Beverly vs Yamaha X max

Bruno78 said:
A na bevu je izmjena ulja na 10 tis?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Inspekcija svakih 5000, zamjena remena na 15000, tako da mi nije jasan ovaj interval od 10 ili 20
 
joke said:
Inspekcija svakih 5000, zamjena remena na 15000, tako da mi nije jasan ovaj interval od 10 ili 20
10 000 je na 300 izmjena remena a na 350 je na 20 000 ,to je kao veci servis,bar je tako meni u servisnoj.... i na 5000 nisam vidio da je servis nego nulti pa 1000km pa 10 000km pa 20 000 a na 300 je 1000 pa 5000 pa 10 000.

Tu i je najveca razlika izmedju 300 i 350.


http://www.svijetskutera.com/test-piaggio-beverly-sport-touring-350/2012/06/14/

95c2db7b31bcffb33a77d30750023374.jpg

Poslano sa mog SM-G930F
 
antezd said:
10 000 je na 300 izmjena remena a na 350 je na 20 000 ,to je kao veci servis,bar je tako meni u servisnoj.... i na 5000 nisam vidio da je servis nego nulti pa 1000km pa 10 000km pa 20 000.

Tu i je najveca razlika izmedju 300 i 350.

Poslano sa mog SM-G930F

Izmjena(R=replace) remena  je na 15 kod 300 .... a ja ulje nebi ostavljao u skuteru 10000 nema šanse. 5000 je maximum i preporuka od kad znam za sebe, čak i za motocikle.

14269485_1735793163342046_2085907182_n.jpg
 
Manual 350 .... osim ulja svakih 10000 ide i svječica, trajanje rada 70 minuta, to je servis

14233527_1735793720008657_1813569132_o.jpg
 
Tko ne može promijeniti ulje svakih 3-5 tkm neka se ni ne vozi. Trošak od 2 rezervara goriva, pa jebemu?? Ne vidim nikakav razlog za vozit isto ulje u skuteru 10tkm.

Što se tiče usporedbe xmax vs bev, govorim za 250 vs 300, ne vidim nijednu bitnu prednost beva.
Udobnost, agilnost, ležanje.. Što se tiče snage, pully rolice i mali max je sasvim solidan.

Inače nemam više maxa, vozikam sad x10 autobus..
 
Dva različita skutera... ako su na papiru i slični... u praksi su kompletno drugačiji.

Imam Bev 350, Xmax 400 ima kolega, i dosta sam ga vozio.

Ako je skuter za grad, onda definitivno Bev... ako češ se negdje dalje voziti možda bolje Yamaha.

U svakom slučaju, ništa ne kupuj bez da probaš oba.
 
Meni nije problem ulje mijenjati svaku subotu ali gledamo sto proizvođač preporuca.
Bev 300 remen je na 10 000
Bev 350 remen je na 20 000

Na starom 300ie toureru je na 15 000 remen.

Ulje je svima na 1000km pa 10 ,20,30 000...

Tako kaže piaggio servisni interval koji sam dobio uz motor.

Ne pravim velike kilometre jer sam pomorac (auto cca 10-12 000km godišnje a bev će biti oko 5000 ako ne i manje godišnje),tako da jednom u godini zamjenim ulje i filter i mislim da je to ok.


Bitno je ne prelaziti limit koji je proizvodjac preporucio i nema brige...

Poslano sa mog SM-G930F
 
Ako je skuter za grad, onda definitivno Bev... ako češ se negdje dalje voziti možda bolje Yamaha.


Ako je za grad ,onda definitivno Bev 350 ... ako ces za van grada onda je definitivno bolje a6 3.0tdi quattro
 
Ako je za grad onda Xmax, ako je za put onda Beverly... Dva različita tipa skutera, nije zanemarivo što Xmax ima mjesta pod sjedalom k'o Punto , najbolje probati, izvagati pluseve i minuse, i dodati u izbor Hondu SH300 i Kymco People gt300

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
Evo ga ...

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/yamaha-xmax-400-momo-400-cm3-oglas-20417888

Poslano sa mog SM-G930F

 
infinity said:
šaka u oko od akrapovica i kolom od kariole :mrgreen:

Akrap je otprilike dupolo kraći od original ispuha, ima dvije cijevi izlazne, nije bučan a ima i nešto okretnog momenta i snage više. Po meni jedina opravdana investicija u auspuh u svijetu scootera.
Utrke skutera se voze na kolima od kariole....ovo je 5 brojeva veće...i za sada najveće koje omogučava GT položaj i sve njegove prednosti
 
dovla said:
Tko ne može promijeniti ulje svakih 3-5 tkm neka se ni ne vozi. Trošak od 2 rezervara goriva, pa jebemu?? Ne vidim nikakav razlog za vozit isto ulje u skuteru 10tkm.
Ako neko živi u zgradi i nema garažu - to mijenjanje ulja na 3000 može ići na živce.

 
I ja imam isto pitanje, vidim svakakva misljenja.

Sta mene zanima, kakve su cijene redovnih servisa?

Sta se sve mijenja na tom xmax servisu svako 3000km?
 
bart said:
I ja imam isto pitanje, vidim svakakva misljenja.

Sta mene zanima, kakve su cijene redovnih servisa?

Sta se sve mijenja na tom xmax servisu svako 3000km?
Za beverly 350 su skoro pa besplatne s obzirom da je prvi veci servis na 20 000km .

A mali servisi 300 do 500kn otprilike

Poslano sa mog SM-G955F
 
bart said:
I ja imam isto pitanje, vidim svakakva misljenja.

Sta mene zanima, kakve su cijene redovnih servisa?

Sta se sve mijenja na tom xmax servisu svako 3000km?

Mijenjanje ulja....ne servis. Servis je svakih 20000