Dvojba RSV vs. Zx6 R

ali za novo znas da si samo ti jahao i znas pod koliko je kamiona bilo :mrgreen:
 
sjed i prvozaj se na oba pa odluči...
posud od nekog dobrog frenda or something...iznajmi...

a izgled motora...pih...to ionak niš ne vidiš kad si na njemu kad se voziš...

osim ak nisi jedan od onih koji nabije žuljeve na laktu kad se voza motorom od sjedenja u birtiji...

i ljudi...ajd dost s ovakim debilnim temama...
ok je kad neko pita za neke dječije bolesti kod nekiih novijih modela...al ovo...
treba otvorit forum "za jazavce" pa nek se tam dvoume...
pa pobogu..ak oni ne znaju koji oće motor...ko onda zna :evil:
"siromašci"
 
darQ said:
i ljudi...ajd dost s ovakim debilnim temama...
ok je kad neko pita za neke dječije bolesti kod nekiih novijih modela...al ovo...
treba otvorit forum "za jazavce" pa nek se tam dvoume...
pa pobogu..ak oni ne znaju koji oće motor...ko onda zna :evil:
"siromašci"

jebeš mi sve, ali ovo si nenadjebivo reko!¨:piva:
 
bruno said:
darQ said:
i ljudi...ajd dost s ovakim debilnim temama...
ok je kad neko pita za neke dječije bolesti kod nekiih novijih modela...al ovo...
treba otvorit forum "za jazavce" pa nek se tam dvoume...
pa pobogu..ak oni ne znaju koji oće motor...ko onda zna :evil:
"siromašci"

jebeš mi sve, ali ovo si nenadjebivo reko!¨:piva:

zato se ovakve teme nečitaju ak negdje neradiš. ono, ipak sam na poslu pa moram nekak zaradit tu plaću.
a ti stariji buraz tam kolače peć s mamom, a ak te opet vidim da čitaš ove teme neć točit u motor više od litre (da ja mog do posla i nazad) :roll:
 
ovako.. danas sam pregledao jednu modificiranu factory i ostao sam bez daha

vlasnik kaze da je mille uglavnom "mazohisticki" motor... tvrd, tezak, ogroman, motor koji voli otvorenu cestu, u gradu jako tezak za voziti

ak se mislis sminkati po gradu uzmi si 636 koji je malen, lagan, okretan i ugodan za voziti

sto se trajnosti tice, tu padaju price o tome da je aprilia kao i svaki talijan, te da se mahom kvari
do 20000km je beba kojoj treba mazati lanac a onda, kao i na svakom drugom motoru, pocinju djecije bolesti

i na kraju, usporedba ti nije na mjestu jer mille i 636 se razlikuju kao nebo i zemlja zbog toga sto uopce nisu u istoj klasi tako da ih je tesko usporedjivati

oces litru - kupi mille

oces jeftino prolazit s regom - kupi 636

a ionako mi se cini da samo pitas
 
darQ said:
i ljudi...ajd dost s ovakim debilnim temama...
ok je kad neko pita za neke dječije bolesti kod nekiih novijih modela...al ovo...
treba otvorit forum "za jazavce" pa nek se tam dvoume...
pa pobogu..ak oni ne znaju koji oće motor...ko onda zna :evil:
"siromašci"

Jebo ja darKa pa sta pise u mom postu mici cici jeftini pilici :x , pa jel sam pito da neko kaze nesto o Ninji, trajnost masine, odrzavanje, pa necu da ko KTM-ci picim svake 2k na zamjenu ulja :(
A kolka je rega za mileta i 636 kolko to izadje?
Meni je mile najjebeniji motor, a ovaj novi, bomba, al vidio nova ninja ispod 10k ojra pa reko ajde da mi neko kaze vise o ZX-u, jebiga neda mi se sad skidat manual za Mileta i ovog drugog da vidim service inf.
Hehee vidim ima postova ko u prici :D
Pa dobar je Hyosung Comet, jebo mater ja mislio ti mene zajebavas, samo ne znam kad bi se onih 240kg obrusilo sta bi bilo, morao bi da zovem dizalicara :D
 
Prije svakog odgovora na ovakve topice, mislim da bi trebalo nešto napisat o godinama, vozačkom stažu, namjeni, i afinitetima možebitnog kupca i vozača.
Ovako se svi trgaju da proglase bolji od dva motora, a neznamo ništa konstruktivno o gazdi koji je možda šminker, možda racer, možda debel, možda visok, možda mu treba za grad, možda se vozi bez suputnika, možda planira ići na duga putovanja, možda ga planira brzo promijeniti, možda ima garažu, a na kraju možda nas zajebava jer mu je dosadno

Stoga neznam što bi odgovorio, jer su ova dva motora teško usporediva, ali da vidim bar gazdu odmah bi znao što je za njega.
 
RSbikerica said:
VEKI said:
bruno said:
RSbikerica said:
Da ja mogu birati..uzela bi Mileta, ali to sam ja! :mrgreen:

još ako dodamo činjenicu da nemaš pojma šta pričaš....:LOL: :mrgreen:
:LOL:

mile je lipša,al novo je novo :idea:


:spam:
Pa to sam i napisala kasnije, jel znate vi citat? Meni osobno je Mile najnajnajnajljepsi motor pa mi on ima prednost pred bilo kojim motorom! :inlove:



Stara no sikiriki,svi su oni ovdje face ,a doma pljuju zube na pod kad ih zene pocnu samarati...a ako nazovem par njihovih ljepsih polovica mazit ce lutku na DUVANJE.... :twisted:
 
kao prvo, Grawe, tako sam te nedavno napalio na Mille da me bilo sram hodat kraj tebe s tom kvrgom na gacama, mala je ali na tangama se kuzi :mrgreen: :mrgreen:
kao drugo, Teacherica, ukinuo bi ti doma internet, premalo vremena provodis u KUHINJI i mislim da bi izvjesna osoba trebala poraditi na tvom preodgoju u zenu :mrgreen: :mrgreen:
 
Mille sam vozio ne baš puno al dovoljno da osjetim savršenstvo ciklistike tog nenadjebivog talijana, već nakon jedne ure vožnje motor se može spuštat u zavoje ko bicikla, jedini po mom nedostatak je to što se sjebe anaser ili zupčanik anasera eto po frendovom iskustvu 2 puta u godinu dana, 636 nisam imao prilike voziti pa nebi o japancu puno ali ipak kad već uzimaš r motor uzmi si top ponudu a ne nekog japanca koji će ti dosaditi za godinu dana.
Imao sam jedino priliku na okršaj sa zx6 i 1000r
RSV je od 636 daleko brži na ravnom a u zavojima daleko bolje leži , 1000 je za nijansu sporiji u startu od rsv-ja ali je nakon 220km/h brži i brže ide do kraja

Neznam koliki si ti ja imam 193 cm i na rsv-ju se vozim bez problema dok mi je i kawasaki 1000 premal 8)
 
paky said:
Mille sam vozio ne baš puno al dovoljno da osjetim savršenstvo ciklistike tog nenadjebivog talijana, već nakon jedne ure vožnje motor se može spuštat u zavoje ko bicikla, jedini po mom nedostatak je to što se sjebe anaser ili zupčanik anasera eto po frendovom iskustvu 2 puta u godinu dana, 636 nisam imao prilike voziti pa nebi o japancu puno ali ipak kad već uzimaš r motor uzmi si top ponudu a ne nekog japanca koji će ti dosaditi za godinu dana.
Imao sam jedino priliku na okršaj sa zx6 i 1000r
RSV je od 636 daleko brži na ravnom a u zavojima daleko bolje leži , 1000 je za nijansu sporiji u startu od rsv-ja ali je nakon 220km/h brži i brže ide do kraja

Neznam koliki si ti ja imam 193 cm i na rsv-ju se vozim bez problema dok mi je i kawasaki 1000 premal 8)

Ajd izvuci podatke o ubrzanju na 400 i 1000 m za te motore o kojima pričaš. Pa onda usporedi. RSV ima nekaj drugo kaj ZX 6 R i RR nemaju. Stil vožnje je drugačiji, prvenstveno mislim na brojeve okretaja...mislim da bi ti Damir mogel puno pričati o motociklima klase 600, 1000 i 1000 V-2. Mogel bi i ja jednim dijelom, ali Damir je doktorirao na motociklima tih klasa.
 
AreOut said:
Znas kako lijepa je lijepa al nevina je nevina :mrgreen:

Ima nešto i u tome, dapače, međutim nju moraš na sve nagovarati, podučavat, a ova stara sve već zna, samo uživaš.
Naravno, moj odabir je miladojka, bez razmišljanja.
 
Bandit said:
paky said:
Mille sam vozio ne baš puno al dovoljno da osjetim savršenstvo ciklistike tog nenadjebivog talijana, već nakon jedne ure vožnje motor se može spuštat u zavoje ko bicikla, jedini po mom nedostatak je to što se sjebe anaser ili zupčanik anasera eto po frendovom iskustvu 2 puta u godinu dana, 636 nisam imao prilike voziti pa nebi o japancu puno ali ipak kad već uzimaš r motor uzmi si top ponudu a ne nekog japanca koji će ti dosaditi za godinu dana.
Imao sam jedino priliku na okršaj sa zx6 i 1000r
RSV je od 636 daleko brži na ravnom a u zavojima daleko bolje leži , 1000 je za nijansu sporiji u startu od rsv-ja ali je nakon 220km/h brži i brže ide do kraja

Neznam koliki si ti ja imam 193 cm i na rsv-ju se vozim bez problema dok mi je i kawasaki 1000 premal 8)



Ajd izvuci podatke o ubrzanju na 400 i 1000 m za te motore o kojima pričaš. Pa onda usporedi. RSV ima nekaj drugo kaj ZX 6 R i RR nemaju. Stil vožnje je drugačiji, prvenstveno mislim na brojeve okretaja...mislim da bi ti Damir mogel puno pričati o motociklima klase 600, 1000 i 1000 V-2. Mogel bi i ja
jednim dijelom, ali Damir je doktorirao na motociklima tih klasa.

eto nek se čovik izjasni
za razliku od japanaca rsv ima snagu i na 3000 okr a maks mu je oko 9000 dok japanac vrti do 15 a na 3000 nema snagu ko rsv
RSv-ja tera jebeni okretni moment
 
paky said:
eto nek se čovik izjasni
za razliku od japanaca rsv ima snagu i na 3000 okr a maks mu je oko 9000 dok japanac vrti do 15 a na 3000 nema snagu ko rsv
RSv-ja tera jebeni okretni moment

RSV mille ili Tuono imaju jebeno dobru mašinu. Malo je nemirna u najnižim djelovima okretaja, ali to je do same konstrukcije mašine. Kaj se tiče ciklistike i kvalitete samih komponenti ovjesa, nema nekih zamjerki. Ali, nemoj misliti da je ZX 6 RR loš. Ni najmanje. I još je lakši od RSV-a. Ove godine sam vozio tog ZX 6 RR-a i motor me oduševio.
E sad. Razlike na ubrzanjima na 400m su minimalne. Iznenadio bi se. No ono kaj V2 od litre stavlja ispred klase 600 je ono ispucavanje iz zavoja. I po maksimalnoj brzini nisu oni jako daleko. V2 su uži motori, djeluju elegantnije, ali zbog svoje konstrukcije su teški.
Nasuprot svega ovoga gore, klasa četverocilindraša od litre sasvim je nešto drugo. CBR i R1 su janjad za razliku od ZX10. 10-ka daje nagle provale snage, dok su ova druga dva "nježnija". I na kraju svega u toj klasi su razlike ipak toliko minimalne da bih rekao da su za nas smrtnike nevažne.

Kako bilo, iz ove dvojbe RSV ili ZX6R, izabrao bih ono kaj mi više paše obzirom na afinitete. Ako se vozim sam možda bi mi i ZX6 bio dovoljan, no ako imam i suvozača i volim se vozit na dulje ture odgovor bi bio RSV.
Jer onda je okretni moment presudna stvar, a tu je RSV ipak ispred ZX6.
 
Moram se složit sa svime što je rekao Bandit, vozim RSV-a vec par godina i sa motorom nisam imao nikakvih problema, servisni intervali svakih 7500 km, rega oko 2000 kn sa 50%, kasko oko 5000 kn. Često idem na malo duže ture sa suvozacem ali sve više od 500 km po danu postaje jebeni napor pogotovo za suvozaca, ipak je to R :wink: O 6-ici necu pricati jer sam ga imao priliku samo na kratko voziti tako da bi vlasnici mogli više reci, ali vjerujem da je odličan motor.
 
Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Požegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da baš Mille)
 
dosta sam bio i suvozač na rsvu i to je koda te neko kolje a ne vozi na motoru,

PS. LOKi jesi ti ima problema sa alnaserom i paljenjem :wink: