Sayock said:Ali onda dočekat i malko višlje temperature da se može bez smrzavanja kroz Liku...
Ili još bolje. Dogovorimo se da svi dođemo na neki od susreta koji se nude. Samo ćemo biti na hrpi... :wink:
Switch said:Pa da nas proglase nekom extrmističkom skupinom...emo bikers ili Al-GSR-a :lipotan:
Ja sam isto za more i neku dugu rutu... 8)
Sayock said:Ja sam za. jučer pred San Antoniom bio jedan srebrni GSR... ne znam da li je sa foruma. I onda mi je ekipa ukazala na to da su mi pukli šarafi nosača kofera... A ja se čudila što mi nekako lupa čudno kad idem preko pruge... Dok to ne sredim vozat ću se bez koferčeta... (ono ograničenje brzine s koferom nije bez veze napisano...8) )
volim_se_voziti said:...nije ti to puklo zbog brzine, hladnoća i vibracije su ti razlog.
..ovisno o rezonantnoj frekvenciji šarafa koji je puknuo ako ćemo u detaljeBajac said:pa zar nije veca brzina =veca vibracija....
zar nije tako????
volim_se_voziti said:..ovisno o rezonantnoj frekvenciji šarafa koji je puknuo ako ćemo u detalje, ali želim reći da velika brzina, a u ovom slučaju se definitivno misli na otpor zraka, nema utjecaj na puknuče šarafa :wink:
....ili npr 90 koliko je dozvoljeno naspram 190. Teško da će takve vibracije ubiti kofer. Veći problem su one visokofrekventne koje ubijaju šarafe. Teško da će ti se odšarafit ili puknut neki šaraf koji ne trpi veliko opterečenje kod udarnih rupa, ali je jako velika vjerojatnost da se to desi od vibracija samog motora...Bajac said:nisam mislio na otpor zraka...
nego na to kad pri 20km/h predes preko rupe manje su vibracije nego kad predes sa 120km/h preko rupe, zar ne???
volim_se_voziti said:....ili npr 90 koliko je dozvoljeno naspram 190. Teško da će takve vibracije ubiti kofer. Veći problem su one visokofrekventne koje ubijaju šarafe. Teško da će ti se odšarafit ili puknut neki šaraf koji ne trpi veliko opterečenje kod udarnih rupa, ali je jako velika vjerojatnost da se to desi od vibracija samog motora...