Atestirao spuh na motoru :)

HIGHLANDER said:
Sa stranice CVH, di to oni imaju laboratorij  :misli:

Homologacija vozila odnosno dijelova, sklopova i uređaja vozila je ispitivanje i utvrđivanje sukladnosti ispitivanih dijelova prema ECE pravilnicima ili EEC/EC direktivama i EU uredbama koje se odnose na ispitivani dio i na određenu kategoriju vozila. Homologacijsko ispitivanje mogu obavljati samo međunarodno priznati laboratoriji i nakon ispitivanja (ako je dio vozila u skladu sa zahtjevima pravilnika, direktiva ili uredbi prema kojima je ispitivanje obavljeno), proizvođač dijela mora na ispitivani dio trajno postaviti znak kojim se dokazuje da je dio homologacijski ispitan i odobren.

Utvrđivanje sukladnosti vozila u Republici Hrvatskoj

Obavezi utvrđivanja sukladnosti podliježu cestovna motorna i priključna vozila, traktori i traktorske prikolice (u daljnjem tekstu: “vozila“) kategorija M, N, O, L, T, C, S i R.

Utvrđivanje sukladnosti vozila provodi Državni zavod za mjeriteljstvo, a pojedine poslove u postupku utvrđivanja sukladnosti vozila obavljaju, temeljem ovlasti Državnog zavoda za mjeriteljstvo, Centar za vozila Hrvatske i Hrvatski autoklub.

Utvrđivanju sukladnosti vozila prethodio je postupak homologacije vozila odnosno provjere homologacijske podobnosti vozila koja se uvoze, odnosno stavljaju na tržište u Republici Hrvatskoj. Početak provjere homologacijske podobnosti vozila je 15. rujna 1997. godine, od tog datuma svako vozilo i njegova pripadajuća dokumentacija, prije uvoznog carinjenja prolazilo je kroz postupak provjere.

Postupak utvrđivanja sukladnosti vozila podrazumijeva pregled dokumentacije i po potrebi pregled vozila, izdavanje izvještaja o zadovoljavanju propisanih uvjeta, izdavanje potvrde o evidenciji/sukladnosti tipa vozila, izjave o sukladnosti vozila, potvrde o sukladnosti pojedinačno pregledanog vozila te upis podataka u jedinstvenu bazu homologacijskih podataka.

Utvrđivanje sukladnosti vozila provodi se za sve kategorije novih ili rabljenih vozila prije njihova unosa, uvoza ili prodaje odnosno prije prve registracije vozila.

http://www.cvh.hr/homologacija/

Sad pogledaj gore na stranici - postoji homologacija, ali postoji i ispitivanje vozila - nije isto
http://www.cvh.hr

http://www.cvh.hr/ispitivanje/




Centar za vozila Hrvatske u Velikoj Gorici, u svojem Odjelu za ispitivanje u suradnji s drugim ispitnim mjestima raspoređenima po cijelom području Republike Hrvatske obavlja ispitivanje vozila i dijelova tih vozila koji su bitni za sigurnost prometa na cestama. Ispitivanje vozila obavlja se temeljem Zakona o sigurnosti prometa na cestama i Pravilnika o ispitivanju vozila. Ispituju se vozila koja se proizvode pojedinačno ili u maloj seriji; vozila na kojima se obavlja preinaka ili zamjena serijskog dijela, sklopa ili uređaja ne serijskim dijelom, pregradnja vozila ugradnjom sklopa ili uređaja; vozila za koja nisu poznati tehnički podatci potrebni za tehnički pregled i registraciju vozila; te sklopovi i uređaji koji su namijenjeni za ugradnju u vozila, a bitni su za sigurnost i ekološku podobnost vozila u prometu na cestama.
 
3alfa3 said:
Sad pogledaj gore na stranici - postoji homologacija, ali postoji i ispitivanje vozila - nije isto
http://www.cvh.hr

http://www.cvh.hr/ispitivanje/

Ma ko ih jebe,
privatna firma koja je dobila blagoslov države da nam otima lovu  :palacdolje:
 
:misli: jel' itko, pa i u ZG, skinut s ceste, jer ima lonac; ovaj/onaj, cijev... ili zato što je pravio buku?

;) ( i to stvarno preko mjere - što bi se reklo; da ti već i od uha  :mrgreen: ide na živce )
 
glede atesta neznam, znam da u nekim STP nemozes proci tehnicki ako ne doneses cudotvorni papiric iz CVH-a
glede buke neki jesu
 
DADO+ said:
:misli: jel' itko, pa i u ZG, skinut s ceste, jer ima lonac; ovaj/onaj, cijev... ili zato što je pravio buku?

;) ( i to stvarno preko mjere - što bi se reklo; da ti već i od uha  :mrgreen: ide na živce )

da, ne jedan nego svako ko je bio prebucan kad je bila akcija mjerenja (vise puta godisnje, vec par godina)
Al ponavljam, atest, tj. "upis u prometnu" nije nesto sto ce te abolirat ako si prebucan. I sa serijskim motorom mozes bit prebucan i tada si teh neispravan (tablica dole, izvanredni tehnicki, kazna.....)
 
HIGHLANDER said:
Ma ko ih jebe,
privatna firma koja je dobila blagoslov države da nam otima lovu  :palacdolje:

njih gotovo nitko, za razliku od nas kojiima su to propisom nametnuli.

jbg. High, donijeli propis i mogu zakonski krata jer nismo dali lovu privatniku,

:mrgreen:
 
:misli: po svemu do sada, ispada; možeš i ovo atestirati  :mrgreen: i sl. "samo cjevčice", pa i bez DB k.

5069826_orig.png



... imaš upisano i boli te k. :mrgreen:
 
Mozes, ako je na ispitivanju utvrdjeno da je buka ispod dozvoljenog limita

Uvjet za proc ispitivanje je da postoji E broj, da imas pratecu dokumentaciju proizvodjaca i da prodjes mjerenje buke (naravno, i da je to montirano kako spada)
 
... odeš kod meštra ili sam i samo za ispitivanje ga prigušiš iznutra, a poslije? ;)
 
ne znam kako ide s nehomologiranim topom, nekeko mi vuce na to da prvo treba napravit homologaciju topa pa onda atest topa na motoru (to bi bilo u skladu s uocenom praksom CVH-a)
a ako buka prelazi dopusteno ne moze nista
 
DADO+ said:
... odeš kod meštra ili sam i samo za ispitivanje ga prigušiš iznutra, a poslije? ;)

Ajd jos jednom procitaj kaj sam napisao u prethodna 2 posta  :mrgreen:
Tako je barem za sad. U najavi je da ce bit potreban i dokaz da je to ugradila ovlastena osoba (citaj: racun nekog ovlastenog servisa), ali "otom - potom".
 
(y) editirao si

ma, ne znam - valjda neće još neko vrijeme  :pelvic_thrust2: i biti precizni  (y) kao ti  8)

... bar, dok ne kupim novi  :LOL:
 
A jel treba raditi ateist i nakon promjene žarulje u daru...? Da se vidi dali je dobro postavljena
 
efz said:
upravo tako  (y)

Neki su ovdje pobrkali pojmove između atesta i homologacije auspuha koji je već homologiran......stvar je jasna i ovo zakonski treba napraviti (koliko god zvučalo bezveze i glupo) drugo je to što svako od nas poznaje negdje nekog na tehničkom ili to što se još uvijek većina stanica za tehnički pregled ovome ne pridaje pažnju..........zakon je takav i možeš ga hebat  :mrgreen:
po tome ispada da sve sto se skine sa motora (npr. kotac radi promjene lezajeva i gume) mora na atest da se vidi da li je kotac dobro montiran.
koja glupost
 
sid said:
ne znam kako ide s nehomologiranim topom, nekeko mi vuce na to da prvo treba napravit homologaciju topa pa onda atest topa na motoru (to bi bilo u skladu s uocenom praksom CVH-a)
a ako buka prelazi dopusteno ne moze nista
po meni bi trebalo prvo napraviti atest jer se mojenja originalni dio zamjenskim i ako prodje atest dadnu ti i homologaciju. nikako obrnuto.
 
... sad se već postavlja pitanje:
da li je zec homologiran - atestiran, kao jedinstvena cjelina , ili je to samo za lonac  :misli: :mrgreen:
 
ICE TIGER said:
po tome ispada da sve sto se skine sa motora (npr. kotac radi promjene lezajeva i gume) mora na atest da se vidi da li je kotac dobro montiran.
koja glupost

Jel ti to trazis logiku u HR?  :LOL:

DADO+ said:
... sad se već postavlja pitanje:
da li je zec homologiran - atestiran, kao jedinstvena cjelina , ili je to samo za lonac  :misli: :mrgreen:

Homologiran - dobio s njim papir koji je uvjet za prvu regu  :mrgreen:
 
Koja glupost

Imam race only s granama, ima i e-broj... 97 db mi pise na plocici. Znaci nasi "strucnjaci" mogu mjeriti i zakljuciti da je dozvoljeno na cesti a u cijelom svijetu nije  (y)

sve za saku novaca majku im gladnu, sve mi vise mrsko registrirati motor  :LOL:
 
jbt led baš bi mogo skočit do cvh da i meni ozakone "not for street use" full sustav :LOL:

ti mater i onda neko nekaj jamra protiv rvacke

buraz pa tu sve prolazi eeeee :mrgreen: