dr 650

Bez namjere da bilo koga uvrijedim, napisat cu svoje misljenje. Kad covjek kaze svoje misljenje, cesto ispadne cudak. E sad, ko je normalan? Onaj "cudak"kojeg vecina pokazuje s prstom ili oni "cudaci" koji s prstom pokazuju tog jednog? Meni uopce nije vazno, jer vidio sam da se u zivotu to vrlo lako preokrene naopako... ali je vazno ono sto cu reci na kraju.
Kad se vec javio PG, kojeg jako cijenim, ja cu se nadovezati na njega.
Svoj enduro motor sam kupio davno u neispravnom stanju bez auspuha i jos nekih dijelova. Mogao sam nabaviti originalan auspuh, ali je bio velik, tezak, ruzan i skup, pa sam otisao s motorom Kucelju da mi napravi auspuh.  On me je pitao zelim li sto glasniji zvuk, ili hocu da mi motor jednog dana u buducnosti (kad budu mjerili buku) bez problema prolazi na tehnickom. Naravno, odabrao sam ovo drugo. U drustvu mojih domacih endurasa s kojima se najcesce vozim po mom poznatom terenu, moj motor je jedan od najtisih. Za vecinu od njih moj motor je pretih.
Nedavno sam putovao prema Dalmaciji sa grupom endurasa. Na benduro 5. Zamoljen sam da se vozim zadnji jer mi je motor preglasan. Nas put je trajao cijeli dan a nakon nekog vremena to pocinje smetati. I stvarno, moj motor je bio najglasniji u grupi. Kako tek smeta onima koji nisu navikli na motore?!? Planinarima i drugima koji samo secu po prirodi, ljudima iz moje ulice, onima koji pokusavaju uspavati svoju malu djecu?
Izmedju endurasa s kojima sam putovao na benduo 5 i vecine mojih "domacih endurasa" definitivno postoji velika razlika. Na zalost.
Jos je veca razlika do onih koji hoce sto glasnije, jace, zesce i to je glavni razlog zasto imaju motor. Svaka voznja im je trka. Ali takvi po mom iskustvu nikad ne voze utrke. Cak ni kada ih zovem da bar probaju.
Iz meni pouzdang izvora znam da su zbog takvih uvedena mjerenja buke na tehnickom, a sada i na cesti, a bas ovih dana ce se razmatrati kako maknuti motore i quadove sa Medvednice. Zakon vec postoji i kaze da je zabranjena voznja po parku prirode, ali zakon je samo na papiru jer kod nas za sada ne postoji sluzba koja ce sumskog vozaca zaustaviti i kazniti, i na taj nacin s vremenom iskorjeniti voznju po prirodi. Za sada.
Ako to jednog dana zazivi kod nas, kao sto vani postoji vec godinama, neki od nas koji enduro motor imaju bas za uzivanje po prirodi, moci ce se toga samo sjecati. Zbog onih "sto glasnije, brze, jace, samo gas".
Sada jos mozda vecina pokazuje prstom na onoga sa tihim motorom uz sprdanje "upali motor, vozis fen, vesmasina" i jos svasta slicno sam cuo, ali jednog dana bi vecina mogla pokazivati prstom na onoga koji je za voznju po sumi ili zbog buke platio kaznu od XY kuna, bio iskljucen iz prometa, ostao bez motora i ko zna sta jos.
Uglavnom, htio sam reci, ne isplati se izazivati. Neko jedva ceka neki razlog za novi nacin da se stavi u kasu.
 
Pa slazem se i ja s Dadom u potpunosti, ali i dalje osobno zelim bar malo glasniji auspuh, ponavljam , ne zelim niti imam potrebu bit najglasniji u gradu ni ista slicno, nego eto samo da mi je glasniji od prosjecnog skutera
I gore sam krivo napisao, ne treba meni 2u1 auspuh, jer je ustvari trenutno 1u2, znaci jedna grana iz cilindra se grana na 2
 
aceion said:
Pa slazem se i ja s Dadom u potpunosti, ali i dalje osobno zelim bar malo glasniji auspuh, ponavljam , ne zelim niti imam potrebu bit najglasniji u gradu ni ista slicno, nego eto samo da mi je glasniji od prosjecnog skutera
I gore sam krivo napisao, ne treba meni 2u1 auspuh, jer je ustvari trenutno 1u2, znaci jedna grana iz cilindra se grana na 2

sta kompliciras  :LOL:

 
Mozda i jesan, mozda i ne buden na kraju nista minja al volia bi znat ako bi doslo do toga kako to izvest i dobit neke informacije
 
aceion said:
Mozda i jesan, mozda i ne buden na kraju nista minja al volia bi znat ako bi doslo do toga kako to izvest i dobit neke informacije

amo polako iz pocetka

imas original auspuh i sad bi tija stavit otvoreni?

(neda mi se citat unazad jer sam vidija u zadnjem postu puno matematike 2 u 1 pa 1 u 2 jesu to prelazi na kladionici) :LOL:
 
ja sam ti se tu puno igra i nakraju sam stavija nazad original auspuhe  :LOL:

ulozi u opremu i nalij goriva i vozi se  (y)



 
Pa da, za pocetak mi je plan samo se vozit, opremu imam vec, ugl sve pare koje iman trenutno ce ic na gorivo i slicne troskove, ovo sve u vezi auspuha mi je vise informativnog karaktera, da znan za kasnije jel izvedivo to i kako

Ugl javio mi se kucljelj, nije za dr-a nikad radio auspuh pa bi se tribali dogovorit, tako da eto ako se odlucim cvrsto to napravit valjda ce mi on to uspit napravit
 
aceion said:
Pa da, za pocetak mi je plan samo se vozit, opremu imam vec, ugl sve pare koje iman trenutno ce ic na gorivo i slicne troskove, ovo sve u vezi auspuha mi je vise informativnog karaktera, da znan za kasnije jel izvedivo to i kako

Ugl javio mi se kucljelj, nije za dr-a nikad radio auspuh pa bi se tribali dogovorit, tako da eto ako se odlucim cvrsto to napravit valjda ce mi on to uspit napravit
Skines topove, izrezes prozor sa vanjske strane jer se ionako poslije ne vidi od plastike, i das nekomu da ti unutra u auspuhu to malo poslozi.Ponovo povaris i to je to. Homologacija ti i dalje vrijedi samo je malo glasniji.
 
aceion said:
Pa da, za pocetak mi je plan samo se vozit, opremu imam vec, ugl sve pare koje iman trenutno ce ic na gorivo i slicne troskove, ovo sve u vezi auspuha mi je vise informativnog karaktera, da znan za kasnije jel izvedivo to i kako

Ugl javio mi se kucljelj, nije za dr-a nikad radio auspuh pa bi se tribali dogovorit, tako da eto ako se odlucim cvrsto to napravit valjda ce mi on to uspit napravit

Skineš original top i pošalješ Ignacu u Samobor, on ga preradi u poluotvoreni, nije prebučan, izgled ostaje skoro
pa isti, a sa dB killerom je tih ko original. Neki kompromis, na mom motoru jako lijepo šljaka.  (y)
 
Eo jos jedno pitanje
Znaci ovako, znam da mi treba bit navika ono nakon sto ugasin motor da zatvorin i spinu goriva, medutim zna mi se dogodit da eto na 5-10min ostavin otvoreno  (ili zaboravin ili racunan da cu se odma vratit) ugl u tom slucaju se stvori poprilicno velika lokva na podu, znam da bi kao trebalo mozda malo kapat ali meni doslovno litra u 5min iscuri koliko toga zna bit
Normalno da sad zatvaram uvik makar na 1 min ugasia motor, ali eto zanima me jeli to normalno da toliko kapa i ako nije kako bi triba to popravit? (i jeli isplativo)
 
aceion said:
Eo jos jedno pitanje
Znaci ovako, znam da mi treba bit navika ono nakon sto ugasin motor da zatvorin i spinu goriva, medutim zna mi se dogodit da eto na 5-10min ostavin otvoreno  (ili zaboravin ili racunan da cu se odma vratit) ugl u tom slucaju se stvori poprilicno velika lokva na podu, znam da bi kao trebalo mozda malo kapat ali meni doslovno litra u 5min iscuri koliko toga zna bit
Normalno da sad zatvaram uvik makar na 1 min ugasia motor, ali eto zanima me jeli to normalno da toliko kapa i ako nije kako bi triba to popravit? (i jeli isplativo)
Nebi trebalo uopće kapat a kamoli toliko. Po tvom pitanju se da zaključiti da je najpametnije da se javiš u neki servis. Popravak nebi trebao bit skuplji od benzina koji ćeš proliti do kraja ljeta.