GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

roby5 said:
Pozdrav !
Evo budući da tu ima puno gumi- znalaca jedno pitanje ? Naučili smo da je vrlo bitno dovesti gumu u radnu temperaturu da bi dala svoj maximum a i da bi mi bili sigurniji. Mene zanima da li se negdje može doći do podataka kolko je točna radna temperatura ( temp gdje guma daje 100 % performanse ) u stupnjevima ili nekoj drugoj mjernoj jedinici za točno određeni model gume određenog proizvođaća i da li proizvođaći uopće daju takav podatak ? Mislim da bi onda nam bio puno lakši odabir gume a ne oslanjati se na subjektivne opise tipa meni se brzo grije, meni sporo , meni nikako i sl...


kako bi bilo lakse kupit gume da znas jeli prava temperatura 78 ili 85, ili koliko se ohladi kad stanes na
semafor,ili kad je kolona,ili kad padne temperatura vanka a nema kolone,kvaliteta asvalta tamo dje ti vozis, kad vozis sam,s dvojicom ili trojicom, previse parametara i razlicitih temperatura...

a subjektivni dojam je jedini i bitan,jer svatko vozi drugacije...
 
Nisam mislio na racing gume, nego općenito na sport ili sport touring gume, naime mi na kontinentu nemamo grobnik, plominku , D8 i sl, nego gradske izllizane ceste tipa stani kreni, a ako se maknemo iz grada šumske hladne ceste , a isto bi se voljeli malo brže propeljat. Ja na pr. imam  pireli DR II i to u H indeksu i imam osjećaj da je ne mogu zagrijat u tim stani kreni uvjetima. Evo npr. kolko je njoj točno radna temp ?
 
DR2 i slicne love od samog kretanja kako treba i bolje ne mogu. Samo sto na gumu ne utice samo smjesa gume, vec, vremenske nepogode, temperatura i kakvoca asfalta, ovjes, polozaj vozaca na motociklu i i i.

 
bimba said:
Nažalost, koliko god nastojim izlazit u susret kupcima , ovaj put ti moram dati negativan odgovor.

Radi se o sljedećem.

- mislim da je svima, ili bolje rečeno , velikoj većini jasno, da se ovakve akcije rade u suradnji sa proizvođačem, i da su oni ti koji financiraju veći dio troška takvih akcija
- isto tako, mi kada radimo ovakve akcije onda nastojimo da su ti pokloni/darovi vrijedni pažnje i imaju pravu vrijednost. Da me se krivo ne shvati, svaki poklon i svaka slična akcija bilo kojeg proizvođaća ili uvoznika je hvale vrijedna i kupci bi trebali biti zahvalni i cijeniti takve stvari, ali mi nastojimo da kada to radimo da to stvarno bude nešto, kako po pitanju upotrebljivosti tako i same vrijednosti, a ne standardne stvari kao što su kuponi za gorivo, privjesci, majice , sprejevi za lanac itd..
- s naše strane, naši rezultati tokom godine nam kod proizvođaća donose određen bonuse za marketing i ja nikada ne uzimam taj novac sebi kao profit nego sa proizvođačem isti ulažem u ovakve stvari

Ono što želim kazati je da u ovakvim slučajevima ja imam vezane ruke , jer je zbog vrijednosti poklona, kontrola od strane proizvođaća puno veća i stroža. Prevedeno, za svaki par rukavica ili prijenosni starter, ja moram imati pokriće u računu i dokaz , odnosno za svaki komad mora biti priložen račun i podaci od kupca i sve to ide proizvođaću, te je u bilo kojem momentu podložno kontroli. Ovo je bitno zbog dvije stvari, prvo da bi se spriječile malverzacije sa moje strane ( bilo je u drugim zemljama puno takvih slučajeva ) , ali i da bi se zaštitili sami kupci i dobili ono što je obećano.

Poklone smo dobili danas, a informaciju o promotivnoj akciji , što će biti , i kada je početak, smo dobili 03.04.2017. Ono što sam ja mogao napraviti, i to je maksimalno korektno , je da sam za vrijeme početka akcije stavio 03.04 jer sam u tom trenutku i dobio informaciju za istu, a ne datum kada smo objavili istu i dobili poklone ( jučer ), i svi koji su od 03.04.2017 kupili navedene gume će poklone dobiti idući tjedan, a ostalima idu odmah skupa sa naručenim gumama.


E sad, znam kako gledaš na to, međutim negdje se crta mora povući, kada su upisi na fakultet , najgore je onome prvom ispod crte, ali nažalost to je tako

Matko sve ok kužim ja tebe, hvala ti na ovako opširnom odgovoru  (y) (y)
Ali moraš priznati da za mene kao kupca malo glupo ispada ali šta sad šta je tu  :nasilni:
 
mislim da su sport-touring gume napravljene upravo da ta optimalna radna temperatura bude što fleksibilnija pri padu temperature. šanse da ćeš ti nju na cesti zagrijati kao na stazi su jako male..
sporo se hlade, tako da možeš slobodno opalit po gasu kad god misliš da ti paše. neznam dali bi to bio slučaj sa gumama koje traže određenu temp.
ja imam michelin road pilot 3 i mogu voziti dosta agresivno na njima kad imam osjećaj da drže. dosta ovisi i o motoru..
 
Iebi Vyethar said:
kakve su diablo supercorsa sp ? se isplati kupovat ?


Vozio sam Supercorsu BSB par sezona i sa tom gumom sam stvarno bio prezadovoljan ali sam počeo raditi nešto više km i malo su mi se promjenile same vožnje na kojima je šteta trošiti Supercorsu pa sam ove godine sam stavio DR III. Na njima sam napravio oko 1000 km i za sada mi je guma odlična. U smislu brze vožnje po zavojima možda  neka mala razlika postoji od BSB u osjećaju stabilnosti a možda mi se čini, stvarno neznam, jer je to pre malo km da bih mogao usporediti sa BSB. Tako da vjerujem da imam puno kompletniju gumu koja pokriva sve uvijete i načine vožnje i duže će trajati. Malo me iznenadilo da nakon vožnje frend koji se vozio iza mene na ZX6R na M7RR kad sam probao njegove gume su bile puno toplije u odnosu na moje DR III  :misli: :misli: i to na ralaciji Karlobag - Senj di se morala zagrijati bez problema  :shock: :shock:   
 
nemam pojma, moje su uvijek mlake i zimi i ljeti s tim da ne vozim brzo i ne kočim puno. a sp su navodno neka viša skuplja klasa koja ipak traži malo toplije vrijeme jer su navodno malo bolje za staze. što mi niš ne znači jer ipak nebi na grobnik bez slickova. možda bi bilo dobro da kupim neke sport touring gume i da čuvam sp za novi asfalt ?
samo se bojim da bi im istekao rok trajanja  :misli:
 
Bojan said:
Matko sve ok kužim ja tebe, hvala ti na ovako opširnom odgovoru  (y) (y)
Ali moraš priznati da za mene kao kupca malo glupo ispada ali šta sad šta je tu  :nasilni:

Priznat mogu da ti je krivo,i meni bi bilo, ali da ti glupo ispada , u kontekstu da te netko namjerno zakinuo to ne  (y)

Kako sam rekao, uvijek pošteno i korektno. Ja sam upravo danas ušao u program, izvadio listu svih računa od 03.04 i zvao točno 15 kupaca koji su od tog datuma ( dakle od trenutka kada sam ja saznao da idemo sa ovom promocijom ), i svima im javio da im pripada taj i taj poklon , pitao ih koje brojeve nose i svima će poklon biti poslan u utorak. od njih 15 , 7 ih nije bilo upoznato sa tim, i ugodno su se iznenadili. Ja sam mogao to "prešutit" , čekat mjesec dva da li če se javiti ili ne , i onda te rukavice ....... Međutim takav nisam, ali s druge strane me takav moj stav i ograničava jer nemam prostora za napravit " uslugu " u ovakvim slučajevima kao što je tvoj  :wink:

 
roby5 said:
Pozdrav !
Evo budući da tu ima puno gumi- znalaca jedno pitanje ? Naučili smo da je vrlo bitno dovesti gumu u radnu temperaturu da bi dala svoj maximum a i da bi mi bili sigurniji. Mene zanima da li se negdje može doći do podataka kolko je točna radna temperatura ( temp gdje guma daje 100 % performanse ) u stupnjevima ili nekoj drugoj mjernoj jedinici za točno određeni model gume određenog proizvođaća i da li proizvođaći uopće daju takav podatak ? Mislim da bi onda nam bio puno lakši odabir gume a ne oslanjati se na subjektivne opise tipa meni se brzo grije, meni sporo , meni nikako i sl...

- taj podatak , točan , nečeš nigdje dobiti, okvirne vrijednosti da
- i da imaš taj podatak ne bi ti bio lakši odabir gume
- jedan savjet. Kada je vožnja motora u pitanju , oslanjanjem na brojke , i neke podatke, u svrhu sigurnije vožnje, samo će te dovesti u problem i zbog toga češ pasti. Vožnja motora je prvenstveno stvar prakse, s vremenom opuštanja, i prvenstveno osječaja za motor, sve drugo su priče za malu djecu. Npr... podatak koja guma radi na kojoj temperaturi ti pomaže isto kao i podatak da si nekog pitao taj i taj zavoj , kolikom brzinom ga moraš proć i pri toj brzini koliko stupnjeva se moraš nagnuti, dobiješ te podatke i onda sada ti ideš proć taj zavoj na taj način i padaš ko kruška.

oni sa iskustvom, uz malu pomoć kataloga, prodavača, i malo traženja pametnih komentara iz provjerenih izvora mogu više manje sami odabrati sebi gumu i biti zadovoljni, a oni sa manje iskustva trebaju pomoć nekog iskusnijeg ili nekog kome je to posao, i onda poslušati savjet.

Ono što je bitno da znaš, je vrlo jednostavno. Trebaš odabrati gumu koja svojim karakteristikama odgovara tvom načinu vožnje i uvjetima upotrebe. U tom kontekstu, bitno je da imaš na umu sljedeće. MT-07, dimenzije 120/70-17 &180/55-17. Za takav tip motora , s obzirom na dimenzije i sve tehničke karakteristike gume ( indeks max.nosivosti i brzine ), na izbor imaš 4 kategorije guma:
- Sport -Touring
- Sport
- Racing Street
- Race
S obzirom na način vožnje i uvjete upotrebe, odabrati pravu kategoriju , uz malo njuškanja izbacit par modela kojih ima u prodaji a loše su gume , bilo koju gumu da uzmeš biti češ zadovoljan, samo je pitanje da li ćeš biti zadovoljan, prezadovoljan ili oduševljen ( tu nastupaju sada nijanse među gumama koje ne zna svatko ).

E sad, ti možeš lijepo napisati detaljnije kako se voziš i u kakvim uvjetima, i koliko iskustva imaš sa većim motorima , i ja ti onda mogu napravit selekciju od nekoliko opcija i objasnit zašto baš te , i onda će ti sigurno biti jasnije sve ovo napisano  (y)


E jbg... ja na brzinu gledao nove postove pa sam onda tvoje i od Iebi Vyethar-a , skontao da se radi o istome pa napisao ovo gore. Sad nek stoji... nije glup post pa šteta da ga brišem  :mrgreen:
 
poštar said:
A ako ja kupim jednu gumu imam li pravo na jednu rukavicu :misli:
:LOL:
Kupi tri gume pa ćeš imat jednu pričuvnu rukavicu.

using  tapatapa

 
Sad dolazim u napast, DR3 mi ističe za nekih 1000 km a i rukavice su mi u kurcu...  :misli: :mrgreen:
 
bimba said:
- taj podatak , točan , nečeš nigdje dobiti, okvirne vrijednosti da
- i da imaš taj podatak ne bi ti bio lakši odabir gume
- jedan savjet. Kada je vožnja motora u pitanju , oslanjanjem na brojke , i neke podatke, u svrhu sigurnije vožnje, samo će te dovesti u problem i zbog toga češ pasti. Vožnja motora je prvenstveno stvar prakse, s vremenom opuštanja, i prvenstveno osječaja za motor, sve drugo su priče za malu djecu. Npr... podatak koja guma radi na kojoj temperaturi ti pomaže isto kao i podatak da si nekog pitao taj i taj zavoj , kolikom brzinom ga moraš proć i pri toj brzini koliko stupnjeva se moraš nagnuti, dobiješ te podatke i onda sada ti ideš proć taj zavoj na taj način i padaš ko kruška.

oni sa iskustvom, uz malu pomoć kataloga, prodavača, i malo traženja pametnih komentara iz provjerenih izvora mogu više manje sami odabrati sebi gumu i biti zadovoljni, a oni sa manje iskustva trebaju pomoć nekog iskusnijeg ili nekog kome je to posao, i onda poslušati savjet.

Ono što je bitno da znaš, je vrlo jednostavno. Trebaš odabrati gumu koja svojim karakteristikama odgovara tvom načinu vožnje i uvjetima upotrebe. U tom kontekstu, bitno je da imaš na umu sljedeće. MT-07, dimenzije 120/70-17 &180/55-17. Za takav tip motora , s obzirom na dimenzije i sve tehničke karakteristike gume ( indeks max.nosivosti i brzine ), na izbor imaš 4 kategorije guma:
- Sport -Touring
- Sport
- Racing Street
- Race
S obzirom na način vožnje i uvjete upotrebe, odabrati pravu kategoriju , uz malo njuškanja izbacit par modela kojih ima u prodaji a loše su gume , bilo koju gumu da uzmeš biti češ zadovoljan, samo je pitanje da li ćeš biti zadovoljan, prezadovoljan ili oduševljen ( tu nastupaju sada nijanse među gumama koje ne zna svatko ).

E sad, ti možeš lijepo napisati detaljnije kako se voziš i u kakvim uvjetima, i koliko iskustva imaš sa većim motorima , i ja ti onda mogu napravit selekciju od nekoliko opcija i objasnit zašto baš te , i onda će ti sigurno biti jasnije sve ovo napisano  (y)


E jbg... ja na brzinu gledao nove postove pa sam onda tvoje i od Iebi Vyethar-a , skontao da se radi o istome pa napisao ovo gore. Sad nek stoji... nije glup post pa šteta da ga brišem  :mrgreen:
Hvala na odgovoru !
Što se tiče radne temp, nisam mislio da bi mi to dalo neku sigurnost i uvjetovalo pri odabiru gume, nego ne bi bilo na odmet imat taj podatak kao jedan od parametara(naravno neke orjentacione vrijednosti) . tj samo sam primjetio da proizvođači i ne daju taj podatak.
inače ja sam već odabrao i uzeo kod tebe gume  nedavno  DR2 u H indeksu.
inače sam povratnik u moto svijet( nakon 15-tak god) pa se smatram početnik, ovo mi je druga sezona, moj stil vožnje:
      4000 km godišnje
      kratke relacije, grad, volim brdske zavojite ceste, autoput nikako, kiša nikako,80% sam na motoru
        motor je mali monsterić, znači nema nekog ispucavanja iz zavoja, a i ja preferiram fluidnu vožnju
  uzeo sam sportsku gumu zbog profila , preciznosti, brzo i lagano prebacivanje u kratkim i s zavojima
E sad dolazimo na radnu temp, nakon pola sata izvlačenja iz grada, kreni stani režim, dolazimo na hladnu šumsku zavojitu cestu(nerijetko lošeg asfalta) i di ću ja zagrijat gumu ? zato brijem malo na tu radnu temp, mi na kontinentu nemamo, plominku, D8
i 35 C
Da li bi za te uvjete ipak bio bolji odabir sport-touring tipa angel st, znači kratke rute, stani kreni, hladan(ne mokar) i loš asfalt ?