Timing Retard Eliminator, suzuki na sve modele motora sa ubrizgavanjem goriva serijski ugrađuje blokadu koja je aktivna u prve 4 brzine. Kako motor ima indikator pozicije mjenjaca, tako se za svaki stupanj prijenosa smjesa pali pod drugacjim kutem. To je tako djelom zbog nekih eko normi, a najvise zbog oganicavanja snage u nizim brzinama. Prva je ogranicena najvise, druga manje, treca jos manje, a cetvrta najmanje. Peta i sesta su otvorene do kraja.
TRE je najobicniji otpornik kojeg se ugradi ispod rezervara u predviđeni konektor i time se zavara motor da stalno radi u petoj brzini... S ovim se uklanja i limitator brzine u sestom stupnju.
Stvar je fora jer ju je lako instalirat i radi kao plug'n play
. Kad ustekas, motor radi bez bilo kakvog ogranicenja snage, a kad iskopcas, sve radi po tvornickim mapama paljenja.
I da, funkcionira na SVIM modelima suzukija sa ubrizgavanjem i kompatibilan je sa Power Commanderom. Stvar se moze kupit preko e baya, preko burze, mozda i u nekim trgovinama, nemam pojma...