Gdje kupiti dualsport motor (CRF250L/KLX250/WR250R)?

https://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-xt600-barletta-andria-trani-334160265.htm

Imas od 1000e do 4000e raspon cijena.

Za sumu uzmes od 1000e-2000e za drzat doma u regalu ovu od 4000e :mrgreen:
 
croatinator said:
Ne znam zašto se ne prodaju nove u Hrvatskoj, a stvarno bih htio uzet nešto takvo.

ta stara wr250 x/r je u svoje vrijeme koštala kao xt660x, ako ne i više (ne pamtim sad u kunu ali oko 50k kn kako je i napisano)
made in japan doduše i vrlo ozbiljan bajk za tu kubikažu, ali omjer cijena vs kubikaža = jako malo prodanih (čak ih i po talijanskim oglasnicima ima malo a i te koje jesu koštaju papreno)

ove "nove" (aktualne) wr250f (hard enduro) nemaju homologaciju... kao ni 450... zato su večini nezanimljive...
 
diesel power said:
Klx 250 je imao 24ks tj 1 manje od Honde crf250. A ovaj  kawasaki klx 230 ima 19ks. Ima i versys 300 drugi djir motora i dosta jaci...

Ova honda iz 1983 ima 22ks i 6 brzina. Bolje da su nju proizveli i stavili u prodaju za 25k kuna :mrgreen:

KLX250 EFI verzija barem je bila 22ks kad već brojiš stado  :mrgreen: 1ks manje od CRF250L koji je imao 23 do 2017., ali nije u tim brojkama cijela priča snage, i WRR ima drastično više pa dok ne izvrtiš iznad 6000 ne osjetiš ništa više, čak možda mrvicu i manje u nižim, nego CRF. KLX nisam probao.
 
Ja sam imao KLX 250 i bio mi je dobar. Prednost mu je sto je "lagan", pa kad padnes ili otklizes, mozes ga dignuti i nastaviti dalje.
Za neke makadame, sumske ceste i tvrde putove je dobar i iako ima samo 22ks, dovoljno je za to. Iako je bio rabljeni, nisam imao nikakvih problema s njim. Meni je bio problem dok dodjes do sume, moras ici cestom. Max brzina mu je 110 (mozda bi isao koji kmh brze, ali ja sam troznamenkaste tezine), ali ako ides cestom i ispred tebe ide auto tipa 80-90, ti mozes ici brze, ali ga je jako tesko prestici, trebas kalkulirati, gledati unaprijed i traziti dovoljno dugacku ravnicu.
A i malo sam ga vozio zbog neimanja vremena, pa sam ga na kraju prodao.
Takav motocikl, ali tipa masina od 350-400 ccm tezine 140-150 kg bi bio idealan za mene i rado bi ga kupio, ali bas ih i nema novijih.
Najblize onome sto sam nasao da bi mi odgovaralo je Fantic Caballero 500 Rally, no problem je da nema kod nas, najblize Italija.
A drugi izbor bi mi bio AJP PR7, koji je vise offroad orijentiran, no problem je isti kao i kod prvog, nema kod nas.
Iako u danasnje vrijeme u doba interneta i dostava nista nije nemoguce, otezava pricu, osobito ako nisi sam vican popravcima, niti ne znas nekog mehanicara koji ce se htjeti zajebavati sa necim s cim nema iskustva i oduzima puno vremena.
Eventualno ovaj novi Mash X-ride 650, meni bi i on bio ok jer nisam prezahtjevan, a bio bi jeftinija varijanta sa zastupnikom u blizini. No vidjet cemo kako ce to izgledati kad izadje.
 
enduro said:
Vidim da izbjegavaš stare motore, Moj DR ima 22 godine i 70+ Tkm, radi kao singerica.
Prednost novog motora je što ima garanciju, ali ima i hrpu elektronike (koja je naravno podložna kvarovima).

Da, bilo je pravih "radnih strojeva". 2005-e sam prodao svoj XL500, 1984-e. Potrošni materijal i to je to. Motor ko da je rađen da ne voli asfalt nego loš teren. Mana, grije noge za pop......, zračno hlađenje.
 
fawlty82 said:
A drugi izbor bi mi bio AJP PR7, koji je vise offroad orijentiran, no problem je isti kao i kod prvog, nema kod nas.

Taj motor je top, i meni se sviđa jako. (y)
 
Možda Euro5 donese i neke dobre stvari, i CRF možda bude bolji sa 300cc i drugim eventualnim poboljšanjima. Ali npr Yamaha je 2016 prestala za pol svijeta sa WR oba modela, znači 250 i 125. A vidim sada da su složili WR155R kojem mašina izgleda kao stara 125, frame isti, a kažu zadovoljavat će nove standarde u aziji, japanu, a japan obično iskopira EU normu? Sad da to još naprave i sa 250..
 
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_alp4.htm

Mašina od legendarnog DR-350 ..jes da je ovaj malo ružnjikav  :mrgreen: , ali promjeniti samo prednji blatobran i motor do yaya  (y)
Prodaje ga frend iz Moto mivva -Rijeka

https://www.facebook.com/MOTO-MIVVA-1679150142364017/
 
Ma nece niti jedan brend radit na takvim ili slicnim motorima za EU. Premali broj takvih motora se prodaje. Imas drz u usa, a u EU ga nema godinama.  Na kraju krajeva, evo sa ovom izolacijom vidimo koliko smo planetu izjebali. Zrak cist, cim se opet sve pokrene ajme, tako da ako ove EU 4,5,6 norme djeluju. Podrzavam ih.
 
diesel power said:
https://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-xt600-barletta-andria-trani-334160265.htm

Imas od 1000e do 4000e raspon cijena.

Za sumu uzmes od 1000e-2000e za drzat doma u regalu ovu od 4000e :mrgreen:

Jbg, daleko mi je italija. A nemam živaca za papirologiju, uvoz, carina, homologacija, biljezi i pečati...

enduro said:
Vidim da izbjegavaš stare motore, Moj DR ima 22 godine i 70+ Tkm, radi kao singerica.
Prednost novog motora je što ima garanciju, ali ima i hrpu elektronike (koja je naravno podložna kvarovima).
Da trebam nešto novije, uzeo bih ovo: https://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-g650-xchallenge-650-cm3-oglas-30894776
Izbjegavam jer mi se ne da šarafati non-stop. Trebap pozdanost, sjedni-vozi. A dijelova za ove honde ima više nego za golf 2. +jako jeftino održavanje. Ne vjerujem da bih s tim BMW-om mogao po šumama i kamenjarima.

biker4life said:
ta stara wr250 x/r je u svoje vrijeme koštala kao xt660x, ako ne i više (ne pamtim sad u kunu ali oko 50k kn kako je i napisano)
made in japan doduše i vrlo ozbiljan bajk za tu kubikažu, ali omjer cijena vs kubikaža = jako malo prodanih (čak ih i po talijanskim oglasnicima ima malo a i te koje jesu koštaju papreno)

ove "nove" (aktualne) wr250f (hard enduro) nemaju homologaciju... kao ni 450... zato su večini nezanimljive...
Da, ne mogu po cesti s time...

fawlty82 said:
Ja sam imao KLX 250 i bio mi je dobar. Prednost mu je sto je "lagan", pa kad padnes ili otklizes, mozes ga dignuti i nastaviti dalje.
Za neke makadame, sumske ceste i tvrde putove je dobar i iako ima samo 22ks, dovoljno je za to. Iako je bio rabljeni, nisam imao nikakvih problema s njim. Meni je bio problem dok dodjes do sume, moras ici cestom. Max brzina mu je 110 (mozda bi isao koji kmh brze, ali ja sam troznamenkaste tezine), ali ako ides cestom i ispred tebe ide auto tipa 80-90, ti mozes ici brze, ali ga je jako tesko prestici, trebas kalkulirati, gledati unaprijed i traziti dovoljno dugacku ravnicu.
A i malo sam ga vozio zbog neimanja vremena, pa sam ga na kraju prodao.
Takav motocikl, ali tipa masina od 350-400 ccm tezine 140-150 kg bi bio idealan za mene i rado bi ga kupio, ali bas ih i nema novijih.
Najblize onome sto sam nasao da bi mi odgovaralo je Fantic Caballero 500 Rally, no problem je da nema kod nas, najblize Italija.
A drugi izbor bi mi bio AJP PR7, koji je vise offroad orijentiran, no problem je isti kao i kod prvog, nema kod nas.
Iako u danasnje vrijeme u doba interneta i dostava nista nije nemoguce, otezava pricu, osobito ako nisi sam vican popravcima, niti ne znas nekog mehanicara koji ce se htjeti zajebavati sa necim s cim nema iskustva i oduzima puno vremena.
Eventualno ovaj novi Mash X-ride 650, meni bi i on bio ok jer nisam prezahtjevan, a bio bi jeftinija varijanta sa zastupnikom u blizini. No vidjet cemo kako ce to izgledati kad izadje.
Tražio sam KLX250, nema ga u cijeloj europi... A izgleda super, kao i CRF 250L.
ovaj AJP PR7 super izgleda, a isto ga nema kod nas.


 
ajde molim te reci ti meni na kakvim terenima bi ti vozia taj motor?

 
croatinator said:
Tražio sam KLX250, nema ga u cijeloj europi... A izgleda super, kao i CRF 250L.
ovaj AJP PR7 super izgleda, a isto ga nema kod nas.

AJP i CRF250/KLX250 su ipak potpuno različiti motocikli ... Ako te zadovoljavaju CRF/KLX onda ti AJP ne treba, i obratno.  :mrgreen:
 
Dečki ...pobrkali ste lončiće.  :D
Takvi motori se voze na način:ako ideš cestom i ispred tebe ide auto tipa 80-90,lijepo uloviš zavjetrinu i - jedriš za njim istom brzinom i pola okretaja. I - prst u uvo.  :mrgreen: Jeste li vozili kada biciklu?

A onda - kada se dočepaš off-a - istim tempom dalje. A može i brže. :D
 
Je, sve je to lijepo i krasno sve dok nisi na cesti, pa takva razmisljanja i nesto razuma odu sa vjetrom u kosi [emoji3]
 
Nike11 said:
Ma nece niti jedan brend radit na takvim ili slicnim motorima za EU. Premali broj takvih motora se prodaje. Imas drz u usa, a u EU ga nema godinama.  Na kraju krajeva, evo sa ovom izolacijom vidimo koliko smo planetu izjebali. Zrak cist, cim se opet sve pokrene ajme, tako da ako ove EU 4,5,6 norme djeluju. Podrzavam ih.
Autizam level Greta
 
AnteK said:
Taj motor je top, i meni se sviđa jako. (y)

Meni je isto fantastičan  :0648:

i ako se ne varam pogoni ga agregat od swm-a, pa nek pogleda i swm

https://www.swm-motorcycles.it/

Oni su navodno otkupili proizvodne linije od husaberga, bar tako mislim, ili husquarne, neman pojma više  :misli:


Dostupni su i kod nas, u Ši ih ima nekoliko i koliko čujem da su dečki jako zadovoljni...
 
ivan_m said:
Meni je isto fantastičan  :0648:

i ako se ne varam pogoni ga agregat od swm-a, pa nek pogleda i swm

https://www.swm-motorcycles.it/

Ma AJP je motor za taj SWM, sjedio sam na sajmu u Milanu na oba, nije me dojmio nimalo taj SWM za razliku od
AJP. I onaj osjećaj težine je jako različit na ta dva motora, barem ovako statički na mjestu. Ne kažem da SWM nije
OK vozilo, ali nije mi sjeo vizualno.  :mrgreen: (y)
 
AnteK said:
Ma AJP je motor za taj SWM, sjedio sam na sajmu u Milanu na oba, nije me dojmio nimalo taj SWM za razliku od
AJP. I onaj osjećaj težine je jako različit na ta dva motora, barem ovako statički na mjestu. Ne kažem da SWM nije
OK vozilo, ali nije mi sjeo vizualno.  :mrgreen: (y)

S boldanim se svakako slažem, samo sam rekao da AJP koristi SWM-ow agregat (iako nisam 100% siguran, mislim da sam to pročitao na advrideru ili negdje...)

Samo usput kažem da bi SWM mogao biti interesantan croationaru koji traži dualsport motor, a obzirom da na traži sam vrh ponude mogao bi i s njim biti zadovoljan