CF Moto

cek prodas motor nakon godinu dana i 4 godine garancije nestale?
 
cek prodas motor nakon godinu dana i 4 godine garancije nestale?
Nisam skuzio,to mi je g.shokac rekao,mislim da onda ostaje 3g,ako ga prodaš nakon 3,novom vlasniku prestaje vrijedit...mislim da je tako
 
cfmoto 800 je ktm 790 motor, malo je prigusen konjima kako bi imao vise okretnog momenta u sredini.
idi probat ktm 890 adv, ako ti nije mali.
Ma ne,nisam zainteresiran za te izlete,znam sta je ktm,probo sam,a ovo sam iso probat ,jer je shokac rekao da mu masina ne paše,mislio sam da znam koji dio mu ne paše,i bio sam u pravu👍
 
  • Like
Reactions: diesel power
A zasto se moze dati za Europejca ili Japaneza 10000€ a za Kineza ne o Amerima da i ne govorim :unsure:
 
Cf quad 1000 kubika kosta 11500e Polaris,Can am su 16-18k eura...

Ako oće Cf prodati šta motora mora spustit cijenu barem 20% manje od konkurencije
To i ja kazem,da je cijena,20,30 posto manja,to bilo to,tipa trk benelli
 
To i ja kazem,da je cijena,20,30 posto manja,to bilo to,tipa trk benelli
Molim te reci mi od kojeg to motora u toj klasi i s tom opremom nije jeftiniji 20-30% ?
A da je priblizno te snage.....
Ako vec usporedjujes Tracera 900 sa onom ronilackom maskom i u toj opreni moras gledati cijenu GT+ modela....tako i drugih modela s tom razinom opreme.
Ako se vec nema za kralja te klase cca 30.000€ onda prihvatis i neku manu za trecinu cijene.... Sve u svemu motor za tu lovu daje i vise nego dovoljno....a ako ces traziti dlaku u jajetu naces je i kod renomiranih proizvodjaca za puno vecu razliku u cijeni.....
A i kod njih je puuuno dijelova made in China....da se ne zavaravamo.
 
Last edited:
Molim te reci mi od kojeg to motora u toj klasi i s tom opremom nije jeftiniji 20-30% ?
A da je priblizno te snage.....
Ako vec usporedjujes Tracera 900 sa onom ronilackom maskom i u toj opreni moras gledati cijenu GT+ modela....tako i drugih modela s tom razinom opreme.
Ako se vec nema za kralja te klase cca 30.000€ onda prihvatis i neku manu za trecinu cijene.... Sve u svemu motor za tu lovu daje i vise nego dovoljno....a ako ces traziti dlaku u jajetu naces je i kod renomiranih proizvodjaca za puno vecu razliku u cijeni.....
A i kod njih je puuuno dijelova made in China....da se ne zavaravamo.
Ma u pravu si vjerovatno,meni prvenstveno agregat ne stima za tu turing,traveler varijantu,ne samo meni,nego i dvojici sa foruma koje znam,isti zakljucak smo doneli,plus problem servisa itd...kad spominjes tracer gt,koji dolazi sa dva kofera,kad bi na ovog stavljo kofere,cijena tracera je mozda soma i pol veca,dakle tu prica zavrsava...
 
Nisam skuzio,to mi je g.shokac rekao,mislim da onda ostaje 3g,ako ga prodaš nakon 3,novom vlasniku prestaje vrijedit...mislim da je tako

Jebote, to je nekaj jedinstveno i neviđeno... da garancija na motocikl ovisi o promjeni vlasnika...
 
Ako se vec nema za kralja te klase cca 30.000€ onda prihvatis i neku manu za trecinu cijene....

Ne znam zašto ali nekako je uobičajeno da se uspoređuje rabljene sa novima, ili modele koji namjenom, snagom i svim ostalim nisu usporedivi... OK, je trećina cijene, ali sve ostalo teško da je i ta trećina, Kinezi sigurno nisu bili - kao što nije nitko - na gubitku, niti je što poklonio, evtl. si samo malo bliži realnoj cijeni onoga što su prodali i koliko su uložili da do toga dođu...

A i kod njih je puuuno dijelova made in China....da se ne zavaravamo.

Made in PRC ne znači da je nešto loše, jer takav pojam može značiti dvije posve različite opcije...
 
Last edited:
gajs camdavn zeru,,,ovdi smo da raspravljamo sa čvrstim argumentima a ne rekla kazala
da se nadovežem na cijenu,znači moj cf touring tuto kompleto,sa full opremom da ne ponavljam grijanje sjedala,ručki,quik gore dole,tempomat,3 kofera,žičane felge,centralni nogar,,,itd..na cestu izašo 12300 euraaaaaa,gore uspoređivanje sa tenere 700(25 KONJA SLABIJA)u usporedbi sa cfom ko bicikla,ko kad sjedneš iz merca u clia,,tenere je zabavan koji više vuče na enduro,za daleka putovanja nije,pogotovo za 2 osobe,sjedalo neudobno itd.pa recimo tracera 900 gt plus koji niti nema tu opremu,ima isti kayabin ovjes,istu bosch elektroniku, A CIJENA MU POČETNA 16500 EURA DA naglasim ...to nije 1000 e razlike nego jedan manji motor,kad mu dodaš centralni kofer i ostalo ide na 18000 e.A ujedno tracer nije za makadam i lošije puteve dok CF guta sve.Odradio sam Velebita i Like recimo 1000 kilometara,zanimljivo na tim relacijama nema tracera,nit multistrada,samo po koji GS I AFRICA...respect...
:),koliko god mi bili skeptični prema kineskim proizvodima..nažalost sve oni rade,nema više proizvoda da nema kinesko ili je tamo proizvedeno.Ja sa svojim eto jučer se skinuo sa Velebita,nit ga mazim niti pazim,4400 km u 2 mjeseca,sa suvozačem,duže relacije,šuma,makadam,težak teren,kozje staze,ima videa na youtubu,nema što mu ne radim,,,za sada je savršeno odradio,jednostavno je motor napravljen i za touring,i za enduro,cesta,šuma,makadam,sve mu paše....Neki dan sam sjeo na tracer 7 nakon duže vožnje,samo sam se nasmijao koliko je cf udobniji,močniji,veči..Snage ima dovoljno,vozim ga po selu 15 na sat,na autocesti 190 bez problema,95 konja taman,više mi ne triba.Za mene je Cf 800 touring najkompletniji motor trenutno na tržištu (DO 100000 KUNA)kad bude drugaćije javim se...
 
Y
 

Attachments

  • Screenshot_2023-10-09-06-50-37-029_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    Screenshot_2023-10-09-06-50-37-029_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    434.9 KB · Views: 0
...kad dodas kofere i nosace,na toj smo cijeni koju sam rekao...imam tracera malog i tracera gt,meni je taj cf losiji i od jednog i drugog,sta se tice agregata i voznosti