malo da kenjam po temi pošto vidim da nikog drugog nema
slike ne bu bile, video forget it nemam ti ja to
Dakle jebem ti Shivera kad meni trebalo 3 dana da skužim kako promjenit power mode... jebem ti taljanske manekene i beskorisne retrovizore od plastike iz kine... jebem ti uputsva ko da je kinez prevodio sa taljanskog na bosanski preko tučepa i mandarina... dakle nigdje veze s ničime... jebem ti elektroniku koju ne mogu prokužiti tj sistem message koji mi se pojavljuje svaki put kad upalim motor a to je da upišem neki kod za nešto... tražio ja u manualu ali zakurac...
i to je ono što mi ide na jetra... i onda si razmislim ako je to sve što mi ide na nerve onda je sve dobro... osim što je počelo nekaj vibrirat oko sata pa se proizvodi neko zujanje... ništa neobično imao je to i moj bivši kawac er6n dakle svi imaju isti generički problem na naked-im... sve je dobro... naći ću uzrok i ubit ga silikonom... neće meni niko govorit šta će meni smetat na motoru... nitko!
s obzirom da sam imao prilike sjedit i vozit Shivera 750 onda mogu i dati neki okvirni 750 vs 900;
*750 ima bolji sic ala fotelja, 900 je više sportcki tanji i gura te lagano prema naprijed
*750 mi se činio kad bolji kus motora po veličini, 900 je elegantniji sa više detalja
*750 je živina na steroidima... 900 može biti anemična koala u Touring modu, a i može biti Sportak divljak ili kako strani forumi i revjuzi na jutubu kažu senzibilni huligan
Obično mi treba cca do 2 tjedna da vidim skužim i osjetim šta motor može... kod RSV-a mi je trebalo i preko mjesec dana da skupim muda da ga srušim na koljeno... no ovdje kod Shivera sve je pod kontrolom od prvog trenutka... daje sigurnost i povratne informacije... drži liniju i zavoje kao po tračnicama...
Danas sam ga odvezao u Touring modu od Poreča do Plomina i natrag... cca 120 km... prosjek AVGspeed bio 68km/h, AVGfuel 4,6l/100kn
Ono što nisam očekivao je da snage čak i Touring modu ima u svim režimima od početka do kraja... onaj najveći "skok" snage se osjeti tek nakon 6t okretaja koji ide do limita od 11t okretaja.
Vibracija ima nešto, na volanu pretežito ali vrlo vrlo vrlo malo... što ruku na srce vrlo neobično za taljane...
sve u svemu ruku na srce da cijena nije odigrala ulogu vrlo teško bi netko normalne glave kupio novog Shivera 900... sa cijenom od 76900kn za novi netko zbilja mora biti sektaš ili zatucani lover aprilie da iskipa tolike pare... realno... jer u toj nočvanoj kategoriji konkurencija zbilja može ponuditi isto ako ne i više... posebno mislim na servisnu podršku i after sales proizvodi... i toga su svjesni svi pa tako i ja... da se razumijemo jasno, nije mi uopće niti malo žao kupovine jer zadovoljava moje osnovne parametre... da košta normalno, da je skorro pa novo (s obzirom na tržište, muljaže i sklepance), da se vozi ugodno, da se vozi uspravno...
E da još jedna sitnica... zvuk iz auspuha serijale onih kvazi ružnih uživo izlazi predivan zvuk pogotovo prilikom downshifta kada ima onaj rumble backfire kao da voziš american V8 muscle car... tolika perverzija je to da jedva čekam ubacit u nižu i slušat to duboko pucketanje... jedan od rijetkih gdje moraš biti debil za skinut originale i stavit nešto drugo...