Bevery 400

Eladio said:
hehe.. znam da znas na sta sam mislio  :wink:

..bitno je da ti na njemu legalno sjedis.. i da eventualno kad ga prodajes, kupac ga moze "legalno" voziti ..

a bitno mi se cini jaci od 250 ccm  :mrgreen:


sto znaci da bi uskoro moglo biti dosta tih 400tica umjesto 500tica u "preko 250" klasi :D , jeftinije od 500 i ima smisla dugorocno = best buy

ne vidim smisla kupit 500 bas vise  :mrgreen: :mrgreen:

A što si ti zaboravio na "stare" vozače, i one s više od dvije godine iskustva, što misliš da oni ne vole konje, ubrzanja, max. brzinu, bolji ovjes i jače kočnice. Mislim da ipak ima više ovih vozača, a da ne spominjem da se i kod novih vozača koji polažu samo A, računa i iskustvo iz drugih kategorija
 
joke said:
A što si ti zaboravio na "stare" vozače, i one s više od dvije godine iskustva, što misliš da oni ne vole konje, ubrzanja, max. brzinu, bolji ovjes i jače kočnice. Mislim da ipak ima više ovih vozača, a da ne spominjem da se i kod novih vozača koji polažu samo A, računa i iskustvo iz drugih kategorija

hehe

svi zele najbolje i najjace, to je grand prix klasa, a ne best buy gdje se nekih stvari odrices :D

inace bi svi vozili nexuse 500 i gsxre1000 i ktmove i to je to  :mrgreen:

PS

best buy je subjektivno misljenje odredjene osobe ili institucije i odnosi se na zbrajanju sto vise pluseva odredjenog artikla,a za sto manje novaca
i ono sto je meni best buy nije svima :D , to je jasno
 
to je sadašnji zakon ali u pripremi je zakon to vezano za 2 god ali do 11KW.

inaće ovo mi je malo glupo jer se tako i tako nesmije voziti više od 80-100 i po autocesti 120 (130 ) i da imaš 10 god vozačku po zakonu nesmiješ voziti brže od ovoga.
 
panthera said:
to je sadašnji zakon ali u pripremi je zakon to vezano za 2 god ali do 11KW.

inaće ovo mi je malo glupo jer se tako i tako nesmije voziti više od 80-100 i po autocesti 120 (130 ) i da imaš 10 god vozačku po zakonu nesmiješ voziti brže od ovoga.

jako glup zakon , zasto kad vec sve kopiraju, ne skopiraju europski i gotovo  :misli:
 
joke said:
Ja nisam znao, ali ako je službeno onda vrijedi, s tim da ne otpada ona tvrdnja zbog koje je i počela rasprava o ovom dijelu zakona, a to je da ovo opravdava uvoz klase od 400 ccm. :misli:

!?

Sto se mene tice, da postoje klase 50, 100, 150, 250, 350, 400, 450, 500, 550... SVE ih treba uvoziti
pa neka ljudi lijepo biraju.

Nema apsolutno nikakvog razloga za pljuvanje po 400tkama osim onog ocitog koji je vezan uz tvoj posao.
 
Cortez said:
!?

Sto se mene tice, da postoje klase 50, 100, 150, 250, 350, 400, 450, 500, 550... SVE ih treba uvoziti
pa neka ljudi lijepo biraju.

Nema apsolutno nikakvog razloga za pljuvanje po 400tkama osim onog ocitog koji je vezan uz tvoj posao.

Najrađe bi ti rekao da si tukac, ali nesmijem pa necu :mrgreen:. Meni je svejedno, ali dobava dijelova, obuka servisera i sve ostalo ne opravdava tako mali segment tržišta koji traži ovaj tip vozila, tako da su najviše zakinuti u stvari sami kupci, to se uvoznika ni prodavača ne tiče, njima je svaki prodani komad nova zarada
 
joke said:
A što si ti zaboravio na "stare" vozače, i one s više od dvije godine iskustva, što misliš da oni ne vole konje, ubrzanja, max. brzinu, bolji ovjes i jače kočnice. Mislim da ipak ima više ovih vozača, a da ne spominjem da se i kod novih vozača koji polažu samo A, računa i iskustvo iz drugih kategorija
Ponovit ću dio citata zakona:
"(3) Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za B kategoriju vozila ne smije upravljati vozilom čija snaga motora prelazi 75 kW. Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za A kategoriju vozila ne smije upravljati vozilom čija snaga motora prelazi 25 kW."
Iako kod nas ima svakojakih (pa navodno i MUP-ovih) tumačenja Sabor je bio jasan - cicibani A kategorije (manje od dvije godine od polaganja A kategorije) ne smiju voziti prave motore.  :troll:. Ako bi bilo drugačije onda bi i za B cicibane bilo dovoljno da su prethodno imali npr. M kategoriju za mopede što nije tako. Zašto se to kod nas ne provodi a u zakonu piše ne znam. Usput u EU je slično ali nije obavezno polaganje "programa sigurne vožnje" nakon dvogodišnjeg vozačkog staža, nego se sa stažom od dvije godine cicibanske A kategorije dobiva "prava" A kategorija ukoliko vozač ima više od 21. godine.
 
joke said:
Najrađe bi ti rekao da si tukac, ali nesmijem pa necu :mrgreen:. Meni je svejedno, ali dobava dijelova, obuka servisera i sve ostalo ne opravdava tako mali segment tržišta koji traži ovaj tip vozila, tako da su najviše zakinuti u stvari sami kupci, to se uvoznika ni prodavača ne tiče, njima je svaki prodani komad nova zarada

e sad..

ja ako ga kupim i donesem na servis, ja ocu da radi, a zakon kaze da mi ga unutar 5 godina od kupnje ili 7 , nisam siguran, moras moci popravit i moras imat dijelova.. tako nekako.. nemoj sad prebacivati na kupce.. ako to se nemoze, onda je do te firme , a ne do kupca  :mrgreen: :misli: :mrgreen:
 
Eladio said:
e sad..

ja ako ga kupim i donesem na servis, ja ocu da radi, a zakon kaze da mi ga unutar 5 godina od kupnje ili 7 , nisam siguran, moras moci popravit i moras imat dijelova.. tako nekako.. nemoj sad prebacivati na kupce.. ako to se nemoze, onda je do te firme , a ne do kupca  :mrgreen: :misli: :mrgreen:

Može se, ali košta, to svak mora shvatit i razumjet, lakše je imati u paleti skutera 4 mašine koje zauzimaju svaka po 20% tržišta, nego još 3 mašine koje skupa zauzimaju 3% tržišta. U tom slučaju ispravna je razlika koja je trenutno u cijeniku i iznosi više od 150 eur koliko bi trebala bit, a to se opet znači lomi preko kupaca, na njihovu štetu, pa ti sad računaj :?
 
Eladio said:
e sad..

ja ako ga kupim i donesem na servis, ja ocu da radi, a zakon kaze da mi ga unutar 5 godina od kupnje ili 7 , nisam siguran, moras moci popravit i moras imat dijelova.. tako nekako.. nemoj sad prebacivati na kupce.. ako to se nemoze, onda je do te firme , a ne do kupca  :mrgreen: :misli: :mrgreen:

Stari moj zaboravio si samo jedno napisati a to je da živimo u HR  :jesus:

Inaće tak ti je svejedno ima li 50 ili 2 vrste mašina kad naš največi distributer skutera u HR (piaggio) dosta dijelova na lageru nema ili ima jedan komad a servisa u HR ima 50 ako ne i više.....govorim to jer je frend čekao 2 tjedna dio za beverly koji košta 25kn slično se desilo i drugom frendu koji je sjeo u auto i otišao u IT po dio no mislim da je ovo tema sa druge podforume......

Nego Brum kaj si ti odlučio  :misli:
 
panthera said:
Stari moj zaboravio si samo jedno napisati a to je da živimo u HR  :jesus:

Inaće tak ti je svejedno ima li 50 ili 2 vrste mašina kad naš največi distributer skutera u HR (piaggio) dosta dijelova na lageru nema ili ima jedan komad a servisa u HR ima 50 ako ne i više.....govorim to jer je frend čekao 2 tjedna dio za beverly koji košta 25kn slično se desilo i drugom frendu koji je sjeo u auto i otišao u IT po dio no mislim da je ovo tema sa druge podforume......

Nego Brum kaj si ti odlučio  :misli:

Ako Piaggio nije dobar uvoznik, onda druge ne smiješ niti spominjat
 
Nisam rekao da je loša mreža nego da pošto su najbolji opet me čudi da se za neke stvari mora toliko čekati,primjer imam i od neki da n kad su frendu htjeli ukrasti liberty200 razvalili mu cijelu bravu i naravno u ZG je nema ali na lageru u ST postoji samo jedna brava,e sad kaže tip da je neko naručio prije njega da bi ju čekao oko 2-3 tjedna,mislim ipak nije sezona tako duga da se toliko čeka,za ostale neznam niti me zanima,iz tog razloga sam i kupio talijana.
 
joke said:
Najrađe bi ti rekao da si tukac, ali nesmijem pa necu :mrgreen:. Meni je svejedno, ali dobava dijelova, obuka servisera i sve ostalo ne opravdava tako mali segment tržišta koji traži ovaj tip vozila, tako da su najviše zakinuti u stvari sami kupci, to se uvoznika ni prodavača ne tiče, njima je svaki prodani komad nova zarada

U biti ono sto si htio reci je da ti se ne radi i da bi radje manje modela na trzistu.
Obuka servisera? Da, velika je razlika u servisiranju 400i.e. i 500i.e. MASTER-a.
Koje sve ostalo?

However, trziste za 400tke kod nas definitivno postoji, inace ne bi bila otvorena ova tema.
Mene je odusevila informacija o pojavljivanju X8 400 koji je "ispravio" 2 jedine mane koje sam
mogao naci 200/250ici. Snaga i premal zadnji kotac.

Dizajn Beverlya 125/200/250 je univerzalno prihvacen i uspio, dok 500tka vecini "ne lezi" dobro.
400tka ce toj istoj ekipi biti odlican izbor.

Mene osobno izgled ne bi sprijecio da kupim 500tku (koja mi usput izgleda izvrsno), a X8 400 bi
otisao kupiti odmah sutra da imam $$$.
 
joke said:
Ako Piaggio nije dobar uvoznik, onda druge ne smiješ niti spominjat

U 2 godine rada u Peugeotovom salonu, nije se NIKAD dogodilo da nesto sto sam trebao od dijelova
nije bilo na lageru, izuzev maske jetforce-a kojega je tip slupao 3 dana nakon sto je prvi primjerak
uvezen u HR.

Dio se cekao 2 tjedna.
 
joke said:
U startu si izostavio T-max koji je u omjeru cijene, kvalitete i primjenjene tehnike sigurno najbolji, tako da ti ova izjava nema smisla.

O gle.
Ovo mi je promaklo.

Kruske i jabuke necemo usporedjivati jer je T-max medju skuterima ono sto je 636 ili GSXR1000 medju motorima
dok su svi ostali nabrojani i spomenuti ipak prije svega toureri.
 
Cortez said:
U 2 godine rada u Peugeotovom salonu, nije se NIKAD dogodilo da nesto sto sam trebao od dijelova
nije bilo na lageru, izuzev maske jetforce-a kojega je tip slupao 3 dana nakon sto je prvi primjerak
uvezen u HR.

Dio se cekao 2 tjedna.

Zato se svake godine "dogodi" popust od 22 do 30% pa neznam koja budala može Peugeota kupit kad nije vrijeme popusta, jebo ja takvog uvoznika kojem je oscilacija u 1/3 cijene. Pravi budale od onih koji kupuju po normalnoj cijenil.
 
Cortez said:
O gle.
Ovo mi je promaklo.

Kruske i jabuke necemo usporedjivati jer je T-max medju skuterima ono sto je 636 ili GSXR1000 medju motorima
dok su svi ostali nabrojani i spomenuti ipak prije svega toureri.

Šta ti baljezgaš, čas tražite konje u dopuštenoj kubikaži, čas vam tureri odgovaraju, prkljate bez veze jer veze ni nemate. Ti češ mi tu sad govorit da je T-max sportskiji od Silverwinga ili Burgmana, ajde ljepo prodaji te Francuze i pokrij se ušima, dok te nisam banao i pobrisao sve ove nebuloze koje si napisao

Kao prilog evo ti skuteri koji se natječu u Maxi Cupu; http://www.trofeomaxiscooter.it/index.html
 
Cortez said:
U biti ono sto si htio reci je da ti se ne radi i da bi radje manje modela na trzistu.
Obuka servisera? Da, velika je razlika u servisiranju 400i.e. i 500i.e. MASTER-a.
Koje sve ostalo?

However, trziste za 400tke kod nas definitivno postoji, inace ne bi bila otvorena ova tema.
Mene je odusevila informacija o pojavljivanju X8 400 koji je "ispravio" 2 jedine mane koje sam
mogao naci 200/250ici. Snaga i premal zadnji kotac.

Dizajn Beverlya 125/200/250 je univerzalno prihvacen i uspio, dok 500tka vecini "ne lezi" dobro.
400tka ce toj istoj ekipi biti odlican izbor.

Mene osobno izgled ne bi sprijecio da kupim 500tku (koja mi usput izgleda izvrsno), a X8 400 bi
otisao kupiti odmah sutra da imam $$$.

A to što je kod 400-ice mjesto pod sjedalom duplo manje to nije nova mana?
 
joke said:
Zato se svake godine "dogodi" popust od 22 do 30% pa neznam koja budala može Peugeota kupit kad nije vrijeme popusta, jebo ja takvog uvoznika kojem je oscilacija u 1/3 cijene. Pravi budale od onih koji kupuju po normalnoj cijenil.

i radi probleme monopolistima  :mrgreen:

..sve sto cortez govori ima smisla, prijetnje bananjem su besmislene  po meni..



sto se tice kupca, to su price za malu djecu, on uvjek popusi, puno frendova mi ima piaggio u rijeci, i stvarno nema smisla da na to svodimo raspravu..

mislim da ova masina 400, nije pilot projekt za zanemariti, jer bit ce ih MASEE prodano po EU , to je moja procjena, kao i piaggiova.. tako da sumnjam da se radi o 3%  :mrgreen: