Bmw sasija

Valjda radi love koju daješ za njega.🤔
Kao, prodavaci spuste nesto tu cijelu srazmjerno sa kilometrima? Nisam bas primjetio, ali opet, BMW me ne interesira kao takav pa slabo i obracam paznju.
 
Nisi ti pitao u servisu broj gaća punice bivšeg vlasnika, već servisnu povjest motocikla.
Ne posežeš za osobnim podatcima, jer gs još uvijek nije osoba.
Ali dobra reklama.
 
ni meni nije jasno... ako je sa motorom sve ok, i ako je malo to kilometara vraćeno, pa GS se vozi godinama ili nije?
pitao sam jednog vlasnika GSa, zašto ih je pun oglasnik...
a kaže on: a mi ti volimo vozit uvik malo novije motore, ono do max 5-10 god starosti i onda prodajemo... tako da ako je to točno i ako je ono što vidim 99% GSova se vozi samo po cesti ili po blažem makadamu (ono kad je moto parti pa idu od ceste do partija 50m po makadamu) to onda bude često ok kupnja i dobro očuvani motori....
 
  • Like
Reactions: diesel power
čovik je spomenija garanciju, možda je zato frustrovan
 
ne vidim kako biš mogao odgovarati za nešto što je bilo prije tebe...

Eventualni budući vlasnik će u slučaju neodgovarajuće kilometraže jebat onoga od koga je kupio motor, a neće tražiti prvog vlasnika koji je eventualno muljao s kilometražom.
Prodavah jednom 5 godina star audi s 400.000km, cijena u skladu s velikom kilometražom. Zainteresiranih ko kenje. Ali čim sam rekao da želim da u ugovoru piše točna kilometraža u trenutku prodaje, odmah počinje spika "a zašto? pa ne bi j askidao. Eventualno ću skinuti km zbog sebe" itd.

Ja ne znam kakve posljedice mogu biti za nekoga tko skine kilometražu i proda takav auto, ali meni ne treba da mene neko dođe jebat (makar bez pravnih posljedica) da sam to ja napravio.

Nije mi samo jasno zašto kilometraža nije provjerena prije kupnje, a ne sada.

Ne znam niti što se tiče garancije, odrađen servis na 15.000 recimo, skinuta kilometraža i onda dođeš u servis opet na 15.000km i servis može tebe jevat kaj je s kilometražom.


Vjerujem da se kilometraža ne upisuje u servisu ručno, pa da je netko pogriješio, već se ključ stavi u cradle i komp to valjda automatski povuče. Možda se varam...
 
  • Like
Reactions: PacicLittle
ne razumin opet... al amo ispočetka...
ako već uzimaš motor i platiš puste te neke novce, koji je problem dat još 100 eura (ako i toliko) za provjeru u ovlaštenom servisu ili na jebeni car vertical bar platit 10 eura... al ne, vidiš motor, lipa boja, lipi logo i ka jelen nabodeš...i onda "zajebalo me možda"....
kažem vjerovatno je neka sitnica, neko negdi napravio grešku u koracima.... al jebemumater ja sam za svoju hondu kad sam ju kupovao prije više godina provjerio km sa zadnja 2-3 tehnička pregleda, ni to nije 100% pouzdano, al bar nešto, nemože jednu godinu učinit 6 ijad kilometara a drugu 127km, odma pitaš kako šta... pa vlasnik ako drži do motora čuva one plave listove sa ispisima kilometraža... ja bar to čuvam i u nekom trenutku prodaje sve lipo imaš dokumentirano... a ako bar to nema, ma pričaj ti bajke nekom drugom, ima još motora kolko oćeš...
 
  • Like
Reactions: prpa
Neš ti drame, da je sa 90000 km vraćeno na 60000 km još bi i shvatio, al piše se o takvom motoru i sad te baš pati tih 3000 km, pa ja to napravim za dva mjeseca
 
Ja sam nedavno kupio R nine t sa malo km kupljenog u hrvatskoj. Kad sam ga prebacio na sebe u Tomiću sam tražio potvrde servisa i sve sam dobio na mail bez ikakvog pitanja ili privole bivšeg vlasnika.
 
Ja sam nedavno kupio R nine t sa malo km kupljenog u hrvatskoj. Kad sam ga prebacio na sebe u Tomiću sam tražio potvrde servisa i sve sam dobio na mail bez ikakvog pitanja ili privole bivšeg vlasnika.
a jesi ga mogao provjerit u ovlaštenom prije nego si ga prepisao na sebe?
 
a jesi ga mogao provjerit u ovlaštenom prije nego si ga prepisao na sebe?
Kad sam kupovao rabljenog GS-a iz uvoza po broju šasije sam provjerio u Baumgartneru servisnu povijest a u Tomić sam odvezao motor na fizičku provjeru. I onda su mi potvrdili da je sve u skladu sa servisnom knjigom. Za R nine t recimo nisu bili vidljivi u Baumgartneru servisi a u Tomiću su mi izlistali sve račune kad sam poslao scan prometne sa svojim imenom.
 
Eventualni budući vlasnik će u slučaju neodgovarajuće kilometraže jebat onoga od koga je kupio motor, a neće tražiti prvog vlasnika koji je eventualno muljao s kilometražom.
Prodavah jednom 5 godina star audi s 400.000km, cijena u skladu s velikom kilometražom. Zainteresiranih ko kenje. Ali čim sam rekao da želim da u ugovoru piše točna kilometraža u trenutku prodaje, odmah počinje spika "a zašto? pa ne bi j askidao. Eventualno ću skinuti km zbog sebe" itd.

Ja ne znam kakve posljedice mogu biti za nekoga tko skine kilometražu i proda takav auto, ali meni ne treba da mene neko dođe jebat (makar bez pravnih posljedica) da sam to ja napravio.

Nije mi samo jasno zašto kilometraža nije provjerena prije kupnje, a ne sada.

Ne znam niti što se tiče garancije, odrađen servis na 15.000 recimo, skinuta kilometraža i onda dođeš u servis opet na 15.000km i servis može tebe jevat kaj je s kilometražom.


Vjerujem da se kilometraža ne upisuje u servisu ručno, pa da je netko pogriješio, već se ključ stavi u cradle i komp to valjda automatski povuče. Možda se varam...

redovno kad prodajem motor napišem km u kupoprodajni
ne jer se bojim nečega, nego čuvam svoj obraz - uvijek imam motore sa puno km jer se puno vozim i čisto sam realan i svjestan da će netko kasnije to skidati
uvijek sam motor prodao kako je - imao sam r1 sa skoro 80k km i tako sam je prodao...

unatoč navedenoj km na ugovorima, znam neke koji su svejedno skidali, poslije uvaljivali spiku da su crkli satovi pa stavili druge polovne i tako neke kokošarske fore...