :LOL: ili kad koci klizi na naprijed kao? ako je sic postavljen prema naprijed onda ce te prilikom jakog kocenja bez obzira na sic klizit naprijed....
a kakve su vam ruckice hrapave ili... :mrgreen:
 
Na SP-u nakon redizajna ('02+), a i na VXR-ovima (stari tip, ali osim prve linije 180 VXR) je glatka, ali samo vozacev dio. Dobro je, lako se odrzava i lakse cisti, ali u slucaju voznje po kisi + ako su u điru neke vodonepropusne hlace, zna biti malo klisko. :? No opet, ipak nismo ni mi vozaci od 5 kg, mozda je malo sklisko, no covjek se brzo navikne. Tako i tako po kisi treba biti extra pazljiv. (y) S druge strane, suvozacev dio je hrapav, i zna ga biti zeznuto cistiti, pogotovo zimi, posto nesto prljavstine s ceste (cak i s blatobranom) zna zavrsiti tamo. Manje je sklizak, dapace, gotovo i nije sklizak, ali se je teze namjestati po zavojima (no neznatno).

Mislim da je ovo dobar primjer, posto se na istom vozilu prije redizajna koristio hrapav sic. Evo neke dojmove cu sada napisati.

Na istom sam tipu vozila (i na SP-u i na VXR-u) imao priliku probati i stari tip sica (informativno - ugrađivao se na Runnere prije '02. - znaci FX/R, prva linija SP-a 125ccm i 180ccm i VXR 180, te svi 50ccm prije '02.), ne puno ali nekih cca. 600-700 km. Evo sto sam zamjetio: Uglavnom, taj stari tip sica na Runnerima je dosta drukciji i vise "sportskiji", te je preskucen vrlo hrapavom povrsinom. Nije lose, no tesko ga je obrisati u slucaju da je vozilo bilo parkirano na kisi, sto znaci da ce se vozac vjerovatno smociti ukoliko nema vodonepropusne hlace. Ukoliko ih ima, mislim da je to najbolja every-day kombinacija za zimu. Nije sklisko, taman je + tu je i zastita od vode. Po suhome + hrapave hlace nesto se teze namjestati pri voznji 110%, inace za every-day voznju plus ide hrapavom modelu, uz malu napomenu. Na specificno ovom tipu sica (stari tip za Runnera) ipak za voznju u dvoje preporucam novi. Zasto? Odgovor je jednostavan. Runner je vrlo kompaktan skuter, a stari sic je vrlo mali, pa zaista zna biti tijesno, pogotovo ako dvojica malo krupnijih sjede na skuteru - netko ce morati 20ak % sjediti na zadnjem kraju, sto je vrlo neudobno.

Rezime: Hrapavi ili nehrapavi - mislim da i nije neka razlika, sve su to nijanse. U voznji na nož mozda mi je mrvicu bolji glatki (vjerovatno ce se neki iznenaditi), jer se lakse namjestati/premjestati, no mozda je samo stvar navike. Inace, normalno da takva voznja trazi i dosta tjelesnog napora ako se ide na izvlacenje maximuma iz vozila, pa mislim da je klizanje uobicajena nuspojava koja ce se nesto manje (ali ipak da) osjetiti i na hrapavom sicu.

Za zimu/kisu - hrapavi + vodonepropusne hlace.

Ali kazem, to su sve nijanse, nemojte misliti na to, mislite na to da vam neki pijani idi** negdje ne oduzme prednost kroz grad i samo naprijed... (y)
I sretna Nova svima... (y) :piva:
Pozdrav iz Pule...
 
na zipacu je sic ok ak se vozis lagano po gradu.. guza je u onom polozaju u kakav si ju stavil prije voznje..  :D  al uzasno zivcira kod naglih kocenja jer se nakon takvog jednog izleta vozis doslovno na jajima..  :shock: :mrgreen:
 
moja je hrapava i ne smeta mi prije sam imao glatku i isto mi je kako se ko navikne mnogima smeta
 
ja imam skroz glatku al meni ne smeta,dobro istina je da se ovo nemoze nazvat skuterom al i prije na runneru sam imo glatku i ok mi je.A sa hrapavim nisam dovoljno iskustan da kazem jel mi se sviđa ili ne