Branko-ST
Well-known member
Nešto veći izbor, samo to, ali i 80/100 je velik napredak po izboru u dimenziji, šteta što i straga nisu stavili 120/90 i izbora hrpa. (sad je 120/80)
za teren je bolja 80/100/21 dimenzija a Ima izbora
Nešto veći izbor, samo to, ali i 80/100 je velik napredak po izboru u dimenziji, šteta što i straga nisu stavili 120/90 i izbora hrpa. (sad je 120/80)
Čekaj sorry, CRF 250 L/Rally su imali 1 hladnjak?
Ne mogu vjerovati..
Ovaj novi L izgleda super, čak bolje od Rally.
Meni se ventilator upalija samo dva puta na ovu kilometražu i to na terenu, liti po gradu nikad.
1 i ništa im nije falilo, možda i novi ima 1 samo na kontra strani sada, to još neznamo. WR250R je isto imao jedan, 2 je imao KLX250 i mislim da i DRZ400.
Ima ventilator pa nema problema sa pregrijavanjima, nikad se u 22 000km zajebancija s njim nije pregrijao, makar mu vjerujem nije bilo lako u šumi na 38 stupnjeva, vent više radio nego što nije, ali moram priznat nije ni vozaču tada bilo lako
Na +30 ne iden u brdo, kad peren motor u one automatske praonice onda mlaz vode kroz hladnjak sa prednje i stražnje strane da bude čist i prozračan pa bolje hladi.
Kazu na forumima da je ucinak najbolji za proprat hladnjak kad je mlaznica do 5cm od hladnjaka.
Triba probat.
Meni se CRF 450 X pregrijavao u gradskoj guzvi, nije imao ventilator (imao je nosac?), 2 hladnjaka.
Hvala za info, nisam znao za toliko njih sa 1.
Prije toga solnom kiselinom, onon od 33% našpricati i ostaviti par min
Jesu li ono ljame, mogle su te pljunit?
Mislim da je cijena već na plafonu za takav tip motora te kubikaže, samo sad postaje malo više opravdana. A i s druge strane neznam da li je itko u ovoj temi (makar nas je samo dvoje ostalo) platio punu cijenu.