aprilia sportcity

cb900bd

New member
ma frend mi oče kupit apriliju,a svašta su mu napričali,pa me zanimaju iskustva ljudi koji su je imali,a ne rekla kazala
 
cb900bd said:
ma frend mi oče kupit apriliju,a svašta su mu napričali,pa me zanimaju iskustva ljudi koji su je imali,a ne rekla kazala

a koju apriliju sportcity?
 
dobar skuter,dobra masina,nema straha,to je piaggio leader masina,provjerena,ugraduje se u mnoge piaggio skutere,a i druge skutere
 
cb900bd said:
navodno da se s njim ne može u zavoj,tj.da je ne vožljiv?

Sorry, ne znam tko ti je to rekao ali to je totalna glupost, probao sam taj skuter na supermoto stazici ovdi kod nas i skuter me oduševia kako se lijepo i agresivno može s njim vozit zavoje, frend mi ga ima i bio je tada stavio nove gume michelin pilot sport SC.

S tm skuterom sam uklizavao u zavoje uz kočenje obe kočnice a zadnje tik pred blokadu uz škripanje od gripa,i tako jedno 7-8 krugova, lik je bio iza mene na SP 180 koji jest naravno jači i eksplozivniji ali bio sam mu konkurentan (Sportcity je imao multivar).,inače probao sam i famozni mnogima obožavani VXR isto na toj stazi ali nije me se dojmio kao taj Sportcity.,pazi,znači ovdje govorim o naginjanju do ruba gume (i prednje,zadnja naravno ofkors :mrgreen:)

Frend je pao bez poslijedica na stazi kasnije s svog Sportcity-ja a i ja s VXR-a..,razlog nam je obojici bio isti.,bočna nogara :LOL:,preporučam skinuti (samo ekstremisti,za normalnu upotrebu vrlo korisna stvar :mrgreen:)

Svakako prije kupnje probaj pa vidi jel tebi paše.
 
potpuno iste masine(osim duzine bloka),vxr je vise sportski skuter,a sportcity ozbiljniji,oba su jako dobri (y)
 
Aprilia je jedan od najvozljivijih skutera što se tiče zavoja i što se tiče skutera koje sam ja vozio....
 
Ja evo napravio dvije tri tisuće i skuter je prva liga ali cijelo vrijeme maštam o beverlyu... Sportcity je zvrk naspram beverlyja, puno agilniji, više gradski skuter i gušt ga je brzo voziti jer je položaj odličan za izbacivanje tijela ali beverly puno stabilniji iznad 80 dok se sportcity da brže provozit ispod 80 a udobnost i mirnoća na beverlyju što se tiče ovjesa i štela puno veća pri bilo kojoj brzini. Sportcity dosta poskakuje na neravninama a položaj nije baš neki za duže ture. Isto sam imao priliku probati ga na karting stazi i oduševio sam se, samo mene nije zezala nogara nego plastika ispod nogu koja dosta brzo zastruže, pogotovo s dvojcom. Vxr 02 sa vilicom od sp-a koja skoro nije ni radila sam mogao voziti puno agresivnije i puno lakše uslajdavati lagano u zavoj ali moram još otvrdnut vilicu na sportiju jer je dosta mekana pa onda vidit. Što se tiče ubrzanja sportcity bolje prima gas ispod 80 naspram beva, a bev puno lakše nabire brzinu iznad 100, valjda imaju drukčiju oprugu a i zaštita od vjetra radi svoje. Vxr skroz drukčiji za vozit, on na okretajima ima snagu ali do 120 moj 02. god sa aluminijskim cilindrom nije bio ništa sporiji od ove dvojce i da se dignut sa 70 i više na zadnji dok bev i sporti jedva kad kuplung odvoji, ali sumnjam da je to kome bitno  :mrgreen:
 
SM rules said:
Ja evo napravio dvije tri tisuće i skuter je prva liga ali cijelo vrijeme maštam o beverlyu... Sportcity je zvrk naspram beverlyja, puno agilniji, više gradski skuter i gušt ga je brzo voziti jer je položaj odličan za izbacivanje tijela ali beverly puno stabilniji iznad 80 dok se sportcity da brže provozit ispod 80 a udobnost i mirnoća na beverlyju što se tiče ovjesa i štela puno veća pri bilo kojoj brzini. Sportcity dosta poskakuje na neravninama a položaj nije baš neki za duže ture. Isto sam imao priliku probati ga na karting stazi i oduševio sam se, samo mene nije zezala nogara nego plastika ispod nogu koja dosta brzo zastruže, pogotovo s dvojcom. Vxr 02 sa vilicom od sp-a koja skoro nije ni radila sam mogao voziti puno agresivnije i puno lakše uslajdavati lagano u zavoj ali moram još otvrdnut vilicu na sportiju jer je dosta mekana pa onda vidit. Što se tiče ubrzanja sportcity bolje prima gas ispod 80 naspram beva, a bev puno lakše nabire brzinu iznad 100, valjda imaju drukčiju oprugu a i zaštita od vjetra radi svoje. Vxr skroz drukčiji za vozit, on na okretajima ima snagu ali do 120 moj 02. god sa aluminijskim cilindrom nije bio ništa sporiji od ove dvojce i da se dignut sa 70 i više na zadnji dok bev i sporti jedva kad kuplung odvoji, ali sumnjam da je to kome bitno  :mrgreen:

Up-side-down ili klasicna za model '02+?
 
biker4life said:
Up-side-down ili klasicna za model '02+?
Upsidedown je stavljena nakon što mi ga je frend zabio. To je bio četvrti put da mi se razbili s motora  :(
 
sad mi jedan govori da je 250 još bolja,kočnice,živahnija malo i to. jel moguče da 50ccm može značit?
 
cb900bd said:
sad mi jedan govori da je 250 još bolja,kočnice,živahnija malo i to. jel moguče da 50ccm može značit?

vozio sam 250 i oduševljen sam skuterom. Mala potrošnja, odlična ciklistika i još bolje kočnice (dva diska naprijed).  (y) A taj 300 ti je u stvari 278 ccm, tako da ne bi tribalo bit značajnije razlike.
 
cb900bd said:
sad mi jedan govori da je 250 još bolja,kočnice,živahnija malo i to. jel moguče da 50ccm može značit?
Nisam vozio sportcity 200 pa neznam dal je neka veča razlika u odnosu na vxr (koji isto ima leader 200) ali kod sportcity 250 naspram vxra se osjeti veći moment i bolji odgovor na gas. Beverly mi je isto bio injection a vozio sam i karb i moj dojam je da je injection puno bolje rješenje, ljepše radi i koda nekako ispegla krivulju dok karb ima rupe.