BaDly
New member
Sorry ako je ovo već bilo na forumu, ali nisam uspio naći nikoga tko ima jedan od ovih problema, pa evo da pitam...
Prije malo više od mjesec danas sam kupio od frenda bev 250 tourer (2008.) i imao je cca 4k km. Zadnji redovni servis je bio na 3k km (upisan u servisnu i sve je bilo u redu)...
Vozio sam se cca 400-500 km i reko da provjerim ulje i vidim koji mm ispod minimuma :shock: :shock:....odmah sam taj isti dan odjurio po ulje...nadolio do max (ulio sam sigurno 2-3 dcl)....sad motor ima 5100 km i upravo sam malo prije išao provjeravati ulje i vidim opet blizu minimuma :shock: :shock: (cca 1 mm iznad minimuma) i opet sam nalio cca 1 dcl ulja...te je sad opet na max....
E sad...to me sve malo zabrinulo pa me zanima jeli to normalno da taj motor troši toliko ulja ?? :misli: :misli: Meni se to čini enormno puno s obzirom na dosadašnja iskustva sa autom (znam da nije za uspoređivati, ali eto... :wink, a i ono što čitam po forumu...
Što se tiče vožnje....kad god je motor hladan obavezno barem 1 min radi na nogarima...i onda prvih par min lagano, a kad se voda zagrije na neku normalnu radnu temp (volio bi da imam i temp ulja, ali jbg..) onda postepeno pojačavanje gasa...i 50% vremena na motoru je dvoje ljudi (ako je to bitno)
Drugo ono što me zanima je slijedeće...
Kod prvog nadoljevanja ulja prije 2-3 tjedna sam naravno zalio i sebe i pol garaže i pol motora....no to sam na prvu pripisao svojoj nespretnosti i malom otvoru za nadoljevanje, a velikoj boci 8) 8)....no danas kad sam ponovo nadoljevao ulje....bio sam oprezan i skužio sam da kako ja nadoljevam ulje...tako određena količina ulja izlazi van kroz ajmo reći 'otvor' na doljem dijelu tog otvora za nadoljevanje ulja....ne znam kako da bolje objasnim, pa sam lijepo to slikao i na slici označio gdje ulje izlazi van....
Jel to normalno ili bi taj 'otvor' trebao dihtati, a nešto nije stegnuto kako treba ???
Nadalje, malo sam bacio oko na ostatak motora i vidio sam jednu masnu mrlju iznad vodene pumpe sa druge strane, pa me zanima jeli to možda neki znak da negdje curi ulje s obzirom da tako brzo 'nestaje' ili je to sasvim normalna stvar na ovoj mašini ??
Evo i te slike da bolje vidite na što sam mislio....
SOrka na ovako dugom postu, ali kako sam novi u svemu ovome, a kako je motor još godinu dana pod garancijom, ako nešto ne valja želio bi to riješiti što prije kako nakon isteka garancije ne bi imao problema i nekih dodatnih troškova koji su se mogli srediti prije....
THNX svima na odgovorima...
Prije malo više od mjesec danas sam kupio od frenda bev 250 tourer (2008.) i imao je cca 4k km. Zadnji redovni servis je bio na 3k km (upisan u servisnu i sve je bilo u redu)...
Vozio sam se cca 400-500 km i reko da provjerim ulje i vidim koji mm ispod minimuma :shock: :shock:....odmah sam taj isti dan odjurio po ulje...nadolio do max (ulio sam sigurno 2-3 dcl)....sad motor ima 5100 km i upravo sam malo prije išao provjeravati ulje i vidim opet blizu minimuma :shock: :shock: (cca 1 mm iznad minimuma) i opet sam nalio cca 1 dcl ulja...te je sad opet na max....
E sad...to me sve malo zabrinulo pa me zanima jeli to normalno da taj motor troši toliko ulja ?? :misli: :misli: Meni se to čini enormno puno s obzirom na dosadašnja iskustva sa autom (znam da nije za uspoređivati, ali eto... :wink, a i ono što čitam po forumu...
Što se tiče vožnje....kad god je motor hladan obavezno barem 1 min radi na nogarima...i onda prvih par min lagano, a kad se voda zagrije na neku normalnu radnu temp (volio bi da imam i temp ulja, ali jbg..) onda postepeno pojačavanje gasa...i 50% vremena na motoru je dvoje ljudi (ako je to bitno)
Drugo ono što me zanima je slijedeće...
Kod prvog nadoljevanja ulja prije 2-3 tjedna sam naravno zalio i sebe i pol garaže i pol motora....no to sam na prvu pripisao svojoj nespretnosti i malom otvoru za nadoljevanje, a velikoj boci 8) 8)....no danas kad sam ponovo nadoljevao ulje....bio sam oprezan i skužio sam da kako ja nadoljevam ulje...tako određena količina ulja izlazi van kroz ajmo reći 'otvor' na doljem dijelu tog otvora za nadoljevanje ulja....ne znam kako da bolje objasnim, pa sam lijepo to slikao i na slici označio gdje ulje izlazi van....
Jel to normalno ili bi taj 'otvor' trebao dihtati, a nešto nije stegnuto kako treba ???
Nadalje, malo sam bacio oko na ostatak motora i vidio sam jednu masnu mrlju iznad vodene pumpe sa druge strane, pa me zanima jeli to možda neki znak da negdje curi ulje s obzirom da tako brzo 'nestaje' ili je to sasvim normalna stvar na ovoj mašini ??
Evo i te slike da bolje vidite na što sam mislio....
SOrka na ovako dugom postu, ali kako sam novi u svemu ovome, a kako je motor još godinu dana pod garancijom, ako nešto ne valja želio bi to riješiti što prije kako nakon isteka garancije ne bi imao problema i nekih dodatnih troškova koji su se mogli srediti prije....
THNX svima na odgovorima...