Dvojba RSV vs. Zx6 R

Bandit said:
...Ako se vozim sam možda bi mi i ZX6 bio dovoljan, no ako imam i suvozača i volim se vozit na dulje ture odgovor bi bio RSV. ...
A kaj tebi treba suvozac, pa da ti motor ne ide? :shock:
:mrgreen: :mrgreen:
 
paky said:
Neznam koliki si ti ja imam 193 cm i na rsv-ju se vozim bez problema dok mi je i kawasaki 1000 premal 8)

To te ja pitam care :D , ja sam jenu malo nizi od tebe al to je to, nego ima prijatelj CBR 900 a tezak ko titanic a i ne svidja mi se bas, malo zajeban za po gradu, pa zato se ja i pitao ono dal mozda nesto manje uzet, al vidim mile bi mi najvise pasa :)
Sad treba samo da naletim na nekog 'nice' polovnjaka i onda ima da ga talim do bola :D
Hvala svima na odgovorima and respect!
 
Saxo said:
Ma evo pitao se sta dal uzmem novu ninju ili polovnu Mille, pa sta vi kazete?
Za mille znam da je masina avion, do 50k nema sta da se otvara, mjenjac nepoderiv... jedino sta trza ko blesavo :cool: a za ninju nemam blagog pojma, kolko traje masina, odrzavanje, stelanje ventila? :|
Moj glas za Ninju. To mi je naj naj motor. :cool:
 
markop said:
Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Požegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da baš Mille)

kakav kawasakijev ducan on ima moto servis,a prodaje Aprilije,kawasakije i yamahe
 
..sto se tice aprilie ja je vozim vec 3 godine i nemam nikakvih zamjerki..motor radi ko satic,nikakvih problema sa njom nisam imao..za problem alnasera sam cuo ,ali rijec je vise o problemu vlasnika nego alnasera cini mi se..iz razloga sto je mille osjetljiva na akumulator ako se u zimskom periodu duze ne pali,a da se pritom akumulator ne odvoji..pa kompjuter vuce struju i slabi akumulator..ukoliko se tada pokusava palit motor bez da se prethodno malo akumulator osvjezi pokretanje tesko ide i ako je vlasnik tvrdoglav(citaj glup) i vergla do besvijesti moze doci do kvara..u suprotnom nikakvih problema nema..postojale su i neke sitne gluposti tipa curenja vode iz sustava i sl na onim motorima koji su se par godina povlacili po skladistima pa se kasnije prodavali kao novi uz velike popuste(to su motori 99 godiste prodavani po hrvatskoj 2001)..razlog tih eventualnih manjih problema je najvjerovatnije to dugotrajno skladistenje...sto se svega drugog tice mille je izrazito kvalitetan i provjeren motor..
...sto se tice usporedbe sa zx6r imaju slicnost utoliko sto oboje se mogu svrstat u klasu 750 nekadasnju..mille je superbike klasa i sa japancima od 1000 ima malo toga zajednickog..njezin rang je suzuki gsxr750..dok kawa od 636 iskace iz klase 600 i bliza je po performansama klasi 750..opet su razlicite filozofije motore i stvar je ukusa odabir kojeg od njih dvoje kupit..po performansama kawa je brza i na ubrzanju i na krajnjoj brzini koliko sam imao za vidjet na usporednom testu..mille ima moment ko kamion i moguce se sasvim brzo vozit bez puno saltanja i visokih okretaja,dok je kawu ko svaku 600 potrebno zavrtit sto opet ima svoje cari..ukoliko se kupuje motor zbog staze 636 ne ulazi u klasu 600 pa sa njim nije moguce vozit ph,a opet sto se tice mille klasa 750 je nestala ,a u klasi 1000 i ne moze se previse napravit sto znam iz vlastitog iskustva...mislim da se ne moze falit ni sa jednim ni sa drugim motorom..eventualni problemi su vise stvar pojedinacnih slucajeva koji su najcesce plod lose eksploatacije od strane vlasnika,nego nekakvih opcih boljki samog motora...tako da se na kraju svodi opet na ukus..a tu ti nitko ne moze dati savjet..to je na tebi...ja sad prodajem svoju mille zbog financijskih potreba..da imam mogucnosti je zadrzat nikad se ne bi odrekao tog motora..druge bi mozda kupio,ali bi ona bila stalno u garazi...
 
Ovako, Boris iz MMS-a će vam prodati sve što poželite, uopće nije problem, dapače. Godinama ima aprilliju i znam osobno da je jako zadovoljan s njome kao i da jednostvno voli taj stil motora što mu stavljam kao dobar ukus jer sam istomišljenik. :mrgreen: Ja sam probao u nekoliko navrata vozit oba, pa bi samo primjetio(jer ste većinu drugih stvari već rekli) da kad voziš kawu imaš osjećaj da ti je netko na muda prislonio mlinčić za kavu i onda te vibrira. Mile daje potpuno drugi osjećaj. Zove te da krotiš ogromnu krmaču pod sobom.... pa sad tko što voli...mlinčić ili krmaču....
 
markop said:
Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Požegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da baš Mille)

A Brad Pitt vozi Agustu i prca A.Jolie :mrgreen:

I kaj nam to govori?




srki
 
markop said:
Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Požegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da baš Mille)

:shock: i šta sad s tim? :neznam:
 
markop said:
Ja ću reći samo ovo: Boris iz MMS-a u Požegi, dakle vlasnik Kawasakijevog dućana i servisa, vozi Apriliju (mislim da baš Mille)

:shock:

baš čudno...ev ja sam ga jučer vidio kak se zavalio na terasi u R1 u
ktm-ovoj odori..sav blatan...a ktm stoji pokraj :D

inače...uz sve ovo što ste naveli...on i te ktm-e prodaje i "servisira"

al bilo bi mu bolje da to ne radi...
znam ljude koji nisu baš oduševljeni zbog tih njegovih "servisiranja"
 
2 paky: kao što je Damir rekao, problem je najviše do samih vlasnika, ja motor preko zime palim jedan put tjedno i nikad nisam imao problema sa anlaserom ili paljenjem, imao sam manji problem sa zadnjom kočnicom ali nakon ozračivanja sve u redu.
2 Damir: Jel se tebi javljao problem sa zadnjom kočnicom, samo propadne?
 
Damir said:
..sto se mene tice zadnja kocnica ni ne postoji,mogli su mi isporucit motor i bez nje :mrgreen: :mrgreen:


Vjerojatno i jesu :mrgreen:

Tak su stojadine isporučivali bez zadnjih pakni. Zaboravilo.. :mrgreen:




srki
 
...jebate pa ovo nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti možda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doživljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objašnjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. prešao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim što ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam približim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godište, je isto odnosno bolje od priješnjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao što rekoh doprošlogodišnjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poželim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i znaš ovo što ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otiša u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro mišljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...
 
Damir said:
..sto se mene tice zadnja kocnica ni ne postoji,mogli su mi isporucit motor i bez nje :mrgreen: :mrgreen:

što se mene tiče zadnja kočnica je sve :mrgreen:
 
yaR1 said:
...jebate pa ovi nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti možda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doživljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objašnjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. prešao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim što ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam približim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godište, je isto odnosno bolje od priješnjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao što rekoh doprošlogodišnjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poželim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i znaš ovo što ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otiša u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro mišljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...

ma tu si u pravu, ipak, čovjek se ne može oteti dojmu, bar dok vozi, da se tisućicom nekako lakše poteže iako će papir možda reći da to nije tako. Uostalom, dilema je bila rsv ili 636, a razlika u momentu i okretajima je znatna, pa otud i tvrdnja da je rsv u tome bolja, bar imaš osjećaj da se manje pati, samo podrigne i ode, a 636 moraš vrtit, pa onda borba s žiroskopskim efektom i tako dalje. Al slažem se da je sve toliko napredovalo da su razlike sve manje i manje. I da, skoro zaboravih da nije niti nevažan broj kilometara koji može proći motor od 600 i 1000 ccm jer nekome i to nešto znači.
 
miro said:
yaR1 said:
...jebate pa ovo nije humano koja glupa pitanja ljudi ovdje postavljaju, u biti možda ja kao osoba koja znam o čemu se radi to samo tako doživljavam... srića naletija sam na ovaj Damirov topic sa "objašnjenjem" pa me malo ferma u provali bijesa. Kao prvo i osnovno granice snage i brzine su toliko pomaknute naprijed da su jednostavno razlike tog segmenta svedene na minimum, imao sam R1 99god. prešao cca 80 000km a, sad imam novog 636 05god. razvijanje snage i ubrzanje je gotovo identično osim što ovaj potonji ima čak po papirima od te yamahe veću konačnu brzinu. Zapravo da vam približim to značenje razvijnja snage novog 636 05. godište, je isto odnosno bolje od priješnjih tisućica tipa FZR1000 exup, ili čak kao što rekoh doprošlogodišnjih modela R1 sl. Isto tako imam na raspolaganju novu R1 04god. sa akrapima od moga prijatelja koju vozim kad god poželim tako da mogu reć da je i u tom segmentu razvijanje snage između 636 i nove R1 gotovo zanemarivo i kad k tome dodam 20 000 ak. tisuća kuna razlike u cijeni novih tisućica i njega 636 i znaš ovo što ja znam onda ona glupa dilema "tisuća je tisuća" apsolutno NE STOJI nema je... Ja malo otiša u stranu iako je glavni konkurent bila mille R i Damir dao objektivno dobro mišljnje i o voznosti mille-ta a, i o kvaliteti svih...

ma tu si u pravu, ipak, čovjek se ne može oteti dojmu, bar dok vozi, da se tisućicom nekako lakše poteže iako će papir možda reći da to nije tako. Uostalom, dilema je bila rsv ili 636, a razlika u momentu i okretajima je znatna, pa otud i tvrdnja da je rsv u tome bolja, bar imaš osjećaj da se manje pati, samo podrigne i ode, a 636 moraš vrtit, pa onda borba s žiroskopskim efektom i tako dalje. Al slažem se da je sve toliko napredovalo da su razlike sve manje i manje. I da, skoro zaboravih da nije niti nevažan broj kilometara koji može proći motor od 600 i 1000 ccm jer nekome i to nešto znači.

to o okretajima i momentu kod V2 je definitino, tu si ok. ali, ono o čemu sam ja pisao i što me je jako pozitivno iznanadilo to ćeš i sam vidjeti kad ga provozaš, jer ovaj dio u kojem kažeš da se 636 mora vrtjeti, pa onda žiroskopski efekt provale snage e, to je kod njega nepoznanica tu definitivno griješiš kad je riječ o ovogodišnjem modelu 636 inače to su odlike gotovo svih 600-tica ali, ovih 36 kubika viška koje on ima čine čuda e, sa tim su to čudo napravili u toj klasi, zapravo radi toga on i nije klasični 600 nego malo više taman koliko je trebalo (ah ta matematika uvik sam je u školi mrzia a, ona kao u ovom slučaju čini čuda) ipak odnos težine i snage je skoro pa nenadjebiv, ovo pišem poučen iskustvom jbg. za primjer vozim ga u 6-oj brzini na 3000 okretaja dodam gas i on diže okretaje do 17 500 okretaja (tu je blokada) potpuno ravnomjerno, brzo na nivou prijašnjuh tisućica bez ikakve "rupe" srednjim režimima rada (okretajima)... ispada da ga malo puno hvalim ali, jbg. sve što sam napisao je istina. Opet sam malo otišao od uspredbe sa Apriliom ali, nema veze ionako se V2 i redna četiri po meni nemogu uspoređivat bez obzira na kubikažu, to su dva različita svijeta po pitanju načina vožnje...
 
6om se vrti do 17.500?! Ne mogu vjerovat u to, jer bi onda na 1.000 sestom isao 15 km/h a to mi je nekako nevjerovatno. Kao max brzinu mu deklarisu 265 km/h pravih (cca 280 po cajgeru).
 
Tolko price i rasprave oko 2 motora....ali ipak motor je samo motor i koji god da uzmes cak i ako ti se ne svidi kad tad ces zaraditi za drugi i prodati svoj....Prema tome da li Kawa,Yamaha,Aprilia,Suzuki,Honda....samo je pitanje stila i potreba....