BMW K 1300 GT - raspad motora na testu izdržljivosti

vickodu said:
Mogu ga pitati ali ne vjerujem da će ih prodat Ima vjetrobrana viška ako ti treba

Fala, imam to.
Jedino mi kuferi fale, iman čak i nosače, al na njih stavljam (točnije preko njih) bisage. Ne žuri mi se, al bi ih lipo bilo imat, tako da ih stalno pratim po ebayu.
Ako on ne bude moga ih prodat nek se javi sa povoljnom ponudom i ljudi smo... :D
 
wbst said:
A uuuuuuuu!Uvatija si me na djelu...Toliko sam lud za bmw-om da neznam kojeg bi prije uzeja
duje uzmi onega bilo -plavo pituranog,ali brez rotacije sa onin kuferon zada pa ču ja za tebe vršit dostavu spize po gradu :jesus:
 
Tko je pažljivije pročitao, mogao je uvidjeti da drugi raspad motora (koji to i nije, već je uočena nepravilnost u radu) nije rezultat tvornički loše proizvedenog motora, a što je ovdje najčešće tumačenje i stvaranje javnog mnijenja u tom smjeru, već je to rezultat loše, tj. brzinski loše odservisiranog raspadnutog motora, iza kojeg servisa su zaostali raspadnuti komadići prethodne mašine, koje su načele novougrađeni motor... mislim da je to jako bitna stvar, iako su mnogi već sretni sa svojim krivim zaključkom, kojega će se držati kao pijan plota... no i BMW servis je dio imagea BMW-a, to je točno. Iako je razlika loš servis od loše proizvodnje.  :wink:
 
Nesto mi nije jasno Na koji nacin je stari i raspadnuti motor mogao utjecati na novi motor odnosno na njegov lezaj  :misli: :misli: :misli:Nisam citao novine pa me intersira i Sledg nije provokacija da ne ode u krivom smjeru  :wink:
 
Stavili su novu mašinu. Sumnjaju da je u crijevima sustava ili u hladnjaku ulja ostalo sitnih ostataka nakon prvog kvara.
 
buena vista said:
Stavili su novu mašinu. Sumnjaju da je u crijevima sustava ili u hladnjaku ulja ostalo sitnih ostataka nakon prvog kvara.

S obzirom da ulje ide kroz sito od ulja na pumpi pa kroz filter u radilicu i lezaje jako tesko da bi dosao i najsitniji ostatak na lezaj  :wink:
 
vickodu said:
Nesto mi nije jasno Na koji nacin je stari i raspadnuti motor mogao utjecati na novi motor odnosno na njegov lezaj  :misli: :misli: :misli:

Pa stvar je u tome da je od prethodne raspadnute mašine, konkretno karike, ostalo nekih špena i sitnih komadića u dnu kartera (ili u i pokojem kanaliću), isti prostori nisu kvalitetno očišćeni nakon havarije prvog motora, te je jedna od tih špena pri velikim naprezanjima došla do jednog ležaja i koljena radilice, te napravila ris koji je uzrokovao nepravilnosti u radu, a iskusni testni vozač je bio koncentriran i svojim sikusnim uhom je razaznao kuckanje iz motora koje nije produkt normalnog rada, te je prekinuo test i dao ga ponovni servis i otvaranje. Mašina se nije raspala, iako bi to bila vjerojatna posljedica, vć je motor rastavljen do detalja i pronađen je uzrok tog kuckanja. To je velika pogreška na motoru koja bi sigurno, na duže staze i pri velikim opterećenjima, i opet rezultirala katastrofom, tako da se činjenično ne može govoriti o raspadnutoj mašini, kao niti o tvorničkoj grešci u proizvodnji, već o loše i naprečac napravljenom servisu, vjerojatno u cilju što bržeg nastavka testa, a aljkavost servisera je napravila više štete negoli koristi.

Kako BMW iskreno želi da se njegovi motocikli dobro i iskreno ocijene, i ne bježi od rezultata testova ma kakvi oni bili (jer bježanje od istine je uvijek kontraproduktivno), moguće da će dati kompletno nov motocikl na isti test, čak i onaj od 100.000 km, no kako je isti sada u zaostatku sa ostalima, vjerojatno će e odraditi kao zaseban test, a ne usporedni.

 
Znaci prvi motor je popravljan a ne zamjenjen s novim Sada je sve puno jasnije Za servisera  :palacdolje:
 
Sada je pitanje da li je mašina zamijenjena,onako na prvu su rekli da jeste,sada im odgovara da nije.  :LOL:
 
Postoje indikatori o zavjeri protiv BMW od strane Japanske moto industrije (vraćaju im zbog S1000RR)
 
vickodu said:
Znaci prvi motor je popravljan a ne zamjenjen s novim Sada je sve puno jasnije Za servisera  :palacdolje:

Pa koliko ja zaključujem, zamijenjen je samo onaj gornji dio motora, jer nikakvih detalja što je konkretno promijenjeno nema...  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

Spominje se "zamjena motora", što bi po meni značilo zamjenu apsolutno svega između getribe i rezervoara, no očito je zamijenjen samo onaj puknuti dio i uža okolina (spominju se smrvljene karike)...  :(
 
ovde izgleda ima dosta ljudi koji ne znaju citat ili nisu ni citali sta pise..zamijenjen j e motor komplet al nisu mijenjani hladnjak ulja i crijeva-e sad ovaj novi neznam hocel stavit novu radilicu ili opet novi motor

kako god da urade da se organizuje trka na 50000km bavarska uber masina bi daleko bi zaostala..ako uopste i dodje do cilja :mrgreen:
 
gastajbarter said:
ovde izgleda ima dosta ljudi koji ne znaju citat ili nisu ni citali sta pise..zamijenjen j e motor komplet al nisu mijenjani hladnjak ulja i crijeva-e sad ovaj novi neznam hocel stavit novu radilicu ili opet novi motor

kako god da urade da se organizuje trka na 50000km bavarska uber masina bi daleko bi zaostala..ako uopste i dodje do cilja :mrgreen:



Daj mi molim te objasni kako je ta necistoca iz crijeva i hladnjaka dosla lezaja radilice
 
gastajbarter said:
kako god da urade da se organizuje trka na 50000km bavarska uber masina bi daleko bi zaostala..ako uopste i dodje do cilja :mrgreen:

Vidim da znaš, dobro da si mi rekao da ne trebam kupovati Motoreviju...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Sledgehammer said:
Vidim da znaš, dobro da si mi rekao da ne trebam kupovati Motoreviju...  :LOL: :LOL: :LOL:
ja sam je kupio radi versusa a i da vidim ko je pobijedio na testu tourera..cudi me sto njemacki motor pobjedi :misli:..samo je malo skuplji od kawe i a ne kvari se ko sto cujem :mrgreen:
 
Sledgehammer said:
Tko je pažljivije pročitao, mogao je uvidjeti da drugi raspad motora (koji to i nije, već je uočena nepravilnost u radu) nije rezultat tvornički loše proizvedenog motora, a što je ovdje najčešće tumačenje i stvaranje javnog mnijenja u tom smjeru, već je to rezultat loše, tj. brzinski loše odservisiranog raspadnutog motora, iza kojeg servisa su zaostali raspadnuti komadići prethodne mašine, koje su načele novougrađeni motor... mislim da je to jako bitna stvar, iako su mnogi već sretni sa svojim krivim zaključkom, kojega će se držati kao pijan plota... no i BMW servis je dio imagea BMW-a, to je točno. Iako je razlika loš servis od loše proizvodnje.  :wink:
To su rekli mehaničari;-da bi to MOŽDA moglo biti.A ako nije? BMW nije dao SLUŽBENO objašnjenje nego nešto mucaju,zapravo ne znaju zašto se dogadjaju tako teške havarije a ako znaju onda taje.Zapravo, objašnjenje je jednostavno i logično:-loši materijali.
 
vickodu said:
Znaci prvi motor je popravljan a ne zamjenjen s novim Sada je sve puno jasnije Za servisera  :palacdolje:
NE! Oba dva puta je zamjenjen motor! Hladnjak ulja i priključne cijevi su ostale prijašnje.Test ide dalje.