GussRadWixer
Guest
A kaj tebi treba suvozac, pa da ti motor ne ide? :shock:Bandit said:...Ako se vozim sam moda bi mi i ZX6 bio dovoljan, no ako imam i suvozača i volim se vozit na dulje ture odgovor bi bio RSV. ...
A kaj tebi treba suvozac, pa da ti motor ne ide? :shock:Bandit said:...Ako se vozim sam moda bi mi i ZX6 bio dovoljan, no ako imam i suvozača i volim se vozit na dulje ture odgovor bi bio RSV. ...
paky said:Neznam koliki si ti ja imam 193 cm i na rsv-ju se vozim bez problema dok mi je i kawasaki 1000 premal 8)
Moj glas za Ninju. To mi je naj naj motor.Saxo said:Ma evo pitao se sta dal uzmem novu ninju ili polovnu Mille, pa sta vi kazete?
Za mille znam da je masina avion, do 50k nema sta da se otvara, mjenjac nepoderiv... jedino sta trza ko blesavo a za ninju nemam blagog pojma, kolko traje masina, odrzavanje, stelanje ventila? :|
markop said:Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Poegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da ba Mille)
markop said:Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Poegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da ba Mille)
markop said:Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Poegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da ba Mille)
markop said:Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Poegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da ba Mille)
Damir said:..sto se mene tice zadnja kocnica ni ne postoji,mogli su mi isporucit motor i bez nje
Damir said:..sto se mene tice zadnja kocnica ni ne postoji,mogli su mi isporucit motor i bez nje
yaR1 said:...jebate pa ovi nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti moda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doivljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objanjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. preao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim to ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam pribliim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godite, je isto odnosno bolje od prijenjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao to rekoh doprologodinjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poelim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i zna ovo to ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otia u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro miljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...
miro said:yaR1 said:...jebate pa ovo nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti moda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doivljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objanjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. preao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim to ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam pribliim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godite, je isto odnosno bolje od prijenjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao to rekoh doprologodinjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poelim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i zna ovo to ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otia u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro miljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...
ma tu si u pravu, ipak, čovjek se ne moe oteti dojmu, bar dok vozi, da se tisućicom nekako lake potee iako će papir moda reći da to nije tako. Uostalom, dilema je bila rsv ili 636, a razlika u momentu i okretajima je znatna, pa otud i tvrdnja da je rsv u tome bolja, bar ima osjećaj da se manje pati, samo podrigne i ode, a 636 mora vrtit, pa onda borba s iroskopskim efektom i tako dalje. Al slaem se da je sve toliko napredovalo da su razlike sve manje i manje. I da, skoro zaboravih da nije niti nevaan broj kilometara koji moe proći motor od 600 i 1000 ccm jer nekome i to neto znači.