bmw lo rider

Frane said:
... za razumnu cijenu. :mrgreen:

Hmmm, puno je razumnije čekati par mjeseci npr. nekakvu lampu i potrošiti hrpu živaca dok ta lampa dođe nego ju dobiti u roku par dana. Koliko znam brzina usluge se dodatno plača mada ono kaj sam ja tržil ne spada u sferu SF novčanih transakcija kao npr. kuplung sajla plačena kod privatnika 100 kn kao vatrogasna mjera i ona originalna 202 kn. Cijena je uvijek diskutabilna ali usporedi neki BMW sa nekom drugom markom motora i vidi što ima jedan, a što drugi i onda si probaj zamisliti da ideš prodavati jedan i drugi nakon par godina pa vidi koliki će biti gubitak vrijednosti.  Nisam fan BMW-a mada će vjerojatno slijedeći motor biti F 800GS jer mi nitko drugi  u tom segmentu ne nudi više :mrgreen:
 
alien said:
Nismo se razumili...mislio sam na razumnu cijenu za takvu brzinu usluge...
A ovo 600cc enduro...to san prerasta mislim 96. kad san kupija Super teneru!  :mrgreen:

Ja sam onda prodao Super Tenere i ponovo kupio 600 ccm enduro  :LOL:
 
alien said:
Nisam pod novotarija mislio nešto loše, nego čisto termin za nešto puno novije od recimo boxera. Iskreno i sam sam gledao K 1200 R, al onda opet na kraju pobijedio boxer!.  :D

Iskreno, baš i nije ista cijena da bi se puno predomišljao.
 
makazica said:
Osobno se slažem s tobom, boxer je sinonim za BMW i zaslužan je za BMW - ovu reputaciju kvalitetnog proizvođača.
Ipak, ne bih se složio da su K modeli novotarije, imaju mnogo pristalica, uspjeli su R modelima oteti dio tržišta, a i dokazali su se po pitanju kvalitete....

Tako je, K-serija postoji sada već preko 25 godina, i jedini razlog zbog kojega je R-serija još uvijek popularnija od K-modela je cijena, jer su paralelni K-modeli osjetno skuplji od R-modela. Glede kvalitete, rekao bih da su K-modeli i kvalitetniji od R-modela, imali su i puno manje pogrešaka i opoziva, a i proizvodnja rednog četverocilindraša je skuplja od proizvodnje boxera, koji je već i dostigao svoj tehnološki zenit, i prije predstavlja ostatke slavne prošlosti nego budućnost tvrtke. 

Ukratko; da K i R paralelni modeli imaju iste cijene, prodaja boxera bi bila ispod 10% ukupne prodaje.
 
King Rocco said:
Ukratko; da K i R paralelni modeli imaju iste cijene, prodaja boxera bi bila ispod 10% ukupne prodaje.

NIKAD, a ni tad......
 
Lolo said:
Nisam fan BMW-a mada će vjerojatno slijedeći motor biti F 800GS jer mi nitko drugi  u tom segmentu ne nudi više :mrgreen:

Znači, voziš se sam, i to po terenu?  :wink:

To je koma motor za vožnju u dvoje. Njegovo sjedalo je prilagođeno za terenski angažman, ne za putovanja ili ture, pogotovo ne u dvoje. Njegov uzdužni sic, nekako opisom najbliži Yamahi XT 660, svakako nije jedinična mjera udobnosti, no zato je tu uvijek aftermarket, zar ne?
 
vickodu said:
Sve se slazem ali kvalitetno  :misli:

Ti imaš problem lošeg servisa, a ne loših motora. Loš servis, kakvom ste izloženi vi dolje, ubio bi u pojam i Rollce-Royce u kratkom vremenu, no to sve ne znači da je BMW loš motocikl, samo da ima problema jer ga servisiraju diletanti.
 
King Rocco said:
Znači, voziš se sam, i to po terenu?  :wink:

To je koma motor za vožnju u dvoje. Njegovo sjedalo je prilagođeno za terenski angažman, ne za putovanja ili ture, pogotovo ne u dvoje. Njegov uzdužni sic, nekako opisom najbliži Yamahi XT 660, svakako nije jedinična mjera udobnosti, no zato je tu uvijek aftermarket, zar ne?

Na 100 - 300km asfalta, a onda 20-50 makadama  potpuno zadovoljava ovaj postoječi ali afiniteti rastu što se tiče kilometraže zato i je opcija F800 dok mi je 1200GS ipak nekak nezgrapan i pretežak mada tko zna možda dovoljno pojeftini da ga ljudi počnu smatrati dobrim motorom, a onda po onoj kud svi tud i mali Mujo pa ga i ja kupim  :mrgreen:
 
King Rocco said:
Ti imaš problem lošeg servisa, a ne loših motora. Loš servis, kakvom ste izloženi vi dolje, ubio bi u pojam i Rollce-Royce u kratkom vremenu, no to sve ne znači da je BMW loš motocikl, samo da ima problema jer ga servisiraju diletanti.

istina
 
Lolo said:
Hmmm, puno je razumnije čekati par mjeseci npr. nekakvu lampu i potrošiti hrpu živaca dok ta lampa dođe nego ju dobiti u roku par dana. plača...Koliko znam brzina usluge se dodatno plača ...

Mislim da si u krviu, dok sam imao Yamahu dijelove sam čekao 15-20 dana, za KTM sam nedavno naručivao i stiglo mi je sve za 3 dana (Moto Špica ima sve na lageru).

Dijelovi ne zaslužuju visoku cijenu ako je rok isporuke brz, mislim da se tu jedino radi o sposobnosti generalnog uvoznika da ih ima na lageru...




Lolo said:
Nisam fan BMW-a mada će vjerojatno slijedeći motor biti F 800GS jer mi nitko drugi  u tom segmentu ne nudi više :mrgreen:

Slažem se, a razmisli da malo pričekaš nov 690 ADV... :mrgreen:
 
Na lageru sumnjam da netko ima sve jer mišljenja sam da ima i 20% da bi to bilo puno. Poanta je hoćeš li dobiti dio koji ne odlazi tako često kao npr.  cilindar koji je kolega za VN800 čekao oko mjesec dana, a motor star par mjeseci. Je li to puno vremena? Meni bi to osobno bilo jako puno pogotovo ako se dogodi kvar uslijed ljeta. 690 ADV  :misli: Hoće li moči održavati putnu brzinu od 140km/h bez pretjerane patnje za motor, mene i suvozačicu, jer ako neće  imam i sada zadovoljavajuće rješenje  :mrgreen:
 
Lolo said:
690 ADV  :misli: Hoće li moči održavati putnu brzinu od 140km/h bez pretjerane patnje za motor, mene i suvozačicu, jer ako neće  imam i sada zadovoljavajuće rješenje  :mrgreen:

Nije to motor za tebe  :mrgreen:
 
Frane said:
Mislim da si u krviu, dok sam imao Yamahu dijelove sam čekao 15-20 dana, za KTM sam nedavno naručivao i stiglo mi je sve za 3 dana (Moto Špica ima sve na lageru).

Zna Špica što ljudima treba  :mrgreen: (y)
 
AnteK said:
Nije to motor za tebe  :mrgreen:

I ono prije kaj sam gledal je pre živčano, a i žena bukvalno neće ni da ga pogleda :LOL:


PS
Buš kaj navračal  :misli:
 
King Rocco said:
Tako je, K-serija postoji sada već preko 25 godina, i jedini razlog zbog kojega je R-serija još uvijek popularnija od K-modela je cijena, jer su paralelni K-modeli osjetno skuplji od R-modela. Glede kvalitete, rekao bih da su K-modeli i kvalitetniji od R-modela, imali su i puno manje pogrešaka i opoziva, a i proizvodnja rednog četverocilindraša je skuplja od proizvodnje boxera, koji je već i dostigao svoj tehnološki zenit, i prije predstavlja ostatke slavne prošlosti nego budućnost tvrtke. 

Ukratko; da K i R paralelni modeli imaju iste cijene, prodaja boxera bi bila ispod 10% ukupne prodaje.

Jok!
Ka prvo cijena nije bila neki presudni faktor jer kako sam povoljnije prošao sa R-om tako bi i sa K-om.
Poanta je u tome da ja i dosta onih koje znam da vole BMW-a kad pomisle na tu marku onda pomisle na boxera: 2 cilindra, veliki okretni moment...i sve ostalo šta ide s tim.
Kad imaš 4 cilindra onda (ovo je osobno mišljenje koje je stvar ukusa) si već blizu ostalima pa i japancima, a to mi sa onim što ja želim baš i nema veze.
Dakle, cijena je uglavnom nevažna jer da je kupija bi četverocilindraša CB 1300, XYR ili nešto tako...
 
Lolo said:
Na 100 - 300km asfalta, a onda 20-50 makadama  potpuno zadovoljava ovaj postoječi ali afiniteti rastu što se tiče kilometraže zato i je opcija F800 dok mi je 1200GS ipak nekak nezgrapan i pretežak mada tko zna možda dovoljno pojeftini da ga ljudi počnu smatrati dobrim motorom, a onda po onoj kud svi tud i mali Mujo pa ga i ja kupim  :mrgreen:

Bolje ti uzmi malo taj motor negdje u test, napravi sto km, pa da vidiš na čemu gradiš entuzijazam... ja sam probao, i znam o čemu pričam.

Ako grizeš na veliku putnu kilometražu, grizeš na krivi model. On nije ni oskudnom opremom, ni svojim neudobnim sicem, ni slabom zaštitom od vjetra stvoren za putnu krstaricu, već za kvalitetno terensko iživljavanje nekoga tko će dobar dio vožnje provesti stojeći na fuzićima...

A dobar motor je dobar motor, bez obzira na cijenu, i GS ljudi i sada smatraju dobrim motorom, iako je tebi osobno cijenom nepristupačan.

U čemu je GS "težak"? Manevriranju na mjestu? Vozi se...
 
alien said:
Jok!
Ka prvo cijena nije bila neki presudni faktor jer kako sam povoljnije prošao sa R-om tako bi i sa K-om.

Ne bi, jer bi razlika u cijeni i dalje ostala.

Prošao bi povoljnije u odnosu na punu cijenu. No cijenu toga K-modela ne bi mogao svesti na razinu cijene tog R-modela, ta razlika u osnovnoj cijeni uvijek ostaje.

alien said:
Poanta je u tome da ja i dosta onih koje znam da vole BMW-a kad pomisle na tu marku onda pomisle na boxera: 2 cilindra, veliki okretni moment...i sve ostalo šta ide s tim.
Kad imaš 4 cilindra onda (ovo je osobno mišljenje koje je stvar ukusa) si već blizu ostalima pa i japancima, a to mi sa onim što ja želim baš i nema veze.

Ne znam na što ljudi pomisle, i ne zanima me to, ja kupujem motor za sebe a ne za te ljude. Meni tradicija ništa ne znači, već samo kvaliteta i performanse, stoga se ne zanosim da bi i moj pradeda vozio boksera da je mogao birati između R i K serije. No on izbora nije imao. Njemu je tradicija nametnuta, meni nije.

Obrtni moment je uvijek na strani K-serije (pogledaj tehničke podatke).

Otkad su 4 cilindra sinonim za japance? Pa Europa je radila 4 cilindra dok Japanci još nisu postojali kao moto-nacija.

alien said:
Dakle, cijena je uglavnom nevažna jer da je kupija bi četverocilindraša CB 1300, XYR ili nešto tako...

Cijena ti je važna, jer kao supstitute navodiš japanske motore, ne BMW-modele. Sve što spominješ u rangu je GS-a ili R-a, no ispod razine K-serije. Znači, i opet ti fali lova. Što je tako teško reći da je cijena važan i odlučujući faktor? Pa nema ovdje nikoga kome nije, pa nisi ni ti tako bogat da se možeš kurčiti unedogled... a želiš prodati ljubav prema BMW-u, i to baš nakedu, i to baš boxeru, kao isključivi faktor. Ja bih dodao i - i to baš sa najjeftinijim 1200 modelom...  8)  Malo čudno za nekoga tko "pliva u lovi" kao ti, zar ne? Pusti onda "ljubav"; da je razuma (čitaj: love), vozio bi ti nešto jače, brže i skuplje... I ja volim Trabante, baš su guba auti, pa ih ne bih pretpostavio novoj BMW-ovoj petici samo zato jer "obožavam dvotaktne motore sa 600 kubika pod haubom"... no pretpostavio bi ih da nemam love za tu peticu.

Mogao si uzeti neki roadster iz BMW-ergele i K-serije, no to bi te koštalo - sa tvojim "uštedama ili bez ušteda" - i opet 3-4 soma ojra više... a to baš i nije malo.
 
King Rocco said:
Bolje ti uzmi malo taj motor negdje u test, napravi sto km, pa da vidiš na čemu gradiš entuzijazam... ja sam probao, i znam o čemu pričam.

Ako grizeš na veliku putnu kilometražu, grizeš na krivi model. On nije ni oskudnom opremom, ni svojim neudobnim sicem, ni slabom zaštitom od vjetra stvoren za putnu krstaricu, već za kvalitetno terensko iživljavanje nekoga tko će dobar dio vožnje provesti stojeći na fuzićima...

A dobar motor je dobar motor, bez obzira na cijenu, i GS ljudi i sada smatraju dobrim motorom, iako je tebi osobno cijenom nepristupačan.

U čemu je GS "težak"? Manevriranju na mjestu? Vozi se...


Možda si u pravu ali samo iz svoje perspektive jer svatko ima svoj individualni pristup svemu pa tako i motoru. Osobno mi treba samo malo kvalitetnija vjetrobranska zaštita koja je sada na postoječem motoru adekvatna do nekih 120km/h bez nekakvih pretjeranih mogučnosti za poboljšanje jednostavno zbog specifičnog vjetrobrana. Nadalje ovom je špica nekakvih 160 km/h dok je meni potrebna oko 140 km/h što je več prilično blizu maksimumu dok 800 ipak ide oko 200 km/h i ta mu brzina neče stvarati nekakav napor čak i natovarenom. Nigdje nisam spominjao putnu krstaricu jer bi onda razmišljao o potpuno drugom tipu motora. Težina, da težak je i nezgrapan za makadam napose rahli makadam i to je provjereno preko nekoliko puta. Na asfaltu je car ali na makadamu daleko lošiji od ovog mog. Za kraj čovjek bi pomislio da si Sledgehammer kad uletavaš sa tvrdnjama tko ima, a tko nema perja da nekaj kupi.  :mrgreen:
 
A šta je King Rocco ? :misli:
Ima u avataru pod spol roza teticu  (oznaku ženskog spola) a ono je ''..probao, i znam o čemu pričam..''  :misli: