dr 650

kakav je ono "pretinac" ispod grane?
 
to sam i predpostavljao, neki drže alat, neki gablec, pivu...ima nas svakakvih :mrgreen: (y)
 
opatija_210 said:
pozdrav
imam pitanje - imam suzuki dr 650 rse, 96 godiste, i upravo mi se desilo ono sta ste pisali da mu je boljka - otisla mi glava motora, zbog loseg podmazivanja. uspio sam nabaviti SVE osim klackalica. pitanje - DI BI SE TO MOGLO NACI KOD NAS ILI VANI? gledao sam na ebazu, nisam pronasao. Unaprijed se zahvaljujem. :misli: :misli: :021:

Ako nije kasno za odgovor..

http://www.ebay.com/itm/EGU-Suzuki-DR-600-Zylinderkopf-uberholt-/151520859188?pt=DE_Motorradteile&hash=item234758d434&vxp=mtr
Firma je EGU motoren, evo link
http://www.egu-motoren.de/

Majstori su za takve motore i sve ide po sistemu staro za novo. imaš ih na ebay-u ili direkt. Nisu baš najjeftiniji na svijetu ali su skroz dobri
 
Ima li iko nekakvih informacija o problemu sa balans tegom na ovoj novijoj masini?
 
Eo i ja od danas sluzbeno vlasnik DR650RSE 96g  50k km
Imam par pitanja pa eto ako netko zna..
1. Koliko je velik spremik goriva? oko 12-13L? i koliko od toga je rezerva
2. Nakon koliko km bi trebao mijenjat ulje i filter ulja (1500-2000?)
3. Opcenito na koje stvari bi trebao pazit s tin motorom, znam da je 96g pa da su kao ti neki problemi s motorom donekle rjeseni al eto zanima me
4. najmanje bitno pitanje, zasto u papirima pise DR650SE, mislim znam da je to sve slicno al eto
 
aceion said:
Eo i ja od danas sluzbeno vlasnik DR650RSE 96g  50k km
Imam par pitanja pa eto ako netko zna..
1. Koliko je velik spremik goriva? oko 12-13L? i koliko od toga je rezerva
2. Nakon koliko km bi trebao mijenjat ulje i filter ulja (1500-2000?)
3. Opcenito na koje stvari bi trebao pazit s tin motorom, znam da je 96g pa da su kao ti neki problemi s motorom donekle rjeseni al eto zanima me
4. najmanje bitno pitanje, zasto u papirima pise DR650SE, mislim znam da je to sve slicno al eto

Ja sam imao '91 650 RSE, prije nekih 5-6 godina pa ću ti odgovoriti koliko se sjećam  :mrgreen:

1.tako je, oko 13L, rezerva je mislim 3L
2.ja sam mjenjao nakon 5k km
3. jedini problem koji sam ja imao je bilo slinjenje ali to se riješilo sa novih dihtungom, i klizala je lamela pa smo ju razvukli malo i to je riješilo privremeno problem
4.ako se ne varam, RSE je bio model sa elektronskim paljenjem, dok SE je zamjenio RSE model kasnije.

"The first models introduced were the Djebel/Dakar and the RS that were both kick start. In 1991, the first electric start model was introduced, namely the DR650RSE. In 1992 the Djebel/Dakar model was replaced with the DR650R. This model also saw improvements in the exhaust system, a smaller tank and 8 kg weight reduction. In 1996 the DR650SE was introduced, replacing the previous models. The engine was radically redesigned, reducing its power but allowing for more smooth delivery. The bike's weight was also reduced by around 25 kg"
 
Hvala hvala

Krivo sam napisao, u papirim pise model : RS  a ne RSE, znaci samo slovo vise, koje ne znam za sta stoji, mislim imam elektronsko paljenje,ugl nebitno necu nista dirat ako je do sad bilo sve uredno pri registraciji valjda ce i dalje bit

Jos me jedna stvar zanima, na motoru je sad sistem sa 2 auspuha, ja bi zelio stavit samo 1, kako cu to napravit? sto sve kupit i kako to izvest, a da najjeftinije prodem
 
Moguće da je krivo upisan model u papire  :mrgreen:

Što se tiče auspuha, najbolje da pošalješ mail Kucelju nek ti napravi ponudu, oni su kvalitetni i nije previše skup. Jer to češ morati po narudžbi izraditi, mislim da ni ne postoji serijska mogućnost jednog topa za taj model (y)
 
Poslao sam pa cemo vidit, nije mi to nista hitno al stvarno ova 2 se jedva cuju, za razliku od 1 npr na xt-u ili na nekim drugim dr-ovima koje sam vidio
 
StatusQuo said:
... i klizala je lamela pa smo ju razvukli malo i to je riješilo privremeno problem...
Daj mi objasni kako ste razvukli lamelu. Nije mi to jasno.
 
aceion said:
Poslao sam pa cemo vidit, nije mi to nista hitno al stvarno ova 2 se jedva cuju, za razliku od 1 npr na xt-u ili na nekim drugim dr-ovima koje sam vidio
Ti bi preradio auspuh samo zato jer ti se pretiho čuje?
 
Ali bas uzasno pretiho, duplo vise mi se vespa cuje, nije da patim od pucanja auspuha i budenja susjeda u kasne sate, ali cisto iz nekog osjecaja sigurnosti volim da me donekle cuju na cesti
 
aceion said:
Ali bas uzasno pretiho, duplo vise mi se vespa cuje, nije da patim od pucanja auspuha i budenja susjeda u kasne sate, ali cisto iz nekog osjecaja sigurnosti volim da me donekle cuju na cesti
Osjećaj sigurnosti je stari izgovor za što glasniji zvuk iz auspuha  :wink:
 
Dado33 said:
Daj mi objasni kako ste razvukli lamelu. Nije mi to jasno.

Opruge korpe lamele su bile sabijene pa smo ih malo razvukli....
 
Dado33 said:
Osjećaj sigurnosti je stari izgovor za što glasniji zvuk iz auspuha  :wink:

Ne znam , ni sam ne volim preglasne auspuhe, ali malo glasniji od ovoga mi definitivno nebi smetali
 
aceion said:
Ne znam , ni sam ne volim preglasne auspuhe, ali malo glasniji od ovoga mi definitivno nebi smetali

Meni su obje grane kompletno izgorijele iznutra, i to je rokalooooooo  :mrgreen:
 
Ne postoji ništa ljepše od pristojnog , finog i TIHOG auspuha na motoru.
Pogotovo na enduro motoru.

Ove priče sa sigurnosti okačite mačku o rep.  :mrgreen:
Pamet u glavu pa si siguran. Donekle.