Bevery 400

gastajbarter said:
Dobar-dobar (y)

Ima li ovakav slican vjetrobran za beverly 500? Onaj  sto se nudi u dodatnoj opremi nije mi bas lego-previse isturen naprijed i oni su mi nosaci bezveze

Ima, taj koji ti opisuješ se više i ne nudi, sad imaš isti kao originalni s tim da je 20-ak cm viši i ima dodatna hvatišta na bazu retrovizora. Kataloški broj 623750, cijena 670,00 kn.
 
joke said:
Kad se budete definitivno odlučili na kupnju 400-ice rado ću vam ponudit best buy te klase

http://www.cyberscooter.it/modelli/aprilia/redazione/scarabeo40050006_0.htm

nego kad si spomenuo scarabeo 400, koja je njegova cijena naspram beverlya400 ?
jer definitivno je bolji...

PS
cekam xcitinga 400 ili people S, da bar  :misli:  :mrgreen:

 
Vjerovali ili ne u Italiji je cijena identična za 400 i 500 ccm, jer ovaj nudi zavidne olakšice pri registraciji. Sudeči po tome u RH bi trebao biti 41900 ili možda čak i manje. Još ga ne uvoze, a nadam se da i neće :mrgreen:
 
joke said:
Vjerovali ili ne u Italiji je cijena identična za 400 i 500 ccm, jer ovaj nudi zavidne olakšice pri registraciji. Sudeči po tome u RH bi trebao biti 41900 ili možda čak i manje. Još ga ne uvoze, a nadam se da i neće :mrgreen:

samo se ti nadaj :D


znaci beverly s 38soma kuna je jeftiniji , hm..
 
joke said:
Vjerovali ili ne u Italiji je cijena identična za 400 i 500 ccm, jer ovaj nudi zavidne olakšice pri registraciji. Sudeči po tome u RH bi trebao biti 41900 ili možda čak i manje. Još ga ne uvoze, a nadam se da i neće :mrgreen:

Dakle, jos ga nema.. ali ti vec znas da je best buy u klasi?
Ja cu pricekati misljenje nekoga tko ga je actually vozio.

Inace, Scarabeo mi je definitivno ljepsi od Beverly-a, jedino bi trebao isprobati kako se gore sjedi
jer mi polozaj na Beverly-u ne odgovara.
 
joke said:
Ima, taj koji ti opisuješ se više i ne nudi, sad imaš isti kao originalni s tim da je 20-ak cm viši i ima dodatna hvatišta na bazu retrovizora. Kataloški broj 623750, cijena 670,00 kn.

imal kakva slika/ Please :)
 
Cortez said:
Dakle, jos ga nema.. ali ti vec znas da je best buy u klasi?
Ja cu pricekati misljenje nekoga tko ga je actually vozio.

Inace, Scarabeo mi je definitivno ljepsi od Beverly-a, jedino bi trebao isprobati kako se gore sjedi
jer mi polozaj na Beverly-u ne odgovara.

Svjetlo sa dva sjenila, podesivi vjetrobran, daljinsko otvaranje sjedala, največi prostor pod sjedalom u klasi, najmanja kilaža u klasi, alarm, 3 diska, proglašen najljepšim skuterom 2006, normalno da je best buy, usporedi uloženo i dobiveno i stvar je jasna.
 
uff, to dizanje sjedala postujem jedino kad je mehanicko..

frend mi ima toliko problema s tim na beverlyu 500 , hm.. bilo bi bolje kad bi mogao birat paket opreme  :misli: :mrgreen:

ali kilaza i prostor pod sicem , sve 5 ..treba pricekat i vidjet kako se ponasa u voznji..
a i kvaliteta, nevjerujem ja uvjek "najlaksem"  :mrgreen: , ako se pokaze dobar, lako moguce da bude best buy (cekamo jos cijenu u hr naravno )
 
joke said:
Svjetlo sa dva sjenila, podesivi vjetrobran, daljinsko otvaranje sjedala, največi prostor pod sjedalom u klasi, najmanja kilaža u klasi, alarm, 3 diska, proglašen najljepšim skuterom 2006, normalno da je best buy, usporedi uloženo i dobiveno i stvar je jasna.

Handling i udobnost su bitnije stvari od dizajna, dakle treba provozati.

Ako je netko sa 180cm visine ili vise sjedio na Scarabeu i Beverly-u zanimalo bi me da li je polozaj isti ili se na
Scarabeu moze sjediti malo dalje iza.. jer na Beverlyu se sjedi previse naprijed IMHO.

Inace, svaka cast za najmanju masu, to vec JE bitan podatak.
 
Eladio said:
uff, to dizanje sjedala postujem jedino kad je mehanicko..

frend mi ima toliko problema s tim na beverlyu 500 , hm.. bilo bi bolje kad bi mogao birat paket opreme  :misli: :mrgreen:

ali kilaza i prostor pod sicem , sve 5 ..treba pricekat i vidjet kako se ponasa u voznji..
a i kvaliteta, nevjerujem ja uvjek "najlaksem"  :mrgreen: , ako se pokaze dobar, lako moguce da bude best buy (cekamo jos cijenu u hr naravno )

Meni je trenutno prvi na "popisu" upravo najtezi u klasi.. Xciting ;)
 
joke said:
Ima, taj koji ti opisuješ se više i ne nudi, sad imaš isti kao originalni s tim da je 20-ak cm viši i ima dodatna hvatišta na bazu retrovizora. Kataloški broj 623750, cijena 670,00 kn.
a evo i slikica

 
Cortez said:
Meni je trenutno prvi na "popisu" upravo najtezi u klasi.. Xciting ;)

sumnjam da ce uskoro 400tka od kymca , ali tko zna , mozda dogodine  :mrgreen:

xciting500 (2006.! godiste) je i po meni daleko best buy medju svima, i naravno, moja tiha zelja  :oops:
 
Da, takodjer, jedino me malo odbija povelika masa.
Znam da to nije neki veliki problem kad se jednom pokrenes, ali nema razloga da bude tezak kao burgman 650.

Scarabeo 400 vjerovatno ima bolji start.

p.s. Od iduce godine bi trebalo biti i kod nas moguce uzeti masinu sa injectionom u Xcitingu!
 
Ima ti kod mene jedan frajer scarbeo500, visok je oko 190cm i bogme ga ima,koliko vidim stalno se vozi na skuteru i nije mu mali,brijem da na beverliju nebi tako udobno sjedio.
 
Novi/trenutni model ima ili onu staru grdosiju?
 
Eladio said:
uff, to dizanje sjedala postujem jedino kad je mehanicko..

frend mi ima toliko problema s tim na beverlyu 500 , hm.. bilo bi bolje kad bi mogao birat paket opreme  :misli: :mrgreen:

ali kilaza i prostor pod sicem , sve 5 ..treba pricekat i vidjet kako se ponasa u voznji..
a i kvaliteta, nevjerujem ja uvjek "najlaksem"  :mrgreen: , ako se pokaze dobar, lako moguce da bude best buy (cekamo jos cijenu u hr naravno )

U prednjem pretincu je kukica za mehaničko otvaranje sjedala, i kod Scarabeo, i kod Beverlya
 
Cortez said:
Handling i udobnost su bitnije stvari od dizajna, dakle treba provozati.

Ako je netko sa 180cm visine ili vise sjedio na Scarabeu i Beverly-u zanimalo bi me da li je polozaj isti ili se na
Scarabeu moze sjediti malo dalje iza.. jer na Beverlyu se sjedi previse naprijed IMHO.

Inace, svaka cast za najmanju masu, to vec JE bitan podatak.

Provozali su novinari Motopulsa i izjavili da im je minus to što se ne osječa brzina kao na ostalim skuterima, odnosno osvjes i udobnost su toliko superiorni da im ničim nisu davali do znanja da su dovedeni u krizu, čak i pri večim brzinama