BMW 1150 gs adventure ili KTM 95O adventure

Max2007 said:
Bog!
Nisan mislija uspoređivat ova dva tipa motora jer su posve različiti po namjeni, ali čak ni tvrdoča/mekoča nije upitna nisan očekiva od GS-a da se vozi ko XX pa autoputu. Očekina san više u djelu Konforda vožnje, kočnica (nekako su na XX-u odlučnije i sa dobrim osječajem doziranja,a ove su bile nekako tupe, bez oosječajne),razvijanja snage motora (možda kad se sidne sa XX-a na boksera imaš osječaj da to sve ide tromo i anemično) Čak san očekiva tvrdu getribu a ona me iznenadila pozitivno brzine su išle meko i precizno. Najviše kritika je bilo od suvozačice da je sjedalo manje udobno od XX-ovog i da je ljuljanje bilo neugodno.Naravno ja san ga stiska 150/160, vozija sam TDM-a i V-stroma 650 ali dojam je bija puno bolji. Možda je do dotičnog motora , nebi grišija dušu, ali ako je to to onda sam očekiva više!
Pozdrav!


ista stvar, GS ne nudi ništa posebno za tu cijenu, a po nekim stvarima je i bitno lošiji...
 
dalton said:
Tako je. Bio sam u Čakovcu pa ću skoknut i do Splita (Hvara). Šta je to za nas svjetske putnike (da nisam kamiondžija nebi mrdno sa kvarnera) :LOL: :LOL: :LOL:

(y)
 
jolly the roger said:
imaš pipu s kojom zatvaraš pojedine komore. ako se ne varam, benzin ide direktno samo iz gornjeg dijela...bum poslikal sutra user manual da vidite

Jolly ima pravo, na malom Adv. ima pipa na lijevoj strani i na desnoj strani+rezerva. To je i zbog oblika rezervoara, a trkaći modeli imaju i subtankove....
 
makazica said:
Nije to baš istina Franc, rekao bih da je na GS-u ovjes dosta bolji za cestovnu vožnju. BMW nudi ABS koji kod svjetskih putnika dobro dođe, a vjeruj mi, iz iskustva kažem, da za duge cestovne ture ne postoji bolje od paralever sistema....uopće ne umara....KTM je bolji na terenu...apsolutno!

Mala digresija - rekao bih ne samo ABS, već INTEGRAL ABS, što je veeeelika razlika u kočnicama i ponašanju motora u kritičnim situacijama, kao što je naglo kočenje u zavoju ili nekakav nagliji manevar na mokroj cesti.

BTW, kod BMW-a (rabljenih) često ima i mogućnosti elektronskog podešenja ovjesa u vožnji (ESC), što je također veliki doprinos udobnosti i sigurnosti... vozio sam ih sa tim sustavom, i isti je stvarno jako dobra stvar (ne treba reći da KTM tako nešto nema i ne nudi), jer se bez zaustavljanja i napora mijenjaju različite podloge, i u skladu sa opterećenjem, vozio solo ili sa ženom odozada (6 modova rada).

Glede udobnosti, da... dijelim mišljenje da od prednjeg Paralevera nema boljeg sustava, usporedivog sa zračnim ovjesom kod luksuznih automobila... ili, kako bi slikovito rekli - "samo ploviš"...  (y) (y) (y)
 
Max2007 said:
Naravno ovo moj subjektivni dojam.Pozdrav!

Dobro rečeno, rekao bih još i da je takav rezultat kada ideš uspoređivati neusporedivo... dva motora potpuno različitih klasa, namjena itd itd...

BTW, GS ide preko 200 km, što je za maksi-enduro vrhunski rezultat (ionako ga gotovo nitko toliko ne ganja, jer su ga vlasnici uzeli zbog sasvim drugih stvari), pa su i usporedbe glede brzina jednog GS-a sa ultimativnim cestovnim sport-tourerom pomalo "passe"... NHF!!  (y)
 
Ma s ovim treba krenuti
http://images.google.hr/imgres?imgurl=http://motorcycle.hp2.de/wp-content/uploads/2007/01/hp2enduro.jpg&imgrefurl=http://motorcycle.hp2.de/tag/motorcycle&usg=__ezbnYdPUzY8krtSCND7lWTmcAMs=&h=342&w=508&sz=50&hl=hr&start=21&um=1&tbnid=guk20l9erwVFYM:&tbnh=88&tbnw=131&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Bhp2%26hl%3Dhr%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:eek:fficial%26sa%3DX%26um%3D1
 
live-for-ride said:
Ma s ovim treba krenuti
http://images.google.hr/imgres?imgurl=http://motorcycle.hp2.de/wp-content/uploads/2007/01/hp2enduro.jpg&imgrefurl=http://motorcycle.hp2.de/tag/motorcycle&usg=__ezbnYdPUzY8krtSCND7lWTmcAMs=&h=342&w=508&sz=50&hl=hr&start=21&um=1&tbnid=guk20l9erwVFYM:&tbnh=88&tbnw=131&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Bhp2%26hl%3Dhr%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:eek:fficial%26sa%3DX%26um%3D1

Ovaj site je tvoj prijatelj  :mrgreen:

http://tinyurl.com/
 
Frane said:
KTM je jači, bolje koči, kvalitetniji je, daleko boljeg ovjesa za cestovnu i terensku primjenu. KTM je prvenstveno terenski motor, dok je BMW više za cestu. Taj motor se po težem terenu jednostavno raspada (kardan) i jako je osjetljiv kod najmanjeg pada (zbog koncepcije motora), čitao sam na jednom stranom forumu da mu doslovno izbije motor sa nosača i kod laganih padova. Opet BMW je sigurno bolji na dužim turama zbog udobnosti, ali nije ni to neka drastična razlika jer svaka dnevna tura duža od 500km je napor, a tih 500km nije problem ni za BMW, a ni za KTM. Šta se tiće dijelova i dilera, u HR se Tomić pokazao dosta ne ozbiljan (bar po pisanju vlasnika s foruma), tako da su prisiljeni ići na servise u Sloveniju šta je po meni velika mana.


Sigurno ispada da sada lobiram za KTM i žao mi je šta tako ispada, ali trebaš probati oba pa vidi šta ti paše...  (y)

Ima jedna stvar kod bmw-a, a to je kad se uclanis u BMW klub imas popust od 10 - 30% na sve dijelove i ruke pa servis i rezervni dijelovi nisu tolki problem ko prije par godine. Kaj se tice isporuke dijelova, nikad nisam cekal duze od 3 radna dana, a uglavnom ih je bilo i na lageru. Vozim BMW-a vec 8 godina, od toga zadnje dve 1150 gs i s njim sam u prosloj godini po makadamima i teskim terenima napravil oko 5000 kilometara. Vozan je, stabilan, a problem se javlja ak Ti padne, tesko se dize iako sistem poluge koji prporucaju radi izvrsno.. Eto.
Kaj se Tomica tice, ja sam isto imal problema, al stvari se mjenjaju. Mozemo na pp o tome da sad ne solim pamet.
 
dalton said:
Makazice, napisao sam kuda mislim putovati. Kazahstan, Kyrgistan do Irana pa na Tursku i Grčku pa doma. Putovao bi sam. Mislim da mi KTM nebi stvarao većih problama sa udobnošću.

Rakela Ti je prosel taj dio svijeta po uzasnim uvjetima na GS-u. Baci oko na njegov site i pogledaj filmice i fotke. Covjek je u dve godine napravil prek 100 000 kilometara na 1200GS. http://www.adventure-rakela.com/
Ja vozim 1150 GS i jako sam zadovoljan za svoj stil voznje (70% cesta, 30% makadami svih vrsta). Da imam cepove isel bi i u "mocvarnija podrucja".
Jedno pitanje koje nisam nigdje videl (ispricavam se ak je bilo) Kolko si visok i kolko kila imas? To je cak mozda i dost bitno u izboru medju ova dva motora...
 
R65 said:
Ja vozim 1150 GS i jako sam zadovoljan za svoj stil voznje (70% cesta, 30% makadami svih vrsta). Da imam cepove isel bi i u "mocvarnija podrucja".

Svaka čast ako ti je odnos takav, praktički si full prašinar. (y)
 
R65 said:
Ima jedna stvar kod bmw-a, a to je kad se uclanis u BMW klub imas popust od 10 - 30% na sve dijelove i ruke pa servis i rezervni dijelovi nisu tolki problem ko prije par godine. Kaj se tice isporuke dijelova, nikad nisam cekal duze od 3 radna dana, a uglavnom ih je bilo i na lageru. Vozim BMW-a vec 8 godina, od toga zadnje dve 1150 gs i s njim sam u prosloj godini po makadamima i teskim terenima napravil oko 5000 kilometara. Vozan je, stabilan, a problem se javlja ak Ti padne, tesko se dize iako sistem poluge koji prporucaju radi izvrsno.. Eto.
Kaj se Tomica tice, ja sam isto imal problema, al stvari se mjenjaju. Mozemo na pp o tome da sad ne solim pamet.
kakvi su to "teški tereni" :misli:
 
pa vjerojatno ne ko ovi u kirgistanu, ali npr cijela korcula i peljesac su prosarani super grubim makadamima s velikim kamencugama i skrapama koje sam prosel prosle godine s kompletnom opremom i suvozaciciom.
 
R65 said:
pa vjerojatno ne ko ovi u kirgistanu, ali npr cijela korcula i peljesac su prosarani super grubim makadamima s velikim kamencugama i skrapama koje sam prosel prosle godine s kompletnom opremom i suvozaciciom.


Kuda si se to vozio  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:ili za BMW ona cesta izgleda ko super grubi makadam  :mrgreen:
 
R65 said:
Ja vozim 1150 GS i jako sam zadovoljan za svoj stil voznje (70% cesta, 30% makadami svih vrsta). Da imam cepove isel bi i u "mocvarnija podrucja".


Jesi probao KTM 950 adv. u tim uvjetima?
 
KTM je bolji-jer je jednostavan,izdrzljiv,i dobro razvija snagu u off roadu kao i na cesti,dok je BMW veoma komplicirano graden,i u slucaju da ti rikne elektronika(sto se veoma lako dogodi) moras ici do servisa koji ima uređaj za dijagnozu kvara na elektronici ( :misli: takvih servisa ima malo,svega 6 u hrvatskoj),djelove za KTM mozes lako nabavit,dok ces za BMW teze naci,te su BMW-ovi djelovi skuplji.
BMW  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

KTM (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Tako da je KTM definitivno bolji izbor!!!!!
 
bokić said:
KTM je bolji-jer je jednostavan,izdrzljiv,i dobro razvija snagu u off roadu kao i na cesti,dok je BMW veoma komplicirano graden,i u slucaju da ti rikne elektronika(sto se veoma lako dogodi) moras ici do servisa koji ima uređaj za dijagnozu kvara na elektronici ( :misli: takvih servisa ima malo,svega 6 u hrvatskoj),djelove za KTM mozes lako nabavit,dok ces za BMW teze naci,te su BMW-ovi djelovi skuplji.
BMW  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

KTM (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Tako da je KTM definitivno bolji izbor!!!!!
ides, kaj si taktican... Vidim da si vozil i BMW-a i KTM-a pa valjda znas.  (y)
 
bokić said:
KTM je bolji-jer je jednostavan,izdrzljiv,i dobro razvija snagu u off roadu kao i na cesti,dok je BMW veoma komplicirano graden,i u slucaju da ti rikne elektronika(sto se veoma lako dogodi) moras ici do servisa koji ima uređaj za dijagnozu kvara na elektronici ( :misli: takvih servisa ima malo,svega 6 u hrvatskoj),djelove za KTM mozes lako nabavit,dok ces za BMW teze naci,te su BMW-ovi djelovi skuplji.
BMW  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

KTM (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Tako da je KTM definitivno bolji izbor!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :LOL: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kratko i jasno :mrgreen:
 
R65 said:
Vidim da si vozil i BMW-a i KTM-a pa valjda znas.  (y)
da,jesam,BMW po cesti je bolji od KTM-a,ali KTM rastura u blatu  (y)
KTM i BMW-su jednako dobri,no KTM je bolji jer mozes lakse nabaviti dijelove,a i imas dosta servisa u RH  (y)