GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

533e0a78ceab71d3167d95054dbd11c9.jpg


Roadtec 01, vidićemo koliko će potrajat...
 
Vozio sam na njima oko 150-200 km i to nisu bile neke zahtjevne štreke.

Zeru autobana, malo okokuće i klausenpass, ništa mi negativnog do sad nije ostalo u sjećanju. Naprotiv sve pozitivno.
Grip takorekući iz starta, jako jasan Feedback, neutralna na mokrom, u zavojima precizna.....

S obzirom daje sezona pri kraju i daje zahladilo pošteno ne vjerujem daću stić odvozit pošten đir ove godine.

Mene zanima koliko će izdurat.
 
Sezona?  :misli: Što je to :misli:
 
Masa i snaga najvise uticu na trajnost gume, evo ja na dominatoru derem pirelli diablo rosso corsa vec 6000 km i derati cu je iducih 6000 jos.
Dimenzija 180/55 17.

 
Elias said:
Vozio sam na njima oko 150-200 km i to nisu bile neke zahtjevne štreke.

Zeru autobana, malo okokuće i klausenpass, ništa mi negativnog do sad nije ostalo u sjećanju. Naprotiv sve pozitivno.
Grip takorekući iz starta, jako jasan Feedback, neutralna na mokrom, u zavojima precizna.....

S obzirom daje sezona pri kraju i daje zahladilo pošteno ne vjerujem daću stić odvozit pošten đir ove godine.

Mene zanima koliko će izdurat.

Meni su fabricki dosle Z8 Interact - prednja standard, a zadnja "C" oznaka (verzija za teske motore). Do sada sam presle 12000km i mislim da mogu jos nekih 2000km. Nikada mi gume nisu toliko trajale :) Roadtec 01 je nasljednik Z8 modela i Metzeler kaze da bi trebale trajati oko 20% vise u odnosu na Z8
 
Sredju said:
Masa i snaga najvise uticu na trajnost gume, evo ja na dominatoru derem pirelli diablo rosso corsa vec 6000 km i derati cu je iducih 6000 jos.
Dimenzija 180/55 17.
Utječu ali ne najviše. Način vožnje i kvaliteta asfalta utječu najviše po mom mišljenju. Da se voziš cestama kojima se ja vozim, niti jedna st guma ti ne bi izdržala ko ta rosso corsa.
 
go_baby_go said:
Bimba u posljednje vrijeme mi je poceo metzeler m7rr da proklizuje cesce nego inace, nije u pitanju vrijeme i temperatura. Kako sam mogao primjetit kao da se stvorio neki sloj prljavastinje ili cega vec preko guma. Pokusao sam to skidati cetkom i minivasom ali ne mogu skroz da ga skinem (skinem ali nije to to opet). Isto tako treba da napomenem da nema dovoljno dobrog puta da se motor moze potjerati toliko agresivno ili cak spustati do ruba gume... Postoji li neki nacin da se guma vrati na prvobitno stanje i drzi kao sto je i prije drzala.
Ostalo je mozda nekih 65% gume, ostalih 35% je istroseno.

To je uobičajena pojava kada se motor/skuter koristi na kratkim relacijama , pogotovo po gradu. Loš asfalt ( glatki ) u kombinaciji sa prašinom jednostavno ispoliraju gume i laički rečeno zatvore pore. Tu nema pomoći osim jedne. Izaći na otvorenu cestu sa kvalitetnom podlogom i dobro izvozati gume da se očiste i vrate u život, i to je to , druge nema ( moraš je utirat u temperaturu i onda će ona prodisati na kvalitetnom asfaltu ).

Inače ovo je dobar generalni savjet za sve koji većinom motore i skutere koriste isključivo po gradu.Barem jednom u mjesec dva izaći na otvorenu cestu i gume će puno bolje funkcionirati  (y)
 
suspenzija said:
Da guma drzi dobro i da san bio zadovoljan...jesam. tlak nikad nije bio nizak. Bas sam pazio redovito. I voznja je bila 75% klanje motora. Ostatak kruzing.
Al ocekiva san 5000km ko od sale.

A na kojem tlaku si ih točno držao  :misli:
 
esso_sa said:
Meni su fabricki dosle Z8 Interact - prednja standard, a zadnja "C" oznaka (verzija za teske motore). Do sada sam presle 12000km i mislim da mogu jos nekih 2000km. Nikada mi gume nisu toliko trajale :) Roadtec 01 je nasljednik Z8 modela i Metzeler kaze da bi trebale trajati oko 20% vise u odnosu na Z8
Moj zadnji set Z8 nije ni 6tkm izdura.

Najduže mi je izdura Z6 normalni.
Ni bt, ni pr, ni z8 nisu toliko.
 
Elias said:
Moj zadnji set Z8 nije ni 6tkm izdura.

Najduže mi je izdura Z6 normalni.
Ni bt, ni pr, ni z8 nisu toliko.

Ne znam po kakvoj podlozi vozis.. ovdje bas i nema previse grubog asfalta za poderati gume.  I ne vozim nikako po autoputevima, samo magistrale.
Do sada sam uvijek vozio RR gume i u prosjeku bi mi trajale do 6tkm. Z8 su mi dosle na motoru i ujedno su mi i prve road gume na kojima sam ikada vozio, tako da i nemam puno iskustva sa njima :)
Mislim da ce mi Z8 stvarno dobaciti do nekih 13k i po svemu sudeci, prednja ce krepati prije zadnje, sto mi je takodjer neobicno. Kod RR guma mi je zadnja uvijek krepavala prva
 
Malo svratio do vas , pozdrav napaceni narode hehehe, nisam nikakav ekspert za gume čisto me onako zanima imali kakve i kolika je razlika izmedju gume 190/50 i 190/55, neko kaže ova 55 je oblija i lakše pada u zavoj , vozio ko na jednim i drugim neko iskustvo
 
Krmence said:
Malo svratio do vas , pozdrav napaceni narode hehehe, nisam nikakav ekspert za gume čisto me onako zanima imali kakve i kolika je razlika izmedju gume 190/50 i 190/55, neko kaže ova 55 je oblija i lakše pada u zavoj , vozio ko na jednim i drugim neko iskustvo
To ti je sasvim dovoljna informacija, ostale teorije za redovnu vožnju po cesti su nebitne!  :mrgreen: (y)
 
suspenzija said:
oko 2.9...jel to ok :misli:

Pa da, po ps-u prednja 2,5 zadnja 2,8

Kako su već mnogi rekli, ne može svakom ista guma trajati isto, ovisi o vozaću, motoru , cesti, temperaturi itd... nema tu pametnog odgovora, tebi traje toliko i to je to
 
Hvala  (y)
 
Mozda ce nekoga zanimati ... a mozda i ne ....

Metzeler Roadtec 01 ...
Znam da jedna sport tourting guma nne pase na Tuono. Niti meni ne odgovara but jebiga nagovorili me.

Guma ne izgleda lijepo. OK pitanje svakog od nas ponaosob tko sto voli ili ne.
Mene guma podsjeca na kisne trkace gume. Pogotovo prednja.
Relativno tvrdja karkassa. Zato na dodir vrlo mekani sloj gume na dijelu rubova kotaca.
Osjecaj pod rukom odlican ( naravno subjektivan).


Danasnji djir: bilo je hladno.I jos mi je i dalje hladno. a kako i nece nakon 343km na hladnoci!!
Temp. zraka 7 - 10°C. Temp. asfalta - nisam pip´o al´sam gled´o i zasigurno nije bilo toplo.

Guma se ponasa vrlo neutralno. Prebacivanje sa lijeve na desnu ( ili obrnuto ) stranu me podsjeca vrlo jako na M7RR.
Jednako sporo kao i M7RR u usporedbi sa npr. Bridgestone S21.
Izmjene u zavoju tj. korekcije pravca vrlo jednostavne i lagane.
drzanje linije u zavoju vrlo dobro. Kod kocenja u zavoj nema preveliku tendenciju uspravljanja motora i lako se kontrolira.

danas iako je cesta bila relativno prasnjava ( poljoprivredni strojevi ) gripa je bilo u svim situacijama. guma drzi "vec iz garaze" i nije joj potrebno ugrijavanje.
jedini manko je reakcija gume kod dodira bijelih crta - tu malo proplese. no nista sto se odmah nakon toga ne smiri i to samo od sebe.

Ono sto me malo zacudilo / oneraspolozilo je ponasnja prednje gume kod jacih kocenja. Ili je to zbog mekane vozne povrsine ili cega vec ali je osjecaj spuzvast.
drzi liniju bez pogovora, nema tendenciju promjene pravca/proklizavanja ili cega vec. Samo je spuzvasta.

Chicken Stripes su na prednjim gumama relativno debeli - ca. 5-6 mm - mjereno odokativno.