BMW S 1000 RR predstavljen

Kako stvari stoje uhvačene su na testiranju verzije za tržište, vidljivo je štop svjetlo, km/sat, ispuh..

art_23701_2_01.jpg


art_23701_2_04.jpg
 
joke said:
Kako stvari stoje uhvačene su na testiranju verzije za tržište, vidljivo je štop svjetlo, km/sat, ispuh..

Izgleda kao R6, ali puno bolje tako nego da su švabe izmišljale nešto svoje, znamo svi na što to onda liči  :mrgreen: :mrgreen:
 
Mislim da bumo svi opali na guzicu kad se predstavi tržišna verzija! (y)
Šteta jedino kaj bu skup ko suho zlato!
 
kaj bu to koštalo kaj mislite?  više od 20 iljada?

jeje šatro ko japansa konkurencija
 
Shoky said:
Mislim da bumo svi opali na guzicu kad se predstavi tržišna verzija! (y)
Šteta jedino kaj bu skup ko suho zlato!

Fini bike bogami, a ovako crn izgleda mrak !
 
Icek said:
Fini bike bogami, a ovako crn izgleda mrak !

A kakav će ti tek mrak pasti na oči kad vidiš cijenu................  :lolcry:
 
te švabe su stvarno lud narod... natakli na motor olinse i akropoviča i još sipaju u njega kastrol... :misli:
 
zvonko situm said:
te švabe su stvarno lud narod... natakli na motor olinse i akropoviča i još sipaju u njega kastrol... :misli:
Prije bi rekao-pametni,uzimaju od svake komponente najbolje.  :D


Motor izgleda predobar,ali najbrze ce oni izbaciti na trziste samo kolicinu koja im je potrebna za natjecanje,i to po paprenoj cijeni,a mi "obican" narod mozemo samo sliniti.  :mrgreen:
 
Najavljena je cijena negdje između cijene konkurencije i cijene HP2-S, što bi značilo nekih 17-18 tisuća jurosa, ali to ćemo još vidjet, jer ne vjerujem da će bit u prodaji prije proljeća 2009. Sigurno je jedino da cestovna verzija neće imati sve fensi-šmensi dijelove kao trkaća varijanta, ali će imati ABS i traction control, samo ne znam jel će se ugrađivat serijski, ili kao dodatna oprema.

Službeni website:
http://www.s1000rr.com/
 
:slinavac: :slinavac: :slinavac: predobar je...uf šta bi dao za jednog takvog u garaži...
 
cherokee said:
A kakav će ti tek mrak pasti na oči kad vidiš cijenu................  :lolcry:

Al bit ce to prilicno natrpan motor obzirom na cijenu.. Je, skup ko vrag, al sve od karbona, kviksifteri i sve moguce pizde strinine...
 
Ja ne kužim, jel nitko ne čita prijašnje postove!? Oko 90% post-ova svi tvrde da će S1000RR biti nevjerojatno skup da ti pamet stane.

Jedno pet puta sam već napisao da cestovna verzija neće imati ekskluzivno dijelove. S1000RR nije kao HP2-S model, čista ekskluziva. Neće biti ni karbona, ni skupocjenih vilica i amortizera, ni titan grane i auspuh od Akrapoviča, a najavljena cijena će biti nešto viša od japanskih litrenih superbike-ova, ali ispod cijene HP2-S-a.

Navodno će na američkom tržištu cijena biti oko $13k do $14k. Znači otprilike toliko eura u Europi, a kod nas još plus porezi i trošarine. Za tu lovu dobiš litreni superbike, sa oko 190KS sa znakom BMW-a. ABS i traction control će biti ponuđeni, vjerojatno kao dodatna oprema, makar nije nemoguće da budu serijski.
 
Ma daj molim te najjeftinij bmwi su skupi ko vrag, a da nece biti cestovna jurilica.. Stvarno gluposti.. Bmw je skup i amen, a sto se tice naseg zastupnika na elitnu cijenu ne treba sumnjati...
 
Nije za očekivat da mogu cijenom konkurirat japancima i kinezima, ali razlika je nekih 20 do 30%. Ja sam npr. bio spreman platiti tu razliku iz jednostavnog razloga što mi nijedan drugi proizvođač nije mogao ponuditi motor s takvim osobinama. Za S1000 bi tržišna konkurentnost mogla biti malo veći problem, pa se zato u startu išlo na ponudu stvari koje konkurencija još nema, kao ABS, quickshifter, traction control, varijabilno otvaranje ventila (VANOS), itd.

Nitko nikoga ne sili da kupuje skupe motore i aute, pa ljudi to svejedno rade. BMW-ovih automobila u Hrvatskoj ima, fala bogu, više nego gljiva poslije kiše, a zastupnik je isti onaj koji prodaje i BMW motocikle, tak da mislim da to što su BMW motocikli nepopularni kod nas ima manje veze sa "zlim" zastupnikom, a više s trendovima i modom.