darQ
New member
yaR1 said:miro said:yaR1 said:...jebate pa ovo nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti moda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doivljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objanjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. preao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim to ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam pribliim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godite, je isto odnosno bolje od prijenjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao to rekoh doprologodinjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poelim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i zna ovo to ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otia u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro miljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...
ma tu si u pravu, ipak, čovjek se ne moe oteti dojmu, bar dok vozi, da se tisućicom nekako lake potee iako će papir moda reći da to nije tako. Uostalom, dilema je bila rsv ili 636, a razlika u momentu i okretajima je znatna, pa otud i tvrdnja da je rsv u tome bolja, bar ima osjećaj da se manje pati, samo podrigne i ode, a 636 mora vrtit, pa onda borba s iroskopskim efektom i tako dalje. Al slaem se da je sve toliko napredovalo da su razlike sve manje i manje. I da, skoro zaboravih da nije niti nevaan broj kilometara koji moe proći motor od 600 i 1000 ccm jer nekome i to neto znači.
to o okretajima i momentu kod V2 je definitino, tu si ok. ali, ono o čemu sam ja pisao i to me je jako pozitivno iznanadilo to će i sam vidjeti kad ga provoza, jer ovaj dio u kojem kae da se 636 mora vrtjeti, pa onda iroskopski efekt provale snage e, to je kod njega nepoznanica tu definitivno grijei kad je riječ o ovogodinjem modelu 636 inače to su odlike gotovo svih 600-tica ali, ovih 36 kubika vika koje on ima čine čuda e, sa tim su to čudo napravili u toj klasi, zapravo radi toga on i nije klasični 600 nego malo vie taman koliko je trebalo (ah ta matematika uvik sam je u koli mrzia a, ona kao u ovom slučaju čini čuda) ipak odnos teine i snage je skoro pa nenadjebiv, ovo piem poučen iskustvom jbg. za primjer vozim ga u 6-oj brzini na 3000 okretaja dodam gas i on die okretaje do 17 500 okretaja (tu je blokada) potpuno ravnomjerno, brzo na nivou prijanjuh tisućica bez ikakve "rupe" srednjim reimima rada (okretajima)... ispada da ga malo puno hvalim ali, jbg. sve to sam napisao je istina. Opet sam malo otiao od uspredbe sa Apriliom ali, nema veze ionako se V2 i redna četiri po meni nemogu uspoređivat bez obzira na kubikau, to su dva različita svijeta po pitanju načina vonje...
vidi vidi...i na testovima su pisali da 636 rupa uopće nema...al nisam mislio da je to tolko izraeno...