Dvokotac max snage 1 konj (il kobila) - sveobuhvatna tema o biciklima

Nista ne valja, premjesti ju kod mene. puj  :mrgreen:
 
:angry:
Mocippaldi said:
Kod nas 899€ sa Deore XT 20012 model  :wink:

Moze neki link da vidim? I kad bi mi mogao poslati busom?  :mrgreen:
 
ček
ako je fuji nevada neki pojam za bike onda ok :LOL: :LOL:

ja isto vozim kramu, i isto sam uložio u nju previše novaca ali nisam stavljao gore stvari jer mi ljepše izgledaju nego jer se bolje vozi i jer sam slabije djelove uništio

ja trenutno gledam ovakove bičiklete, kod nas su oko 20.000kn
url


santa cruz blur
scBlurLT08.jpg


a ovo je nekakva high klasa HT bicikala, ova na slici je kod nas oko 17.000kn
c_12_2fa1_wht_x_1.png
 
kad sam kupovao nije mi bilo bitno koliko novaca dodji bibikl vec kako mi izgleda... nisam htio FS bicikl vec iskljucivo HT!!! a gledao sam i ove cannondale al su mi odvratne te vilice  :mrgreen:
znaci kad sam obisao ducane sa top biciklima jedino sto mi je upalo u oko na prvu je bio fuji! sto se tice samog fujija ne kazem da je to top marka i najbolji bicikl vec sam rekao da nisam nasao negativnih komentara o tom biciklu...znaci to je ajmo reci neki best buy ulozeno/dobiveno  (y)
a kad sam kupovao u ducanu nisu imalo recimo Fuji Tahoe ili neki malo bolji trek koji bi mi upao u oko tak da je odluka pala na ovaj...


jos mi niste odgovorili po cemu je rama fujija smece?!?!  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Huh, i ja razmišljam o nečemu za 20-ak somića...mislim da mi je vrijeme za upgrade.  :mrgreen:

Enduro

Samo još moram otići i "premjeriti" hoće li mi i ostalo osim izgleda odgovarati, uz sitne preinake za prilagodbu XC-u, naravno.  :wink:

Kad sam uzimala Konu davne 2001. koštala je s 40% popusta oko 7.5k kn. Model iz 2000. na kojem je samo rama ostala "original" (jer je tada jako teško bilo naći veličinu 16" i koja mi još k tome odgovara po geometriji), a ostalo sam odmah nabrijala bar dvije klase više.

Odmah sam je istestirala vožnjom iz ZG na Ivanščicu i nazad. Tek tada sam shvatila da "sitna" razlika, kako su me uvjeravali, između Alivia, STX-a i XT-a i nije baš tako sitna kad si na ozbiljnijem terenu od Jaruna. ;)
 
pa niko nije rekao da je nevada loš bike :misli:

sam je čudno, bar meni raditi upgrade bicikle a ne voziti je onda kako zaslužuje da ju se vozi

ja imam corratec x-vert star par godina i obično govno je od bicikle, nova me koštala malo ispod 5000kn
do sada je ostala samo rama, sic štanga i QR za sic štangu sve ostalo sam promijenio
od bitnijih stvari gore je
RS tora 318
x9 stražnji
deore prednji
slx pogon
sram980 kaseta
sram 991 lanac
felge su rodi airline niš posebno al služe svrsi, jer dobro kotači koštaju ko suho zlato
 
Dawg said:
Huh, i ja razmišljam o nečemu za 20-ak somića...mislim da mi je vrijeme za upgrade.  :mrgreen:

Enduro

Samo još moram otići i "premjeriti" hoće li mi i ostalo osim izgleda odgovarati, uz sitne preinake za prilagodbu XC-u, naravno.  :wink:

Kad sam uzimala Konu davne 2001. koštala je s 40% popusta oko 7.5k kn. Model iz 2000. na kojem je samo rama ostala "original" (jer je tada jako teško bilo naći veličinu 16" i koja mi još k tome odgovara po geometriji), a ostalo sam odmah nabrijala bar dvije klase više.

Odmah sam je istestirala vožnjom iz ZG na Ivanščicu i nazad. Tek tada sam shvatila da "sitna" razlika, kako su me uvjeravali, između Alivia, STX-a i XT-a i nije baš tako sitna kad si na ozbiljnijem terenu od Jaruna. ;)

gle sve ja to kuzim koja je razlike izmedju alivija i xt-a a da ne govorim izmedju najjaceg xtr-a :D
al lik je objasnio za ove normalne voznje alivio ce isto saltat...tek pri nekom DH-u ces se razlika osjetit kad se mjenjac full trese...
meni u principu ne treba xtr al ga uzimam samo zato jer je karbonski i jer jebeno izgleda  (y)
a i da ovi pacovi mogu malo drkicu bacak kad vide komponente na biciklu  :0648:
 
Dawg said:
Huh, i ja razmišljam o nečemu za 20-ak somića...mislim da mi je vrijeme za upgrade.  :mrgreen:

Enduro

Samo još moram otići i "premjeriti" hoće li mi i ostalo osim izgleda odgovarati, uz sitne preinake za prilagodbu XC-u, naravno.  :wink:

zar ti nije malo bzvz uzimati enduro bike sa 160 hoda i onda od njega raditi xc, mislim geometrija dosta drugačija :misli:
meni je ta enduro isto zakon bike al mi ne treba 160 hoda pa ciljam na 120-130
 
kad smo već kod bacikala, treba netko vilicu 888rc, sunn double rim kotače, hfx nine kočnice, howitzer pogon, hussefelt pedale, v8 platforme....
 
jolly the roger said:
kad smo već kod bacikala, treba netko vilicu 888rc, sunn double rim kotače, hfx nine kočnice, howitzer pogon, hussefelt pedale, v8 platforme....
daj neke slike
 
Zlatni2001 said:
gle sve ja to kuzim koja je razlike izmedju alivija i xt-a a da ne govorim izmedju najjaceg xtr-a :D
al lik je objasnio za ove normalne voznje alivio ce isto saltat...tek pri nekom DH-u ces se razlika osjetit kad se mjenjac full trese...
meni u principu ne treba xtr al ga uzimam samo zato jer je karbonski i jer jebeno izgleda  (y)
a i da ovi pacovi mogu malo drkicu bacak kad vide komponente na biciklu  :0648:

Nije stvar u tome da trese nego koliko je precizan i brzo prebacuje pod naporom. XTR je k tome i olakšan, ali osobno nisam natjecatelj pa mi ne treba tih nekoliko grama uštede. Poanta je da se uzme rama koja geometrijom najbolje odgovara pojedinom vozaču, a onda komponente koje odgovaraju stilu vožnje i namjeni, koliko će se bike koristiti i sl. Naravno da u svemu tome cijena igra (pre)veliku ulogu  :wink:
Ove godine sam si zadala minimalno 2k km ozbiljnijeg terena da bi uopće imalo smisla da dajem lovu za bilo kakav bike, a kamoli za XC fulla.

A to hoće li bacati drkicu ili se smijati ovisi o poznavanju "filozofije i materije", jer rama koju si odlučio nabrijati je u rangu "Golfa" u koji pokušavaš ubaciti mlazni motor samo zato jer se tebi sviđa kako je ofarban  :wink:
Međutim, tvoja lova, tvoje veselje, vjerujem i dovoljno za impresionirati rolerice po JaJunu  (y)
 
Kako stojite sa nogicama jesul i one upgrade il je samo downhill  :mrgreen:
 
Dawg said:
Nije stvar u tome da trese nego koliko je precizan i brzo prebacuje pod naporom. XTR je k tome i olakšan, ali osobno nisam natjecatelj pa mi ne treba tih nekoliko grama uštede. Poanta je da se uzme rama koja geometrijom najbolje odgovara pojedinom vozaču, a onda komponente koje odgovaraju stilu vožnje i namjeni, koliko će se bike koristiti i sl. Naravno da u svemu tome cijena igra (pre)veliku ulogu  :wink:
Ove godine sam si zadala minimalno 2k km ozbiljnijeg terena da bi uopće imalo smisla da dajem lovu za bilo kakav bike, a kamoli za XC fulla.

A to hoće li bacati drkicu ili se smijati ovisi o poznavanju "filozofije i materije", jer rama koju si odlučio nabrijati je u rangu "Golfa" u koji pokušavaš ubaciti mlazni motor samo zato jer se tebi sviđa kako je ofarban  :wink:
Međutim, tvoja lova, tvoje veselje, vjerujem i dovoljno za impresionirati rolerice po JaJunu  (y)

e vidis rolerice mi nisu ni pale na pamet  :mrgreen: