BMW R1200GS ADVENTURE

Sa motorom je sve u redu a zadnja guma proklizi bez ikakvog razloga. Cak sam se jednom vratio i gledao zasto. Asfalt ok, nije bilo ulja niti lišća, guma zagrijana, vanjska temp 15, brzina ok, kontinuirana. Sa prednjom problemi od kada sam je stavio. trese, lupa, udara  :wink:
Prije imao TKC 70, koja doduše nije dozivjela te kilometre, ali je drzala do zadnjeg. Sa ovom sam se sada lovio po Dolomitima u svakom trecem zavoju. U zadnjih deset godina jedino sam nesto slicno dozivio sa Bridgestone Battlax na Yamahi. Vozim agresivnije ali to nema veze sa voznjom. Cak i guma dobro izgleda. Mogla bi ici jos jedno 3-4k km.
 
Zamoli moderatore da to korigiraju[emoji30]

Poslano sa mob

 
Klaonica said:
Sa motorom je sve u redu a zadnja guma proklizi bez ikakvog razloga. Cak sam se jednom vratio i gledao zasto. Asfalt ok, nije bilo ulja niti lišća, guma zagrijana, vanjska temp 15, brzina ok, kontinuirana. Sa prednjom problemi od kada sam je stavio. trese, lupa, udara  :wink:
Prije imao TKC 70, koja doduše nije dozivjela te kilometre, ali je drzala do zadnjeg. Sa ovom sam se sada lovio po Dolomitima u svakom trecem zavoju. U zadnjih deset godina jedino sam nesto slicno dozivio sa Bridgestone Battlax na Yamahi. Vozim agresivnije ali to nema veze sa voznjom. Cak i guma dobro izgleda. Mogla bi ici jos jedno 3-4k km.

Tlak?? :misli:
 
Klaonica said:
Trebalo je biti Kladionica  :misli: [emoji38]

Bolje odaberi neki treći..

Negdje sam čita da vozila na PV rege smiju pravit max. 5K km godišnje i da triba imat još jedno vozilo u vlasništvu.
Točno??



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Bolje odaberi neki treći..

Negdje sam čita da vozila na PV rege smiju pravit max. 5K km godišnje i da triba imat još jedno vozilo u vlasništvu.
Točno??



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

Netocno.
 
GSA 2015, okrenuo sam 90000 km.

Kvarovi  :mrgreen:do sada;
1. dvije pregorene žarulje kratkog svjetla.
2. Moja greška i ujedno jedino što sam sam radio na motoru je bilo podešavanje praznog hoda zadnje kočnice pretegnuo kočnicu koja je zablokirala (trošak je bio cca. 6000 kn, pretegnuo sam i spalio disk, klješta i pločice), nakon toga, za svaki slučaj promijenjeno ulje u kardanu.


Troškovi;
1. Servisi su Tomić i Igor motorkotači (Tomić cca. 1100 kn, Igor  cca. 1600 kn, svakih 10000 km).
2. Gume svakih 10-12000 kn, Tourance Next.
3. Potrošnja 6,2-6,7 l/100
4. Potrošnja ulja (beznačajna, nikad nije bilo potrebe za dolijevanjem)

Tjuning;
1. Prošli mjesec, umjesto običnih, stavio sam led svjetla i oduševljen sam kako svijetli po noći (ne zasljepljuje druge).
2. Kineski usb plejer vodootporni (montira se na volan, cca. 40 USD), dobro se čuje, loše se regulira glasnoća
3. Wilbers zadnji amortizer (cca 4000 kn, bačen novac jer stalno vozim sam). Jednom vozio gospođu (50 kg), isplati se uzeti samo onima koji često putuju pretovareni ili imaju teže gospođe. ESA je zakon, ne kupujte bez nje.

Mane;
1. Po kiši zadnji kotač zaljeva noge
2. Fali još i 7.-ma brzina (ne duža 6, nego još i 7.)
3. Nema vjetrobran na struju
4. Nema grijanje sjedala
5. Nema serijski radio
6. Prekidači (stari klasični BMW prekidači su bili čvršći, veći i kvalitetniji)

Preporuka; kupite onaj sa svim gumbićima (LED svjetla, ESA, Tempomat) razlika je 20000 kn, ali tko puno vozi, ti gumbići puno znače.

Zaključak; meni nema boljeg.
 
Koliko km?! :D
Jesi osim tourance probao i scorpion trail?
Slažem se za 7. brzinu.
Ja u godini okrenuo cca 9000, s tim da ne koristim motor 5-9 mj.
 
Flato said:
Koliko km?! :D
Jesi osim tourance probao i scorpion trail?
Slažem se za 7. brzinu.
Ja u godini okrenuo cca 9000, s tim da ne koristim motor 5-9 mj.
Još sam na GT 1600 napravio 30000 km  :0648:. Znaš ti i sam kako je kad se izbezumiš u garaži sa kojim ćeš u đir.
Mi touring vozači vozimo Tourance. Moji rejseri su na Scorpion Trailu. To je i za tebe bolja guma.
 
tomo3 said:
Još sam na GT 1600 napravio 30000 km  :0648:. Znaš ti i sam kako je kad se izbezumiš u garaži sa kojim ćeš u đir.
Mi touring vozači vozimo Tourance. Moji rejseri su na Scorpion Trailu. To je i za tebe bolja guma.

Znam kako vam je...suosjećam s vama dvojicom....  :wink:
 
Ima ih na forumu dosta. :0648:, jel Jura?
 

Attachments

  • PRIJATELJI.JPG
    PRIJATELJI.JPG
    53.5 KB · Views: 199
tomo3 said:
Još sam na GT 1600 napravio 30000 km  :0648:. Znaš ti i sam kako je kad se izbezumiš u garaži sa kojim ćeš u đir.
Mi touring vozači vozimo Tourance. Moji rejseri su na Scorpion Trailu. To je i za tebe bolja guma.

Znam. Neki kažu slatke muke - ali nisu!
Meni zadnja anakee gotova dok je prednja sasvim ok, ovu prvu izmjenu vjerojatno samo zadnju anakee3 stavim novu. Rađe 1000kn za prednju ostavim na benzinskoj i nekom agroturizmu nego..
 
Flato said:
Znam. Neki kažu slatke muke - ali nisu!
Meni zadnja anakee gotova dok je prednja sasvim ok, ovu prvu izmjenu vjerojatno samo zadnju anakee3 stavim novu. Rađe 1000kn za prednju ostavim na benzinskoj i nekom agroturizmu nego..

Ne bi se baš složio, al' ko me i pita...
Inače, probao sam i tourance next (na kojemu i sada vozim) i scorpion trail i mogu reći da nisam baš "baba" na gasu, ali obje gume me u potpunosti zadovoljavaju, stim da Metz traje nešto duže...mokrome se baš ne veselim, tako da nebi o tom segmentu.
 
tomo3 said:
GSA 2015, okrenuo sam 90000 km.

Kvarovi  :mrgreen:do sada;
1. dvije pregorene žarulje kratkog svjetla.
2. Moja greška i ujedno jedino što sam sam radio na motoru je bilo podešavanje praznog hoda zadnje kočnice pretegnuo kočnicu koja je zablokirala (trošak je bio cca. 6000 kn, pretegnuo sam i spalio disk, klješta i pločice), nakon toga, za svaki slučaj promijenjeno ulje u kardanu.


Troškovi;
1. Servisi su Tomić i Igor motorkotači (Tomić cca. 1100 kn

Tjuning;
1. Prošli mjesec, umjesto običnih, stavio sam led svjetla i oduševljen sam kako svijetli po noći (ne zasljepljuje druge).
Koje led žarulje si uzeo,može preporuka....hvala
 
mk led hr je web stranica. Dečko je pedantan i sam ugrađuje.
 
tomo3 said:
GSA 2015, okrenuo sam 90000 km.

Kvarovi  :mrgreen:do sada;
1. dvije pregorene žarulje kratkog svjetla.
2. Moja greška i ujedno jedino što sam sam radio na motoru je bilo podešavanje praznog hoda zadnje kočnice pretegnuo kočnicu koja je zablokirala (trošak je bio cca. 6000 kn, pretegnuo sam i spalio disk, klješta i pločice), nakon toga, za svaki slučaj promijenjeno ulje u kardanu.


Troškovi;
1. Servisi su Tomić i Igor motorkotači (Tomić cca. 1100 kn, Igor  cca. 1600 kn, svakih 10000 km).
2. Gume svakih 10-12000 kn, Tourance Next.
3. Potrošnja 6,2-6,7 l/100
4. Potrošnja ulja (beznačajna, nikad nije bilo potrebe za dolijevanjem)

Tjuning;
1. Prošli mjesec, umjesto običnih, stavio sam led svjetla i oduševljen sam kako svijetli po noći (ne zasljepljuje druge).
2. Kineski usb plejer vodootporni (montira se na volan, cca. 40 USD), dobro se čuje, loše se regulira glasnoća
3. Wilbers zadnji amortizer (cca 4000 kn, bačen novac jer stalno vozim sam). Jednom vozio gospođu (50 kg), isplati se uzeti samo onima koji često putuju pretovareni ili imaju teže gospođe. ESA je zakon, ne kupujte bez nje.

Mane;
1. Po kiši zadnji kotač zaljeva noge
2. Fali još i 7.-ma brzina (ne duža 6, nego još i 7.)
3. Nema vjetrobran na struju
4. Nema grijanje sjedala
5. Nema serijski radio
6. Prekidači (stari klasični BMW prekidači su bili čvršći, veći i kvalitetniji)

Preporuka; kupite onaj sa svim gumbićima (LED svjetla, ESA, Tempomat) razlika je 20000 kn, ali tko puno vozi, ti gumbići puno znače.

Zaključak; meni nema boljeg.

Evo Tomo, samo za tebe  (y)
https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-lift-up-mechanism/e-r-s-electronic-regulable-screen?bike=21107