Da vam nesto kazem, pa koliko vam to vrijedi-vrijedi.
Od 2007. nisam otisao neki motor pogledat u salon, a kamoli uzet na test, jednostavno me ne zanimaju novi motori.
Al Desert X...znaci, od maxi enduro motora, broj 1. je KTM 950 SuperEnduro.
Odmah poslje toga su Desert i KTM 950 Adv S. Onda dugo dugo nista. Dalje po vlastitom nahodenju.
Ja to gledam iskljucivo s gledista off road performansi i karaktera motora. Cesta me ne zanima previse. Dukac je stroj i pol. L motor s karakterom, 110 konja, elektronika koja zaista radi, kocnice iz snova. Najvaznije...tezina. Nema je. Savrseno su ga pogodili! Nikakav 1090, 1190...ok 1290 je drugi svemir...nista AT, nista T7, cak nista ni 890. Nista. Desert X. Bomba.
Ima li mana? Ima. Za mene su to:
Mrvicu prekratki hod ovjesa
Felge koje bi s vremenom fasovale
Razdjelnik lajtunga prednjih klijesta bi trebao biti ispod trokuta, da se moze podici blatobran za npr pravu off gumu 90-100/21 🥰
Ali to su detalji koji ce smetati samo off road vozacima, ozbiljnim off vozacima.
Sve ostalo je jako jako dobro za serijski motor. Meni najvaznije, masina je zabavna u picku materinu.
Andreani ce napravit kit za ovjes, i ohlins isto. Haan ce napravit felge. A lajtunge rijesim za 300kn tu u vrapcu.
Koliko kosta? Kog boli kurac? Glavno da se moze kupiti. Nitko nam nije kriv sto smo se slabo udali...