Pa po meni je jedan takav kvar na gotovo 9000 prodanih motora ipak dokaz nekakve jebene pouzdanosti, riječ je maltene o 0,01 slučaju, što je u prosjeku vrhunske tehnologije bilo kojeg tipa - a pogotovo mehanike koja rotira velikim brzinama i stvara visoka opterećenja - ipak izvanredno postignuće.
Neću štititi BMW, ali mislim da je puno toga i napuhano, puno toga je upitno, puno toga je krivo rečeno i krivo protumačeno, a činjenica da je riječ o BMW-u, koji ima (tko zna zašto? :wink: ) mnogo onih koji jedva čekaju da mu se nešto desi da mogu izletavati sa frustracijama (tko zna - kakvog porijekla? :wink: ), situacija postaje problem veći od seljačkih poticaja i Haaškog suda.
Mogao bih i zaključiti da je
"izvođenje zaključaka" generalnog tipa na temelju jednog slučaja, čak i bez obzira o kome se ili o čemu se radi -
bezvezarija koja apsolutno NIŠTA ne govori o nečemu, bolje rečeno da je ponajprije riječ da li je netko imao ili nije imao sreće.
Primjera za to je moguće bezbroj - a mi smo previše i prebrzo skloni izvoditi generalne zaključke, a znamo što je bilo kakvo generaliziranje; dokaz kako se nema činjenica, već se iz potpuno nevezanih razloga netko ili nešto želi ocrniti.
Bitna stavka kod BMW-a, i što čini njegovu veličinu kao globalne korporacije, je da on ne bježi od pogrešaka, ne skriva ih, i svaki nedostatak koji se pronađe on koristi da bude još bolji, da uči na svakom, pa i najmanjem detalju. Takav stav je ono što je donijelo takvu kvalitetu, takvu popularnost i takav image za BMW, i u auto, i u moto-svijetu, a isti stav je i rezultat tipično njemačke hladnokrvne studioznosti, discipline i rada, te promišljenog razvoja, koji tu firmu nije nikada imalo bitnije napustio, i koja je iz svakog modela izlazila još jača, bolja, poznatija i cjenjenija. NIkada nije bio konfekcija, ako me se razumije što želim reći.... Nekome se može sviđati ili ne, netko ga može voljeti ili ne, netko ga poštuje a ne tko ne - no činjenica je da je BMW pojam za sve pozitivno, i to priznaju i njegovi najveći neprijatelji i konkurenti.
U svjetlu gore rečenoga, ne smatram da je taj kvar, raspad motora ili nešto treće nešto što treba uzimati kao pogrešku koja će imalo uzdrmati i tu tvrtku, i tu seriju, i taj model. Jer vjerujem da će i nakon nje - BMW izaći i opet jači, bolji i popularniji, te tržišno uspješniji. Da ne velim debelo iskusniji - na zadovoljstvo njegovih korisnika.