Fotografija općenito

Moja Vrtirepka u Selective Colors...
Malo previše Ninja Noise, nema se vrimena za stativ i produženu exspoziciju, ali nije poanta u tome nego u odabranoj boji...
 
Bas gledam novi cbr-f u moto pulsu,fin motor,malo kratak ali  (y)

Nego za fotografiju, b-w zna bit zahvalan ali zna bit i nezahvalan jer se mora dosta vremena posvetit samoj kompoziciji i kontrastima koji u biti kreiraju b-w,kad nema boje nase oko trazi smisao fotografije,trazi konture,kontraste,oblike... Garant crveni motor izgleda super na pozadini od zutog lisca,ali kad to puknemo u b-w te dvije boje se stope u dvije slabno razlicite nijanse sive,i vise nemamo dobru forografiju... Druga stvar sto bi b-w trebao sadrzavat je "true white" i "true black" , dakle neke referentne tocke za nase oko i vrlo malo nijasni, da se mozak ne muci sa povezivanjem jer je bit u oblicima i kontrastima... Dakle,ova fotografija u b-w verziji nebi valjala ni sa stativa jer (u slucaju da je fotografirana iz tog razloga,znam da nije,bez ljutnje ;),samo pisem za svakoga tko bi se malo bavio sa b-w)  jer je fotografirana iz aspekta boja a ne kotrasta i oblika,to se vidi i na samoj fotografiji... Zato je b-w dobar za razvijanje kompozicije svakog fotografa jer nas tjera na sadrzajnost...
Znamo i da su se u proslosti koristili crvenim filterom za dobijanje jaceg kontrasta sto nam moze bit korisno u post-produkciji... Takoder,nacin dobivanja "true blacka" je malo drugaciji nego sto se misli... "Rich black" se ne sastoji od 100 key(crne) nego c:75 m:68 y:67 k:90 ,i to mozemo iskoristit u stvaranju fotografije sa bogatom crnom bojom,posto je lako "sprzit" nesto ali za dobru crnu postoji formula... Eto,mozda netko izvuce nesto korisno 

@safety

Hvala,dolazi zima,treba se i u kuci malo zabavljat kad sunce baci dobru sjenu 
A vidim da se i ti volis igrat sa konturama ( prije par stranica one fotografije ujutro... (y)
 
Osigurac said:
Bas gledam novi cbr-f u moto pulsu,fin motor,malo kratak ali  (y)

Nego za fotografiju, b-w zna bit zahvalan ali zna bit i nezahvalan jer se mora dosta vremena posvetit samoj kompoziciji i kontrastima koji u biti kreiraju b-w,kad nema boje nase oko trazi smisao fotografije,trazi konture,kontraste,oblike... Garant crveni motor izgleda super na pozadini od zutog lisca,ali kad to puknemo u b-w te dvije boje se stope u dvije slabno razlicite nijanse sive,i vise nemamo dobru forografiju... Druga stvar sto bi b-w trebao sadrzavat je "true white" i "true black" , dakle neke referentne tocke za nase oko i vrlo malo nijasni, da se mozak ne muci sa povezivanjem jer je bit u oblicima i kontrastima... Dakle,ova fotografija u b-w verziji nebi valjala ni sa stativa jer (u slucaju da je fotografirana iz tog razloga,znam da nije,bez ljutnje ;),samo pisem za svakoga tko bi se malo bavio sa b-w)  jer je fotografirana iz aspekta boja a ne kotrasta i oblika,to se vidi i na samoj fotografiji... Zato je b-w dobar za razvijanje kompozicije svakog fotografa jer nas tjera na sadrzajnost...
Znamo i da su se u proslosti koristili crvenim filterom za dobijanje jaceg kontrasta sto nam moze bit korisno u post-produkciji... Takoder,nacin dobivanja "true blacka" je malo drugaciji nego sto se misli... "Rich black" se ne sastoji od 100 key(crne) nego c:75 m:68 y:67 k:90 ,i to mozemo iskoristit u stvaranju fotografije sa bogatom crnom bojom,posto je lako "sprzit" nesto ali za dobru crnu postoji formula... Eto,mozda netko izvuce nesto korisno 

@safety

Hvala,dolazi zima,treba se i u kuci malo zabavljat kad sunce baci dobru sjenu 
A vidim da se i ti volis igrat sa konturama ( prije par stranica one fotografije ujutro... (y)
Fotka bi bila dobra sa stativa jer bi je onda dotjera sliderima u PS-u i bila točno onakva kakva inaće B-W triba biti... :wink:
 
Osigurac said:
Dobro pamzor  (y)

..znas kako kod nas kazu.. nekom prije utjerat u guzicu nego u glavu  :mrgreen: sorry Pamzor, ali mislim da je Osiguracev komentar na mjestu, a i namjenjen svima ostalima koji se zele igrati c/b fotografijom sto samo moze izgledati jednostavno.. ja osobno kad userem fotku i ne znam sto bih s njom, tek onda pribjegnem konverziji u c/b kao s ovom recimo  :mrgreen:

 
Safety said:
..znas kako kod nas kazu.. nekom prije utjerat u guzicu nego u glavu  :mrgreen: sorry Pamzor, ali mislim da je Osiguracev komentar na mjestu, a i namjenjen svima ostalima koji se zele igrati c/b fotografijom sto samo moze izgledati jednostavno.. ja osobno kad userem fotku i ne znam sto bih s njom, tek onda pribjegnem konverziji u c/b kao s ovom recimo  :mrgreen:

meni vise ovo liči na ilustraciju nego na fotografiju :misli:
 
diesel power said:
meni vise ovo liči na ilustraciju nego na fotografiju :misli:

Samo za Nevjerne Tome evo i originala:

 
..a s druge strane, slazem se da bi s manje kontrasta izgledala puno realisticnije, ali pribjeci cu onoj omiljenoj "da sam bas tako htio" ... svejedno, evo je i s manje kontrasta:

 
diesel power said:
nisam mislio na to nego na taj nacin obrade izgleda kao da je netko u kompjuterskom programu napravio to a ne ufotkao...

inace sve 5 (y)

..ma nema ljutnje, zaboravio sam stavit smajlija gore  :D

..a evo i dodatnog objasnjenja u kojim uvjetima je nastala fotografija, iako NIKADA ne bismo smjeli koristiti isprike za losu fotografiju (osim dokumentarne), nego je jednostavno obrisati i ne objaviti ili koristiti iskljucivo za obiteljske albume sto je s ovom fotografijom i slucaj... dakle, fotografija je snimljena s broda na rijeci u trenutku kad je svjetlo bilo i vise nego lose pred kraj dana i s krive strane i sve to u vrijeme kad se desetak drugih putnika nagurava naokolo kako bi snimilo isti motiv i kompozociju na nagovor turistickog vodica, a to je poznati ljubljanski Zmajcek izmedju tri tornja.. daklem, sto je autor fotografije, iliti ja, htio ovdje naglasiti su prepoznatljivi ljubljanski motivi inista vise.. e, jesam ga sad udavio  :mrgreen:


..ali da ne bi bio post bez fotografije, evo jos jedne c/b s naglasavanjem kulturalnih (religioznih) razlicitosti, odnosno bliskosti, zabiljezeno prilkom jednog posjeta Sarajevu.. i da, i ovdje fotka nije bila bas nesto, pa sam pribjegao konverziju u c/b  :mrgreen:

 
ili jos jedna s istog puta., kad smo vec kod c/b fotki  :)



 
Safety said:
ili jos jedna s istog puta., kad smo vec kod c/b fotki  :)

Odlicno mi je ovo  (y)

A to za realnost,pa meni je bar pola fotografija nerealno, da hocu realnost imao bi drugi hobi,tipa loncarenje ili vrtlarenje  :mrgreen:

 
Osigurac said:
Dobro pamzor  (y)


Kad imam slobodna jutra evo jos jedna  :mrgreen:
Da san ima vrimena opalija bi je sa stativa a to bi značilo: duga ekspozicija, staklo 1.8/50, ne bi bilo šuma, fotka bi imala više detalja i mogla bi biti svitlija tako da bi bilo lakše podešavanje c/b... ali ti to znaš valjda... 
 
Osigurac said:
    da hocu realnost imao bi drugi hobi,tipa loncarenje ili vrtlarenje  :mrgreen:

    ...nemoj tako. Ima u realnome i dobrih fotografija. Kao i u nerealnim fotkama smeća.
 
što ti to znači duga ekspozicija u onim uvijetima (dan,svjetlo, ali i kretnje ljudi)?

laik sam pa pitam...
 
SM Blade said:
što ti to znači duga ekspozicija u onim uvijetima (dan,svjetlo, ali i kretnje ljudi)?

laik sam pa pitam...
Objekt snimanja stoji na mistu, znači da slika koju potegneš neće imati zamućenja zbog objekata koji su u pokretu kod duge ekspozicije. Sama slika se u uvjetima smanjenog osvjetljenja snima dugom ekspozicijom jer u tom slućaju možeš staviti ISO na recimo 100. To znači da trebaš dulje puštati svjetlost na senzor da bi dobio upotrebljivu fotku koja nema velikog tzv "šuma"...Skidanjem šuma skidaš i detalje na fotki...
Na fotki o kojoj je riječ se uopće ne radi o stvarima poput pravilnog kalibriranja c/b fotke niti bilo čemu drugom, nego kao šta san naglasija radi se o tehnici izdvajanja jedne boje (selective colors) ili objekta u Ps-u...
 
pamzor said:
Objekt snimanja stoji na mistu, znači da slika koju potegneš neće imati zamućenja zbog objekata koji su u pokretu kod duge ekspozicije. Sama slika se u uvjetima smanjenog osvjetljenja snima dugom ekspozicijom jer u tom slućaju možeš staviti ISO na recimo 100. To znači da trebaš dulje puštati svjetlost na senzor da bi dobio upotrebljivu fotku koja nema velikog tzv "šuma"...Skidanjem šuma skidaš i detalje na fotki...
Na fotki o kojoj je riječ se uopće ne radi o stvarima poput pravilnog kalibriranja c/b fotke niti bilo čemu drugom, nego kao šta san naglasija radi se o tehnici izdvajanja jedne boje (selective colors) ili objekta u Ps-u...

moze bit i u pokretu objekt :)