Ducati

shonyo said:
A gle, znam da će me na BMW-u servisi koštat podosta više od Suzukia kojeg sam imal. Al će mi i srce bit na mjestu jer bum znal da imam ono kaj hoću.
A taj feeling ti ništa ne može zamjenit.

Tu nemam kaj za reć, da je istina, je.

Jedino mi nisu jasni ogdovori većine vozača Ducatija ovdje, svi kažu da je to tu negdje, manje više. A nitko cijene ne spominje. Na kraju ispadne da je redovni servis uglavnom iznad 1500kn (zbog desmodromike), a za većinu japanaca ne prelazi 1000kn. 500 kn baš i nije malo, a nije ni tu negdje. Ne treba se zato opravdavat tipa 'ja bar vozim motor sa dušom' (što ne osporavam), al ovdje vas to nitko ne pita...
 
darkovsky said:
Tu nemam kaj za reć, da je istina, je.

Jedino mi nisu jasni ogdovori većine vozača Ducatija ovdje, svi kažu da je to tu negdje, manje više. A nitko cijene ne spominje. Na kraju ispadne da je redovni servis uglavnom iznad 1500kn (zbog desmodromike), a za većinu japanaca ne prelazi 1000kn. 500 kn baš i nije malo, a nije ni tu negdje. Ne treba se zato opravdavat tipa 'ja bar vozim motor sa dušom' (što ne osporavam), al ovdje vas to nitko ne pita...
pa ja sam ti pisao cijene. uvijek je bar 1000 kuna skuplje a i više, do par tisuća. Sranje al je tako.
 
miro said:
pa ja sam ti pisao cijene. uvijek je bar 1000 kuna skuplje a i više, do par tisuća. Sranje al je tako.

Sorry miro. Zaboravio sam da si se ti izjasnio (čitaj izjadao  :mrgreen:)
 
Čuo sam da podešavanje ventila u Ducatijevom servisu u Zg. košta (samo posao) 1500 kn. Za mene je to preskup sport al' to je Ducati-pa ko voli... 8)
 
sars said:
da i ja sam imao prilike cuti da za monsters 1000 na 1000 km kosta 2500 kn, malo previse :(
yebeš mu mater, previše je....al iz ove kože se ne može o Bože! - tbf
 
Bobo1 said:
Čuo sam da podešavanje ventila u Ducatijevom servisu u Zg. košta (samo posao) 1500 kn. Za mene je to preskup sport al' to je Ducati-pa ko voli... 8)

Nije, štelanje ventila je 400EUR.
 
mate said:
Svakih 10k ali ja radim na 5. Nekad i manje...
to je zapravo zanimljivo pitanje, držati se ducatijeve prepruke il vjerovati serviseru na riječ i svakih 5 tkm kontrolirati.
 
miro said:
to je zapravo zanimljivo pitanje, držati se ducatijeve prepruke il vjerovati serviseru na riječ i svakih 5 tkm kontrolirati.

Ja ne vjerujem nikome. Radim onako kako sam mislim da je najbolje.
 
mate said:
Je, spava u garaži.
imat ću na umu. jbt, ne znam koji je vrag, al skupilo se toliko stvari odjednom da ću morat u kredit da preživim. no, čut ćemo se u svezi glede. nisam zaboravio.pozdrav.
 
Bobo1 said:
Vidi vraga! A ja sam mislil da su stvarno jeftini! :LOL:

ja ne nosim gaće i ti to dobro znaš Booobooooooooo... :LOL:

vidim još razglabate o tom đubretu...
 
darkovsky said:
Tu nemam kaj za reć, da je istina, je.

Jedino mi nisu jasni ogdovori većine vozača Ducatija ovdje, svi kažu da je to tu negdje, manje više. A nitko cijene ne spominje. Na kraju ispadne da je redovni servis uglavnom iznad 1500kn (zbog desmodromike), a za većinu japanaca ne prelazi 1000kn. 500 kn baš i nije malo, a nije ni tu negdje. Ne treba se zato opravdavat tipa 'ja bar vozim motor sa dušom' (što ne osporavam), al ovdje vas to nitko ne pita...

meni je prvi servis na hondi bio 660 kn a drugi na 6000tkm je bio 20 kn jeftiniji :)