biker4life
Motorator
Borinjo said:Gle, da imam iskustva sa grijanjem i kvalitetom takvih guma, ne bi tražio odgovore ovdje, zato hvala na savjetu.
Ono što me sekira je nedavni razgovor sa frendom koji je početkom prošle sezone kupio sport touring gume koje su odvezle lanjsku sezonu, stajale 6 mjeseci na odjavljenom motoru u garaži i za koje on tvrdi da su se do ove godine "plastificirale" od stajanja i uzrokovale mu pad sa motora...(ne znam marku guma niti ja tvrdim da je to bio razlog pada)
E sad nebi baš volio baciti 250 eura za nove sport touring gume, preći 1000 km, spremiti motor na zimovanje i iduće ljeto shvatiti da to više nije to, ako me kužiš. Buduć da ne vjerujem da ću raditi preko 6000-6500 km po sezoni, stavio bi odmah sport touring gume kada bi znao da će mi trajati još barem slijedeću sezonu...koje je tvoje mišljenje o tome?
Ti sam najbolje znas kako se i kuda vozis. Cini mi se da si u nekoj drugoj temi spominjao izlet do Karlobaga i sl. - uglavnom, vjerovatno bi ti na tom motoru najbolja bila guma iz sport klase, tipa Michelin Pilot Power ili Dunlop Sportmax Qualifier, za početak (te dvije gume su cijenovno prihvatljive i kao nove jer su starija generacija sportskih guma). Pa onda kasnije prilagodis izbor guma (iduceg seta) svom tipu voznje i eksploatacije motora (ili moderniju sportsku gumu, ili racing-street ili sport-touring). Tesko da ti netko unaprijed moze dati 100% tocan odgovor, a cini mi se da si nedavno uzeo taj motor.
Ja osobno bih u tvojoj situaciji izbjegavao polovne gume sa Grobnika, bar sada po zimi - moje misljenje. Tek si uzeo taj motor, mogla bi te iznenaditi takva guma na glatkim istarskim cestama zimi.
Jeftina varijanta je kupiti polovnu cestovnu gumu, tipa ovo sta ti se nudi u temi (moover), sa napomenom da je Roadsmart II sport touring guma, a Sportsmart je cestovna sportska guma i na Fazeru 6 bi vjerovatno bila bolji izbor, ali jbg. Isto tako, polovno je polovno, uvijek bilo i biti ce, ali ako je guma u dobrom stanju, svakako bolji izbor za tu lovu od guma sa Grobnika.
Ne stignem sada komentirati ovo sta se dogodilo frendu, a i premalo informacija imamo o tome (koja guma, kako je motor bio skladišten i koliko vožen, na kojem tlaku su vožene, DOT gume i duzina vremena u prometu, itd., itd.).
To je to ukratko, ne stignem sada pisati duzi odgovor! Lijep pozdrav.