GS 1200 Adventure 2008 100 000 km - kupiti ili ne?

toecutter said:
Čovjek je lijepo pitao i svi koji imate vremena napistati u pet postova da trola mogli ste mu jednako tako napisati vaše cijenjeno mišljenje u jednom postu i kraj priče.

Kao što vidiš ovakovo pitanje ti nije baš za forum populacije širokog vidokruga i spektra razmišljanja.
Napravio si sve analize šta su ti potrebne s razumne strane (provjera servisa i povijesti motora i usporedba cijena po različitim domaćim i stranim oglasnicima), a na kraju ti kod odabira motora ipak mora prevladati srce...je motor se nebi trebo kupovati zato jer je to pametan odabir već zato jer to srce želi !

Ako se odlučiš na kupovinu svjestan si rizika (potencijalnih kvarova i troškova), no puno ljudi (vjerovatno i pokoji s ovog foruma) vozi motore s > 100 tkm , samo to neznaju.. :mrgreen:

U svakom slučaju sretno (y)
Hvala puno na odgovoru. Slazem se apsolutno sa svime. Nekako sam se nadao da ce svi odgovori biti ovakvi normalni jer zadnje bi od motorista ocekivao komentare mrznje.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Ne znam za BMWa ali moje kvarljivo talijansko tandrkalo koje se pokvari čim izađe iz salona je na 70t km bez tragova posustajanja i djeluje kao da će još toliko odvrtiti bez problema.

Ako je ovjes repariran, mašina zdravo radi, motor nije lomljen, nema mu što biti, jedino što će te psihički ubijati kilometraža na satu.

Što ćeš kad smo bogata nacija u kojoj svi čuvaju motore, pa većina ima 20 tisuća na satu, bilo iz 2015. ili 2005. godine.
 
bio je svojevremeno izvjesni King, koji je govorio:
ako ne dimi i ako ide ravno, kupuj !
:mrgreen:

uostalom, nemoš BeMWeja uspoređivati s ostalim kramama.
 
fbartol said:
Gledao sam cijene kao sto sam rekao na njuskalu, ali gledao sam i njemacke oglasnike i nisam vidio da je to nerealna cijena. Znaci motor ima servisnu, redovito servisiran kod Igora u sesvetama zadnjih 5 godina (vlasnik prije frenda ga je tamo servisirao) i to meni nesto vrijedi. Ako cu gledati na stvari realno onda naravno da necu kupiti motor iz 2008 sa 100 k km, ali netko je ovdje jako dobro komentirao, "covjek oce gsa". Da, upravo to. Ocu gsa, imam te pare i ne zelim novi strom, ne zelim versys, ne zelim nista drugo...
Samo je pitanje bilo da li netko ima iskustva sa GSA-om nakon 100 k km da vidim da me ne ceka dodatnih n tisuca EUR popravaka.

Naravno da je to što ti je povijest motora poznata jedna od najvažnijih stavki kod kupnje rabljenog, bez obzira na kilometražu. Poznate su sve boljke svakog modela na određenoj kilometraži, i ako su te kritične stvari mijenjane nema straha od 100.000 km. i ja bi ga uzeo ako taj model želim. Jasno je da sutra možeš imati i neki veliki kvar, ali to se može dogoditi i na puno manjoj kilometraži.
 
joya said:
bio je svojevremeno izvjesni King, koji je govorio:
ako ne dimi i ako ide ravno, kupuj !
:mrgreen:

uostalom, nemoš BeMWeja uspoređivati s ostalim kramama.
Hvala na savjetu.

Ono sto je cinjenica da je zaista tesko trezveno razmisljati kada se radi o kupovini motora koji stvarno zelis, a pogotovo ako neki motor sanjas godinama i odjednom skupis neke novce i dodes u priliku da si ispunis tu djecacku zelju :)

Jedan moj poznanik je rekao, svi motori su ti prolazni, a na kraju dodes na GS. Znam da nije svima tako, ali kod mene je to bilo upravo tako. Sto god sam imao od motora uvijek je nekako u glavi bio GS.

Ono sto je jos cinjenica kad kupuje covjek motor onda kao svi pretjeruju s cijenama, glupi su i sl., a kad mi sami nesto prodajemo onda imamo suprotnu logiku, gledamo svaki dodatni saraf koji smo ulozili.

Ja evo znam da je taj moj prijatelj kupio prije dvije godine na ovaj motor koji zelim kupiti original bocne alu kofere i platio ih je jako puno. Samo naslon za top case je platio 75 eura. Motor recimo ima posebno izraden sic koji je takoder bio par sto eura. Pa cinjenica je da covjek ne moze dati motor badava kako neki tu pisu. Bas me zanima kako kreiraju cijenu kada prodaju svoje motore...

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Recimo ja osobno nebi (još uvijek) kupio GSa ali samo zato jer mi se stvarno ne sviđa..niti izgledom niti me imalo oduševio u vožnji.

Dok s druge strane dosta poznanika se nakon dugo godina staža ipak na kraju odlučilo za GSa i kažu da su jako zadovoljni.
Izgledom mi se puno više dopada npr. Africa Twin , no na žalost nisam je još stigao probati..pa planiram (samo da nađem dobrovoljca) i ako mi se dopade kupujem..

Prije 20 godina nebi bio pogledo niti jedan motor osim sportskog, a sada nebi kupio ni pod razno sportivu, tako da ne volim se miješati u ukuse niti raspravljati koji je motor dobar ili što bi netko trebao kupit već uvijek kažem da se kupi ono što se želi i kraj priče...još kada znaš povijest i imaš povjerenje a i cijena ti odgovara onda nemaš šta razmišljati već kupuj i uživaj !
 
zokx said:
Naravno da je to što ti je povijest motora poznata jedna od najvažnijih stavki kod kupnje rabljenog, bez obzira na kilometražu. Poznate su sve boljke svakog modela na određenoj kilometraži, i ako su te kritične stvari mijenjane nema straha od 100.000 km. i ja bi ga uzeo ako taj model želim. Jasno je da sutra možeš imati i neki veliki kvar, ali to se može dogoditi i na puno manjoj kilometraži.
Hvala

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
fbartol said:
Pozdrav svima, razmisljam o kupovini Adventurea 2008 s nesto manje od 100 000 km. Motor je od poznanika i kod njega je zadnje 3 godine. Redovito odrzavan kod Igora u sesvetama.

Nemam iskustva s BMW-ima, ali koliko sam citao do sada ta kilometraza nije nikakav problem.
Mene u pravilu zanima sto bi na toj kilometrazi eventualno moglo biti problem, odnosno na sto obratiti paznju pa ako netko ima neki savjet bio bih zahvalan.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ima jedan BMW R1200ST u Hr koji je prešao više od 400,000 km i čovjek ga vozi svaki dan, čak što više ove godine planira odvoziti i Route 66. Znači, što se tiče kilometara - provjerena mašina. S druge strane ćeš se vjerojatno "oženiti" za taj GS, jer ćeš u idućih 5 godina navrtiti barem još 50,000 km i motor će ti biti 17 g star! Razmisli malo i o tome...
 
Boogie said:
Ima jedan BMW R1200ST u Hr koji je prešao više od 400,000 km i čovjek ga vozi svaki dan, čak što više ove godine planira odvoziti i Route 66. Znači, što se tiče kilometara - provjerena mašina. S druge strane ćeš se vjerojatno "oženiti" za taj GS, jer ćeš u idućih 5 godina navrtiti barem još 50,000 km i motor će ti biti 17 g star! Razmisli malo i o tome...
Hvala. U pravu ste, to je zaista cinjenica. Jako tesko je motor prodati s toliko kilometara, a ako se i proda mislim da mu ta psiholoska granica od 100 k km dosta rusi cijenu. Razmisljao sam o tome i nekako je to mozda i jedina stvar u ovom trenutku koja me drzi na klackalici kupiti ili ne.

Opet, ako covjek uzme recimo noviji motor, pogotovo GS njemu po nekom pravilu godisnje pada cijena 1000 eur. Kaze se za GS koja godina toliko tisuca eura (npr. 2008 = 8000 eur). GSA je uvijek nesto visa cijena. Znaci po tom pravilu u smislu novaca gubitak je manje vise jednak i tako nekako vidim kretanja po oglasima. Ono gdje je veca razlika je u brzini i lakoci prodaje. Vjerojatno ce GSA 2008 za 5 godina biti puno teze prodati nego da je par godina mladi.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
He he..i ja sam do prije par godina gledal samo sportaše..eventualno koji super naked i evo me sad na Tenerejki i oduševljen sam, sljedeči je sigurno GS.
Jebiga meni je vagnula Tenerejka jer sam je našel od 1.vlasnika sa 36tkm a GSA je bil od dilera sa 123tkm ( znači upitna kilometraža).
Nego nekak sam preskočil činjenicu da ti je poznata kompletna povijest tok frendovog motora.
Znači to je garantiranih 100tkm?
To je več onda za premislit, jer 100tkm nije niš za GSa.
Jedino cijena je barem meni malo previsoka..
Ajd tam kojih ..recimo 7800eur bi ja dal max.
Inače od kolege stricu je prošle godine zaribal takav GS
Motor je imal 423tkm ..problem je bil..kaže frend kaj ga je stric vozil jednako žestoko svih 400tkm..trebal ga je malo poštedjet ili barem osvježit mašinu sa novim lagerima..al evo izdržal je i ovak preko 400tkm.
 
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15093538
Evo ti jedan zanimljiv iz SLO.
Adventure model
2011g.
Sad ostalo bi trebalo provjerit koliko je realan ..vlasnik..kilometri itd..
 
e39 said:
He he..i ja sam do prije par godina gledal samo sportaše..eventualno koji super naked i evo me sad na Tenerejki i oduševljen sam, sljedeči je sigurno GS.
Jebiga meni je vagnula Tenerejka jer sam je našel od 1.vlasnika sa 36tkm a GSA je bil od dilera sa 123tkm ( znači upitna kilometraža).
Nego nekak sam preskočil činjenicu da ti je poznata kompletna povijest tok frendovog motora.
Znači to je garantiranih 100tkm?
To je več onda za premislit, jer 100tkm nije niš za GSa.
Jedino cijena je barem meni malo previsoka..
Ajd tam kojih ..recimo 7800eur bi ja dal max.
Inače od kolege stricu je prošle godine zaribal takav GS
Motor je imal 423tkm ..problem je bil..kaže frend kaj ga je stric vozil jednako žestoko svih 400tkm..trebal ga je malo poštedjet ili barem osvježit mašinu sa novim lagerima..al evo izdržal je i ovak preko 400tkm.
Pa ja kad vidim koje se to kilometraze spominju zaista mislim da onda 100 k km nije puno.

Hvala za savjet. Budem vidio malo oko cijene da probam eventualno dogovoriti koju stoticu manje :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Kilometraža na ADV napravljena je na putovanjima. To nije isto kao svaki dan po gradu. Recimo da ovi gradski vrijede duplo. 🙂
  Skidanje km na GSu je problem i to se rijetko radi, a japanci svi imaju 40000...moš mislit.
 
e39 said:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15093538
Evo ti jedan zanimljiv iz SLO.
Adventure model
2011g.
Sad ostalo bi trebalo provjerit koliko je realan ..vlasnik..kilometri itd..

Nema ABS, nema ESA, nisu originalni koferi, nema štitnike cilindara (250 EUR)...
 
Imam motor sa 102000 Km, imao sam motor sa 115000 Km.

Jedini problem motorima s puno Km je izuzetno teška prodaja.

Sadašnji motor ne planiram prodavati, tako da mene to ne muči.

Također, s obzirom na tu kilometražu i otežanu prodaju, cijena mora biti odgovarajuća.
 
Nero said:
Imam motor sa 102000 Km, imao sam motor sa 115000 Km.

Jedini problem motorima s puno Km je izuzetno teška prodaja.

Sadašnji motor ne planiram prodavati, tako da mene to ne muči.

Također, s obzirom na tu kilometražu i otežanu prodaju, cijena mora biti odgovarajuća.
ž

kao i sve ostalo... samo je pitanje odgovarajuce cijene :)
 
@fbartol....nemoj kupiti BMW, jer evo, n.pr. Glaky, koji ga je kupio, ne želi u profilu izmjeniti šta vozi... :mrgreen: :mrgreen:
 
thule_5689 said:
@fbartol....nemoj kupiti BMW, jer evo, n.pr. Glaky, koji ga je kupio, ne želi u profilu izmjeniti šta vozi... :mrgreen: :mrgreen:
:)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
thule_5689 said:
@fbartol....nemoj kupiti BMW, jer evo, n.pr. Glaky, koji ga je kupio, ne želi u profilu izmjeniti šta vozi... :mrgreen: :mrgreen:

Kada kupim Hondu, pisati će BMW. 🙂
 
Bolje ti je dat za africu 11 nego za taj 8,5.
A africa iz 2016 i 2017 bi trebalo imat za te novce i to do 15000 km.
Posto si napisao da i ona dolazi u obzir.
Jer ce te taj kostat u iduce dvije godine 11, a cijena ce mu bit 6.