GSR 600 2007 ! ! !

E sad ne znam...to jutro je jedan moj poznanik stavio samo te tri slike u facebook grupu Radar itd...znam da je isao prema gore pa moguce da je on slikao...kasnije sam vidio te iste slike po portalima.Pitat cu ga bas.

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
darko_b said:
Cestitam kolega! Ovo mi je bio izbor poslije Akrapa(platio..prodali..nisu poslali vratili pare..)mivv koji je bio na akciji i kojeg sam ubo [emoji2957][emoji1787] al da..htjeo sam gpr uzeti...fora mi je totalno.Ni ne vidi se sa ga imas.Nego jel ima homologaciju?mozes ga upisati u prometnu?poceli su zahebavat sa spuljama [emoji849]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Faber said:
Cestitam kolega! Ovo mi je bio izbor poslije Akrapa(platio..prodali..nisu poslali vratili pare..)mivv koji je bio na akciji i kojeg sam ubo [emoji2957][emoji1787] al da..htjeo sam gpr uzeti...fora mi je totalno.Ni ne vidi se sa ga imas.Nego jel ima homologaciju?mozes ga upisati u prometnu?poceli su zahebavat sa spuljama [emoji849]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Da, ima papire. Imas dvije verzije ovu homologiranu i onu "race" izvedbu.. Da definitivno najestetskiji izveden auspuh i dobra ideja za tako ga odradit.vec drugi ili treci mi je auspuh od ove firme i cisto sam zadovoljan.
 
G.P.R
suzuki-gsr-600-599-cm3-slika-123665629.jpg


Meni nije glasan, a cijelo vrijeme je bez dB killera. Čak ni na dužim putovanjima. Mislim da je to zbog onog karcinoma od katalizatora. Prvo treba njega izvaditi, pa na remap kod Doktora odvesti da GSR dobije deklariranih 100 konja....
Jedino je dobro što nitko ne kuži da je aftermarket top  (y)
 
Nije to do katalizatora..ja imam mivv..kad skinem db killer kad postane protocniji tek onda osjetim na srednjim okretajima šus a zvuk je preglasan za moj ukus..Tak da ja vozim sa db killerima [emoji16] osim kad se idem ganjat po magistrali.

.

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Baš gledam top od darka_b, kod njega je T-račva rastavljiva i ima dB killer već zavaren, a kod mene je kontra - T-račva je zavarena za top, a sa druge strane ide nekakav lijevak sa rupama (dB killer).
Bit će red ove zime rastaviti top, obnoviti vunu i odrezati taj dio sa T-račve ako postoji kod mene  :mrgreen: (ako ne prodam geesera)
 
Mislim da je tvoj onda stara izvedba..on ima novu.Prodaje se GSR? [emoji55]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Faber said:
Mislim da je tvoj onda stara izvedba..on ima novu.Prodaje se GSR? [emoji55]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Je stariji je top.
A gsr se kiseli na njušci kao tuga. Valjda ljude odbiju kilometri. Motor je za 15 kkn super (barem ja mislim da je za tu cijenu).
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsr-600-599-cm3-oglas-30104205
 
Da taj auspuh se mjenjao dizajnerski

Prije je tuljak bio db-killer, a onda su zbog nekih eu normi promjenili to i sad je zavaren za te "rogove" ..

I ako se dogovorim s njima mozda bude i zastupnik u Hrvatskoj za G.P.R.
 
kubik said:
Je stariji je top.
A gsr se kiseli na njušci kao tuga. Valjda ljude odbiju kilometri. Motor je za 15 kkn super (barem ja mislim da je za tu cijenu).
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsr-600-599-cm3-oglas-30104205
90% sam siguran da je to moj bivši motor...
 
kubik said:
Je stariji je top.
A gsr se kiseli na njušci kao tuga. Valjda ljude odbiju kilometri. Motor je za 15 kkn super (barem ja mislim da je za tu cijenu).
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsr-600-599-cm3-oglas-30104205
Ma cijena je top..nego od cega su prednje vilice?

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Faber said:
Ma cijena je top..nego od cega su prednje vilice?
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

R6 2007/2008. Vozi se lagano kao bicikl. Puno bolje od starog Horneta (2002) god kojeg sam isto imao.
Jedino su mu kočnice čudne. Uzeo sam Baking CM55 (sinter pločice). Hornet kao da nekako bolje zagrize na prvi ugriz. Jedino kada se više puta za redom zakoči na geeseeru (zagrijane pakne/diskovi), znao me izbaciti iz sica na rezervoar pri idućem kočenju  :mrgreen:


Nero said:
Onda nema gareži na ventilima  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pretpostavljam da misliš na Nakira  :mrgreen: Ma dobar je on  (y)
Odrađeni su mu ventili, nije imao ler koliko su bili pretegnuti kad sam ga dovezao. Ali bregaste i taj gornji dio glave je s obzirom na kilometre u iznenađujuće nepotrošenom stanju  :shock:
 
kubik said:
R6 2007/2008. Vozi se lagano kao bicikl. Puno bolje od starog Horneta (2002) god kojeg sam isto imao.
Jedino su mu kočnice čudne. Uzeo sam Baking CM55 (sinter pločice). Hornet kao da nekako bolje zagrize na prvi ugriz. Jedino kada se više puta za redom zakoči na geeseeru (zagrijane pakne/diskovi), znao me izbaciti iz sica na rezervoar pri idućem kočenju  :mrgreen:

Pretpostavljam da misliš na Nakira  :mrgreen: Ma dobar je on  (y)
Odrađeni su mu ventili, nije imao ler koliko su bili pretegnuti kad sam ga dovezao. Ali bregaste i taj gornji dio glave je s obzirom na kilometre u iznenađujuće nepotrošenom stanju  :shock:

Odličan je Nakir, a normalno da je mašina u dobrom stanju kad je vožena kako se i treba vozit.
 
2,8l kapacitet. Racunaj da ce ti stat 2.5l. Motul motocool onaj zuti nema riđenja vrhunski.
 

Attachments

  • antifriz-motocikle-motul-motocool-slika-91810969.jpg
    antifriz-motocikle-motul-motocool-slika-91810969.jpg
    12 KB · Views: 75
Pa da to ..to je vec smiksano..samo ulijes..

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk