Ducati radi maxiskuter ?!

aprilliaaa said:
neću ja ništa tražit okolo...za mene je atlantic GT skuter. i neda mi se više o ovome pa te pozdravljam :jesus:

Ma u redu je. Ponekad je najteže sam sebe razuvjeriti. Pa pozdravljam i ja tebe.

marekvz2 said:
Grand touring,a ja cijelo vrijeme mislil GT=Govno Talijansko. :LOL: :LOL:

A kaj ti voziš?  :wink: :wink:
 
koji razvitak teme LOL

sa možebitnog ducatijevog maxia završili na atlantic vs scarabeo :lolcry:
 
mv_agusta said:
koji razvitak teme LOL

sa možebitnog ducatijevog maxia završili na atlantic vs scarabeo :lolcry:

Pa možemo se rado vratiti ontopic, mada mislim da smo na temelju jedne fotografije rekli skoro sve što se reći dalo...

U svakom slučaju - ova studija je izuzetno atraktivna, i ukoliko ne bi bila Ducatijevski pretjerana cijena, vrijedilo bi je baciti u neke planove... mada će se do iduće veljače 2010. i IMOT-a u Munchenu sve više-manje znati...
 
joke said:
DucatiScooterOB%20abajo.jpg


Govorka se da će prototip biti predstavljen na sajmu EICMA u Milanu, ove godine
Isto tako kalkulira se o zapremnini od 650 do 850 ccm, šasiji cijevne konstrukcije, kotaćima od 16'', sekvencijalnim mjenjanjem brzina zajedno sa mogučnošču potpuno automatiziranog variomatskog prenosa, završnim prenosom putem zupčastog remena....

Zna se i ime skutera, Scootster, koje je složenica od Scooter i Monster, modela čije če motor kao osnovu koristiti

U svakom slučaju, moramo pričekati do 11. mjeseca za potvrdu informacije.
:slinavac: :slinavac: :slinavac:
stvarno zakon izgleda  (y)

napokon će gilera gp 800 imat konkurenciju  :wink:
 
Sledgehammer said:
Atlanticova najjača strana i je lijep dizajn (i meni se sviđa, da ne bi rekao kontra...). Na žalost, tu je kraj liste dobrih stvari...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Atlantic ima makar odlican dizajn (tacnije, to je ubjedljivo najljepsi maxi skuter ikada, za mene) dok Skarabeo nema ni to  :mrgreen: On je, najjednostavnije receno, pegla na tockovima.Ma, sinonim za ruznocu  :LOL:

Bice da autor citiranih redova pati od odredjenog vida frustracija (mozda cak i komplekscica) prouzrokovanih dizajnom i ljepotom Atlantica, na koji svaki put pomisli kad mu pogled padne na ruznu kornjacu koju vozi, pod nazivom Skarabeo  :D Drugacije se ne moze objasniti ova i ovakva fascinacija omalovazavanjem Atlantica  8)
 
Kao prvo, ja ne vozim Scarabea, ja sam ga vozio. Na stranu izgled - ljepota je u očima promatrača, i Scarabeo - kao i svi modela "sa dušom" - izaziva ili ljubav ili odbojnost, nema ravnodušnih...

Mi smo pričali o kvaliteti, a tu je Scarabeo iznad bilo kojeg Atlantica. Baš kao i u tradiciji, zbog čega je i postao zasebna marka, prva nakon Vespe...

Tako da o izgledu Scarabea neću raspravljati, jer je to gubitak vremena...
 
Sledgehammer said:
Kao prvo, ja ne vozim Scarabea, ja sam ga vozio. Na stranu izgled - ljepota je u očima promatrača, i Scarabeo - kao i svi modela "sa dušom" - izaziva ili ljubav ili odbojnost, nema ravnodušnih...

Mi smo pričali o kvaliteti, a tu je Scarabeo iznad bilo kojeg Atlantica. Baš kao i u tradiciji, zbog čega je i postao zasebna marka, prva nakon Vespe...

Tako da o izgledu Scarabea neću raspravljati, jer je to gubitak vremena...

Klasicni i vanvremenski dizajn Vespe je u najmanju ruku smijesno porediti sa dizajnom "Vespa na steroidima" kod Scarabeo-a  :nasilni: To su dva svijeta  8)

Scarabeo nikada ne moze biti iznad Atlantica, ni po dizajnu, a bogme ni po kvalitetu.Oboje su, na kraju krajeva, samo Aprilije  (y)

I da, Atlantic nije u nista manjoj mjeri GT skuter u odnosu na Scarabeo  :wink: Kazes da Atlantic ne moze biti GT zbog nedostatka bocnih kofera.Vodeci se tom nastranom logikom, moze se zakljuciti da Scarabeo za nekog nikada ne moze biti GT, jer nema mjesta pod sicem  :palacdolje: :misli: To je jednostavno trula logika  :wink:
 
vezano za ove nove maxi skutere,na stranu i ducati i GP i novi bmw skuter... ja ipak čekam da izađe novi T max 750 pa se drugi mogu sakriti ispred njega,a ja ću ga kupiti i lagano jedva čekam... :) samo da cijena ne bude izvan granica normale,a sve mi se čini kako su krenuli svi da ce i yamaha 'pratiti' trend nabijajna cijene...
 
eyronimous said:
Klasicni i vanvremenski dizajn Vespe je u najmanju ruku smijesno porediti sa dizajnom "Vespa na steroidima" kod Scarabeo-a  :nasilni: To su dva svijeta  8)

Scarabeo nije nikada ni bio kopija Vespe, on je samo svojim uspjehom ponovio jedinstveni Vespin uspjeh postavši zasebna marka (Sada je Vespa - Vespa, bez Piaggia, a Scarabeo je Scarabeo, bez Aprilie... a Atlantic nije ništa  :LOL: :LOL: :LOL: ). Scarabeo ima - od koncepcije, izvedbe, namjene, mogućnosti itd itd - sasvim druge karakteristike. Vespa neće nikada imati 16" kotače, 500 ccm ili touring opremu kao primarnu namjenu. Baš kao niti Atlantic... no to sve treba moći shvatiti.  8) 8) 8)

eyronimous said:
Scarabeo nikada ne moze biti iznad Atlantica, ni po dizajnu, a bogme ni po kvalitetu.Oboje su, na kraju krajeva, samo Aprilije (y)

Vidim da si upućen... znači, svi modeli jednog proizvođača su iste kvalitete i svega ostaloga??  :LOL: :LOL: :LOL: Nemoj više, molim te, smiješno je čitati takve bedastoće...

BTW, što to znači - "samo Aprilije"?  8)

eyronimous said:
I da, Atlantic nije u nista manjoj mjeri GT skuter u odnosu na Scarabeo  :wink: Kazes da Atlantic ne moze biti GT zbog nedostatka bocnih kofera. :

Atlantic nije uopće GT. Ako i Aprilia sama tako kaže - ti si pametniji i upućeniji, zar ne?

Atlantic je brzi gradski i međugradski "commuter", ako znaš što to znači...

eyronimous said:
Vodeci se tom nastranom logikom, moze se zakljuciti da Scarabeo za nekog nikada ne moze biti GT, jer nema mjesta pod sicem  :palacdolje: :misli: To je jednostavno trula logika   :wink:

Nema tu nikakve logike; GT je kategorija iz svijeta putnih motocikala, a ti mi reci koji od njih ima mjesta pod sicem??   :LOL: :LOL: :LOL:  Znači, kao kriterij i opet si promašio sve...  :jesus: :jesus:
 
joke said:
DucatiScooterOB%20abajo.jpg


Govorka se da će prototip biti predstavljen na sajmu EICMA u Milanu, ove godine
Isto tako kalkulira se o zapremnini od 650 do 850 ccm, šasiji cijevne konstrukcije, kotaćima od 16'', sekvencijalnim mjenjanjem brzina zajedno sa mogučnošču potpuno automatiziranog variomatskog prenosa, završnim prenosom putem zupčastog remena....

Zna se i ime skutera, Scootster, koje je složenica od Scooter i Monster, modela čije če motor kao osnovu koristiti

U svakom slučaju, moramo pričekati do 11. mjeseca za potvrdu informacije.

imam pitanje..
ako mi netko može objasniti ovo što sam boldao,ovo oko završnog prenosa..da li se to mora održavati tipa sprejanje i čišćenje kao na većini klasičnih motora ili je samo "sjedi i vozi",a sve ostalo se rješava na redovnim servisima?  :misli:
pitam jer su mi vrlo interesantni ti jaki skuteri,ali koliko sam informiran,GP 800 ima rješen taj prenos kao većina motora,pa me zanima kako to misle rješavati Yamaha na TMaxu 750,BMW na svojem maxiskuteru i Ducati na ovom,jer će vjerojatno maxiskuter kojem ne trebam svako malo čistiti nešto i sprejati završiti za dvije godine u mojoj garaži.. :mrgreen:
 
TMax750 je daleko od realnosti, a remen kao završni prenos je rješenje puno bliže skuterskom jer zahtijeva manje održavanja od lanca.
Poznanik iz italije kaže da je to največa zamjerka na GP u Italiji, jer lanac zahtijeva osim čiščenja i mazanja otprilike svakith 500 km ukoliko nema vode na njemu u međuvremenu i natezanje s vremena na vrijeme
 
joke said:
TMax750 je daleko od realnosti, a remen kao završni prenos je rješenje puno bliže skuterskom jer zahtijeva manje održavanja od lanca.
Poznanik iz italije kaže da je to največa zamjerka na GP u Italiji, jer lanac zahtijeva osim čiščenja i mazanja otprilike svakith 500 km ukoliko nema vode na njemu u međuvremenu i natezanje s vremena na vrijeme

nemoj tako,moram imati opciju kupovine i tog TMaxa.. :mrgreen:
ako možeš još malo pojasniti što to točno znači da remen traži manje održavanja od lanca,bio bih ti zahvalan..nisam baš sa tehnikom na ti,pa.. :misli:  da li bih ja trebao nešto petljati po tom remenu izneđu servisa kao ovi po lancu ili ne? pretpostavljam da ne bih trebao,ali pretpostavka je majka svih zajeba,pa.. :mrgreen:
 
Dakle zupčasti remen kao završni prenos (ne klinasti u prenosu variomat-kvačilo) ne zahtijeva nikakvo održavanje.
Lanac pak moraš mazati poslje svakog čiščenja, kiše u prometu, ili pranja motocikla, a najkasnije svakih 500 km.
Potrebno ga je po potrebi i dotezati s obzirom da se vremenom rasteže pa dobije zračnost koja se kompenzira zatezanjem stražnje osovine.
 
Sledgehammer said:
Scarabeo nije nikada ni bio kopija Vespe, on je samo svojim uspjehom ponovio jedinstveni Vespin uspjeh postavši zasebna marka (Sada je Vespa - Vespa, bez Piaggia, a Scarabeo je Scarabeo, bez Aprilie... a Atlantic nije ništa  :LOL: :LOL: :LOL: )

Ja nikada ni nisam rekao da je Scarabeov dizajn kopija Vespe, vec da mene podsjeca na "Vespu na steroidima" - sa zeljom da time opisem njegov promaseni dizajn  8)

Vespa je klasika.Atlantic je ladja.A Scarabeo je pegla  8) Ovako ima vise smisla  :LOL:

Scarabeo ce uvijek ostati SKUTER koji nema mjesto pod sicem.Alooo, SKUTER bez mjesta pod sicem!!!Sta vise treba reci  :shock:

Vidim da si upućen... znači, svi modeli jednog proizvođača su iste kvalitete i svega ostaloga??  LOL LOL LOL Nemoj više, molim te, smiješno je čitati takve bedastoće...

BTW, što to znači - "samo Aprilije"?  Cool

Nemoj banalizovati, niti glumiti ludilo  :wink: Dobro znas sta sam mislio - razlike unutar jedne te iste marke kod razlicitih modela, koji uz to dijele puno toga, pa i samu namjenu - me moze biti znacajno velika  8)

Cudi me da nisi umio da protumacis ovo "samo Aprilije"  :misli: No, sta se tu moze.Neka ostane na tome, da ne bih sam sebe tumacio drugom ili trecem licu  8)

Atlantic nije uopće GT.

Mozda - ali nije nista manje GT od Scarabea  :LOL:

Ako i Aprilia sama tako kaže - ti si pametniji i upućeniji, zar ne?

Vidis, izgleda da je u tome razlika izmedju mene i tebe - ti vjerujes tudjem sudu i rijecima, a ja svojim ocima, usima i prstima  (y)  :D

Nema tu nikakve logike;

Zapravo, ima - ali je izopacena  (y)

GT je kategorija iz svijeta putnih motocikala, a ti mi reci koji od njih ima mjesta pod sicem??

Skuter je skuter - motocikl je motocikl, vrijeme je da shvatis to  8) Vodeci se time, reci ti meni ovo - ako su Honda SW 600 i Suzuki Burgman 650 predstavnici tzv. GT kategorije medju skuterima - kako je moguce da oni imaju prtljaznik pod sicem, dok jedan "cistokrvni GT" poput Scarabea nema tako nesto?Sta nam to govori?  8)

Atlantic nema bocne kofere (poput GT skutera), dok Scarabeo nema prtljaznik pod sicem (takodje poput GT skutera).Matematika je jasna, ako znas da sabiras do 2  :LOL: