GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Bimba ,jesi razmislja zaposlit nekoga da se bavi forumom ... :jesus:...mislim da Yamahaha ima nesto takvo (y) :mrgreen: :wink:
 
Freo said:
Bimba ,jesi razmislja zaposlit nekoga da se bavi forumom ... :jesus:...mislim da Yamahaha ima nesto takvo (y) :mrgreen: :wink:
Yamaha ima i zamjenika.
Kad je Joke bio out Jozo je uniša.
 
možda bi se puno olakšalo i smanjilo upite kad bi se napravila tablica sa gumama, pritiscima, namjenom i zaljepila na prvu stranu sa mogućnošću nadopune.
čak mislim da je bimba negdi u temi ima tablicu guma i namjene istih, al ko će to nać, o pritiscima starijih guma da ne govorim
 
Pare kvare ljude  (y)
 
Bok Bimba i ostali :D

zanimaju me vaša mišljenja o korištenju slikova na cesti. Dobro došao je bilo kakav upotrebljiv savjet..  :wink:
U nekoj kombinaciji mogu za malo para doći do više modela slikova koji su na 60-70% života. Pirelli, Dunlop i Bridgestone su u ponudi, ostalo po narudžbi.
Ima li neki model koji bi se sa svojim karakteristikama mogao upotrijebiti na cesti, a da ne furam glavu u torbi. Npr neka koja brže postigne radnu temperaturu, koji tlakovi i sl.

Vozim se isključivo po suhom i toplom vremenu 99% na staroj cesti.

Hvala!
Pozzzzz
 
Zdravo, razmisljam da menjam gume na hondi (cbf600n)
Stavio bih neke touring gume, nisam neki vozac a voleo bih da guma duze traje... a da bude sto povoljnija..
Dimenzija je 160/60-17 i 120/70-17
Imate li neki savet?

Hvala
 
Slažem se  (y)
 
Nakamura said:
Bok Bimba i ostali :D

zanimaju me vaša mišljenja o korištenju slikova na cesti. Dobro došao je bilo kakav upotrebljiv savjet..  :wink:
U nekoj kombinaciji mogu za malo para doći do više modela slikova koji su na 60-70% života. Pirelli, Dunlop i Bridgestone su u ponudi, ostalo po narudžbi.
Ima li neki model koji bi se sa svojim karakteristikama mogao upotrijebiti na cesti, a da ne furam glavu u torbi. Npr neka koja brže postigne radnu temperaturu, koji tlakovi i sl.

Vozim se isključivo po suhom i toplom vremenu 99% na staroj cesti.

Hvala!
Pozzzzz

Nažalost nema vremena za pravi odgovor, a ujutro idem na put, pa ću samo ovako ukratko
1. Profesionalno , sa stajališta posla kojim se bavim, to ti nikako ne mogu preporučit, niti smijem, i postoje opravdani razlozi za to
2. Osobno, ukoliko se stvarno vozi ekstremno, mogu se koristit po cesti, uz određena ograničenja i oprez, a to se upravo odnosi na tlakove, upotrebu na auto putu, i u tom kontekstu duža vožnja pun gas. Garantiram da ljudi padaju i lome se zbog toga. Da li sam protiv toga da, da li se mogu koristit na cesti ... pod uvjetom da se zna šta se radi da ali.... da li bi ih ja koristio na cesti, ne
3. Ako se ne voziš ekstremno i nisi navikao na takve gume, znaju biti zeznute bez obzira na smjesu , to su sve gume visoke radne temperature i tu su veoma osjetljive, neke više , neke manje istina, ali generalno dođe na isto
4. Tlakovi, e tu se opet vraćamo na 2 stavku. takve gume u principu funkcioniraju jednostavno, šta je vožnja brža i što ih više opteretiš , traže niži tlak i obrnuto. Sa nižim tlakom, pada i nosivost gume, i tu treba biti oprezan. Nitko ti u startu ne može reći na koji tlak da ih staviš jer ne zna kako se voziš, takve gume svojim ponašanjem u vožnji i trošenjem govore da li ga treba spustit ili dignut, nešto kao i žene za vrijeme .......... :mrgreen:


Vezano za gore navedeno ukratko samo jedna stavka( C ) vezano za ovo pitanje korisna za razmišljanje , a ja osobno imam 5 ovakvih razloga zbog čega sam protiv korištenja slickova na cesti.
Na svim slikovima debelim slovima piše na boku gume ( NOT FOR HIGHWAY USE ), iz nekoliko razloga:
a) nosivost gume pri nižem tlaku na kojim se inače koriste
b) max.brzina deklarirana kod tih guma
c) ciklus grijanje hlađenje. legalne cestovne gume su predviđene da prođu bezbroj ciklusa grijanja hlađenja tokom upotrebe, a to je uz UV zrake jedan od faktora koji u biti smanjuje performanse gume , pretvara je u "plastiku" , stari je ili već kako većina to definira. Cestovna guma nikada neče danas valjati a sutra ne, nego se performanse smanjuju polako. S druge strane Slickovi imaju puno višu radnu temperaturu i nisu predviđeni za puno ciklusa grijanje hlađenje, i pad perfromansi usljed grijanja hlađenja je puno veći i brži , jednostavno to su gume napravljene za stavit , odvozit utrku i nakon toga bacit. U tom kontekstu, kod upotrebe na cesti dolaze u situaciju za koju nisu predviđene, a to znači da prolaze puno više ciklusa grijanje hlađenje, a to opet znači da postoji mogučnost , ovisno o roku upotrebe da jednostavno u datom trenutku prestanu radit i držat kako treba. Da se vratim na početak, danas valjaju a sutra u pola vožnje ne i onda....
Pošto ja volim sve potkrijepit argumentima, a to mogu potvrdit i pravi trkači, a ima ih na forumu, zašto se za utrku stavljaju nove gume a ne one na kojima je odvožen trening ili kvalifikacije, Upravo zbog toga što jednom odrađena guma u visikom ritmu koja je odradila možda 30 % km po pitanju "mesa" , više jednostavno ne drži kao nova i ne moguse odvozit top vremena. U krajnju liniju šta misliš zbog čega i imaš mogućnost nabaviti te slickove po takvim cijenama i u takvom stanju  :wink:
 
Matko ako je ovo ukratko onda me straj i pomislit da si tija onako ozbiljnije napisat

Svaka cast
 
bimba said:
Nažalost nema vremena za pravi odgovor, a ujutro idem na put, pa ću samo ovako ukratko
1. Profesionalno , sa stajališta posla kojim se bavim, to ti nikako ne mogu preporučit, niti smijem, i postoje opravdani razlozi za to
2. Osobno, ukoliko se stvarno vozi ekstremno, mogu se koristit po cesti, uz određena ograničenja i oprez, a to se upravo odnosi na tlakove, upotrebu na auto putu, i u tom kontekstu duža vožnja pun gas. Garantiram da ljudi padaju i lome se zbog toga. Da li sam protiv toga da, da li se mogu koristit na cesti ... pod uvjetom da se zna šta se radi da ali.... da li bi ih ja koristio na cesti, ne
3. Ako se ne voziš ekstremno i nisi navikao na takve gume, znaju biti zeznute bez obzira na smjesu , to su sve gume visoke radne temperature i tu su veoma osjetljive, neke više , neke manje istina, ali generalno dođe na isto
4. Tlakovi, e tu se opet vraćamo na 2 stavku. takve gume u principu funkcioniraju jednostavno, šta je vožnja brža i što ih više opteretiš , traže niži tlak i obrnuto. Sa nižim tlakom, pada i nosivost gume, i tu treba biti oprezan. Nitko ti u startu ne može reći na koji tlak da ih staviš jer ne zna kako se voziš, takve gume svojim ponašanjem u vožnji i trošenjem govore da li ga treba spustit ili dignut, nešto kao i žene za vrijeme .......... :mrgreen:


Vezano za gore navedeno ukratko samo jedna stavka( C ) vezano za ovo pitanje korisna za razmišljanje , a ja osobno imam 5 ovakvih razloga zbog čega sam protiv korištenja slickova na cesti.
Na svim slikovima debelim slovima piše na boku gume ( NOT FOR HIGHWAY USE ), iz nekoliko razloga:
a) nosivost gume pri nižem tlaku na kojim se inače koriste
b) max.brzina deklarirana kod tih guma
c) ciklus grijanje hlađenje. legalne cestovne gume su predviđene da prođu bezbroj ciklusa grijanja hlađenja tokom upotrebe, a to je uz UV zrake jedan od faktora koji u biti smanjuje performanse gume , pretvara je u "plastiku" , stari je ili već kako većina to definira. Cestovna guma nikada neče danas valjati a sutra ne, nego se performanse smanjuju polako. S druge strane Slickovi imaju puno višu radnu temperaturu i nisu predviđeni za puno ciklusa grijanje hlađenje, i pad perfromansi usljed grijanja hlađenja je puno veći i brži , jednostavno to su gume napravljene za stavit , odvozit utrku i nakon toga bacit. U tom kontekstu, kod upotrebe na cesti dolaze u situaciju za koju nisu predviđene, a to znači da prolaze puno više ciklusa grijanje hlađenje, a to opet znači da postoji mogučnost , ovisno o roku upotrebe da jednostavno u datom trenutku prestanu radit i držat kako treba. Da se vratim na početak, danas valjaju a sutra u pola vožnje ne i onda....
Pošto ja volim sve potkrijepit argumentima, a to mogu potvrdit i pravi trkači, a ima ih na forumu, zašto se za utrku stavljaju nove gume a ne one na kojima je odvožen trening ili kvalifikacije, Upravo zbog toga što jednom odrađena guma u visikom ritmu koja je odradila možda 30 % km po pitanju "mesa" , više jednostavno ne drži kao nova i ne moguse odvozit top vremena. U krajnju liniju šta misliš zbog čega i imaš mogućnost nabaviti te slickove po takvim cijenama i u takvom stanju  :wink:

Uh jebate, kako izgleda odgovor kada imaš vremena??  :misli:  :D

Uglavnom hvala na edukaciji, opsežnom odgovoru i trudu. U glavi mi je zvonila kao dobra prilika, ali odustajem od tih guma.  :D

Pozdrav
 
Bimba, da te nema, tribalo bi te izmislit :D. Svaka cast na dobroj volji i trudu, sve ovo vrijeme. (y)
 
Pitanje za Bimba, koliko je set Pirellia Angel Gt 120/70/17, 180/55/17 da li se gume mogu poslati negdje u Dubrovnik pa bi ja dosao za njih i da li radite povrat PDV-a. Hvala
 
Pozdrav,ako moze kratka preporuka vezano za zadnju gumu na pegaso stradi, 70% vozim po gradu do 10 km, 30% stara cesta, gdje volim dobro potegnut.
Trenutno imam pilot power,i u zavojima cesto zna pustit (ima ripnu,dot 2014 ). Malo sam prosao po temi,pa gledam izmedju diablo rosso 2 ili pilot road (2 ili 3).
Koju bi mi preporucili,a da je trajnost opet bar za jednu sezonu (radim cca 10 tis km godisnje),hvala na odgovorima.
 
DR2 je sportska guma, dok je Pilot Road sport touring guma. mislim da ti DR2 nece izdrzati 10k km. koliko ti izdrzi PP?
pogledaj si Angel ST.
 
PP imam vec 10tkm, izgleda kao nova,ali nisam vise ziher u nju-bjezi u svakom ostrijem zavoju..donro nije sad frka za DR,nek bude i 8 tis, samo da nije 5-6..kakve su angel,to je isto sportruring jel?