Dado33
Well-known member
Bez namjere da bilo koga uvrijedim, napisat cu svoje misljenje. Kad covjek kaze svoje misljenje, cesto ispadne cudak. E sad, ko je normalan? Onaj "cudak"kojeg vecina pokazuje s prstom ili oni "cudaci" koji s prstom pokazuju tog jednog? Meni uopce nije vazno, jer vidio sam da se u zivotu to vrlo lako preokrene naopako... ali je vazno ono sto cu reci na kraju.
Kad se vec javio PG, kojeg jako cijenim, ja cu se nadovezati na njega.
Svoj enduro motor sam kupio davno u neispravnom stanju bez auspuha i jos nekih dijelova. Mogao sam nabaviti originalan auspuh, ali je bio velik, tezak, ruzan i skup, pa sam otisao s motorom Kucelju da mi napravi auspuh. On me je pitao zelim li sto glasniji zvuk, ili hocu da mi motor jednog dana u buducnosti (kad budu mjerili buku) bez problema prolazi na tehnickom. Naravno, odabrao sam ovo drugo. U drustvu mojih domacih endurasa s kojima se najcesce vozim po mom poznatom terenu, moj motor je jedan od najtisih. Za vecinu od njih moj motor je pretih.
Nedavno sam putovao prema Dalmaciji sa grupom endurasa. Na benduro 5. Zamoljen sam da se vozim zadnji jer mi je motor preglasan. Nas put je trajao cijeli dan a nakon nekog vremena to pocinje smetati. I stvarno, moj motor je bio najglasniji u grupi. Kako tek smeta onima koji nisu navikli na motore?!? Planinarima i drugima koji samo secu po prirodi, ljudima iz moje ulice, onima koji pokusavaju uspavati svoju malu djecu?
Izmedju endurasa s kojima sam putovao na benduo 5 i vecine mojih "domacih endurasa" definitivno postoji velika razlika. Na zalost.
Jos je veca razlika do onih koji hoce sto glasnije, jace, zesce i to je glavni razlog zasto imaju motor. Svaka voznja im je trka. Ali takvi po mom iskustvu nikad ne voze utrke. Cak ni kada ih zovem da bar probaju.
Iz meni pouzdang izvora znam da su zbog takvih uvedena mjerenja buke na tehnickom, a sada i na cesti, a bas ovih dana ce se razmatrati kako maknuti motore i quadove sa Medvednice. Zakon vec postoji i kaze da je zabranjena voznja po parku prirode, ali zakon je samo na papiru jer kod nas za sada ne postoji sluzba koja ce sumskog vozaca zaustaviti i kazniti, i na taj nacin s vremenom iskorjeniti voznju po prirodi. Za sada.
Ako to jednog dana zazivi kod nas, kao sto vani postoji vec godinama, neki od nas koji enduro motor imaju bas za uzivanje po prirodi, moci ce se toga samo sjecati. Zbog onih "sto glasnije, brze, jace, samo gas".
Sada jos mozda vecina pokazuje prstom na onoga sa tihim motorom uz sprdanje "upali motor, vozis fen, vesmasina" i jos svasta slicno sam cuo, ali jednog dana bi vecina mogla pokazivati prstom na onoga koji je za voznju po sumi ili zbog buke platio kaznu od XY kuna, bio iskljucen iz prometa, ostao bez motora i ko zna sta jos.
Uglavnom, htio sam reci, ne isplati se izazivati. Neko jedva ceka neki razlog za novi nacin da se stavi u kasu.
Kad se vec javio PG, kojeg jako cijenim, ja cu se nadovezati na njega.
Svoj enduro motor sam kupio davno u neispravnom stanju bez auspuha i jos nekih dijelova. Mogao sam nabaviti originalan auspuh, ali je bio velik, tezak, ruzan i skup, pa sam otisao s motorom Kucelju da mi napravi auspuh. On me je pitao zelim li sto glasniji zvuk, ili hocu da mi motor jednog dana u buducnosti (kad budu mjerili buku) bez problema prolazi na tehnickom. Naravno, odabrao sam ovo drugo. U drustvu mojih domacih endurasa s kojima se najcesce vozim po mom poznatom terenu, moj motor je jedan od najtisih. Za vecinu od njih moj motor je pretih.
Nedavno sam putovao prema Dalmaciji sa grupom endurasa. Na benduro 5. Zamoljen sam da se vozim zadnji jer mi je motor preglasan. Nas put je trajao cijeli dan a nakon nekog vremena to pocinje smetati. I stvarno, moj motor je bio najglasniji u grupi. Kako tek smeta onima koji nisu navikli na motore?!? Planinarima i drugima koji samo secu po prirodi, ljudima iz moje ulice, onima koji pokusavaju uspavati svoju malu djecu?
Izmedju endurasa s kojima sam putovao na benduo 5 i vecine mojih "domacih endurasa" definitivno postoji velika razlika. Na zalost.
Jos je veca razlika do onih koji hoce sto glasnije, jace, zesce i to je glavni razlog zasto imaju motor. Svaka voznja im je trka. Ali takvi po mom iskustvu nikad ne voze utrke. Cak ni kada ih zovem da bar probaju.
Iz meni pouzdang izvora znam da su zbog takvih uvedena mjerenja buke na tehnickom, a sada i na cesti, a bas ovih dana ce se razmatrati kako maknuti motore i quadove sa Medvednice. Zakon vec postoji i kaze da je zabranjena voznja po parku prirode, ali zakon je samo na papiru jer kod nas za sada ne postoji sluzba koja ce sumskog vozaca zaustaviti i kazniti, i na taj nacin s vremenom iskorjeniti voznju po prirodi. Za sada.
Ako to jednog dana zazivi kod nas, kao sto vani postoji vec godinama, neki od nas koji enduro motor imaju bas za uzivanje po prirodi, moci ce se toga samo sjecati. Zbog onih "sto glasnije, brze, jace, samo gas".
Sada jos mozda vecina pokazuje prstom na onoga sa tihim motorom uz sprdanje "upali motor, vozis fen, vesmasina" i jos svasta slicno sam cuo, ali jednog dana bi vecina mogla pokazivati prstom na onoga koji je za voznju po sumi ili zbog buke platio kaznu od XY kuna, bio iskljucen iz prometa, ostao bez motora i ko zna sta jos.
Uglavnom, htio sam reci, ne isplati se izazivati. Neko jedva ceka neki razlog za novi nacin da se stavi u kasu.