Gilera Runner problem

mozda puno ocekujete od serijskog skutera sa "novijom" masinom :? e da je stari runner dd onda tih problema nebi imao...
 
nisam? kaj da vidim na svječici?? ak motor ide hladan dobro zake bi bilo do svjecice..


p.s. ovak, pem mijenjat rolice ,stavil budem 3 orginalne e lakše i tako u krug posložiti, tak mi frend ima i super je, sad jel dobro neznam, mijenjal
budem fedriče kvacila, stavljam bijele i ako tko ima taj centralni pa budem i njega onda...
 
avr freak said:
nisam? kaj da vidim na svječici?? ak motor ide hladan dobro zake bi bilo do svjecice..


p.s. ovak, pem mijenjat rolice ,stavil budem 3 orginalne e lakše i tako u krug posložiti, tak mi frend ima i super je, sad jel dobro neznam, mijenjal
budem fedriče kvacila, stavljam bijele i ako tko ima taj centralni pa budem i njega onda...
prijatelju...a koliko km ima taj skuter ??? :misli:
 
tako je biker :)

bmw m5 motor ima 12tkm, zašto?
 
evo svječice..mislim da je ovo super ili ??

 
šališ se ?? zašto nova? :misli:
 
vidiš da je smeđa i malo nagorila...to ti možda može bit razlog tvojih problema...championova original za runnera 50-provjeri točno....te košta oko 25kn...pa kvragu i ako nije do toga..jedna briga manje.. :wink: baš sam danas na sestrinom autu minja sviječice...i sve su ovakve bile...a otklonjen je kvar trzanja i gubitka snage... :wink:
 
ajde onda i popisu pridodajem svjecicu nek ti bude :D.. dal mi moze netko reci dal mogu staviti na ovaj fergazer filter zraka onaj sportski? dal steti masini ili?

p.s. trazim jos centralni feder serijski :)
 
mislis "gljivu" ? mozes staviti ali to nece bog ustelati da ide kako treba,drzi se serijskog filtera (y)


 
da gljivu.. mislio sam ono malo na zvuku dobi i da nije neki problem staviti do gore opce..

dal bi trebal na runnera mozda stavljati vecu diznu sad kad idem prckat po tome?
 
ajd rastavi karb i vidi koja je dizna i jel maknut lim sa karba na ulazu di se spaja s filterom

nemoj gljivu na serijali nepotrebno, uvijk treba stelat, ak mu das vise zraka moras mu dat i vise goriva....kratko i jasno

centralni serijski mos kupit u svakom piaggio salonu
 
Nije gljivu problem namontirati gore, problem je nakon toga ustelati smjesu.
Drugo, po meni na skuteru/motoru je gljiva, osim za voznju utrka (na stazi naravno) beskorisna, te ima puno vise mana nego prednosti.
Nedostaci: preotvoreni usis (prljavstina), onda, gljiva se vrlo brzo uprlja/zastopa, trece, voznju po kisi zaboravi, jer na Runneru je nemas gdje sakriti od vode, onda tu je i opasnost od krađe i onaj najveci nedostatak - ne ustela ju ni Bog.
Ako hoces otvoreniji zracni filter, kupi u Piaggiovom servisu Malossi Red Sponge, to je nesto protocnija spuzva koja ide u originalni airbox.
Po meni, za svakodnevnu upotrebu i bez previse cackanja, na 50ccm je dovoljno (iako nikada isam previse cackao po 50ccm):
- otkloniti sve blokade;
- nijansu tvrđi federcici kvacila i nijansu lakse rolice (varira od vozila do vozila);
- eventualno onaj sportski auspuh, ali "najslabiji" kako Malaguti kaze (zaboravio sam koji tocno, kazem, nije to moje podrucje);
- Red Sponge;
- i pali-vozi.
 
Red Sponge,Leovince zx,multivar,malo mekši federi kvačila i ništa više ne diraj  :wink:
 
igor86 said:
tvrđi, i oko 6g role, red sponge diz 64-66

recept
role će vjerojatno dobit sa auspuhom(ako uzme novog)...dizna 64 naravno,ali možda mu je već gore ako su mu stavljali na skidanju blokada  :misli:
 
rijetki su oni koji to naprave

da dobi ce role 4,8, ali multivar trazi 1g+ teze nego za serijski vario (kod piaggio masina)  (y)