Gilera Runner problem

kao stavljam taj red sponge i sta dobijem s njom, dal steti kaj? nekak mi drugacije izgleda od ovog filtra koji je unutra? koja mu je cjena??

auspuh neču sad, to ću kroz zimu..a ovaj multivar, koja je razlika od ovoga kojeg imam i da uzmem recimo od malossia to i kolika je njegova cijena?
 
malossi red sponge filter zeru protocniji od serijskog ne dobijes ama bas nista kosta 35kn

malossi multivar2000 kosta 500kn pegla ubrzanje daje linearnije, odma dize ogretaje, ne ocekuj cuda, mozda dobijes koji km na sat, ali i to je upitno

najbolja ivesticija koja se osjeti je rezo spuh (nemos bilo koji zna se koji ide za sta), poslje njega sve ostalo, il kupi jaci skuter/motor  (y)

nabrijavanje je rupa bez dna
 
s zadnjom rečenicom se slaže... za multivar me samo ovak zanimalo, nedam tu lovu, skutera mora i s ovime ljepo ici, pem mijenjat te fedriče
kvačila da vidim kaj bude onda na kraju, rolice budem stavil 3 orginalne 3 lakše, svječicu promjenim i uzel bi daj red sponge, ali ako velis da nema nikakve
svrhe onda nis, mislio sam da nesto malo na zvuku dobim, jel moze to??
 
avr freak said:
s zadnjom rečenicom se slaže... za multivar me samo ovak zanimalo, nedam tu lovu, skutera mora i s ovime ljepo ici, pem mijenjat te fedriče
kvačila da vidim kaj bude onda na kraju, rolice budem stavil 3 orginalne 3 lakše, svječicu promjenim i uzel bi daj red sponge, ali ako velis da nema nikakve
svrhe onda nis, mislio sam da nesto malo na zvuku dobim, jel moze to??
nećeš dobit na zvuku...skuter malo lakše diše,posebno liti i to je to....ako išta planiraš kupit,uzmi rezu auspuh za početak... :wink:
 
to ću po zimi... moram si ovo rijesiti kaj me muci sad ... a spuh lako onda..
 
onda pričekaj...ne nagli s tim...odi u ovlašteni servis i popričaj s ljudima o tvom problemu,pa će ti oni to sredit jer ovo preko tipkovnice su sve nagađanja... :wink:
 
ne kombiniraj role  :palacdolje:

1. vrati serijski centralni, kupi novi
2. vidi koje su ti role, ni ne znam koje su serijske 7,2-7,5, al znam da mogu lakse od serijskih kad se skinu blokade do pola g
3. vidi koja je dizna i jel maknut lim s karba
4. usput pogledaj na koliko ti je sarafic odsarafljen za zrak onaj blize filteru (mali saraf, onaj veliki je ler)  treba biti 2-2,5kruga

kad to napravis onda kreni s federima kvacila ako i dalje bude isto


btw..vidim da nisi daleko od zga, na pp poslat cu ti broj kom da se obratis u zgu ako hoces  :mrgreen:
 
baldeks said:
onda pričekaj...ne nagli s tim...odi u ovlašteni servis i popričaj s ljudima o tvom problemu,pa će ti oni to sredit jer ovo preko tipkovnice su sve nagađanja... :wink:

da mi je vidjet ovlasteni servis koji ce napravit posao kak spada a uz put te ne poderat po džepu

u brodu i u osijeku tako sta ne postoji  :palacdolje:

ako ih ima cast izuzecima  (y)

 
zašto da ne kombiniram, frend probao i tako mu je najbolje??

kolika je cjena centralnog federa orginalnoga, ima to u ovlastenom servisu??

orginalne role mislim da su 5,3g, sad dal se varam neznam stvarno

kako pogledam za daj limic i za diznu??koji sraf odsrafim??



mozeš mi slikati taj srafič ili neko drugi da ne odsrafim nesto krivo :)
 
ne preporucava se, nisam radio ni ne zelim, da lezajvi radilice mogu govoriti pito bi ih kako se osjecaju, jel im smeta sta, ovako ne znam  (y)

cijena nazovi piaggio i pitaj 50kn-100

ne mogu ti bit toliko lagane, te su stavljali na starije masine, nisu te 100%

sto se tice karba, kad skines filter na ulazu u karb il imas ovo il nemas, ako nemas onda bi trebao imati diznu 64-66
http://img233.imagevenue.com/img.php?image=42642_Slika151_122_85lo.jpg

a do dizne dođes odozdol, imas plasticnu casicu koju skines i u sredini imas glavnu diznu i pise broj na njoj
http://www.bigwildpanheadsaloon.com/images/main_jet.jpg

http://img136.imagevenue.com/img.php?image=42644_Slika155_122_1053lo.jpg

to crno plasticno skines i vidit ces sliku gore, nije isti karb kao na gornjoj slici al skuzit ces, glavna dizna je u sredini i najveca je  (y)
 
hvala igore.. ja imam gileru runner 2003 .. nije to tak novo :)

pem pogledati za taj limic sad pa javim
 
nema na cemu

to je novo, nemas onaj ravni sc08 spuh nego zavrnuti

evo karb

ovo sto pise smjesa to je zrak tj taj sarafic koji bi trebao bit 2-2,5kruga, ako mislis da ti se ne gusi il ne troka pri kretanju onda ga ne diraj, napucavaj gas na leru pa vidi kako se ponasa, ako se ne javi odma, stelaj taj sarafic

http://www.imagesforme.com/out.php/i559582_Slika0098.jpg

http://www.imagesforme.com/out.php/i559583_Slika0108.jpg
 
trokira mi kod kretanja ali kad je topli?? kako onda sad to??

p.s. pogledao sam za limic i nema ga, znaci skinut je..nego mene zanima ako idem do dizne dal mi se sto moze iskopcati, gas sajla ili nesto??

 
ne mos nista, pazi samo na plovak tj nemoj karb previse okretat

nemoras ga skroz ni skidat, smao otpusti selnu s prirubnice i zakreni karb, sva ona crijeva nemoj odspajat

ostat ce ti goriva u casici kad ti to iscuri nemoj se uplasiti
 
ovaj sraf sam probao odsrafiti i nutra je kao neki fedrič isto ili nesto i dalje nisam isao jer neznam kaj je??



dal sam dobro odsrafio i kako dalje??

 
ne to to ostavi  :mrgreen:

dizna ti je s doljne strane, crna casica to odsarafis i vidjet ces diznu

znaci totalno suprotni dio karba  (y)
 
dobro... a kako da rastavim kvacilo od centralnog fedra da dođem do tih malih fedriča na kvačilu?

p.s. sutra pem to rastavljat
 
za federiće imaš u samo svoj majstor temi...
igore čemu služi onaj šaraf(crni debeli)koji se isto može okretati,nalazi se na donjoj strani karba...