aurellie
Active member
Danas mi konačno stigao paket sa djelovima, među kojima se našle i ove prekrasne high tech napravice, zadnji krik baterijske tehnologije
Baterije će zamjenit stari akumulator u mojoj cbr-ki. Sada ima samo ta jedna slika usporedbe radi, a već sutra ću pokušat osmislit kako ću ugradit ovo u motor. Ima ih 4 jer svaka baterija ima oko 3.3V
Na slici je Unibat 8AH a kraj njih 4 baterije koje su maloprije stigle. U usporedbi sa njim baterije su puno lakše (1.6kg sve 4, naspram 4-5kg), puno manjih dimenzija, nevjerojatno izdržljive i otporne, potpuno stabilne, i nevjerojatnih specifikacija. Dok akumulatorske baterije osiguravaju kapacitet samo pri vrlo malim strujama pražnjena (oko 0.2C, tj struja pražnjenja može bit svega petina njihovog kapaciteta da bi pružile imale označeni kapacitet) i bilo kakve veće struje npr pokretanje motora ih crpi nevjerojatnom brzinom) ova čudovišta omogućuju pražnjenja od čak 20C tj u ovom slučaju baterije su sposobne isporučit 200+ ampera bez da puste kap znoja. Trajnost im je također ogromna, zapravo trebala bi nadživjet motor. Dok akumulator može u smeće nakon 300-tinjak punjenja/pražnjenja, ove baterije nakon 2000 pražnjenja imaju preko 80% svog nominalnog kapaciteta.
Ima li još što pametno? Jesam li spomenuo da su potpuno stabilne i vrlo izdržljive i u najtežim uvjetima. Možete ih slobodno bacit u vatru, ili probit čavlom.
Jedini nedostatak im je što se ne smiju ispraznit ispod 2.6V ili prepunit iznad 4V. Neznam koje su posljedice...još...
Ova mala pločica što je na baterijama na slici je elektornika koja će, među ostalim, pazit i na to. Cijeli energetski sustav motora će bit spojen na regulirajuću elektroniku da bi cijeli sustav bio daleko pouzdaniji i izdržljiviji od akumulatorskog, naravno sa hrpom ekstra struje jer nje nikad dosta Još mi je u planu nabavit prekidač sa nekog FI motora koji će isključit struju u slučaju prevrtanja ili pada. Sutra kreću radovi, pa će uskoro update...iz praktične primjene
Baterije će zamjenit stari akumulator u mojoj cbr-ki. Sada ima samo ta jedna slika usporedbe radi, a već sutra ću pokušat osmislit kako ću ugradit ovo u motor. Ima ih 4 jer svaka baterija ima oko 3.3V
Na slici je Unibat 8AH a kraj njih 4 baterije koje su maloprije stigle. U usporedbi sa njim baterije su puno lakše (1.6kg sve 4, naspram 4-5kg), puno manjih dimenzija, nevjerojatno izdržljive i otporne, potpuno stabilne, i nevjerojatnih specifikacija. Dok akumulatorske baterije osiguravaju kapacitet samo pri vrlo malim strujama pražnjena (oko 0.2C, tj struja pražnjenja može bit svega petina njihovog kapaciteta da bi pružile imale označeni kapacitet) i bilo kakve veće struje npr pokretanje motora ih crpi nevjerojatnom brzinom) ova čudovišta omogućuju pražnjenja od čak 20C tj u ovom slučaju baterije su sposobne isporučit 200+ ampera bez da puste kap znoja. Trajnost im je također ogromna, zapravo trebala bi nadživjet motor. Dok akumulator može u smeće nakon 300-tinjak punjenja/pražnjenja, ove baterije nakon 2000 pražnjenja imaju preko 80% svog nominalnog kapaciteta.
Ima li još što pametno? Jesam li spomenuo da su potpuno stabilne i vrlo izdržljive i u najtežim uvjetima. Možete ih slobodno bacit u vatru, ili probit čavlom.
Jedini nedostatak im je što se ne smiju ispraznit ispod 2.6V ili prepunit iznad 4V. Neznam koje su posljedice...još...
Ova mala pločica što je na baterijama na slici je elektornika koja će, među ostalim, pazit i na to. Cijeli energetski sustav motora će bit spojen na regulirajuću elektroniku da bi cijeli sustav bio daleko pouzdaniji i izdržljiviji od akumulatorskog, naravno sa hrpom ekstra struje jer nje nikad dosta Još mi je u planu nabavit prekidač sa nekog FI motora koji će isključit struju u slučaju prevrtanja ili pada. Sutra kreću radovi, pa će uskoro update...iz praktične primjene