20.10.09.
10.550 km
polako se privikavam na skuter
i na drukčije putanje s kojima moram prolaziti zavoje u odnosu na x9
potpuno sam se naviknuo na drukčije razvijanje snage i drukčije položen moment
u odnosu na x9 do 100 kmh je runner dojmljiviji, iznad te brzine do 110 kmh još nekako, ali poslije je x9 zbog bolje aerodinamike dojmljiviji i brži
gume su super. brzo se zagriju, bolje su od michelin GS za zavoje jer boilje padaju u zavoj
potrošnja je nešto viša nego kod x9 ali mislim da je negdje oko 4,2 litre, s time da se skuter ne štedi.
procedura kretanja s skuterom je isto drukčija nego s x9
naime, x9 nije tražio zagrijavanje, samo pali i vozi
a runner prvo stoji na mjestu i radi 3 min, pa onda prvih 5 km lagano, pa ga onda stišćem do kraja
to leader mašini više odgovara
zaštita od vjetra za noge uopće nije loša
u zavoju je dosta stabilan
samo preko većih valovitih nekretnina počne ljuljati što x9 nije radio
u tim situacijama bi x9 malo potonuo zadnji kraj, a runner cijeli zapliva ali drži putanju
čini mi se da u zavoju mnogo manje širi putanju od x9
i dalje mi se sviđa zvuk leader mašine, kojije grublji od quasara i ljepše se čuje iako je na glavi i potkapa i integralka
zaista u zvuku uživam više nego prije
ako zdravlje posluži planiram za vikend doslovce vježbati sa skuterom i napraviti možda i 2 ture od po 200 km
Plominku, i drugi kraj Istre, zapadnu obalu
moram uči u bit skutera kako bi mogao potpuno iskoristiti njegovpotencijal
za razliku od x9 kojem sam pristupao na drukčiji način
i kad o jačim skuterima u vozačkom smislu nisam imao pojma
i kada je to ufuravanje u skuter trajalo praktički 10 tkm nakon čega sam znao sve što može ili ne može x9
s runnerom će to "ufuravanje" trajati mnogo kraće
po meni treba još nekih 2000 km
tako da će moje "školovanje" biti gotovo negdje u proljeće 2010.
bit svega je dovest skuter u razne situacije na različitimpodlogama i u različitim vremenskim uvjetima
malo vidjeti koja tvrdoća amortizera odgovara skuteru i meni
potrošit ove gume do kraja i staviti iste takve nove
ufurat te nove i onda se nagnuti u zavoju još malo
uči u koju opasnu situaciju (poput današnje kad je neki lik uletio mi u "škare" a ja bio pri 100 kmh u dugom desnom zavoju (na izlasku iz 2. zavoja poslije Banjola prije križanje za Volme u smjeru Premanture za one koji znaju")
kad to prođe -skuter će biti dio mene
znači sad imam dosta iskustva, 50 tkm je iza mene
i sad sve ide brže i u mnogim situacijama ostajem hladne glave (ptica u kacigu na 90-100 kmh današnje škare, i sl.)
nekima se čini čudno što s x9 nisam prešao ne nekakav kapacitetniji skuter GT orjentacije
no, odavno sam shvatio da mnogi koji voze jače skutere protiv nekih od nas na otvorenoj cesti često nemaju šanse
jer jednostavno ne iskorištavaju u potpunosti svoj stroj
ja svoj stroj želim osjetiti i iskoristiti do maksimuma i ne želim s pola gasa prolaziti zavoj i sl.
200 ccm za užitak je dovoljno