Nije gljivu problem namontirati gore, problem je nakon toga ustelati smjesu.
Drugo, po meni na skuteru/motoru je gljiva, osim za voznju utrka (na stazi naravno) beskorisna, te ima puno vise mana nego prednosti.
Nedostaci: preotvoreni usis (prljavstina), onda, gljiva se vrlo brzo uprlja/zastopa, trece, voznju po kisi zaboravi, jer na Runneru je nemas gdje sakriti od vode, onda tu je i opasnost od krađe i onaj najveci nedostatak - ne ustela ju ni Bog.
Ako hoces otvoreniji zracni filter, kupi u Piaggiovom servisu Malossi Red Sponge, to je nesto protocnija spuzva koja ide u originalni airbox.
Po meni, za svakodnevnu upotrebu i bez previse cackanja, na 50ccm je dovoljno (iako nikada isam previse cackao po 50ccm):
- otkloniti sve blokade;
- nijansu tvrđi federcici kvacila i nijansu lakse rolice (varira od vozila do vozila);
- eventualno onaj sportski auspuh, ali "najslabiji" kako Malaguti kaze (zaboravio sam koji tocno, kazem, nije to moje podrucje);
- Red Sponge;
- i pali-vozi.