Ducati desert X

Kaj bi napadali, daj realno pogledaj 140000 kn za kaj? Grdi je upičkumaterinu. Djelove su skupili s polica sklepali i sad ti sales manageri i testni vozači seru priče kak je to nova niša ducatija kurazpalaz vozne osobine, do jaja motor. Nek si ga kupi kome je super. A prodaval se bu ko ruski plin
Prije embarga ili poslije :unsure:
 
Kaj bi napadali, daj realno pogledaj 140000 kn za kaj? Grdi je upičkumaterinu. Djelove su skupili s polica sklepali i sad ti sales manageri i testni vozači seru priče kak je to nova niša ducatija kurazpalaz vozne osobine, do jaja motor. Nek si ga kupi kome je super. A prodaval se bu ko ruski plin
Opet si nervozan.
 
Ljubomorni komentari od ekipe, pokazuju zapravo koliko je ovo opako dobar motor, al jbg nemamo svi para za ducati 🇮🇹🏁
 
  • Like
Reactions: cadjo
kad je tek predstavljen, ja sam otkinuo kako mi je bio dobar. Ovo lito je osvanuo jedan na ST tablama i kad sam ga vidio uzivo, ne znam, jednostavno mi je nekako odusevljenje splasnulo. Ne sumnjam da je top u svemu, ali nekako mi nedoreceno opet djelovao.
 
kad je tek predstavljen, ja sam otkinuo kako mi je bio dobar. Ovo lito je osvanuo jedan na ST tablama i kad sam ga vidio uzivo, ne znam, jednostavno mi je nekako odusevljenje splasnulo. Ne sumnjam da je top u svemu, ali nekako mi nedoreceno opet djelovao.
Tako je bilo i kod mene, identicno. I onda sam ga uzeo na tjedan dana i shvatio o cemu se radi.
 
Tako je bilo i kod mene, identicno. I onda sam ga uzeo na tjedan dana i shvatio o cemu se radi.
o sranju za bedake koji lulaju priče od neke marketing pi*ke koja sjedi u uredu u Audiju i zarađuje pare prodajući prdece u konzervi prek Only fansa



Srki
 
Da vam nesto kazem, pa koliko vam to vrijedi-vrijedi.

Od 2007. nisam otisao neki motor pogledat u salon, a kamoli uzet na test, jednostavno me ne zanimaju novi motori.

Al Desert X...znaci, od maxi enduro motora, broj 1. je KTM 950 SuperEnduro.
Odmah poslje toga su Desert i KTM 950 Adv S. Onda dugo dugo nista. Dalje po vlastitom nahodenju.

Ja to gledam iskljucivo s gledista off road performansi i karaktera motora. Cesta me ne zanima previse. Dukac je stroj i pol. L motor s karakterom, 110 konja, elektronika koja zaista radi, kocnice iz snova. Najvaznije...tezina. Nema je. Savrseno su ga pogodili! Nikakav 1090, 1190...ok 1290 je drugi svemir...nista AT, nista T7, cak nista ni 890. Nista. Desert X. Bomba.

Ima li mana? Ima. Za mene su to:
Mrvicu prekratki hod ovjesa
Felge koje bi s vremenom fasovale
Razdjelnik lajtunga prednjih klijesta bi trebao biti ispod trokuta, da se moze podici blatobran za npr pravu off gumu 90-100/21 🥰

Ali to su detalji koji ce smetati samo off road vozacima, ozbiljnim off vozacima.

Sve ostalo je jako jako dobro za serijski motor. Meni najvaznije, masina je zabavna u picku materinu.

Andreani ce napravit kit za ovjes, i ohlins isto. Haan ce napravit felge. A lajtunge rijesim za 300kn tu u vrapcu.

Koliko kosta? Kog boli kurac? Glavno da se moze kupiti. Nitko nam nije kriv sto smo se slabo udali...
 
  • Like
Reactions: triumf
Kaj bi napadali, daj realno pogledaj 140000 kn za kaj? Grdi je upičkumaterinu. Djelove su skupili s polica sklepali i sad ti sales manageri i testni vozači seru priče kak je to nova niša ducatija kurazpalaz vozne osobine, do jaja motor. Nek si ga kupi kome je super. A prodaval se bu ko ruski plin
Pa ti realno vozis najruzniji, najpreplaceniji i najprostituiraniji motor. Istina, dozvoljava jadnim vozacima da izgledaju ko pravi i lako se proda ali nije to svima imperativ. :mrgreen:
 
Pa ti realno vozis najruzniji, najpreplaceniji i najprostituiraniji motor. Istina, dozvoljava jadnim vozacima da izgledaju ko pravi i lako se proda ali nije to svima imperativ. :mrgreen:
huljo. moral si mu to spomenut, iako to svi znamo

GSa ili XRa dovest doma, nema niže. al to su takvi ljudi😁

Desert X je smiješan, al bar si čovjek na njemu



Srki
 
Da vam nesto kazem, pa koliko vam to vrijedi-vrijedi.

Od 2007. nisam otisao neki motor pogledat u salon, a kamoli uzet na test, jednostavno me ne zanimaju novi motori.

Al Desert X...znaci, od maxi enduro motora, broj 1. je KTM 950 SuperEnduro.
Odmah poslje toga su Desert i KTM 950 Adv S. Onda dugo dugo nista. Dalje po vlastitom nahodenju.

Ja to gledam iskljucivo s gledista off road performansi i karaktera motora. Cesta me ne zanima previse. Dukac je stroj i pol. L motor s karakterom, 110 konja, elektronika koja zaista radi, kocnice iz snova. Najvaznije...tezina. Nema je. Savrseno su ga pogodili! Nikakav 1090, 1190...ok 1290 je drugi svemir...nista AT, nista T7, cak nista ni 890. Nista. Desert X. Bomba.

Ima li mana? Ima. Za mene su to:
Mrvicu prekratki hod ovjesa
Felge koje bi s vremenom fasovale
Razdjelnik lajtunga prednjih klijesta bi trebao biti ispod trokuta, da se moze podici blatobran za npr pravu off gumu 90-100/21 🥰

Ali to su detalji koji ce smetati samo off road vozacima, ozbiljnim off vozacima.

Sve ostalo je jako jako dobro za serijski motor. Meni najvaznije, masina je zabavna u picku materinu.

Andreani ce napravit kit za ovjes, i ohlins isto. Haan ce napravit felge. A lajtunge rijesim za 300kn tu u vrapcu.

Koliko kosta? Kog boli kurac? Glavno da se moze kupiti. Nitko nam nije kriv sto smo se slabo udali...
Ja ovom vjerujem,pošto znam da se bavi time,a vi svi serete bezveze👍😁
 
Toe neupitno ali koliko mozemo virovat masini je pitanje:unsure:
Nemozemo nikako,ipak je to zabarski poluproizvod,kad odem na neko dalje putovanje,tipa turska,ducati multistrada ne postoji kod ekipe koja putuje,sumnjam da je slucajnost...
 
Pa ti realno vozis najruzniji, najpreplaceniji i najprostituiraniji motor. Istina, dozvoljava jadnim vozacima da izgledaju ko pravi i lako se proda ali nije to svima imperativ. :mrgreen:
Svaka ti je na mjestu😁
 
Reka bi onaj splitski kuvar sa rtl...jelo vam je nedoreceno.

Tako meni izgleda i ovi pokusaj dukatija da uzme dio trzista u adv klasi.
Ktm je tu No.1...ostali samo pokusavaju.
 
  • Like
Reactions: jessy