Sledgehammer said:
Scarabeo nije nikada ni bio kopija Vespe, on je samo svojim uspjehom ponovio jedinstveni Vespin uspjeh postavši zasebna marka (Sada je Vespa - Vespa, bez Piaggia, a Scarabeo je Scarabeo, bez Aprilie... a Atlantic nije ništa
)
Ja nikada ni nisam rekao da je Scarabeov dizajn kopija Vespe, vec da mene podsjeca na "Vespu na steroidima" - sa zeljom da time opisem njegov promaseni dizajn 8)
Vespa je klasika.Atlantic je ladja.A Scarabeo je pegla 8) Ovako ima vise smisla
Scarabeo ce uvijek ostati SKUTER koji nema mjesto pod sicem.Alooo, SKUTER bez mjesta pod sicem!!!Sta vise treba reci :shock:
Vidim da si upućen... znači, svi modeli jednog proizvođača su iste kvalitete i svega ostaloga?? LOL LOL LOL Nemoj više, molim te, smiješno je čitati takve bedastoće...
BTW, što to znači - "samo Aprilije"? Cool
Nemoj banalizovati, niti glumiti ludilo :wink: Dobro znas sta sam mislio - razlike unutar jedne te iste marke kod razlicitih modela, koji uz to dijele puno toga, pa i samu namjenu - me moze biti znacajno velika 8)
Cudi me da nisi umio da protumacis ovo "samo Aprilije" :misli: No, sta se tu moze.Neka ostane na tome, da ne bih sam sebe tumacio drugom ili trecem licu 8)
Mozda - ali nije nista manje GT od Scarabea
Ako i Aprilia sama tako kaže - ti si pametniji i upućeniji, zar ne?
Vidis, izgleda da je u tome razlika izmedju mene i tebe - ti vjerujes tudjem sudu i rijecima, a ja svojim ocima, usima i prstima
Zapravo, ima - ali je izopacena
GT je kategorija iz svijeta putnih motocikala, a ti mi reci koji od njih ima mjesta pod sicem??
Skuter je skuter - motocikl je motocikl, vrijeme je da shvatis to 8) Vodeci se time, reci ti meni ovo - ako su Honda SW 600 i Suzuki Burgman 650 predstavnici tzv. GT kategorije medju skuterima - kako je moguce da oni imaju prtljaznik pod sicem, dok jedan "cistokrvni GT" poput Scarabea nema tako nesto?Sta nam to govori? 8)
Atlantic nema bocne kofere (poput GT skutera), dok Scarabeo nema prtljaznik pod sicem (takodje poput GT skutera).Matematika je jasna, ako znas da sabiras do 2