GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

suspenzija said:
Neznas koja je gora sta se tice trajnosti...ima prednju rensport i trajala je 5000km jedva...zadnja bt016 zadnja 2200km

Reensport je racing street guma i od nje se ne očekuje i ne smije se očekivat puno km. S druge strane BT-016 Pro je sportska guma i od nje se uz dobre performanse očekuje i mora se očekivat kakva takva kilometraža, a u praksi je tu negdje sa Reensportom. To je poanta cijele priče  :wink: (y)
 
suspenzija said:
Neznas koja je gora sta se tice trajnosti...ima prednju rensport i trajala je 5000km jedva...zadnja bt016 zadnja 2200km

Samo 2200 km ? :shock: Jel voznje po Magistrali (vidim da si iz Brela)??? Ako jeste, onda ima smisla :)
Ja sam promijenio 2 seta BT016 i zadnja mi je u prosjeku trajala 5000-6000km, ali po BiH (glatkim) cestama  :mrgreen:
Super guma, ali meni je jos bolja Conti SportAttack 2 na koje sam presao poslije 2 seta BT016. Ne znam da li jos uvijek ima kupiti "dvojki", ali ako ima, svaka preporuka ko trazi povoljnu i dobru sport gumu (y)

bimba said:
Nemoj, M7RR je sportska guma i puno oštrijeg profila nego Roadtec 01 koja je sport-touring.

Bimba, je li normalno za gumu profila/sare kao Roadtec 01 da malo "pliva" u punim nagibima i opterecenjem ?
Stavio sam Roadtec01 i kada sam u punom nagibu i jacem otvaranju gasa na izlazu iz zavoja, zadnji kraj mi krene malo plivati, nekad pocne i pumpati, kao kada ovjes preopteretis. Kada podesim damping na tvrdje (dynamic, kod mene je D-ESA), stvar je malo bolja, ali i dalje ima malo plivanja. Ovo mi se nije desavalo sa Z8. Inace, pumpam ih na preporuceni pritisak (2.5-2.9)

 
esso_sa said:
Samo 2200 km ? :shock: Jel voznje po Magistrali (vidim da si iz Brela)??? Ako jeste, onda ima smisla :)
Ja sam promijenio 2 seta BT016 i zadnja mi je u prosjeku trajala 5000-6000km, ali po BiH (glatkim) cestama  :mrgreen:
Super guma, ali meni je jos bolja Conti SportAttack 2 na koje sam presao poslije 2 seta BT016. Ne znam da li jos uvijek ima kupiti "dvojki", ali ako ima, svaka preporuka ko trazi povoljnu i dobru sport gumu (y)

Bimba, je li normalno za gumu profila/sare kao Roadtec 01 da malo "pliva" u punim nagibima i opterecenjem ?
Stavio sam Roadtec01 i kada sam u punom nagibu i jacem otvaranju gasa na izlazu iz zavoja, zadnji kraj mi krene malo plivati, nekad pocne i pumpati, kao kada ovjes preopteretis. Kada podesim damping na tvrdje (dynamic, kod mene je D-ESA), stvar je malo bolja, ali i dalje ima malo plivanja. Ovo mi se nije desavalo sa Z8. Inace, pumpam ih na preporuceni pritisak (2.5-2.9)
Je magistrala je...nesto voznje je i bilo sa curom zada...al bas nakon svake voznje se vidi da nestaje guma ocigledno...nije losa bt016...privukla me cijena al nekako je tupog profila...mislim da je m7rr makar cetvrtinu trajnija i da se osjeti da bolje drzi...
 
suspenzija said:
Sta se preporucuje za zadnju gumu u dimenziji 190/55 al da je dosta ostrijeg profila...volio bi da ima gazne povrsine kao 200/55...da ne traje 2000km...da je sportska...razlog zasto bi izbjega 200/55 jer malo mi se osjeti da bude tromiji motor...

Ja bio stavio iza 200/55 M7RR...motor se uljenio ko krava nisam mogao vjerovati  :shocked:
 
Bimba, gume su stigle prije par minuta, još jednom sve pohvale na tvoj račun! (y)
 
bimba said:
Sve šta ide preko 50 km/h treba balansirati i točka. Druga je stvar šta zadnja guma u 99% slučajeva i kada nije balansirana neće radit problem.

To je ono što mogu sada reći jer za ostalo nemam vremena  (y)
U teoriji da, ali u praksi baš i ne :misli: :mrgreen:
 
The Game is on...  konačno 8)
93a4791a6a9b70a0baced6c8643399d7.jpg
 
Sasa10 said:
Mislim ako se stavlja 200 onda samo race guma  da je spicastija  :)

Da. Kod "komercijalnih" guma 200 je stvarnih 200, dok kod race guma deklarirana širina 200 je " varka" i služi za dobit visinu bez da se profil neugodno lomi.

Npr. Diablo Supercorsa SC je u 200/55-17 dva -tri milimetra fizički uža od 190/55-17.
 
maRRin 06 said:
U teoriji da, ali u praksi baš i ne :misli: :mrgreen:

Ovo je post za smrtnike i po PS-u i zato ne talasaj  :jesus:
 
suspenzija said:
Sta se preporucuje za zadnju gumu u dimenziji 190/55 al da je dosta ostrijeg profila...volio bi da ima gazne povrsine kao 200/55...da ne traje 2000km...da je sportska...razlog zasto bi izbjega 200/55 jer malo mi se osjeti da bude tromiji motor...

Pirelli Diablo Rosso III
 
Skripter said:
The Game is on...  konačno 8)
93a4791a6a9b70a0baced6c8643399d7.jpg

hehe spremi se na rock & roll, kad ti pusti pa ti se govno smrzne :LOL: :LOL:


jbte to više neće na moj motor



Srki
 
bimba said:
Da. Kod "komercijalnih" guma 200 je stvarnih 200, dok kod race guma deklarirana širina 200 je " varka" i služi za dobit visinu bez da se profil neugodno lomi.

Npr. Diablo Supercorsa SC je u 200/55-17 dva -tri milimetra fizički uža od 190/55-17.

E sad to treba objasnit onima u CVH  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Srki said:
hehe spremi se na rock & roll, kad ti pusti pa ti se govno smrzne :LOL: :LOL:


jbte to više neće na moj motor



Srki

Prošla dva seta, u prijeđenih cca 20tkm, su mi pustila 4 puta. Dva put zanemarivo (prvi krug prvi zavoj na Marofu i kružni tok prije Travnika), jedva osjetno. Treći put je bilo ozbiljnije, u bregima između Križevci i Zeline. Četvrti put na pijesku kod silaska s Transfagarasana.
Sklon sam razmišljanju da je krivac bila prljava cesta i/ili hladna guma i moje ignoriranje osjećaja da ne bude išlo. :neznam:
Za ova dva ozbiljnija proklizavanja mogu reći da sam čitav isključivo zbog gume jer je uhvatila odmah na 100% i motor je izašel iz zavoja ko po tračnicama. Izazov je jedino bil ostati na motoru nakon ponovnog gripa.

Budem videl kak bude se ponašala sad na težem motoru, ali imam relativno visoka očekivanja  :mrgreen:
A osjećaj vožnje na tim gumama... neprocjenjivo  :0648:

Svejedno, hvala na brizi  (y)
 
Metzeler Reensport, Racingstreet guma starije generacije, koja po svojim performansama ne zaostaje puno za najnovijim modelima, ali uz to ono najbitnije , za gumu te namijene i karakteristika, fantastične cijene, ponovo je dostupna u ograničenim količinama.

Znam da će ova vijest obradovati mnoge, a dostupna je u tri najčešće i najtraženije dimenzije
120/70-17
160/60-17
180/55-17
190/50-17

http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-reensport-set23
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-reensport-set22
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-reensport-set24


(y)
 
Skripter said:
Prošla dva seta, u prijeđenih cca 20tkm, su mi pustila 4 puta. Dva put zanemarivo (prvi krug prvi zavoj na Marofu i kružni tok prije Travnika), jedva osjetno. Treći put je bilo ozbiljnije, u bregima između Križevci i Zeline. Četvrti put na pijesku kod silaska s Transfagarasana.
Sklon sam razmišljanju da je krivac bila prljava cesta i/ili hladna guma i moje ignoriranje osjećaja da ne bude išlo. :neznam:
Za ova dva ozbiljnija proklizavanja mogu reći da sam čitav isključivo zbog gume jer je uhvatila odmah na 100% i motor je izašel iz zavoja ko po tračnicama. Izazov je jedino bil ostati na motoru nakon ponovnog gripa.

Budem videl kak bude se ponašala sad na težem motoru, ali imam relativno visoka očekivanja  :mrgreen:
A osjećaj vožnje na tim gumama... neprocjenjivo  :0648:

Svejedno, hvala na brizi  (y)

3 put mi pustila bez veze,

3. put sam se vratil na taj zavoj, sišel s motora i šnjofal asfalt :LOL:

normalan, suh, fina granulacija, jbte ko na Silverstoneu :LOL:


fakat mi nije jasno, al sad ih teram da ih zdrapam pa da se vratim na ono u kaj sam siguran



Srki