Gilera Runner problem

avr freak said:
trokira mi kod kretanja ali kad je topli?? kako onda sad to??

p.s. pogledao sam za limic i nema ga, znaci skinut je..nego mene zanima ako idem do dizne dal mi se sto moze iskopcati, gas sajla ili nesto??

stavi lim nazad....i diznu 64...i tvoj problem je rijesen...Ne diraj nista oko kvacila...Moj savijet...vidim da si nov u svemu tome...daj da ti to netko odradi ko se kuzi.Za prvi puta bolje da je tako..kad skuzis sistem...lako ces ti sam slijedeci puta...ako zatreba...
 
vrati lim i stavi diznu 64

pa onda skini lim i diznu 64

al prije toga pogledaj koju sad imas diznu, 100% sam uvjeren da imas seijsku diznu

pa javi kak je i s cim je bolje

ak trebas lim poslat cu ti ja  :mrgreen:

bmw ciko moze objasnjenje zasto da vrati lim a stavi diznu 64, sto ne bi ostavio seijsku onda 53 il koja je vec  :misli:

po meni to nema slisla, i uvijek sam radio opciju lim dole dizna 64-66, to nisam ja izmislio, to su prije radili a ja pokupio i radio drugima i svi sretni i zadovoljni
 
baldeks said:
može se vrtiti...mislim da je to ler...ne kužim di se nalazi vida za ler... :misli:

pa evo ga

http://www.imagesforme.com/out.php/i559582_Slika0098.jpg
 
igor86 said:
pa sagni se pod sic, dođi sa strane spuha i vidit ces karb i taj saraf  :mrgreen:
vidim i nije šaraf koji se vrti kacavidom(šarafcigerom)nego se može vrtiti prstima.. :wink:
 
bmw m 5 said:
stavi lim nazad....i diznu 64...i tvoj problem je rijesen...Ne diraj nista oko kvacila...Moj savijet...vidim da si nov u svemu tome...daj da ti to netko odradi ko se kuzi.Za prvi puta bolje da je tako..kad skuzis sistem...lako ces ti sam slijedeci puta...ako zatreba...

zašto mislis da je tako??

sutra je dogovoreno vec idem mijenjat te fedriče i glavni centralni i rolice .. jbga sad kad sam kupio vec, mislim nemogu nista fuljati, sve bude serijsko unutra

ako nebude dobro probal budem onda nekoga za karb nači jer se baš ne snalazim na njemu ostalo osim ovo kaj mi malo igor objasnio,
jbga prvi put imam plastiku u garazi,, uvijek su tomosi bili a sad mi je ovo novi svijet...
 
igor86 said:
vrati lim i stavi diznu 64

pa onda skini lim i diznu 64

al prije toga pogledaj koju sad imas diznu, 100% sam uvjeren da imas seijsku diznu

pa javi kak je i s cim je bolje

ak trebas lim poslat cu ti ja  :mrgreen:

bmw ciko moze objasnjenje zasto da vrati lim a stavi diznu 64, sto ne bi ostavio seijsku onda 53 il koja je vec  :misli:

po meni to nema slisla, i uvijek sam radio opciju lim dole dizna 64-66, to nisam ja izmislio, to su prije radili a ja pokupio i radio drugima i svi sretni i zadovoljni
zato jer je neki optimum dizna 64 sa limom...i naravno BEZ blokada. SA blokadama i limom dovoljna mu je i dizna od 53-54. Ako pak skines lim...dobijas dellorto 17.5...te mu je onda u nekim slucajevima premala i dizna 64...a full "otvoreni" 17.5 je totalno beskoristan na serijali 50 ccm..osim ludacke potrosnje i tromosti skutera na manjim okretajima ne dobijas ama bas nista...Blazeni stari modeli nrg-a koji su imali dellorto 12 sa diznama 70... 8) A pitas se zato su karburatori sa tako malim glavnim diznama..???? Samo radi ekologije...i manjih emisija CO.....jer manje benze..manje stetnih tvari.... 8)
 
baldeks said:
kako doći do toga...jel to sa gornje ili sa bočne strane karba
to ti je sa bocne desne strane,ali ostavi se toga,cemu sad kopati po tome? imas novi skuter i budi na miru,rastelat ces karburator i sta ces onda :wink:
 
malaguti said:
to ti je sa bocne desne strane,ali ostavi se toga,cemu sad kopati po tome? imas novi skuter i budi na miru,rastelat ces karburator i sta ces onda :wink:
vratija se šime  :mrgreen:  (y)
ma samo pitan di je šaraf za naštelat minimum  :wink:
 
danas budem ovo promjenil pa budem vidio, sad kad sam kupi nista, idem sve na serijala, a ako nebude dobro onda idem na ovo tvoje po fergazeru  :misli:
 
Uzmimo u obzir da je skuter hladan i nemres krenuti, a sve je standard...
Onda, po zvuku, tj. osjecaju bi mogel cut jer ti skuter lovi na niskim okretajima pa mu treba vremena da ulovi
Na dalje bi mogel bit pretvrd centralni, ali ako je sve standard onda nije

AKo na hladno nema te simptome, a kasnije ima, onda je to stvar remena i njegovog grijanja. tj. rastezanja sto dovodi to proklizavanja

Dalje, ako skines limic, stavis dizu 64 ona je dobra, ali pogledaj jer imas na izlazu iz airboxa, pokraj frgica onu lulicu unutra..

Sad ti odgovori na ovo ak ti se da :)


@ BMW m5 optimum je 64 bez lima, skinul sam svima skuterima blokade, maknul limic, piknul 64 dizu gore i fino radi..
 
AKo na hladno nema te simptome, a kasnije ima, onda je to stvar remena i njegovog grijanja. tj. rastezanja sto dovodi to proklizavanja

ovo se meni događa..točno to.. nije sve standard, nutra ima svega, zeleni centralni, rolice neke teske, i crni malossi fedriči kvačila...

zašto se onda tako remen grije ??
 
avr freak said:
ovo se meni događa..točno to.. nije sve standard, nutra ima svega, zeleni centralni, rolice neke teske, i crni malossi fedriči kvačila...

zašto se onda tako remen grije ??

Grije se radi temperature, to je normalan simptom koji se rjesava Kevlar remenom koji se ne rasteze
AKo imas standard auspuh, mozes staviti nove crne federcice, standardni centralni i 7.2 gr rolice

bilo bi dobro vratit standard centralni, a ako nemas onda mozes olaksati ove rolice
 
stavljam danas bijele fedriče kvačila od malossia, centralni serijski i malo lakše rolice...

p.s. kako se onda to događalo na prijašnjem i ovom sad remenu, kaj su isti ili kaj? to tak mora biti ili, zašto mi onda dao taj remen u servisu? :D
 
zato jer u servisu stavljaju orig. dijelove, bar bi trebali
a ti ak oces malossi onda im to reces, ali bolje da si sam promjenis to ;)
 
ma znam...sam to radim i polako ucim, velim prije sam imal tomose i samo to, a sad sam na ovo presao, malo je složenije ali
budem skuzio, samo sam mu za remen rekao da mi treba za taj i taj motor i dao mi ga je, stavio sam i isto..

sam pem za hlada te fedre pogledati, slikal budem naravno sve, vozio sam jucer od frenda istoga takvoga i vrti se ko lud
mislim tak kak treba, moj ni pola kao njegov i rekao je isto da su fedriči...sad pem na toga glavnoga centralnoga serijskoga, te fedrice i zeru lakse rolice?

mogu sta pogrijesiti sta sad? da stavim onda bijele od malossia fedriče ili da idem na žute odmah?
 
Ceki said:
zato jer u servisu stavljaju orig. dijelove, bar bi trebali
a ti ak oces malossi onda im to reces, ali bolje da si sam promjenis to ;)
original remen je puno bolji od malossijevog kevlara....a pogotovo sto se trajnosti tice...Njemu je taj skuter sav rastelan do boli.... :(
 
bmw m 5 said:
original remen je puno bolji od malossijevog kevlara....a pogotovo sto se trajnosti tice...Njemu je taj skuter sav rastelan do boli.... :(

bolji je zato jer se slabije trosi, ali gledajuci performanse, kevlar je tu u apsolutnoj prednosti
po preporukama kevlar se mijenja na 5000 km, stoji 250 kn, a obicni kosta 120 kn i "trajnost" mu je 15 000 sigurno, samo kaj po ovakvim vrucinama je koma