gajs camdavn zeru,,,ovdi smo da raspravljamo sa čvrstim argumentima a ne rekla kazala
da se nadovežem na cijenu,znači moj cf touring tuto kompleto,sa full opremom da ne ponavljam grijanje sjedala,ručki,quik gore dole,tempomat,3 kofera,žičane felge,centralni nogar,,,itd..na cestu izašo 12300 euraaaaaa,gore uspoređivanje sa tenere 700(25 KONJA SLABIJA)u usporedbi sa cfom ko bicikla,ko kad sjedneš iz merca u clia,,tenere je zabavan koji više vuče na enduro,za daleka putovanja nije,pogotovo za 2 osobe,sjedalo neudobno itd.pa recimo tracera 900 gt plus koji niti nema tu opremu,ima isti kayabin ovjes,istu bosch elektroniku, A CIJENA MU POČETNA 16500 EURA DA naglasim ...to nije 1000 e razlike nego jedan manji motor,kad mu dodaš centralni kofer i ostalo ide na 18000 e.A ujedno tracer nije za makadam i lošije puteve dok CF guta sve.Odradio sam Velebita i Like recimo 1000 kilometara,zanimljivo na tim relacijama nema tracera,nit multistrada,samo po koji GS I AFRICA...respect...
,koliko god mi bili skeptični prema kineskim proizvodima..nažalost sve oni rade,nema više proizvoda da nema kinesko ili je tamo proizvedeno.Ja sa svojim eto jučer se skinuo sa Velebita,nit ga mazim niti pazim,4400 km u 2 mjeseca,sa suvozačem,duže relacije,šuma,makadam,težak teren,kozje staze,ima videa na youtubu,nema što mu ne radim,,,za sada je savršeno odradio,jednostavno je motor napravljen i za touring,i za enduro,cesta,šuma,makadam,sve mu paše....Neki dan sam sjeo na tracer 7 nakon duže vožnje,samo sam se nasmijao koliko je cf udobniji,močniji,veči..Snage ima dovoljno,vozim ga po selu 15 na sat,na autocesti 190 bez problema,95 konja taman,više mi ne triba.Za mene je Cf 800 touring najkompletniji motor trenutno na tržištu (DO 100000 KUNA)kad bude drugaćije javim se...