Dvojba RSV vs. Zx6 R

yaR1 said:
miro said:
yaR1 said:
...jebate pa ovo nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti možda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doživljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objašnjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. prešao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim što ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam približim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godište, je isto odnosno bolje od priješnjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao što rekoh doprošlogodišnjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poželim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i znaš ovo što ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otiša u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro mišljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...

ma tu si u pravu, ipak, čovjek se ne može oteti dojmu, bar dok vozi, da se tisućicom nekako lakše poteže iako će papir možda reći da to nije tako. Uostalom, dilema je bila rsv ili 636, a razlika u momentu i okretajima je znatna, pa otud i tvrdnja da je rsv u tome bolja, bar imaš osjećaj da se manje pati, samo podrigne i ode, a 636 moraš vrtit, pa onda borba s žiroskopskim efektom i tako dalje. Al slažem se da je sve toliko napredovalo da su razlike sve manje i manje. I da, skoro zaboravih da nije niti nevažan broj kilometara koji može proći motor od 600 i 1000 ccm jer nekome i to nešto znači.

to o okretajima i momentu kod V2 je definitino, tu si ok. ali, ono o čemu sam ja pisao i što me je jako pozitivno iznanadilo to ćeš i sam vidjeti kad ga provozaš, jer ovaj dio u kojem kažeš da se 636 mora vrtjeti, pa onda žiroskopski efekt provale snage e, to je kod njega nepoznanica tu definitivno griješiš kad je riječ o ovogodišnjem modelu 636 inače to su odlike gotovo svih 600-tica ali, ovih 36 kubika viška koje on ima čine čuda e, sa tim su to čudo napravili u toj klasi, zapravo radi toga on i nije klasični 600 nego malo više taman koliko je trebalo (ah ta matematika uvik sam je u školi mrzia a, ona kao u ovom slučaju čini čuda) ipak odnos težine i snage je skoro pa nenadjebiv, ovo pišem poučen iskustvom jbg. za primjer vozim ga u 6-oj brzini na 3000 okretaja dodam gas i on diže okretaje do 17 500 okretaja (tu je blokada) potpuno ravnomjerno, brzo na nivou prijašnjuh tisućica bez ikakve "rupe" srednjim režimima rada (okretajima)... ispada da ga malo puno hvalim ali, jbg. sve što sam napisao je istina. Opet sam malo otišao od uspredbe sa Apriliom ali, nema veze ionako se V2 i redna četiri po meni nemogu uspoređivat bez obzira na kubikažu, to su dva različita svijeta po pitanju načina vožnje...

vidiš vidiš...i na testovima su pisali da 636 rupa uopće nema...al nisam mislio da je to tolko izraženo...
 
darQ said:
vidiš vidiš...i na testovima su pisali da 636 rupa uopće nema...al nisam mislio da je to tolko izraženo...

a ona na auspuhu? :mrgreen:
 
Nisam nikada vozio apriliu niti V2 motor, tak da tu ne mogu reći ništa. ZX6R vozim već 4 mjeseca, i slažem se sa svim kaj je yaR1 napisao. Motor je jako udoban i jako vozan. Odlično vuče iz svih režima rada i nema rupa kod ubrzanja (naravno, najbolji efekt se postiže pri većem broju okretaja). Za sada sam ga uspio usporediti samo sa GSXR-om 750 (2002), i ubrzanja su im ista, konačna brzina je nešto manja. Dakle, snage ima dovoljno. Inače, isti taj 750 ima iste performanse kao i R1 iz 2001.
Što se ostalog tiče, kočnice su izvrsne kao i gume. Bridgestone stvarno jako dobro drži cestu. Masa je tako dobro raspoređena da uopće nemaš osjećaj da je motor težak 164 kg. Meni je po gradu kao da vozim bicikl.
Ima samo jednu veliku manu, a to su instrumenti. Po danu su totalno nepregledni, što zbog digitalnog turcelera, što zbog položenog vizira koji ih prekriva. Ja ih jednostavno više ne očitavam, naviko sam se po zvuku na kojem sam broju okretaja.
Saxo, za kraj, ne znam kakav si vozač, ali ako si početnik sa R motorima, ovo je prava stvar za naučiti se voziti.

Eto, nadam se da ti je barem malo pomoglo u donošenju odluke!