alien said:
Jok!
Ka prvo cijena nije bila neki presudni faktor jer kako sam povoljnije prošao sa R-om tako bi i sa K-om.
Ne bi, jer bi razlika u cijeni i dalje ostala.
Prošao bi povoljnije u odnosu na punu cijenu. No cijenu toga K-modela ne bi mogao svesti na razinu cijene tog R-modela, ta razlika u osnovnoj cijeni uvijek ostaje.
alien said:
Poanta je u tome da ja i dosta onih koje znam da vole BMW-a kad pomisle na tu marku onda pomisle na boxera: 2 cilindra, veliki okretni moment...i sve ostalo šta ide s tim.
Kad imaš 4 cilindra onda (ovo je osobno mišljenje koje je stvar ukusa) si već blizu ostalima pa i japancima, a to mi sa onim što ja želim baš i nema veze.
Ne znam na što ljudi pomisle, i ne zanima me to, ja kupujem motor za sebe a ne za te ljude. Meni tradicija ništa ne znači, već samo kvaliteta i performanse, stoga se ne zanosim da bi i moj pradeda vozio boksera da je mogao birati između R i K serije. No on izbora nije imao. Njemu je tradicija nametnuta, meni nije.
Obrtni moment je uvijek na strani K-serije (pogledaj tehničke podatke).
Otkad su 4 cilindra sinonim za japance? Pa Europa je radila 4 cilindra dok Japanci još nisu postojali kao moto-nacija.
alien said:
Dakle, cijena je uglavnom nevažna jer da je kupija bi četverocilindraša CB 1300, XYR ili nešto tako...
Cijena ti
je važna, jer
kao supstitute navodiš japanske motore, ne BMW-modele. Sve što spominješ u rangu je GS-a ili R-a, no ispod razine K-serije. Znači, i opet ti fali lova. Što je tako teško reći da je cijena važan i odlučujući faktor? Pa nema ovdje nikoga kome nije, pa nisi ni ti tako bogat da se možeš kurčiti unedogled... a želiš prodati ljubav prema BMW-u, i to baš nakedu, i to baš boxeru, kao isključivi faktor. Ja bih dodao i - i to baš sa najjeftinijim 1200 modelom... 8) Malo čudno za nekoga tko "pliva u lovi" kao ti, zar ne? Pusti onda "ljubav"; da je razuma (čitaj: love), vozio bi ti nešto jače, brže i skuplje... I ja volim Trabante, baš su guba auti, pa ih ne bih pretpostavio novoj BMW-ovoj petici samo zato jer "obožavam dvotaktne motore sa 600 kubika pod haubom"... no pretpostavio bi ih da nemam love za tu peticu.
Mogao si uzeti neki roadster iz BMW-ergele i K-serije, no to bi te koštalo - sa tvojim "uštedama ili bez ušteda" - i opet 3-4 soma ojra više... a to baš i nije malo.