BMW R 1200 GS

U gostima kod Kate Ema Mattighofen  8)
 

Attachments

  • rps20180912_112650.jpg
    rps20180912_112650.jpg
    78.4 KB · Views: 374
https://www.facebook.com/BavarianMotorradWorld/videos/2051788495152052/


evo ako jos ko nije vidio novi 1250 s vvt tech 146 Nm ,136 ks
 
Nakon 43330 km Gs vodenjak 2013 se razletio. Klasični problem za BMW pukao lanac desnog cilindra . kontaktiran servis i več se na dosta komada to dogodilo. Super motor za vožnju od sela do sela.
Da li se to več nekom dogodilo?
 
ekipa pitanje za vlasnike starijih GS 1200 (2004-2005)
ako može i bez onih ''čuo sam od nekog'' priča...kako vas služe ti motori, neki veći problemi na koje bi trebalo pripaziti i kako se nose sa pozamašnom kilometražom na satovima?
hvala za svaki smislen odgovor bio pozitivan ili negativan
 
Konačno sam provozao svetu kravu !  :mrgreen:  Jako zanimljivo iskustvo, pa evo malo utisaka i direktnog poređenja sa R1200R, posebno što je i GS bio isto godište kao moj motor.
Mogu odmah na početku reći da sada potpuno shvatam zašto svi toliko hvale GS-a i čemu tolika buka. Motor je stvarno priča za sebe i u odnosu na druge motore koje sam imao priliku provozati.

Ono što mi je odmah bilo neobično je koliko je lagan za manevrisanje u mjestu i pri malim brzinama. Okretniji je od mog motora, što prema zakonima fizike nema nikog smisla. Od prvih metara na GS-u sam osjećao kao da ga vozim jako dugo i jedino što sam morao da sačekam prije dizanja tempa je da se gume zagriju, a ne da se ja naviknem na motor. U vožnji kao da ima neku "tampon zonu" između ceste i vozača. Vidiš da podvozje dole svašta nešto radi, ali ti kao vozač samo sjediš, razgledaš i voziš. Posebno me je fasciniralo kako minimalan input treba da ga srušiš u nagib, a još manji (zapravo ti i ne treba) da ga držiš u nagibu. U momentima sam imao osjećaj da u prilično velikim nagibima mogu potpuno skloniti ruke sa upravljača, a da će motor sam završiti zavoj  :mrgreen:... To je toliko primjetno da kada sam se vratio na svoj motor, mislio sam da mi je prednja guma ispuhala...
Kada spojiš tu izolovanost (udobnost) od dešavanja po cesti i lakoću upravljanja, brzina ti se doslovno prikrade - misliš da se voziš turistički 70-80 km/h, pogledaš na brzinomjer - ideš skoro duplo više.  :shock:
Mislim da bi sa GS-om, po nekim putevima po kojim se stalno vozam bio dosta brži nego sa svojim motorom, ali uz dosta manje truda, napora i rizika... Neke zavoje na toj kratkoj vožnji i jesam (potpuno nesvjesno) prošao brže nego što ih prolazim sa svojim motorom. Ili možda GS ulijeva lažnu sigurnost i samopouzdanje ?  :misli: :misli: :misli:
Prednji kraj jeste malo čudan, ali ne toliko koliko ljudi kukaju. Da, i meni se povremeno činilo da će mi prednji točak proklizati. Čak sam u pojedinim trenucima instinktivno dodavao gas da prebacim teret na zadnju jer sam mislio da prednji bježi, ali mislim da se zapravo samo treba navići. Kočenje bez poniranja prednjeg kraja je jako cool  :mrgreen: Zaštita od vjetra (cijeli život vozim nakede) je za mene potpuno novo i veliko otkriće  (y)  :mrgreen:
Malo je sporiji od mog R1200R, vjerovatno zbog težine, ali i zato što R1200R ima kraći završni prenos koji mu definitivno pomaže pri ubrzanju u odnosu na GS.
I ne znam je li do te GS "izolacije od svijeta" ili se radi o drugačijim omjerima brzina mjenjača, ali na GS-u sam u par navrata "tražio" 7. brzinu... Mada ne bi rekao da se u 6. vrti nešto više u odnosu na moj motor :misli:

Sve u svemu, jako dobar i interesantan motor koji se praktično sam vozi i sada potpuno razumijem onu izjavu da se sa GS na dužoj turi ne moraš zaustavljati, osim da natankaš gorivo. Mislim da bi sa njim mogao preći 800-1000 km u jednom danu, te da bi već sljedeći dan bio dovoljno svjež da opet ponovim tu kilometražu...

ALI, (sad ipak ima i ono "ali" :mrgreen:) imam i zamjerku  :mrgreen:
Motor je toliko dobar, udoban, izbalansiran i lagan za voziti (tj. sam se vozi  :mrgreen:) da je u neku ruku jednostavno - dosadan !  :mrgreen: Mislim da to ne bi riješili ni kada bi mu ugradili mašinu od npr 200ks. Toliko je smiren da kao vozač jednostavno nemaš pretjerano šta da radiš. Osjećaš se više kao putnik, a ne vozač. Možda kada bi napravili paralelu sa automobilskim svijetom, npr. Mercedes C63 AMG sa automatskim mjenjačem i BMW M3 sa manuelnim, GS bi bio ovaj prvi. Oba auta su brza, sličnih performansi, ali različitih karaktera i načina na koji pružaju taj ugođaj vožnje. Sa Mercedesom ploviš umotan u plašt udobnosti (i raznih "pomagala"), pališ gume i sigurno driftaš po zavojima bez pretjeranog napora, baš kao sa GS-om (dobro, osim paljenja guma :mrgreen:). Dok se sa M3 igraš, boriš, vozački angažovan i sretan si zbog toga, baš kao na nekoj pili od motora. Izađeš iz M3/siđeš sa pile držeći se za bolna leđa, ali sa kezom od uha do uha  :mrgreen: Stvar je, dakle, ko šta preferira...Smiješak koji ćeš platiti bolom u leđima (i zvocavom suvozačicom  :mrgreen:) ili ozbiljno lice, ali zdravo tijelo i mirna žena :mrgreen:

Lično bi jako volio imati GS-a (i vidim se na njemu nekada u svom životu), posebno za putovanja i opuštene vožnje, ali mislim da bi pored njega u garaži morao imati još jedan motor koji bi služio da popuni tu "adrenalinsku" prazninu u srcu. Ili bi možda bilo dobro da se i ja konačno malo smirim i počnem kulturno voziti, kao npr na GS-u  :misli: :mrgreen:
Opet ponavljam, ne kažem da je GS spor ili motor za penzionere, naprotiv, poslije ove kratke vožnje na njemu sam potpuno razuvjeren od te priče i mislim da bi GS-u sa dobrim vozačem malo ljudi na dosta bržim motorima moglo pobjeći (po javnim cestama, naravno). Ali trik (ili čar) je u tome što ovaj na sportaku mora da "radi", silazi sa motora, izbacuje koljeno, radi kojekakve counter steeringe, hvata i kroti pobješnjeli motor po cesti dok se ispucava iz zavoja, dok sa GS-om pratiš isti taj (ili približan) tempo, paralelno čitaš novine, režeš nokte i promatraš pauna koji se šetka u dvorištu kuće pored zavoja u kojem upravo stružeš nogarama  :mrgreen: 

I dalje naginjem XR-u  :mrgreen: mada ga  još nisam provozao... Ali i GS me je bacio u razmišljanje... Možda da objasnim ženi kako jedan motor u garaži jednostavno nije dovoljan. Npr jedna kombinacija S1000R i R1200GS ?  :mrgreen:
Ali upravo iz tog sexa se zapravo i rodio XR  :misli:
 
Sretno.
Najbolje ti je niš' ne objašnjavati već jednostavno uparkirati GS/XR/... u garažu i objasnit da je bila prilika koja se ne propušta i da si to napravio da se ona udobnije vozi.
 
Flato said:
Sretno.
Najbolje ti je niš' ne objašnjavati već jednostavno uparkirati GS/XR/... u garažu i objasnit da je bila prilika koja se ne propušta i da si to napravio da se ona udobnije vozi.

Vjeruj da si mi ti pao na pamet nakon vožnje, jer sam se sjetio tvog komentara od prije par dana gdje si za GS-a napisao nešto tipa da "imaš osjećaj da kada bi spao sa njega negdje kod Senja, da bi se ovaj sam dovezao do Karlobaga"  :mrgreen: Sad tačno razumijem na šta si mislio  (y)
A uparkirao bi ja, pretrpio bi ženu  :mrgreen:, ali nema se para za 2 motora, posebno XR i GS. Za te pare možeš manji stan kupiti  :mrgreen:

+marek+ said:
A kad bi sad probao KTM 1290SA  :misli:  :mrgreen:

Volio bi ga provozati, svakako, siguran sam da je motor bomba, posebno njegova čuvena mrcina od mašine. Ali KTM je u mojim krajevima nepoznanica, nemaš ni ovlaštenog distributera ni servisa, a i moj ukus (ovaj "dinamički"  :mrgreen:) više naginje četverocilindrašima...
 
Ni u Hrvatskoj nemaš ni jednu od spomenutih stvari za KTM.
Samo "prodajno servisne centre" nastale spajanjem 2 garaže u predgrađu, nadrkanu nesposobnu ekipu koja bi trebala to prodat i nakon toga iste servisirati.
Da KTM u RH otvori 2 prava salona+servisa di će radit sposobni prodavači i kvalitetni serviseri prodali bi 5x više motora godišnje.

Ako želiš probat 1290 SA možemo se nać negdje tipa karlobag pa ti dam đir.
Moj dojam, KTM je 2 klase dinamičniji, fantastičan agregat i kočnice. GS klasu udobniji, komotniji (kardan).

Nema boljeg od ta 2 - ako želiš putni motor di ćeš s ženom radit ozbiljne đireve i prelazit 600-700 ili više km dnevno uzmi GS.
Ako želiš putni motor ali naglasak stavljaš na dinamiku vožnje i možeš se zamislit u zavoju s 45 stupnjeva nagiba i ispucavanja iz zavoja na zadnjem onda realno jedino KTM (ili XR s početka priče).
 
Flato said:
Ni u Hrvatskoj nemaš ni jednu od spomenutih stvari za KTM.
Samo "prodajno servisne centre" nastale spajanjem 2 garaže u predgrađu, nadrkanu nesposobnu ekipu koja bi trebala to prodat i nakon toga iste servisirati.
Da KTM u RH otvori 2 prava salona+servisa di će radit sposobni prodavači i kvalitetni serviseri prodali bi 5x više motora godišnje.

Ako želiš probat 1290 SA možemo se nać negdje tipa karlobag pa ti dam đir.
Moj dojam, KTM je 2 klase dinamičniji, fantastičan agregat i kočnice. GS klasu udobniji, komotniji (kardan).

Nema boljeg od ta 2 - ako želiš putni motor di ćeš s ženom radit ozbiljne đireve i prelazit 600-700 ili više km dnevno uzmi GS.
Ako želiš putni motor ali naglasak stavljaš na dinamiku vožnje i možeš se zamislit u zavoju s 45 stupnjeva nagiba i ispucavanja iz zavoja na zadnjem onda realno jedino KTM (ili XR s početka priče).

Ova izjava bas nema smisla. To je kao da savjetujes nekome da kupi RRa za offroad voznju.
 
Maestral said:
Ova izjava bas nema smisla. To je kao da savjetujes nekome da kupi RRa za offroad voznju.

Naravno da nema smisla kad vozis polumrtvog tovara kao sto je f650....
 
esso_sa said:
Konačno sam provozao svetu kravu !  :mrgreen:  Jako zanimljivo iskustvo, pa evo malo utisaka i direktnog poređenja sa R1200R, posebno što je i GS bio isto godište kao moj motor.
Mogu odmah na početku reći da sada potpuno shvatam zašto svi toliko hvale GS-a i čemu tolika buka. Motor je stvarno priča za sebe i u odnosu na druge motore koje sam imao priliku provozati.

Ono što mi je odmah bilo neobično je koliko je lagan za manevrisanje u mjestu i pri malim brzinama. Okretniji je od mog motora, što prema zakonima fizike nema nikog smisla. Od prvih metara na GS-u sam osjećao kao da ga vozim jako dugo i jedino što sam morao da sačekam prije dizanja tempa je da se gume zagriju, a ne da se ja naviknem na motor. U vožnji kao da ima neku "tampon zonu" između ceste i vozača. Vidiš da podvozje dole svašta nešto radi, ali ti kao vozač samo sjediš, razgledaš i voziš. Posebno me je fasciniralo kako minimalan input treba da ga srušiš u nagib, a još manji (zapravo ti i ne treba) da ga držiš u nagibu. U momentima sam imao osjećaj da u prilično velikim nagibima mogu potpuno skloniti ruke sa upravljača, a da će motor sam završiti zavoj  :mrgreen:... To je toliko primjetno da kada sam se vratio na svoj motor, mislio sam da mi je prednja guma ispuhala...
Kada spojiš tu izolovanost (udobnost) od dešavanja po cesti i lakoću upravljanja, brzina ti se doslovno prikrade - misliš da se voziš turistički 70-80 km/h, pogledaš na brzinomjer - ideš skoro duplo više.  :shock:
Mislim da bi sa GS-om, po nekim putevima po kojim se stalno vozam bio dosta brži nego sa svojim motorom, ali uz dosta manje truda, napora i rizika... Neke zavoje na toj kratkoj vožnji i jesam (potpuno nesvjesno) prošao brže nego što ih prolazim sa svojim motorom. Ili možda GS ulijeva lažnu sigurnost i samopouzdanje ?  :misli: :misli: :misli:
Prednji kraj jeste malo čudan, ali ne toliko koliko ljudi kukaju. Da, i meni se povremeno činilo da će mi prednji točak proklizati. Čak sam u pojedinim trenucima instinktivno dodavao gas da prebacim teret na zadnju jer sam mislio da prednji bježi, ali mislim da se zapravo samo treba navići. Kočenje bez poniranja prednjeg kraja je jako cool  :mrgreen: Zaštita od vjetra (cijeli život vozim nakede) je za mene potpuno novo i veliko otkriće  (y)  :mrgreen:
Malo je sporiji od mog R1200R, vjerovatno zbog težine, ali i zato što R1200R ima kraći završni prenos koji mu definitivno pomaže pri ubrzanju u odnosu na GS.
I ne znam je li do te GS "izolacije od svijeta" ili se radi o drugačijim omjerima brzina mjenjača, ali na GS-u sam u par navrata "tražio" 7. brzinu... Mada ne bi rekao da se u 6. vrti nešto više u odnosu na moj motor :misli:

Sve u svemu, jako dobar i interesantan motor koji se praktično sam vozi i sada potpuno razumijem onu izjavu da se sa GS na dužoj turi ne moraš zaustavljati, osim da natankaš gorivo. Mislim da bi sa njim mogao preći 800-1000 km u jednom danu, te da bi već sljedeći dan bio dovoljno svjež da opet ponovim tu kilometražu...

ALI, (sad ipak ima i ono "ali" :mrgreen:) imam i zamjerku  :mrgreen:
Motor je toliko dobar, udoban, izbalansiran i lagan za voziti (tj. sam se vozi  :mrgreen:) da je u neku ruku jednostavno - dosadan !  :mrgreen: Mislim da to ne bi riješili ni kada bi mu ugradili mašinu od npr 200ks. Toliko je smiren da kao vozač jednostavno nemaš pretjerano šta da radiš. Osjećaš se više kao putnik, a ne vozač. Možda kada bi napravili paralelu sa automobilskim svijetom, npr. Mercedes C63 AMG sa automatskim mjenjačem i BMW M3 sa manuelnim, GS bi bio ovaj prvi. Oba auta su brza, sličnih performansi, ali različitih karaktera i načina na koji pružaju taj ugođaj vožnje. Sa Mercedesom ploviš umotan u plašt udobnosti (i raznih "pomagala"), pališ gume i sigurno driftaš po zavojima bez pretjeranog napora, baš kao sa GS-om (dobro, osim paljenja guma :mrgreen:). Dok se sa M3 igraš, boriš, vozački angažovan i sretan si zbog toga, baš kao na nekoj pili od motora. Izađeš iz M3/siđeš sa pile držeći se za bolna leđa, ali sa kezom od uha do uha  :mrgreen: Stvar je, dakle, ko šta preferira...Smiješak koji ćeš platiti bolom u leđima (i zvocavom suvozačicom  :mrgreen:) ili ozbiljno lice, ali zdravo tijelo i mirna žena :mrgreen:

Lično bi jako volio imati GS-a (i vidim se na njemu nekada u svom životu), posebno za putovanja i opuštene vožnje, ali mislim da bi pored njega u garaži morao imati još jedan motor koji bi služio da popuni tu "adrenalinsku" prazninu u srcu. Ili bi možda bilo dobro da se i ja konačno malo smirim i počnem kulturno voziti, kao npr na GS-u  :misli: :mrgreen:
Opet ponavljam, ne kažem da je GS spor ili motor za penzionere, naprotiv, poslije ove kratke vožnje na njemu sam potpuno razuvjeren od te priče i mislim da bi GS-u sa dobrim vozačem malo ljudi na dosta bržim motorima moglo pobjeći (po javnim cestama, naravno). Ali trik (ili čar) je u tome što ovaj na sportaku mora da "radi", silazi sa motora, izbacuje koljeno, radi kojekakve counter steeringe, hvata i kroti pobješnjeli motor po cesti dok se ispucava iz zavoja, dok sa GS-om pratiš isti taj (ili približan) tempo, paralelno čitaš novine, režeš nokte i promatraš pauna koji se šetka u dvorištu kuće pored zavoja u kojem upravo stružeš nogarama  :mrgreen: 

I dalje naginjem XR-u  :mrgreen: mada ga  još nisam provozao... Ali i GS me je bacio u razmišljanje... Možda da objasnim ženi kako jedan motor u garaži jednostavno nije dovoljan. Npr jedna kombinacija S1000R i R1200GS ?  :mrgreen:
Ali upravo iz tog sexa se zapravo i rodio XR  :misli:


Tojeto.
Vozio sam sve geesove do sad, ovega zadnjeg 1250 se ne usudim poć testirat. Moj život bi izgubija balans, ima bi noćne more sve dok ga ne bi jamija.

Eso bolan, Aferim  na Feedback-u


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Flato said:
Pojam “polivalentnost”.
Progooglaj.

Nekakvi fakulteti i magisteriji su zavrseni pa sam uspio i bez Googla, ali hvala na savjetu.
Polivalentnost ima smisla do nekih granica, ovo ih prelazi.

Ali ovo vodi u beskonacnu raspravu a i nacelno se slazem s onim sto si napisao o KTMu i GSu tako da se povlacim iz rasprave.

A i i "svakom loncu poklopac", dr. EnduroLab se pojavio pa tim vise svaka rasprava postaje bezpredmetna.

 
Maestral said:
Ova izjava bas nema smisla. To je kao da savjetujes nekome da kupi RRa za offroad voznju.
Ja sam prosječan vozač, vozim defanzivno, GSA ne zavrtim preko 5000 okretaja, KTM 1290 mi svako malo počne trokirati jer ga zabijem u crveno. Jednostavno se počneš neodgovorno ponašati kad voziš KTM. Probaj i mislim da ćeš se složiti.  :021:
 
tomo3 said:
Ja sam prosječan vozač, vozim defanzivno, GSA ne zavrtim preko 5000 okretaja, KTM 1290 mi svako malo počne trokirati jer ga zabijem u crveno. Jednostavno se počneš neodgovorno ponašati kad voziš KTM. Probaj i mislim da ćeš se složiti.  :021:

Pa zato i kazem da se nacelno slazem da je KTM drugaciji ali i mislim da 99% ljudi koji krecu kupovati putni enduro nikada niti ne pomisle na mogucnost dizanja na straznji ili polegavanje.
 
Maestral said:
Pa zato i kazem da se nacelno slazem da je KTM drugaciji ali i mislim da 99% ljudi koji krecu kupovati putni enduro nikada niti ne pomisle na mogucnost dizanja na straznji ili polegavanje.

Zašto o tome onda stalno pričaju  :misli:
 
Maestral said:
Pa zato i kazem da se nacelno slazem da je KTM drugaciji ali i mislim da 99% ljudi koji krecu kupovati putni enduro nikada niti ne pomisle na mogucnost dizanja na straznji ili polegavanje.

Nacelno se slazes da je v2 sa sportskim ovjesom i pravim kocnicama drugaciji od boxera sa teleleverom i prosjecnim kocnicama? Nacelno?

I mislis da kupci i vozaci putnih enduro motocikala nemaju zelju i potrebu angazirano upravljati istim?

Pa ti si moj novi favorit na ovom forumu!! Cestitam!