GSR 600 2007 ! ! !

Sa 193 cm zaboravi bilo koji motor osim enduro motora , za tebe sjedalo minimum 950 , sve ispod toga zaboravi
 
pa ljudi od 190 cm i kusur nažalost nemaju baš previše izbora , mi patuljci od 170 do 180 možemo sve vozit  :jesus:
 
vodoriga7 said:
pa ljudi od 190 cm i kusur nažalost nemaju baš previše izbora , mi patuljci od 170 do 180 možemo sve vozit  :jesus:

Zašto onda voziš kramu iz prošlog tisućljeća  :misli: :misli: :misli:
 
Nero said:
Zašto onda voziš kramu iz prošlog tisućljeća  :misli: :misli: :misli:
pa imam trenutno 3 krame u garazi i idem po još jednu , navozio se svašta i sad u sutonu karijere mi je potpuno svejedno šta vozim, gledam potrošnju , održavanje da me dođe što povoljnije , prijeđem po sezoni najviše 1500 km pa mi je svejedno
 
vodoriga7 said:
pa imam trenutno 3 krame u garazi i idem po još jednu , navozio se svašta i sad u sutonu karijere mi je potpuno svejedno šta vozim, gledam potrošnju , održavanje da me dođe što povoljnije , prijeđem po sezoni najviše 1500 km pa mi je svejedno

Jesi ikad ima nešto iz ovog tisućljeća?
 
darko_b said:
di je stara ekipa -  prvi vlasnici GSRa u RRvata..live,switch,zdravko,roma,sayock,bajac,obby,tays etc. :misli: :misli: nema nikog samo ja posljedni mohikanac tu na forumu  :misli: :shock: ...
evo i ja i moj gsr još nazočni (y)
 
Ja sam 184 i 90 i isao s curom ove god do trogira i sve 5 dosta udoban motor.koljena se pokoče,dupe utrne al mislim da bi bilo na svakom kad se inace vozim po gradu i blizoj okolici i onda samo jedan dan 400 km normala da boli sve u tijelu😂
 
Ja mislim da ču morat prvo naći nekoga u blizini Osijeka sa Gsr-om pa da ja sjednem na njega da vidim jer drugačije neće ići.
Kako ste zadovoljni motorom ukupno.
Puno sam čitao i nisam našao previše nekih minusa od strane vlasnika svi izgledaju zadovoljni.

Šta da radim kad mi je baš lijep, nisam se nikad zaljubio u motor na prvi pogled kao u ovoga.
 
shegyi2000. Teško će ti Naked biti dobar za duža putovanja. Vozim GSRa dve godine i 28000km. Visok sam 186, a težak 106kg. Svaki naked ispod mene deluje kao igračka.
Možda ti ovo pomogne da za početak vizuelno isprobaš kako ćeš izgledati na motoru:
http://cycle-ergo.com/
Imaš podešavanja dosta paramentara. Možeš otvoriti više modela pa na skrol miša prelaziti sa jednog na drugi, treći... Kada suziš izbor najbolje bi bilo da nađeš negde te modele i probaš ih uživo. Tek posle toga odluči.
Ako si se baš nameračio na Naked motor pogledaj Suzuki B-king.
Za putovanje u dvoje biće problema sa vetrom. Moja supruga je 177cm visoka. Žalila se na bol u vratu. Vetar joj konstantno gura glavu unazad. Postoji varijanta da postaviš vizir na ovakav tip motora, ali to može biti mač sa dve oštrice za visoke ljude jer će se javljati turbulencija na većim brzinama. Može se desiti da od vibracija kacige nećeš moći da voziš brzo. Za to je rešenje Deflektor na vizir, ali da bude malo odmaknut da bi sprečio turbulenciju. Kada staviš veliki vizir + deflektor motor deluje smešno. Iz tog razloga ja nisam stavljao vizir.
I pored svih ovih mana ja sam se odlučio za Naked motor jer mi se sviđa izgled, a pri tom prelazim najviše km na kraćim relacijama. Imao sam 4 višednevne vožnje od 1000-2000km.
Definitivno da jednim motorom nećeš moći da zadovoljiš sve potrebe. Moraćeš da praviš kompromise.
Srećno.

 
Općenito mislim da će raspored korištenja motora biti nekakav ovakav: većina km će biti grad i okolica (ja sam samcat na njemu)  a povremno stavim ženu gore i provozam je isto tu do 100 km okolica i eventualno negdje malo dalje 1 godišnje na more i tako ( mada dužih putovanja možda i ne bude) ja tako zamišljam. e sad kako će biti vidjet ćemo. Borim se sam sa sobom jer nekako nisam stromovski tip a svjestan sam dosta mana koje nosi naked.

Hvala
Vam na pomoći
 
Osobno se najvise vozim po zg,tu i tam okolica sam ili s curom i 1,2 put godisnje do mora i nazad.sad pokocili smo se i na er5 kojeg sam imao prije gsr-a.vjetar iznad 120 zna bit iritantan jer jos nemam vizir tak da je i njoj puhalo u glavu posto je 174 cm visoka.na autoput ni za kakve pare ne idem.u globalu dobar motor,ima dosta snage,udoban polozaj nemam zamjerke zasad jer je tek 6 mj kod mene
 
na er-5 su se kočili a na gsr ne , to mi baš ne drži vodu , imam gpz i motor udoban da udobnije ne može bit , tak da  :misli:
 
nisi dobro procitao pise da su se i na er5 pokocili to znaci da su se i na gsr-u pokocili. shvacam ja da postoji vrsta motora za putovanja i to su touring motori. ne ocekujem bas udobnost na nakedu ali su me cisto informacije zanimale. nije problem niti stati usput pa malo se protegnut i ispravit. to i je smisao moje voznje uzivat u voznji bez naderavanja da moram negdje limitirano stici. uzmem si vremena i pomalo neoptereceno!!
 
ma sve je to tu negdje a gsr je udoban motor kolko može bit za tu klasu , problem je što ljudi od jednog motora traže da bude i r i turing i naked i šta ja znam šta sve ne ,