Bev 250, dva problema sa uljem... :-(((

Status
Not open for further replies.

BaDly

New member
Sorry ako je ovo već bilo na forumu, ali nisam uspio naći nikoga tko ima jedan od ovih problema, pa evo da pitam...

Prije malo više od mjesec danas sam kupio od frenda bev 250 tourer (2008.) i imao je cca 4k km. Zadnji redovni servis je bio na 3k km (upisan u servisnu i sve je bilo u redu)...
Vozio sam se cca 400-500 km i reko da provjerim ulje i vidim koji mm ispod minimuma  :shock: :shock:....odmah sam taj isti dan odjurio po ulje...nadolio do max (ulio sam sigurno 2-3 dcl)....sad motor ima 5100 km i upravo sam malo prije išao provjeravati ulje i vidim opet blizu minimuma  :shock: :shock: (cca 1 mm iznad minimuma) i opet sam nalio cca 1 dcl ulja...te je sad opet na max....

E sad...to me sve malo zabrinulo pa me zanima jeli to normalno da taj motor troši toliko ulja ??  :misli: :misli: Meni se to čini enormno puno s obzirom na dosadašnja iskustva sa autom (znam da nije za uspoređivati, ali eto...  :wink:), a i ono što čitam po forumu...
Što se tiče vožnje....kad god je motor hladan obavezno barem 1 min radi na nogarima...i onda prvih par min lagano, a kad se voda zagrije na neku normalnu radnu temp (volio bi da imam i temp ulja, ali jbg..) onda postepeno pojačavanje gasa...i 50% vremena na motoru je dvoje ljudi (ako je to bitno)

Drugo ono što me zanima je slijedeće...

Kod prvog nadoljevanja ulja prije 2-3 tjedna sam naravno zalio i sebe i pol garaže i pol motora....no to sam na prvu pripisao svojoj nespretnosti i malom otvoru za nadoljevanje, a velikoj boci  8) 8)....no danas kad sam ponovo nadoljevao ulje....bio sam oprezan i skužio sam da kako ja nadoljevam ulje...tako određena količina ulja izlazi van kroz ajmo reći 'otvor' na doljem dijelu tog otvora za nadoljevanje ulja....ne znam kako da bolje objasnim, pa sam lijepo to slikao i na slici označio gdje ulje izlazi van....

curi.jpg


Jel to normalno ili bi taj 'otvor' trebao dihtati, a nešto nije stegnuto kako treba ???

Nadalje, malo sam bacio oko na ostatak motora i vidio sam jednu masnu mrlju iznad vodene pumpe sa druge strane, pa me zanima jeli to možda neki znak da negdje curi ulje s obzirom da tako brzo 'nestaje' ili je to sasvim normalna stvar na ovoj mašini ??
Evo i te slike da bolje vidite na što sam mislio....

ulje.jpg


SOrka na ovako dugom postu, ali kako sam novi u svemu ovome, a kako je motor još godinu dana pod garancijom, ako nešto ne valja želio bi to riješiti što prije kako nakon isteka garancije ne bi imao problema i nekih dodatnih troškova koji su se mogli srediti prije....

THNX svima na odgovorima...
 
idi u servis i nek fren do plati.. ili ti je upravo postao bivši frend
 
stvar sa druge slike ti vjerojatno negdje pušta ulje pogledaj oko otvora gdje ide kabel unutra koji se spaja s namotajima koji plivaju u ulju...... Mozda je to glavni krivac svemu :misli:
 
BaDly said:
Sorry ako je ovo već bilo na forumu, ali nisam uspio naći nikoga tko ima jedan od ovih problema, pa evo da pitam...

Prije malo više od mjesec danas sam kupio od frenda bev 250 tourer (2008.) i imao je cca 4k km. Zadnji redovni servis je bio na 3k km (upisan u servisnu i sve je bilo u redu)...
Vozio sam se cca 400-500 km i reko da provjerim ulje i vidim koji mm ispod minimuma  :shock: :shock:....odmah sam taj isti dan odjurio po ulje...nadolio do max (ulio sam sigurno 2-3 dcl)....sad motor ima 5100 km i upravo sam malo prije išao provjeravati ulje i vidim opet blizu minimuma  :shock: :shock: (cca 1 mm iznad minimuma) i opet sam nalio cca 1 dcl ulja...te je sad opet na max....

E sad...to me sve malo zabrinulo pa me zanima jeli to normalno da taj motor troši toliko ulja ??  :misli: :misli: Meni se to čini enormno puno s obzirom na dosadašnja iskustva sa autom (znam da nije za uspoređivati, ali eto...  :wink:), a i ono što čitam po forumu...
Što se tiče vožnje....kad god je motor hladan obavezno barem 1 min radi na nogarima...i onda prvih par min lagano, a kad se voda zagrije na neku normalnu radnu temp (volio bi da imam i temp ulja, ali jbg..) onda postepeno pojačavanje gasa...i 50% vremena na motoru je dvoje ljudi (ako je to bitno)

Drugo ono što me zanima je slijedeće...

Kod prvog nadoljevanja ulja prije 2-3 tjedna sam naravno zalio i sebe i pol garaže i pol motora....no to sam na prvu pripisao svojoj nespretnosti i malom otvoru za nadoljevanje, a velikoj boci  8) 8)....no danas kad sam ponovo nadoljevao ulje....bio sam oprezan i skužio sam da kako ja nadoljevam ulje...tako određena količina ulja izlazi van kroz ajmo reći 'otvor' na doljem dijelu tog otvora za nadoljevanje ulja....ne znam kako da bolje objasnim, pa sam lijepo to slikao i na slici označio gdje ulje izlazi van....

curi.jpg


e ovako kad ulijevaš ulje koristi traktur.
ako ti opet tu curi kad si zatvorio čep onda ti je gumica na šarafu/štangici oštečen i nedihta kako treba.


BaDly said:
Jel to normalno ili bi taj 'otvor' trebao dihtati, a nešto nije stegnuto kako treba ???

Nadalje, malo sam bacio oko na ostatak motora i vidio sam jednu masnu mrlju iznad vodene pumpe sa druge strane, pa me zanima jeli to možda neki znak da negdje curi ulje s obzirom da tako brzo 'nestaje' ili je to sasvim normalna stvar na ovoj mašini ??
Evo i te slike da bolje vidite na što sam mislio....

ulje.jpg


SOrka na ovako dugom postu, ali kako sam novi u svemu ovome, a kako je motor još godinu dana pod garancijom, ako nešto ne valja želio bi to riješiti što prije kako nakon isteka garancije ne bi imao problema i nekih dodatnih troškova koji su se mogli srediti prije....

THNX svima na odgovorima...

za ovu drugu sliku nemam pojma jer ja nemam tu problema te mi makina ne troši ulje.
 
ne brini.....Ovako ti napravi...Kupi litru agip ulja...5w-40 za skuter...i filter ulja. Zagrij motor na radnu temperaturu i promijeni ulje i filter. Unutra ce ti ici tocno 1.1 litra ulja. Ulje mjeris sa FULL ZAVRNUTIM CEPOM....Ono sto ti pusta kad sipas ulje...to je normalno kad promasis onu centralnu rupu...jer ovo izvana je damo deklo koje sjeda oko glavne rupe samog kartera...To nije jedna cijelina..mozda si to pomislio. Ono sa desne strane...Nista zabrinjavajuce...Promijenis dihtug dekla...i amen.A cak moze biti da ti valazi na o ring anlasera(dio anlasera koji ulazi u blok) Ako ga mislis mijenjati...onda to napravi kad je ulje vani...jer u protivnom ces ga morati vaditi van. I onda javi rezultate... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ne brini.....Ovako ti napravi...Kupi litru agip ulja...5w-40 za skuter...i filter ulja. Zagrij motor na radnu temperaturu i promijeni ulje i filter. Unutra ce ti ici tocno 1.1 litra ulja. Ulje mjeris sa FULL ZAVRNUTIM CEPOM....Ono sto ti pusta kad sipas ulje...to je normalno kad promasis onu centralnu rupu...jer ovo izvana je damo deklo koje sjeda oko glavne rupe samog kartera...To nije jedna cijelina..mozda si to pomislio. Ono sa desne strane...Nista zabrinjavajuce...Promijenis dihtug dekla...i amen.A cak moze biti da ti valazi na o ring anlasera(dio anlasera koji ulazi u blok) Ako ga mislis mijenjati...onda to napravi kad je ulje vani...jer u protivnom ces ga morati vaditi van. I onda javi rezultate... :mrgreen:

Ovo što se tiće curenja ulja za vrijeme nadolijevanja sam i pretpostavljao da trebam gađati onu unutarnju rupu, ali kako nisam imao ljevak...to je bilo mission impossible....u svakom slučaju to je onda ok....

A što se ovog drugog problema tiče...sve mi je jasno kaj si i ti i svi ostali napisao/li, ali ja to sam neću i ne želim raditi....motor je tak i onak pod garancijom...pa će lijepo u ponedjeljak na servis pa nek oni to slože....jbg...pa valjda imam garanciju za takve stvari....

Hvala puno na savjetima...svakako Vas obavijestim kaj su rekli na servisu....
 
BaDly said:
Ovo što se tiće curenja ulja za vrijeme nadolijevanja sam i pretpostavljao da trebam gađati onu unutarnju rupu, ali kako nisam imao ljevak...to je bilo mission impossible....u svakom slučaju to je onda ok....

A što se ovog drugog problema tiče...sve mi je jasno kaj si i ti i svi ostali napisao/li, ali ja to sam neću i ne želim raditi....motor je tak i onak pod garancijom...pa će lijepo u ponedjeljak na servis pa nek oni to slože....jbg...pa valjda imam garanciju za takve stvari....

Hvala puno na savjetima...svakako Vas obavijestim kaj su rekli na servisu....
hm...neznam..U servisnoj knjizici ti pise lijepo sta spada u garanciju...a sta ne...Procitaj dobro... :mrgreen:
 
BaDly said:
A što se ovog drugog problema tiče...sve mi je jasno kaj si i ti i svi ostali napisao/li, ali ja to sam neću i ne želim raditi....motor je tak i onak pod garancijom...pa će lijepo u ponedjeljak na servis pa nek oni to slože....jbg...pa valjda imam garanciju za takve stvari....
Hvala puno na savjetima...svakako Vas obavijestim kaj su rekli na servisu....

Ej stari  :wink:

Samo da te upozorim da pripremis lovu za taj servis, jer mislim da ti to nebude islo u garanciju nazalost  :?

JAMSTVO NE OBUHVAĆA :

DIJELOVE I POTROŠNI MATERIJAL - filteri zraka,filteri goriva,filteri ulja, maziva, kočiona tekućina, rashladna tekućina.

DIJELOVE PODLOŽNE TROŠENJU PRI UOBIČAJNOM KORIŠTENJU VOZILA :- sve gumene dijelove, lamelne spojke, kočione obloge, sajle, osigurače, svječicu za paljene, pogonski remen, žaruljice, prijenosni lanac, ispušni lonac, obloge automatske spojke, diskovi kočnica, utezi variomatskog prijenosa, sjedalo, nogari, hladnjak vode

..osim ako nije neka veca stvar u igri, onda se mozda mozes dogovorit, al za ove potrosnje dijelove, nista  :?

Di ga planiras odfurat ??
 
bmw m 5 said:
hm...neznam..U servisnoj knjizici ti pise lijepo sta spada u garanciju...a sta ne...Procitaj dobro... :mrgreen:

Hm...baš čitam servisnu knjižicu koja kaže da jamstvo ne obuhvaća dijelove podložne trošenju pri uobičajenom korištenju vozila....i sad je nakon toga nabrojeno 16 djelova od kojih mi 15 nisu sporni jer nemaju veze sa mojim problemom, a jedino što me muči je "sve gumene dijelove"....e sad od čega je o ring anlasera ?? Pretpostavljam metala...ali čisto da pitam ??
Dihtung dekla nije gumeni pa on onda ulazi u garanciju...jedino me brine taj o ring....a čak i da je od gume jel se on svrstava u djelove motora koji se troše ??

U svakom slučaju sutra zovem servis (ako rade), a ako ne u pon pa im furam motor...baš me zanima što će mi reći....
 
full88 said:
Ej stari  :wink:

Samo da te upozorim da pripremis lovu za taj servis, jer mislim da ti to nebude islo u garanciju nazalost  :?

JAMSTVO NE OBUHVAĆA :

DIJELOVE I POTROŠNI MATERIJAL - filteri zraka,filteri goriva,filteri ulja, maziva, kočiona tekućina, rashladna tekućina.

DIJELOVE PODLOŽNE TROŠENJU PRI UOBIČAJNOM KORIŠTENJU VOZILA :- sve gumene dijelove, lamelne spojke, kočione obloge, sajle, osigurače, svječicu za paljene, pogonski remen, žaruljice, prijenosni lanac, ispušni lonac, obloge automatske spojke, diskovi kočnica, utezi variomatskog prijenosa, sjedalo, nogari, hladnjak vode

..osim ako nije neka veca stvar u igri, onda se mozda mozes dogovorit, al za ove potrosnje dijelove, nista  :?

Di ga planiras odfurat ??

Evo preduhitrio si me....

I ja sam to pročitao, ali kao što sam gore napisao....nadam se da to nije potrošni materijal....

Odfurat ću ga u moto mondo (iznimno) jer su oni do sad radili servise na njemu....ali na redovni servis idem u moto01....kod njih sam servisirao zipa i prezadovoljan sam...

btw...jel netko zna jel rade spomenuti servisi sutra ?
 
Mislim da se ipak radi o potrosnom materijalu, nazalost, bez obzira kaj nije naveden  :?

..moto mondo - moj savjet poslusaj me : obavezno ga operi prije nego sto ides u taj servis, ako dođes s zmazanim motorom odmah misle da se ne brines o njemu, pa se mozda ne potrudi kak bi trebao ;)

 
dihtunzi nisu potrošni materijal. potrošni materijal su lampice,svječice,rolice i takve stvari a dihtunzi su dijelovi mašine koji se ne troše tokom korištenja več ako dođe do proboja ulja ili vode to treba zamijeniti pod garancijom.a kad se to mijenja nisam siguran za vodu i ulje dali u tom slučaju ide pod garanciju ali za svaki slučaj pripremi lovu.
 
pa to i je da se ne naplate ruke jer ak se zakomplicira bolje kod njih nego njemu dok sam mijenja.
 
Bob Rock said:
Ajme...i boga zazivaš za 20-tak Kn...ako ne bude plati pa se rugaj.Budu li ti tili naplatit ruke, promini ga sam i zdravo.

Haaa cuj, pa kriza je  :mrgreen: :LOL:

...cisto sumnjam da ce bit 20 kn...nađu oni u servisu uvijek jos nekaj za popravit  :mrgreen:
 
a prijatelju moj sr...e te strefilo ali motor je pod garancijon , a to da ti ovaj slucaj nece priznat pod garancijon nevirujen ipak je to skuter star 1 godinu a da pljuca ulje na sve strane nemoze bit nikako nepokriveno garancijon. jedino da masina nije dobila neki udarac (tipa pad, zakaceno o kornižu ili nesto slicno) onda da ti nebude priznato pod garanciju. sretno (y)
 
Status
Not open for further replies.