Gdje kupiti dualsport motor (CRF250L/KLX250/WR250R)?

diesel power said:
Sad kad je bila korona 45k kn je bio kod viktora
A jbg, to mi je proletjelo.
Napisat ću ovdje sutra rezultat... Ima li Jakopec tog kawasakija, ili moram uzeti Hondu Rally.
Hvala svima na info.
 
Mislio sam  predložiti Suzuki DRZ 400, ali ih nema u ponudi kod Noveme (možda ih više ne proizvode, nisam pratio tržište novih motocikla).
 
Mislim da smo pričali jučer na faceu preko CRF grupe :)

KLX250 i WR250R nećeš naći nigdje osim ako se vratiš nazad u 2016 za KLX250 i 2015 za WR250R, jer su to Euro3 modeli koji nikad nisu dobili modifikaciju na Euro4 i time je 2016 prestala prodaja kada sam ja kupovao cvog CRF-a. Tada su KLX250 kao zadnji model year nudili samo viktor i KMS i to uvoz zadnjih par komada sa EU skladišta, WR250R već nije bilo. CRF250L je dobio Euro4 modifikacije i 1kW više 2017 godine i samo zato je i sada još aktualan kao nov. Vidiš po netu nove WRR i KLX250 jer su ameri i australci tek prije godinu-dvije dobili EFI model KLX250 koji je u Europi i Japanu trajao od 2009. do 2016, donedavno su imali karburator verziju iz 2007 cca. A WRR imaju kao i KLX jer im Euro3 norma ne radi nikakav problem u mogućnosti prodaje novih.

KLX230 neznam puno, koliko vidim zračno hlađenje što mi djeluje kao modernizacija stare tehnike i kubikaža koja nije namjenjena našem tržištu, ali neću dalje o nečem o čemu neznam puno.

Ako nećeš rabljeno a CRF250L nema dostupan kod nas, preporučam što je netko već napisao da pitaš slovence, lako moguće da su bolji sa Hondama nego HR, kad sam ja kupovao zainteresiranost rutinga je bila na razini da ja njima pokušavam prodat nešto a ne oni meni.
 
enduro said:
Mislio sam  predložiti Suzuki DRZ 400, ali ih nema u ponudi kod Noveme (možda ih više ne proizvode, nisam pratio tržište novih motocikla).

DRZek se ne uvozi/prodaje u Europi od 2009.-e zbog euro normi...dok se u USA prodaje dan danas...
 
Tiho said:
DRZek se ne uvozi/prodaje u Europi od 2009.-e zbog euro normi...dok se u USA prodaje dan danas...

I u Australiji i po Africi ... U tim državama su puno niže potrebne norme za ispušne plinove, zato ih ima... U Europi
su digli norme za motore na EUR4 i to je glupost, al jbga tako je, samim time ti oldscool endurci su postali nedostupni..
I ima i model DRZ 250, koji se nikada u Europi nije ni prodavao... (y)
 
croatinator said:
Ima KLX230 koji je jako slab, to mi je zadnja opcija, a nema KLX 250 koji bi mi pasao.

Vidi, KLX 230 je EFI i čisto sumnjam da je u praksi nešto bitno slabiji od onog KLX 250 koji se tu prodavao, i kojeg
tražiš. Provozao sam ga i ostavio mi je dojam vrlo nejakog i slabog motora, ja ga ne bi ni gledao pored CRF 250L ...
 
Kawasaki i Honda su preslabi dok Yamaha WR250 je skroz druga prica al i kosta u startu.
 
Sto nije KLX 230 nova verzija KLX 250 koji je bio prije? To je jako slican motor.
Kad vidim u SADu novog KLX 400 R, odmah mi se place da tako nesto nema u EU.
 
Klx 250 je vodeno hladen a klx230 zracno s ubrizgavanja goriva i malo manje ks ima... Sve radi euro 4 norme.

I taj fasizam kod nas i s autima i s motorima...

https://m.kawasaki.com/motorcycle/klr-klx/on-off-road/klx-230?cm_re=GLOBALNAV-_-PRODUCTGROUPLIST-_-MPP
 
Jbt ova honda xl250r iz 1983 je jaca od tog kawasakia.
Rade nju restaurirat i se vozit...
 

Attachments

  • received_638996013497242.jpeg
    received_638996013497242.jpeg
    94 KB · Views: 99
diesel power said:
https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/ktm/ktm-adventure/ktm-390-adventure/

Za slicne novce ko honda...
Sad sam stvarno u dilemi. Bolji motor za skoro iste novce. Al je održavanje skuplje, a bojim se da i nije za neki offroad žešći. Strah me da ću morat svake godine davat tisuću eura na popravke kojekakve.

AnteK said:
Vidi, KLX 230 je EFI i čisto sumnjam da je u praksi nešto bitno slabiji od onog KLX 250 koji se tu prodavao, i kojeg
tražiš. Provozao sam ga i ostavio mi je dojam vrlo nejakog i slabog motora, ja ga ne bi ni gledao pored CRF 250L ...
Puno je slabiji od 250, i manji je dosta, mislim da je to više za neku djecu.

enduro said:
Mislio sam  predložiti Suzuki DRZ 400, ali ih nema u ponudi kod Noveme (možda ih više ne proizvode, nisam pratio tržište novih motocikla).
Nema kod nas ničega.. eventualno nešta polovno, staro 20 godina.

Branko-ST said:
Kawasaki i Honda su preslabi dok Yamaha WR250 je skroz druga prica al i kosta u startu.
Kod nas nema yamahe WR250R koja jedina ulazi u moj izbor.

diesel power said:
Ma kupit nesto staro(ktm640adv, tt600, drz 400...)i sredit malo najbolje...

Ili nova tenere700
"Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari". Ne želim popravljat i šarafat neku staru kantu. Možda će biti brža i malo jeftinija, al nije to to.

 
A jbg ja uzeo xt600 1991 za 2k eura u godinu dana spicio 14000km. Od kvarova nista samo potrosne stvari disk, plocice, gume, ulje i filteri. Motor je super ja imam a2 pa ako cu nesto jace moram i u autoskolu. Planiram ga za drzat jos neko vrijeme i servisirat sve sta treba. Jbg stara krama ali pojede za doručak te mlince nove. Sad je na 49k km i dok ne prijede 100 000km cu je vozit. A onda cemo je restaurirat i pici dalje :mrgreen: kupit eventualno tenere 700 ako bude repe...

 

Attachments

  • received_238580207386049.jpeg
    received_238580207386049.jpeg
    1.2 MB · Views: 97
  • received_217209212890963.jpeg
    received_217209212890963.jpeg
    65.1 KB · Views: 93
  • FB_IMG_1589294690160.jpg
    FB_IMG_1589294690160.jpg
    105.7 KB · Views: 85
croatinator said:
Puno je slabiji od 250, i manji je dosta, mislim da je to više za neku djecu.

Koliko puno, par KS ? KLX 250 je u praksi izrazito slab motor, nešto što me razočaralo maksimalno.
 
Klx 250 je imao 24ks tj 1 manje od Honde crf250. A ovaj  kawasaki klx 230 ima 19ks. Ima i versys 300 drugi djir motora i dosta jaci...

Ova honda iz 1983 ima 22ks i 6 brzina. Bolje da su nju proizveli i stavili u prodaju za 25k kuna :mrgreen:
 
diesel power said:
A jbg ja uzeo xt600 1991 za 2k eura u godinu dana spicio 14000km. Od kvarova nista samo potrosne stvari disk, plocice, gume, ulje i filteri. Motor je super ja imam a2 pa ako cu nesto jace moram i u autoskolu. Planiram ga za drzat jos neko vrijeme i servisirat sve sta treba. Jbg stara krama ali pojede za doručak te mlince nove. Sad je na 49k km i dok ne prijede 100 000km cu je vozit. A onda cemo je restaurirat i pici dalje :mrgreen: kupit eventualno tenere 700 ako bude repe...
Jbg, kako te potrefi. Mogu kupiti nešto što super izgleda s novim plastikama, a mašina se raspada, ulje curi iz svega što može curiti, rama varena na svim stranama... A mogu kupit i nešto što je vozio stari dida s manjom desnom rukom pa nije mogao dati pun gas nikad... Jednostavno ne volim toliko riskirati.

AnteK said:
Koliko puno, par KS ? KLX 250 je u praksi izrazito slab motor, nešto što me razočaralo maksimalno.
Uzmi taj 250, smanji ga cijelog za nekih 15% i dobiješ vanjski izled tog 230. Smanji broj konja za bar 5. I dobiješ dječji motor. Vozim trenutno kineza sa valjda 14 konja i baš je slab.
 
A jbg ja sam godinu dana lovio dual sport 600...
Sad da idem opet bi iz Italije dovezao kad prode korona..

Uzmi novo i boli te tuki garancija ovo ono...