GS 1200 Adventure 2008 100 000 km - kupiti ili ne?

cadjo said:
Čitam sve ove komentare i ima svega,od trolanja do normalnih savjeta.Čovik je zagriza za GS-a i triba mu pomoći da odabere najbolji za novce kojima raspolaže.Po meni najprije triba sagledati koji ti se model sviđa,koji su uvjeti korištenja da bi gušta u svom motoru (GS slovi za Kralja Alpa i ljudi odma to poistovjećuju sa svim načinima putovanja,GS  sigurno nije best buy na teškim terenima off roada i adventure putovanja ali to sad na stranu jer se ionako previše trola na tu temu).
Šta se tiče same boxer mašine ljudi se kunu u trajnost i znam za primjerke koji su napravili par sto tisuća km ali isto tako osobno znan dva koja su kapitulirala.
Jedan je crka na 30 000 km (veliki odjeb od strane BMW-a jer se redovni servis nije napravija kod njih) a drugi malo nakon 100 000 km,sve je to stvar sriće,održavanja i načina korištenja.
Isto tako virujen da su stari zračnjaci robusnije i kvalitetnije građeni jer BMW-u nikako ne služi na čast havarija testnog "vodenjaka",zbroji ultra skupo održavanje i to je to.
Jedino di vidin smisao kupnje motora sa ovoliko km je cijena a 8500 eura nije malo.Sigurno oglasnici tipa Mobile.de i Autoscaut nude puno bolje prilike,samo triba volje i strpljenja

P.S.U pm jesan ga nadrobija :)

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
Sve sto ste napisali stoji. Od kada sam otvorio temu do sada zaista je i meni jasnije da moram razmisliti o toj cijeni. Evo meni je ovo sve sto ste komentirali svi puno pomoglo (osim par neprimjerenih komentara).

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
SpoRRi said:
Dobro receno ali ja bi da sam na njegovom mozda pak uzeo taj od poznanika ako si upoznat kako je cuvan itd.  Nazalost sa tom kilometrazom si ionako vjecni vlasnik al lijepo ulozis u njega i miran si  ja imam motor sa 100 tisuca km i masina i danas uredno radi. Samo provjeri ga dobro da ne bi ispalo da si mogao uzeti koju godinu mladeg sa ulozenim novcima. Po meni se mozda najbolje uclaniti u bmw forum i gdje su GS-ovci pitat za savjet. Ovdje ces dobiti ionako vecinom podjebe od likova koji voze motore od 12 plus godina sa 25 tisuca "originalnih" kilometara jer su oni znalci.
:)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Puno ljudi bi si kupilo GS-a da im nije preskup, pa je onda nekak lakše voziti kramasaki i pljuvati po BMW-u nego vozit BMW-a i pljuvati po kramasakiju.
Probal sam par BMW-a, od R65, K100, K75, GS-a 1150, ove novije nisam imal prilike probati, nijedan od njih mi se nije loše vozio, opet sve ovisi kakva tko ima očekivanja.
Isto kao da kupiš Punto i pljuješ po Mercedesu, manje si platio, manje će te ispasti servisi ali nikad s Puntom nećeš osjetiti onu čar vožnje ko s Mercedesom.
I da, vozim kramasaki jer je BMW govno (možeš misliti, vozim jer mi BMW preskup, jbg, ispuni svoje želje i slušaj srce, jebo trolove i zavidne sitne duše  (y) )
 
Nino777 said:
Puno ljudi bi si kupilo GS-a da im nije preskup, pa je onda nekak lakše voziti kramasaki i pljuvati po BMW-u nego vozit BMW-a i pljuvati po kramasakiju.
Probal sam par BMW-a, od R65, K100, K75, GS-a 1150, ove novije nisam imal prilike probati, nijedan od njih mi se nije loše vozio, opet sve ovisi kakva tko ima očekivanja.
Isto kao da kupiš Punto i pljuješ po Mercedesu, manje si platio, manje će te ispasti servisi ali nikad s Puntom nećeš osjetiti onu čar vožnje ko s Mercedesom.
I da, vozim kramasaki jer je BMW govno (možeš misliti, vozim jer mi BMW preskup, jbg, ispuni svoje želje i slušaj srce, jebo trolove i zavidne sitne duše  (y) )
Istina, potpisujem sve receno :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
@Fbartol, evo mojih dojmova:
Imam 55 godina i ne volim više velike brzine, a volim juriti zavojitim cestama. Redovan sam u Alpama, a odlazim i do Rumunjske, Grčke.. U planu je i Španjolska. GS Adv je gotovo idealan za to. Zaštita od vjetra je savršena. Toliko da se po zimi vozim bez problema. Za takva putovanja motor treba biti udoban što je problem jer onda nije za sportsku vožnju i tone prednji kraj. Novi evropski motori su to riješili elektronikom. Ovdje je riješeno teleleverom. Za sada me straši jer se ne osjeti kada izgubi podlogu.  :embarassed: Valjda ću se naviknuti. Položaj za volanom je savršen. Ne volim kada su mi noge naprijed kao kod nekih drugih. Potrošnja goriva je smiješna za motor sa takvom snagom i momentom. Izgleda glomazno, a u stvari nije jer ima kraći međuosovinski razmak od ostalih u klasi i smiješno lako se vozi na malim brzinama. Težina mu je 260 kg sa tekućinama. 33 lit goriva. Ne pada sa mjesta iako jedva dosegnem pod. 🙂 Iako ima 11 godina, niti jedan dio nije ofucan, što ukazuje na kvalitetu dijelova. Cijeli dan možeš voziti bez umora. Smeta mi malo bučna mašina, mjenjač ponekad škljoca ali sam se navikao. Jedina mi je mama dugo zakretanje  rućice gasa. 😡
Nadam se da sam pomogao. Da nemam koronu ne bih toliko pisao. 🙂
 
A.di neš kilometraže, ćaćin skuter ima 130 000km.

Ako motor valja, kupuj, al snizi cijenu. Malo je preskup.

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

 
Glaky said:
@Fbartol, evo mojih dojmova:
Imam 55 godina i ne volim više velike brzine, a volim juriti zavojitim cestama. Redovan sam u Alpama, a odlazim i do Rumunjske, Grčke.. U planu je i Španjolska. GS Adv je gotovo idealan za to. Zaštita od vjetra je savršena. Toliko da se po zimi vozim bez problema. Za takva putovanja motor treba biti udoban što je problem jer onda nije za sportsku vožnju i tone prednji kraj. Novi evropski motori su to riješili elektronikom. Ovdje je riješeno teleleverom. Za sada me straši jer se ne osjeti kada izgubi podlogu.  :embarassed: Valjda ću se naviknuti. Položaj za volanom je savršen. Ne volim kada su mi noge naprijed kao kod nekih drugih. Potrošnja goriva je smiješna za motor sa takvom snagom i momentom. Izgleda glomazno, a u stvari nije jer ima kraći međuosovinski razmak od ostalih u klasi i smiješno lako se vozi na malim brzinama. Težina mu je 260 kg sa tekućinama. 33 lit goriva. Ne pada sa mjesta iako jedva dosegnem pod. [emoji846] Iako ima 11 godina, niti jedan dio nije ofucan, što ukazuje na kvalitetu dijelova. Cijeli dan možeš voziti bez umora. Smeta mi malo bučna mašina, mjenjač ponekad škljoca ali sam se navikao. Jedina mi je mama dugo zakretanje  rućice gasa. [emoji35]
Nadam se da sam pomogao. Da nemam koronu ne bih toliko pisao. [emoji846]
Puno ste pomogli zaista. Shvatio sam iz Vase poruke da nisam napisao upravo to kakav sam ja vozac i sto ocekujem. Upravo to sto ste opisali je i meni bitno. Voznja na mali udaljenije rute, po normalnim cestama (bez off roada), da je sjedenje ugodno, da je ergonomija ok i sto je jako vazno (bar meni) da me stiti od vjetra.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Maestral said:
A tesko da ces i ti ikada shvatiti da si neodgojeni trol, koliko god se svi trudili da ti to objasne.
trol ti u gacama,pito je i rekao sam svoje misljenje,mora biti ko tvoje?
 
Maestral said:
A tesko da ces i ti ikada shvatiti da si neodgojeni trol, koliko god se svi trudili da ti to objasne.
a sad vidim da vozis govno i to malo,pa me ne cudi
 
Ne placa me thule, vec sam vozio i jedan i drugi.
Vidim, odmah se krece sa prednostima gsa.
A mjenjac, kardan, motor.
1200 i v4.
U dva poteza, taj motor ima 170 konja.
Mjenjac je buter.
Tezina joj se uopce ne osjeti. Kaze ja od kojeg je 4 puta teza. U voznji je upravljivija od dominatora.
Gs 2008 krklja mjenjac, ovo ostalo je ok, ali preplaceno.
 
kupio par god stariji GS s malo manje km i zasad sve ok...na forumu teško da ćeš dobiti kvalitetan odgovor, al moj savijet ti je da gledaš šta ti želiš a eventualne mušice ćeš već otkloniti (ako i kad bude trebalo)
Retardirane likove poput Nike kojima je Tmax domet ne doživljavaj ozbiljno jer za njega je skuter ''motor'', a vožnja iz splita u omiš na kavu ''duga ruta'' tako kad vidiš njegov post, nasmiji se jadu i gluposti i potraži savijet od nekog tko je ustvari vozio taj motor.
Za hr to je uobičajena cijena pa ako baš hoćeš priliku probaj malo spustiti...vani ćeš ih naći za 1000-1500 manje i uvoz će te doći cirka 450eur a opet ostaješ sa možda desetak tisuća u đepu, tako da ako mi spusti toliko da nemam preko 500eur uštede zajebancije s uvozom nebi se ni mislio nego ga uzeo
 
Sredju said:
Ne placa me thule, vec sam vozio i jedan i drugi.
Vidim, odmah se krece sa prednostima gsa.
A mjenjac, kardan, motor.
1200 i v4.
U dva poteza, taj motor ima 170 konja.
Mjenjac je buter.
Tezina joj se uopce ne osjeti. Kaze ja od kojeg je 4 puta teza. U voznji je upravljivija od dominatora.
Gs 2008 krklja mjenjac, ovo ostalo je ok, ali preplaceno.
Upravljivija od 25 godina starijeg motora...ujbt, pa to mi zvuči nevjerovatno.
Sredju rekao bi ti da si glup, al bi ispalo da te hvalim
 
Nisi vozio, da si vozio, drugacije bi pisao.
Ok, ne vidim razlike u upravljivosti izmedju crosstourera i gsa, osim sto u gs ne osjecam prednji kotac, tj. Osjecaj je prevarljiv.
Primanje gasa na nizim okretajima je sramota kod gsa. Ruck zuck.
 
Sredju said:
Nisi vozio, da si vozio, drugacije bi pisao.
Ok, ne vidim razlike u upravljivosti izmedju crosstourera i gsa, osim sto u gs ne osjecam prednji kotac, tj. Osjecaj je prevarljiv.
Primanje gasa na nizim okretajima je sramota kod gsa. Ruck zuck.

Glupane!
 
Sredju said:
Prekidaci za zmigavce su vic.
Da, na starim serijama su specifični ali kad se navikneš nema problema. Za razliku od novijih verzija su i vrlo trajni i solidno napravljeni.
 
Sredju said:
Nisi vozio, da si vozio, drugacije bi pisao.
Ok, ne vidim razlike u upravljivosti izmedju crosstourera i gsa, osim sto u gs ne osjecam prednji kotac, tj. Osjecaj je prevarljiv.
Primanje gasa na nizim okretajima je sramota kod gsa. Ruck zuck.

Kako već rekoh ''Glupan'' je za tebe titula kojom bi se ponosio, samo ti je nedostižna
 
Ako ti pomogne ja imam zracnog ali rt verzija. Motor je poprilično upravljiv i u gradskoj voznji tako da s tim nemaš problema. Do sada samo redovni servisi.  Mjenjac, sve vec receno al kada se naviknes nije frka. To sto se cuje boli me briga.  Meni je bitno kad sjednem da mi se odmah pojavi osmjeh pa tko i sto misli isto me zaboli ona stvar [emoji3]. Ako imas povijest odrzavanja odlicno. Malo mi se cini ipak par eurica preskup pa vidi dal moze ici dolje. Nije za neko jurcanje al nije ni GS. Sve ovisi o tebi. Mjesta dovoljno i ono sto je najvaznike meni i mojoj boljoj polovici kada negdje idemo nikakav umor.
E da vidi ako mozes kakva je lamela jer se za to mora rastaviti pol motora. Kako to vidjeti pojma nemam[emoji1][emoji1]

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
markotornic said:
Ako ti pomogne ja imam zracnog ali rt verzija. Motor je poprilično upravljiv i u gradskoj voznji tako da s tim nemaš problema. Do sada samo redovni servisi.  Mjenjac, sve vec receno al kada se naviknes nije frka. To sto se cuje boli me briga.  Meni je bitno kad sjednem da mi se odmah pojavi osmjeh pa tko i sto misli isto me zaboli ona stvar [emoji3]. Ako imas povijest odrzavanja odlicno. Malo mi se cini ipak par eurica preskup pa vidi dal moze ici dolje. Nije za neko jurcanje al nije ni GS. Sve ovisi o tebi. Mjesta dovoljno i ono sto je najvaznike meni i mojoj boljoj polovici kada negdje idemo nikakav umor.
E da vidi ako mozes kakva je lamela jer se za to mora rastaviti pol motora. Kako to vidjeti pojma nemam[emoji1][emoji1]

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Hvala :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk